Mihin arvoihin päädyit kulmien säädöissä. Mulla on madallettu ja se on säädätetty kahdesti. Lappuja vertaillessa huomasin, jotta on laitettu eri säädöille.
No suoraan menossa en huomannut tai ole välittänyt olevan valittamista mutta tällä jälkimmäisellä säädöllä on sellainen ilmiö, ainakin ennen kuin siihen "tottui". Teet ohituksen, nämä suomen tiet on sellaisia kamelinselkiä eli kaistanvaihto on kuin hyppyristä ajaisi. Siinä keskiviivan ylityksen kohdalla auto ikään kuin hakee sinne tänne, eli ole mitään suuntavakavuutta. Auto siis joustaa ylöspäin -> suuntavakavuus häviää.
Tässä olen yli vuoden pohtinut mihin säätöihin sen nyt pyytäisi laittamaan, eli viime syksystä saakka säädöt on olleet remontin jäljiltä mallia "jotakin". Tosin ei ne ihan poskellaan ole kun ne pultteihin merkitsi ne kohdat. merkkihuollon rempan jäljiltähän asteet oli yli kaksi kun säätöarvo oli joku 0,15
ja renkaat menivät alle kuukaudessa kaljuksi.
Tuo V-malli on lämmin, joten eiköhän tavallinenkin. V-mallissa tosin on lämminilmasuuttimat siellä takanakin...ja auttaisi tuo eberikin, jos sen nyt jaksaa korjata täksi talveksi.