maskin tuunailusta ja muuta löpinää

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Make
Mersumies
Mersumies
Viestit: 971
Liittynyt: To 15.05.2003 12:27
Paikkakunta: kuusankoski

maskin tuunailusta ja muuta löpinää

Viesti Kirjoittaja Make »

Kävin tänään paikallisessa vehossa ihailemassa SL 55 AMG:tä ja muita hienoja mesejä.
Samalla poikkesin varaosien puolelle.Ostin lisää listoja maskiin,kun ois aikomus huomenna alkaa tuunaushommiin,eli pystylista pois,lisää vaakalistoja,ja säleikkö mustaksi.(avangrade tyyppinen)
Ostin samalla ohjaustehostimeen öljyä ja suodattimen tehostajaan.
Nämä kaikki vermeet löytyivät hyllystä!! :P
Listat 2.70 kpl
Suodatin 9.60
Öljy 7.50/0.5 litraa
Eli,ei alkuperäiset osatkaan aina niin arvokkaita ole :shock:
Että tämmöstä höpinää tällä kertaa.
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Avatar
Daimler
Mersumies
Mersumies
Viestit: 616
Liittynyt: La 05.04.2003 07:33
Paikkakunta: RedNeckWonderland P-Karjala

Viesti Kirjoittaja Daimler »

Laitas kuvia siittä maskista sitten kun se on valmis.Kiinnostaa sama projekti omaankin autoon.
on mulla ollu joskus mersuja(kin).
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12585
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

omaan tehty jo vastaava, lähinnä kiinnostaa minkälaisen saat kun yrität tuota avantgarde "look" maskia :wink:

eli kuvaa kiitos kun valmista :wink:
Avatar
jarski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2156
Liittynyt: Su 23.03.2003 20:15
Paikkakunta: Karstula

hmm..

Viesti Kirjoittaja jarski »

Tein tuohon omaan katiskaan jonkin sortin avantgarde-maskin, en tiedä näkyykö kuvista, en pysty vilasemaan tällä koneella..
w115,123,124,126,210 yms.
Avatar
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4635
Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth

Re: hmm..

Viesti Kirjoittaja Saul »

jarski kirjoitti:Tein tuohon omaan katiskaan jonkin sortin avantgarde-maskin, en tiedä näkyykö kuvista, en pysty vilasemaan tällä koneella..
Kuva

Edit: Kuvan osoite laitettu kohdalleen.
Viimeksi muokannut Saul, To 17.08.2006 23:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition


http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Avatar
jarski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2156
Liittynyt: Su 23.03.2003 20:15
Paikkakunta: Karstula

..

Viesti Kirjoittaja jarski »

Kiitti Saul taas kuvasta! :shock: Kuvassa näyttää siltä, että kromilistat ovat maskissa miten sattuu. Mutta livenä ne ovat kyllä niin suorassa kuin vain voi. Paha kuvakulma..
w115,123,124,126,210 yms.
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12585
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: ..

Viesti Kirjoittaja epk »

jarski kirjoitti:Kiitti Saul taas kuvasta! :shock: Kuvassa näyttää siltä, että kromilistat ovat maskissa miten sattuu. Mutta livenä ne ovat kyllä niin suorassa kuin vain voi. Paha kuvakulma..
niin sulla on näemmä maski laitettu korin väriseksi myös, sopii hyvin :wink:


täytyy melkeen ite ruveta tekee tuollaista avantgarde maskia myös 8)
Make
Mersumies
Mersumies
Viestit: 971
Liittynyt: To 15.05.2003 12:27
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Make »

Nyt on ohjaustehostimessa uudet öljyt ja suodatin.olihan aika paskanen se vanha suodatin!
Suosittelen katsomaan omasta autoistanne tehostimen öljyt joskus.
Sitten asiaa,eli APUVA
Kuinka maskin saa irti?
Avasin kaksi ruuvia ylänurkasta,enkä oikein keksi missä muualla on kiinnikkeitä?
Haluaisin ottaa koko maskin irti,koska sitten voi kiillottaa kromit irtonaisena,ja irrottaa maskin verkon vaikka pöydällä,joten jos olet maskin irroittanut 124 koppasesta,niin kerro miten.
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Avatar
Olli Lajunen
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1222
Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
Paikkakunta: Yppäri

Re: ..

