V170 -38
V170 -38
No no, täällähän on uusi palsta.
Toivottavasti saamme tänne paljon mitä ihmeellisimpiä projekteja.
Laitetaas tähän nyt yksi ikuisuusprojekti, jonka sain haltuuni.
http://koti.mbnet.fi/sepekyy/pepe/V170_JA_HAUVA.jpg
No tästä ei vielä ole paljon kerrottavaa, mutta kuiteskin.
Toivottavasti saamme tänne paljon mitä ihmeellisimpiä projekteja.
Laitetaas tähän nyt yksi ikuisuusprojekti, jonka sain haltuuni.
http://koti.mbnet.fi/sepekyy/pepe/V170_JA_HAUVA.jpg
No tästä ei vielä ole paljon kerrottavaa, mutta kuiteskin.
Kalusto:
Mersu(ja)
*
Mersu(ja)
*
Re: V170 -38
No, mutta johan on hieno peli. Taitaa olla aika harvinaisia nuo mallit täällä meillä suomessa??Pepekyy kirjoitti:No no, täällähän on uusi palsta.
Toivottavasti saamme tänne paljon mitä ihmeellisimpiä projekteja.
Laitetaas tähän nyt yksi ikuisuusprojekti, jonka sain haltuuni.
http://koti.mbnet.fi/sepekyy/pepe/V170_JA_HAUVA.jpg
No tästä ei vielä ole paljon kerrottavaa, mutta kuiteskin.
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
lisää
kaikista harvinaisin näistä tyypeistä on 170 V, koska ei suomessa silloin
autoja paljon muutenkaan ollut. Muiden " kiireiden " helpottaessa sitten 40 -luvun ihan lopulla tuli 170 Va - tyyppi.
Muistaakseni tuossa 170 V :ssä on tuuletus hoidettu avattavalla tuulilasilla:
saranat yläreunassa, ja lasia voi työntää siis alareunasta ylospäin - kätevää.
Tästä syystä tuulilasinpyyhkijätkin ovat tuulilasin yläpuolella. Näin oli tosin edelleen 170 Va: ssakin vaikkei lasi ollutkaan enää avattava.
autoja paljon muutenkaan ollut. Muiden " kiireiden " helpottaessa sitten 40 -luvun ihan lopulla tuli 170 Va - tyyppi.
Muistaakseni tuossa 170 V :ssä on tuuletus hoidettu avattavalla tuulilasilla:
saranat yläreunassa, ja lasia voi työntää siis alareunasta ylospäin - kätevää.
Tästä syystä tuulilasinpyyhkijätkin ovat tuulilasin yläpuolella. Näin oli tosin edelleen 170 Va: ssakin vaikkei lasi ollutkaan enää avattava.
1980 200 Autom., 1993 E 300D-24, 1994 C 180 Aut., 1997 C 230 T Aut., 2003 E 240 T Aut.( sekä muutama muunkin merkkinen)
Re: lisää
Juu tuuletus pelaa juuri noin ja pyyhkimet on yläpuolella. Siinähän ne melkein sitten onkin ne varusteet. No on siinä vielä sentään erillispyöräjousitus, 4v-laatikko, keskusvoitelujärjestelmä, tuuliohjaimet etusivulaseissa, tupakan sytytin ja tuhkakuppi. Että kyllä varusteita löytyy.Henry V. kirjoitti: Muistaakseni tuossa 170 V :ssä on tuuletus hoidettu avattavalla tuulilasilla:
saranat yläreunassa, ja lasia voi työntää siis alareunasta ylospäin - kätevää.
Tästä syystä tuulilasinpyyhkijätkin ovat tuulilasin yläpuolella. Näin oli tosin edelleen 170 Va: ssakin vaikkei lasi ollutkaan enää avattava.
Kalusto:
Mersu(ja)
*
Mersu(ja)
*
lisää
joo - se on tyypiltään M136.
Jakopää toimii fiiberi hammasrattailla.
Hyvä että oma kone on tallella, usein näissä on tapahtunut "sydämen siirtoja"
Jakopää toimii fiiberi hammasrattailla.
Hyvä että oma kone on tallella, usein näissä on tapahtunut "sydämen siirtoja"
1980 200 Autom., 1993 E 300D-24, 1994 C 180 Aut., 1997 C 230 T Aut., 2003 E 240 T Aut.( sekä muutama muunkin merkkinen)
Re: lisää
Kone ei ole alkuperäinen, mutta on samaa ikäluokkaa. Siinä on muunmuassa kampikoneiston laakerit valetut, eli liuskoista ei ole vielä tietoakaan.Henry V. kirjoitti:joo - se on tyypiltään M136.
