En minä ainakaan tuosta kuvasta tullut juuri hullua hurskaammaksi, mutta kyllä, malleissa 170, 170 H, 170 V (ja Va+Vb) on ollut niin sanottu yläimukaasutin. Malliltaan se oli loppuvaiheessa Solex 30 BFLVS. Mallissa 170 S on "normaali" alaimukaasurin.
-Daaz
V170 -38
Yläimukaasuttimet
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
Re: Yläimukaasuttimet
Jep..Daaz kirjoitti:En minä ainakaan tuosta kuvasta tullut juuri hullua hurskaammaksi, mutta kyllä, malleissa 170, 170 H, 170 V (ja Va+Vb) on ollut niin sanottu yläimukaasutin. Malliltaan se oli loppuvaiheessa Solex 30 BFLVS. Mallissa 170 S on "normaali" alaimukaasurin.
-Daaz
Yläimukaasarit:
170H (1936-1939), Solex BFRV ,38 HP, 1697 ccm, M28 II moottori
170V (1935-1942), Solex 30 BFLVS, 38 HP, 1697 ccm, M136 moottori
170V (1947-1950), Solex 30 BFLVS, 38 HP, 1697 ccm, M136 I moottori
170Va (1950-1952) Solex 30 BFLVS, 45 HP, 1767ccm, M136 VI moottori
170Vb(1952-1953), Solex 30 BFLVS, 45 HP, 1767ccm, M136 VI moottori
ja normaalikaasarit alkaen:
170 S (1949-1952), Solex 32 PICB, 52 HP, 1767ccm, M136 III moottori
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0