Viesti Kirjoittaja Olli Lajunen »

jarski kirjoitti:Kiitti Saul taas kuvasta! :shock: Kuvassa näyttää siltä, että kromilistat ovat maskissa miten sattuu. Mutta livenä ne ovat kyllä niin suorassa kuin vain voi. Paha kuvakulma..
Ylimääräiset listat ovat hieman "syvemmällä" kuin alkuperäiset joten yläviistosta näyttävät menevän vinoon. (huomasin omassa maskissa saman)
W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05
Exä: W202 220 -96
Avatar
Olli Lajunen
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1222
Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
Paikkakunta: Yppäri

Viesti Kirjoittaja Olli Lajunen »

make kirjoitti:Nyt on ohjaustehostimessa uudet öljyt ja suodatin.olihan aika paskanen se vanha suodatin!
Suosittelen katsomaan omasta autoistanne tehostimen öljyt joskus.
Sitten asiaa,eli APUVA
Kuinka maskin saa irti?
Avasin kaksi ruuvia ylänurkasta,enkä oikein keksi missä muualla on kiinnikkeitä?
Haluaisin ottaa koko maskin irti,koska sitten voi kiillottaa kromit irtonaisena,ja irrottaa maskin verkon vaikka pöydällä,joten jos olet maskin irroittanut 124 koppasesta,niin kerro miten.
En ole W124:sta maskia irroittanut mutta W115 on niiden sisäyläkulmissa olevien ruuvien lisäksi myös niiden välissä keskellä kaksi. Ne keskimmäiset ovat konepellin etureunan pokkauksissa tms piilossa. Pitäisi löytyä tunnustelemalla.
W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05
Exä: W202 220 -96
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12585
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

make kirjoitti:Nyt on ohjaustehostimessa uudet öljyt ja suodatin.olihan aika paskanen se vanha suodatin!
Suosittelen katsomaan omasta autoistanne tehostimen öljyt joskus.
Sitten asiaa,eli APUVA
Kuinka maskin saa irti?
Avasin kaksi ruuvia ylänurkasta,enkä oikein keksi missä muualla on kiinnikkeitä?
Haluaisin ottaa koko maskin irti,koska sitten voi kiillottaa kromit irtonaisena,ja irrottaa maskin verkon vaikka pöydällä,joten jos olet maskin irroittanut 124 koppasesta,niin kerro miten.
loput ruuvit ovat maskin yläreunassa myös, tosin ne pitää pitkän 10mm hylsyn/jatkovarren (pitää olla myös aika ohut) kanssa ottaa pois.

maskin takaapäin, konepellin äänieristeen reunasta/siitä jostain alta. pellin muodosta näkee missä kohtaa ruuvit ovat....
Avatar
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4635
Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth

Re: ..

Viesti Kirjoittaja Saul »

jarski kirjoitti:Kiitti Saul taas kuvasta! :shock: Kuvassa näyttää siltä, että kromilistat ovat maskissa miten sattuu. Mutta livenä ne ovat kyllä niin suorassa kuin vain voi. Paha kuvakulma..
Olkaapa hyvät! :)

Oli se meikäläiselläkin maskin tuunaus mielessä, mutta jäi tuunamatta (saamaton vätys). No ehtiihän sitä tässä vielä, vaikka eläkkeellä sitten. Pitää kuitenkin ostaa listat varastoon. Voi nimittäin olla tuo lista kiven alla joskus -30/-40 luvulla... ;)
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition


http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Avatar
jarski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2156
Liittynyt: Su 23.03.2003 20:15
Paikkakunta: Karstula

Re: ..

Viesti Kirjoittaja jarski »

epk kirjoitti:
niin sulla on näemmä maski laitettu korin väriseksi myös, sopii hyvin :wink:


täytyy melkeen ite ruveta tekee tuollaista avantgarde maskia myös 8)
Joo, niin on. Hioin vain vesihiomapaperilla maalattavan kohdan himmeäksi ja maali päälle. On pysynyt maali kohta 2 vuotta siinä täysin lohkeilematta.
w115,123,124,126,210 yms.
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12585
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: ..

Viesti Kirjoittaja epk »

jarski kirjoitti:
epk kirjoitti:
niin sulla on näemmä maski laitettu korin väriseksi myös, sopii hyvin :wink:


täytyy melkeen ite ruveta tekee tuollaista avantgarde maskia myös 8)
Joo, niin on. Hioin vain vesihiomapaperilla maalattavan kohdan himmeäksi ja maali päälle. On pysynyt maali kohta 2 vuotta siinä täysin lohkeilematta.

niin et hionut kromia kokonaan pois ollenkaan?
Avatar
jarski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2156
Liittynyt: Su 23.03.2003 20:15
Paikkakunta: Karstula

nii

Viesti Kirjoittaja jarski »

Jep. En hionut kromia kokonaan pois, himmeäksi vain.
w115,123,124,126,210 yms.
Make
Mersumies
Mersumies
Viestit: 971
Liittynyt: To 15.05.2003 12:27
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Make »