Jakopää toimii fiiberi hammasrattailla.
Hyvä että oma kone on tallella, usein näissä on tapahtunut "sydämen siirtoja"
Jakopää tosiaan toimii rattailla. Ei mee remmi poikki
Kattelin tossa joku aika sitten vanhaa Tähdelliset lehteä, missä oli mainos jostain 50-luvulta. Siinähän oli samat tarinat, kuin nyt on, dieseleitä mainostaessa. Suorituskyky vastaa bensakoneita ja kuluttaa vähän jne. jne. Pisti vähän hymyilyttää
Kalusto:
Mersu(ja)
*
Mersu(ja)
*
Re: V170 -38
Itseasiassa mersukerhon yleisin automallihan on 170:set, W136 ja W191.Jussi L. kirjoitti:No, mutta johan on hieno peli. Taitaa olla aika harvinaisia nuo mallit täällä meillä suomessa??Pepekyy kirjoitti:No no, täällähän on uusi palsta.
Toivottavasti saamme tänne paljon mitä ihmeellisimpiä projekteja.
Laitetaas tähän nyt yksi ikuisuusprojekti, jonka sain haltuuni.
http://koti.mbnet.fi/sepekyy/pepe/V170_JA_HAUVA.jpg
No tästä ei vielä ole paljon kerrottavaa, mutta kuiteskin.
Taisipa olla niin että noista 170 S-V yleisin...? Oikeastaan tämäkin tieto on taas suhteellista sillä useat autoista ovat vielä työn alla tai odottamassa entisöintiä...
Onpa muuten pepe komea schäferi!!!
Re: V170 -38
Joo 170 mallit on hyvin edustettuna MB-klubissa. 170S taitaa kuitenkin olla yleisin ja sitten 170Va. Valtaosa on 50-luvulta. Ne on jo melko varusteltuja alkupään malleihin verrattuna. 40-luvulta oli jotain 4kpl ja 30-luvulta kymmenkunta. Avo mallit ovatkin jo sitten harvinaisempaa herkkua.raul kirjoitti: Itseasiassa mersukerhon yleisin automallihan on 170:set, W136 ja W191.
Taisipa olla niin että noista 170 S-V yleisin...? Oikeastaan tämäkin tieto on taas suhteellista sillä useat autoista ovat vielä työn alla tai odottamassa entisöintiä...
Onpa muuten pepe komea schäferi!!!
Tähdelliset luettelosta löytynee kaikki mallit. Eikös uuden luettelon tietojen keräily ala taas jossain vaiheessa.
Juu ja schäferi tosiaan on erittäin hieno mies
Kalusto:
Mersu(ja)
*
Mersu(ja)
*
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
Hyvä peli, eikä mikään paha projelti ellei joku ole päässyt muuttelemaan tai vaihtamaan osia. Onko siinä vielä alkuperäinen takakontti, eli ei luukkua, vaan käynti takapenkin selkänojan kautta ja nelipuolainen ohjauspyörä ( va /vs mallissa kolmepuolainen )
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
lisää
Tämä voi kauhistuttaa "puritaaneja ", mutta jos tuo olisi oma projekti
niin olisi suuri houkutus maalata kylkiosa keskeltä kermanvalkoiseksi.
Sillä saisi palautettua takaisin vähän sitä iloista 30-lukua, ala Dolce Vita.
Tämä idea on vastaavasta Cabrio mallista....
niin olisi suuri houkutus maalata kylkiosa keskeltä kermanvalkoiseksi.
Sillä saisi palautettua takaisin vähän sitä iloista 30-lukua, ala Dolce Vita.
Tämä idea on vastaavasta Cabrio mallista....
1980 200 Autom., 1993 E 300D-24, 1994 C 180 Aut., 1997 C 230 T Aut., 2003 E 240 T Aut.( sekä muutama muunkin merkkinen)
Auto on tosiaan melko hyvässä kunnossa ja lähes kaikki osat tallella. Konttiin mennään sisä kautta ja rattikin on nelipuolainen.adenauer300 kirjoitti:Hyvä peli, eikä mikään paha projelti ellei joku ole päässyt muuttelemaan tai vaihtamaan osia. Onko siinä vielä alkuperäinen takakontti, eli ei luukkua, vaan käynti takapenkin selkänojan kautta ja nelipuolainen ohjauspyörä ( va /vs mallissa kolmepuolainen )
Siitä harvinaisuudesta vielä, että ei noita ilmeisesti 30-luvun 170:siä ole hirveasti Suomessa kun taas 50-lukuisia on "pilvin pimein". Jos verrataan 30-luvun ja 50-luvun autoja, ni ne on melko lailla eri autoja.
