V170 -38

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Avatar
Daaz
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 1559
Liittynyt: Ti 25.11.2003 19:20
Paikkakunta: Espoo

Yläimukaasuttimet

Viesti Kirjoittaja Daaz »

En minä ainakaan tuosta kuvasta tullut juuri hullua hurskaammaksi, mutta kyllä, malleissa 170, 170 H, 170 V (ja Va+Vb) on ollut niin sanottu yläimukaasutin. Malliltaan se oli loppuvaiheessa Solex 30 BFLVS. Mallissa 170 S on "normaali" alaimukaasurin.

-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Avatar
adenauer300
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1866
Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
Paikkakunta: Espoo

Re: Yläimukaasuttimet

Viesti Kirjoittaja adenauer300 »

Daaz kirjoitti:En minä ainakaan tuosta kuvasta tullut juuri hullua hurskaammaksi, mutta kyllä, malleissa 170, 170 H, 170 V (ja Va+Vb) on ollut niin sanottu yläimukaasutin. Malliltaan se oli loppuvaiheessa Solex 30 BFLVS. Mallissa 170 S on "normaali" alaimukaasurin.

-Daaz
Jep..

Yläimukaasarit:

170H (1936-1939), Solex BFRV ,38 HP, 1697 ccm, M28 II moottori
170V (1935-1942), Solex 30 BFLVS, 38 HP, 1697 ccm, M136 moottori
170V (1947-1950), Solex 30 BFLVS, 38 HP, 1697 ccm, M136 I moottori
170Va (1950-1952) Solex 30 BFLVS, 45 HP, 1767ccm, M136 VI moottori
170Vb(1952-1953), Solex 30 BFLVS, 45 HP, 1767ccm, M136 VI moottori

ja normaalikaasarit alkaen:

170 S (1949-1952), Solex 32 PICB, 52 HP, 1767ccm, M136 III moottori
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä

Kuvia romuista:

http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Vastaa Viestiin