Maski valmis!
Tuli ihan siisti :lol:
Digikameralla räpsitty kuvia sieltä sun täältä,huomenna siirrän ne levylle ja sitten yritän siirtää ne jotenkin tänne,tosin ei hajuakaan miten se onnistuu :shock:
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Avatar
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4635
Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth

Viesti Kirjoittaja Saul »

make kirjoitti:Maski valmis!
Tuli ihan siisti :lol:
Digikameralla räpsitty kuvia sieltä sun täältä,huomenna siirrän ne levylle ja sitten yritän siirtää ne jotenkin tänne,tosin ei hajuakaan miten se onnistuu :shock:
Et voi siirtää suoraan tänne. Laita jollekin serverille ensin ja linkitä tänne. ;)
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition


http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Avatar
Hoenen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 107
Liittynyt: To 25.09.2003 22:05
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Hoenen »

make kirjoitti:Nyt on ohjaustehostimessa uudet öljyt ja suodatin.olihan aika paskanen se vanha suodatin!
Suosittelen katsomaan omasta autoistanne tehostimen öljyt joskus.
Sitten asiaa,eli APUVA
Kuinka maskin saa irti?
Avasin kaksi ruuvia ylänurkasta,enkä oikein keksi missä muualla on kiinnikkeitä?
Haluaisin ottaa koko maskin irti,koska sitten voi kiillottaa kromit irtonaisena,ja irrottaa maskin verkon vaikka pöydällä,joten jos olet maskin irroittanut 124 koppasesta,niin kerro miten.
Hetkinen ...mistä löytyy ohjaustehostimen suodatin ? W124, 300E
-es@-W126-W109-
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12585
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

hoenen kirjoitti:
make kirjoitti:Nyt on ohjaustehostimessa uudet öljyt ja suodatin.olihan aika paskanen se vanha suodatin!
Suosittelen katsomaan omasta autoistanne tehostimen öljyt joskus.
Sitten asiaa,eli APUVA
Kuinka maskin saa irti?
Avasin kaksi ruuvia ylänurkasta,enkä oikein keksi missä muualla on kiinnikkeitä?
Haluaisin ottaa koko maskin irti,koska sitten voi kiillottaa kromit irtonaisena,ja irrottaa maskin verkon vaikka pöydällä,joten jos olet maskin irroittanut 124 koppasesta,niin kerro miten.
Hetkinen ...mistä löytyy ohjaustehostimen suodatin ? W124, 300E
taitaa löytyä mallista kuin mallista, pyöreä putki (suunnilleen polttoaine filtterikotelon näköinen), siitä koneen etualalta, sormivoimin pyöritettevä nuppipäässä josta kansi lähtee pois. suodatin makaa säilöin pohjassa.
Avatar
Hoenen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 107
Liittynyt: To 25.09.2003 22:05
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Hoenen »

epk kirjoitti:
hoenen kirjoitti:
Hetkinen ...mistä löytyy ohjaustehostimen suodatin ? W124, 300E
taitaa löytyä mallista kuin mallista, pyöreä putki (suunnilleen polttoaine filtterikotelon näköinen), siitä koneen etualalta, sormivoimin pyöritettevä nuppipäässä josta kansi lähtee pois. suodatin makaa säilöin pohjassa.
Anteeksi tyhmyyteni, mutta suodatin on siis ohjaustehostimen nestesäiliön sisällä ? Pitääkö nestepintaa vajentaa suodatinta vaihtaessa ? Vai nouseeko sieltä pois sormia "uittamatta" ?
-es@-W126-W109-
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12585
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

hoenen kirjoitti:
epk kirjoitti:
hoenen kirjoitti:
Hetkinen ...mistä löytyy ohjaustehostimen suodatin ? W124, 300E
taitaa löytyä mallista kuin mallista, pyöreä putki (suunnilleen polttoaine filtterikotelon näköinen), siitä koneen etualalta, sormivoimin pyöritettevä nuppipäässä josta kansi lähtee pois. suodatin makaa säilöin pohjassa.
Anteeksi tyhmyyteni, mutta suodatin on siis ohjaustehostimen nestesäiliön sisällä ? Pitääkö nestepintaa vajentaa suodatinta vaihtaessa ? Vai nouseeko sieltä pois sormia "uittamatta" ?