Kalusto:
Mersu(ja)
*
Mersu(ja)
*
lisää
Tosiaan 170- malleissa 30- luvun V ja 50-luvun Va, ovat pitkälti
samankaltaisia ( noita erojahan tuossa tulikin esille ).
Sen sijaan sitten nuo 50-luvun 170 S, Sb- mallit ovat "eri autoja. "
Paitsi sitten tuo spesiaali eli 170 S-V, jossa oli S kori ja V alusta.
Näitä on suomessakin suhteessa yllättävän monta, vaikka olikin aikoinaan
harvinainen versio. ( näitä kaikkia yhdistää kuitenkin samat perusmoottorit).
Tuo kirjain V (170 V ) tulee sanasta ' Vorn' eli moottori edessä.
Samaan aikaanhan oli tuotannossa myös tuo Ferdinand Porschen
suunnittelema 130 H, jossa H tarkoitti tietenkin moottorin olevan takana
eli ' Heck '.
samankaltaisia ( noita erojahan tuossa tulikin esille ).
Sen sijaan sitten nuo 50-luvun 170 S, Sb- mallit ovat "eri autoja. "
Paitsi sitten tuo spesiaali eli 170 S-V, jossa oli S kori ja V alusta.
Näitä on suomessakin suhteessa yllättävän monta, vaikka olikin aikoinaan
harvinainen versio. ( näitä kaikkia yhdistää kuitenkin samat perusmoottorit).
Tuo kirjain V (170 V ) tulee sanasta ' Vorn' eli moottori edessä.
Samaan aikaanhan oli tuotannossa myös tuo Ferdinand Porschen
suunnittelema 130 H, jossa H tarkoitti tietenkin moottorin olevan takana
eli ' Heck '.
1980 200 Autom., 1993 E 300D-24, 1994 C 180 Aut., 1997 C 230 T Aut., 2003 E 240 T Aut.( sekä muutama muunkin merkkinen)
Kyllä vaan. Ihan mielenkiintoista tietää. En minä mitenkään hirvesti ole ehtinyt perehtyä 170-mallien eroihin, mutta aina jotain.
Tämän muutes pitäis olla "Suomi auto". En ole ihan satavarma, mutta näin väitettiin. Viimeksi se on ollut ajossa vuonna -68, ennen kuin se pääsi lepäämään. Rekisteriote on tietysti tallella.
Tämän muutes pitäis olla "Suomi auto". En ole ihan satavarma, mutta näin väitettiin. Viimeksi se on ollut ajossa vuonna -68, ennen kuin se pääsi lepäämään. Rekisteriote on tietysti tallella.
Kalusto:
Mersu(ja)
*
Mersu(ja)
*
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
Kun lähdet entsöimään koria, ole tarkkana. Siinä on puurunko mm katossa , jonka päälle on pelti pakotettu. mikäli puu osat on lahoja , vaihda ne yksikerralla, mutta muista tehdä korin sisälle tukikehikko, jottei kori väänny.
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Juu puutahan siellä on Autosta on purettu verhoilu ja kaikki puuosat vaikuttaa olevan kovaa tavaraa.adenauer300 kirjoitti:Kun lähdet entsöimään koria, ole tarkkana. Siinä on puurunko mm katossa , jonka päälle on pelti pakotettu. mikäli puu osat on lahoja , vaihda ne yksikerralla, mutta muista tehdä korin sisälle tukikehikko, jottei kori väänny.
Onkos tuo sinun 170:nen ajossa vai projekti?
Kalusto:
Mersu(ja)
*
Mersu(ja)
*
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
Re: lisää
Tampereella makailee ihan samanlainen 170 V, umpitakaluukku ja puurunko, selvästi sotaa edeltävä siis. Ja siinä 30-l versiossahan oli valkopohjaiset mittarit, kai ne piti laittaa mustiksi 50-luvulla, ettei tule liikaa flashbackejä natsiajan loistosta. 170 V taisi olla juuri se malli joka nosti MB-tehtaan takaisin jaloilleen ja oli siten kai sellainen "talouskone". Se Tampereen pihaseisotus on ilmeisesti joku Virosta tuotu, kun vararenkaassa lukee Made in CCCP. Ettei olisi Tsigulin koneella...