jep säiliön pohjassa, nestettä ei tarvitse vajentaa, sen voi koukkia sieltä pohjalta vaikka rautalangan kanssa. Mutta jos neste on mustunutta kannattaa se vaihtaa samalla, muuten ihan yhtä tyhjän kanssa vaihtaa sitä :wink:
Avatar
Hoenen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 107
Liittynyt: To 25.09.2003 22:05
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Hoenen »

epk kirjoitti:
hoenen kirjoitti:
epk kirjoitti:
hoenen kirjoitti:
Hetkinen ...mistä löytyy ohjaustehostimen suodatin ? W124, 300E
taitaa löytyä mallista kuin mallista, pyöreä putki (suunnilleen polttoaine filtterikotelon näköinen), siitä koneen etualalta, sormivoimin pyöritettevä nuppipäässä josta kansi lähtee pois. suodatin makaa säilöin pohjassa.
Anteeksi tyhmyyteni, mutta suodatin on siis ohjaustehostimen nestesäiliön sisällä ? Pitääkö nestepintaa vajentaa suodatinta vaihtaessa ? Vai nouseeko sieltä pois sormia "uittamatta" ?

jep säiliön pohjassa, nestettä ei tarvitse vajentaa, sen voi koukkia sieltä pohjalta vaikka rautalangan kanssa. Mutta jos neste on mustunutta kannattaa se vaihtaa samalla, muuten ihan yhtä tyhjän kanssa vaihtaa sitä :wink:
Ok ! Kiitoksia infosta... kolmas mersu menossa ,eikä ikinä ole edes tullut mieleen että tuolla olisi suodatin :oops: viikonlopuksi askaretta :)
-es@-W126-W109-
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12585
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

hoenen kirjoitti:
epk kirjoitti:
hoenen kirjoitti:
epk kirjoitti:
hoenen kirjoitti:
Hetkinen ...mistä löytyy ohjaustehostimen suodatin ? W124, 300E
taitaa löytyä mallista kuin mallista, pyöreä putki (suunnilleen polttoaine filtterikotelon näköinen), siitä koneen etualalta, sormivoimin pyöritettevä nuppipäässä josta kansi lähtee pois. suodatin makaa säilöin pohjassa.
Anteeksi tyhmyyteni, mutta suodatin on siis ohjaustehostimen nestesäiliön sisällä ? Pitääkö nestepintaa vajentaa suodatinta vaihtaessa ? Vai nouseeko sieltä pois sormia "uittamatta" ?

jep säiliön pohjassa, nestettä ei tarvitse vajentaa, sen voi koukkia sieltä pohjalta vaikka rautalangan kanssa. Mutta jos neste on mustunutta kannattaa se vaihtaa samalla, muuten ihan yhtä tyhjän kanssa vaihtaa sitä :wink:
Ok ! Kiitoksia infosta... kolmas mersu menossa ,eikä ikinä ole edes tullut mieleen että tuolla olisi suodatin :oops: viikonlopuksi askaretta :)
jepulis, haulla löytyy tuosta itse vaihdosta vinkkejä 8)
Make
Mersumies
Mersumies
Viestit: 971
Liittynyt: To 15.05.2003 12:27
Paikkakunta: kuusankoski

kuvia

Viesti Kirjoittaja Make »

Täältä pitäis löytyä. :P
http://members.surfeu.fi/forssma/
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12585
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

vaikea sanoa, olisit ottanut kauempaa kuvaa, mutta hyvältä ainakin näyttää 8)


tosin pystylistaa vaatisi :wink:
Avatar
jarski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2156
Liittynyt: Su 23.03.2003 20:15
Paikkakunta: Karstula

?

Viesti Kirjoittaja jarski »

Onko nuo listat yhtenäiset? Jos ovat niin mistä niitä saa?

Siisti on lopputulos 8)
w115,123,124,126,210 yms.
Make
Mersumies
Mersumies
Viestit: 971
Liittynyt: To 15.05.2003 12:27
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Make »

Ei ole yhtenäiset,vaan on viilattu sopivaan kulmaan ja liimalla kiinni.
Veholta saa listoja 2.70 kpl
Avangrade by Make :lol:
Ei paskempi,vaikka itse sanonkin :wink:
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Avatar
jarski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2156
Liittynyt: Su 23.03.2003 20:15
Paikkakunta: Karstula

...

Viesti Kirjoittaja jarski »

Näyttää kuitenkin yhtenäisiltä, huolellista työtä :wink:
w115,123,124,126,210 yms.
Make
Mersumies
Mersumies
Viestit: 971
Liittynyt: To 15.05.2003 12:27
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Make »

Niin se emäntäkin sanoo,että jos viitsisit joskus olla yhtä huolellinen ja tarkkavainen muiden asioiden suhteen,kuin auton kanssa niin...vot! :oops:
P.S vain kaksi karhua käytin asennuksen lomassa,joten tuloksesta tuli tyydyttävä,tosin sen jälkeen alkoi mäyräkoiran tyhjennys..hik!
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

Edelliseen autoon rakentelin tuollaisen irtolistoista:

Kuva

8)
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Vastaa Viestiin