Noissa sodanjälkeisissä Va- ja Vb-malleissa on 1,8-litran (1767) kone, kun V:ssä on ihan oikea 1,7 (1697). On niissä tehoakin 45 hp, kun tuossa V:ssä on vain se 38 hp. Suunnitteilla oli sotaa ennen myös 170 VS (60 hp) ja 200 V (64 hp), mutta taisivat jäädä koe-eriin. Ja ihan kuin olisin nähnyt kuvan kaksiovisesta 170 V:stä, mutta en nyt tähän sitä löytänyt. Delivery vanejä ja sotilasajoneuvoja on ainakin ollut paljon valmistuksessa tuosta 170 V -konseptista.
Noissa sodanjälkeisissä Va- ja Vb-malleissa on 1,8-litran (1767) kone, kun V:ssä on ihan oikea 1,7 (1697). On niissä tehoakin 45 hp, kun tuossa V:ssä on vain se 38 hp. Suunnitteilla oli sotaa ennen myös 170 VS (60 hp) ja 200 V (64 hp), mutta taisivat jäädä koe-eriin. Ja ihan kuin olisin nähnyt kuvan kaksiovisesta 170 V:stä, mutta en nyt tähän sitä löytänyt. Delivery vanejä ja sotilasajoneuvoja on ainakin ollut paljon valmistuksessa tuosta 170 V -konseptista.
Mitähän ne kuuluisat puritaanit sanoisivat, jos laittaisi alle 205/60 R 15 -renkaat, ehkä levyjarrut myös, M110:n ruiskukone, W115:n penkit niskatuilla, hitsaisi korista kaksiovisen, maalaisi liekkejä... Jahas, olen ehkä ollut liikaa FHRA:n tyyppien seurassa.Henry V. kirjoitti:Tämä voi kauhistuttaa "puritaaneja ", mutta jos tuo olisi oma projekti niin olisi suuri houkutus maalata kylkiosa keskeltä kermanvalkoiseksi. Sillä saisi palautettua takaisin vähän sitä iloista 30-lukua, ala Dolce Vita.
Re: lisää
Puritaaneista en tiedä, mutta minä sanoisin, että nam!Daaz kirjoitti:Mitähän ne kuuluisat puritaanit sanoisivat, jos laittaisi alle 205/60 R 15 -renkaat, ehkä levyjarrut myös, M110:n ruiskukone, W115:n penkit niskatuilla, hitsaisi korista kaksiovisen, maalaisi liekkejä... Jahas, olen ehkä ollut liikaa FHRA:n tyyppien seurassa.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Raatoa vois hyvillä mielin tuunatakin mutta ei kelpoyksilöä.Pepekyy kirjoitti:Ja jätetään nyt ne tuunaamiset tällä kertaa väliin.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Raato ja kärpäset
Se "Tampereen raato" on ihan kokonainen, näyttää pitkälti aivan samalta kuin tuo keskustelun aloittanut yksilö. Ihan korjauskelpoinen, mutta saattaa puut olla hieman lahoja jos ovat vielä alkuperäisiä, ja veikkaan että koria saisi heftata mittoihin hieman (kuten kaikissa muissakin tosin). Yksityisomistuksessa se on, seisoi pitkään trailerilla teollisuustontilla. Omistussuhde varmasti selvitettävissä. Ainoa vika on tuo "Kuuba-ilmiö", eli tekniikkaan ilmestyneet neuvosto-osat.
Kuvia
No juu, en mä ihan höpöhöpöjä muistanut, kyllä 170 V:stä on ollut ihan virallisestikin kaksiovinen sedan. Alla joku esitekuva tai vastaava neliovisesta ja kaksiovisesta.
Ja löysin pari kuvaa siitä CCCP-Mersustakin. "Yksi kaveri" on salakuvannut ne aikaa sitten, olisko kesältä 2002? Mutta se auto oli pitkään tuonkin jälkeen ihan samoilla sijoilla.
Ja löysin pari kuvaa siitä CCCP-Mersustakin. "Yksi kaveri" on salakuvannut ne aikaa sitten, olisko kesältä 2002? Mutta se auto oli pitkään tuonkin jälkeen ihan samoilla sijoilla.
Viimeksi muokannut Saul, To 04.03.2004 12:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Ruski-Custom
Voi tsiisus kuinka kamala. Tyylitajua ei ihan jokaisella rodin rakentajalla näköjään ole...
-Daaz
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M) – 126.046 1987 (V)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M) – 126.046 1987 (V)
Joskus 15 vuotta sitten ihasteltiin kaverin kanssa metsälöytöä, joka osottautu MB 170 Va:ksi. Melkonen raatohan se oli jo silloin eikä siitä olis tainnu enää saada edes varaosia. Liekö edes ollut puoliakaan osista tallella.
Villi mielikuvitushan siinä lähti liikkeelle ja oitis kehiteltiin suunnitelma korinvaihdosta, jossa kanta-autona olis toiminu joku laho w123 diesel. Laskeskeltiin, että tekniikka+sisustat jne tingeltangelit olis menny yli 50 %, jollon 170 Va kori olis saanu uuden elämän lievänä rodina...
Itsekin olen melko fanaattinen mobilisti, mutta joidenkin autojen kohdalla saattaisi olla paikallaan tehdä pieni poikkeus säännöstä, kunhan käyttää järkeä ja hyvää makua. No tosta esimerkistä en menisi kyllä niin takuuseen ton maun suhteen...
Villi mielikuvitushan siinä lähti liikkeelle ja oitis kehiteltiin suunnitelma korinvaihdosta, jossa kanta-autona olis toiminu joku laho w123 diesel. Laskeskeltiin, että tekniikka+sisustat jne tingeltangelit olis menny yli 50 %, jollon 170 Va kori olis saanu uuden elämän lievänä rodina...
Itsekin olen melko fanaattinen mobilisti, mutta joidenkin autojen kohdalla saattaisi olla paikallaan tehdä pieni poikkeus säännöstä, kunhan käyttää järkeä ja hyvää makua. No tosta esimerkistä en menisi kyllä niin takuuseen ton maun suhteen...
Kahta en vaihda - merkkiä ja vaihdetta.
1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün
1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün
Tyyli on tärkeintä!http://www.egorov.msk.ru/gall_mb230c_e.shtml kirjoitti:In the salon of the automobile the style of 30"s is dept preserved. There is no overindulgence, only the style.
Tuo ensimmäinen kuva sivulla, missä näkyy vain auton nokka lupaa periaatteessa ihan hyvää, mutta tämä sitten!
Johtuneekohan tuo maavara paikallisten teiden kunnosta? Tämä varmaankin tarkoittaa, että auto toimii käyttöautona?
http://www.egorov.msk.ru/gall_mb230c_e.shtml kirjoitti:Nowadays the auto is in real utilization.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Nyt tähän tuninkikeskustelun väliin esitän pienen kysymyksen, josta minulla ei ole kovin tarkkaa tietoa, ja haluaisin siihen varman ja tarkan vastauksen.
Minulle on joku joskus väittänyt, että näissä 170 malleissa on joissain yksilöissä ollut ns. yläimukaasutin, elikkäs imuilma on tullut kaasuttimen alaosasta ja imusarja on ollut ikäänkuin kaasuttimen yläpuolella.
Pitääkö väite paikkansa, vai onko puhuttu ..skaa päin näköä?
Minulle on joku joskus väittänyt, että näissä 170 malleissa on joissain yksilöissä ollut ns. yläimukaasutin, elikkäs imuilma on tullut kaasuttimen alaosasta ja imusarja on ollut ikäänkuin kaasuttimen yläpuolella.
Pitääkö väite paikkansa, vai onko puhuttu ..skaa päin näköä?
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
Katsoppa tuosta:Mesedesi kirjoitti:Nyt tähän tuninkikeskustelun väliin esitän pienen kysymyksen, josta minulla ei ole kovin tarkkaa tietoa, ja haluaisin siihen varman ja tarkan vastauksen.
Minulle on joku joskus väittänyt, että näissä 170 malleissa on joissain yksilöissä ollut ns. yläimukaasutin, elikkäs imuilma on tullut kaasuttimen alaosasta ja imusarja on ollut ikäänkuin kaasuttimen yläpuolella.
Pitääkö väite paikkansa, vai onko puhuttu ..skaa päin näköä?
http://www.autogallery.org.ru/k/ma/38mb ... rB1_SC.jpg
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0