EeKin s211/w209 + ex mursut

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
kardaani
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1612
Liittynyt: To 15.07.2004 12:35

Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)

Viesti Kirjoittaja kardaani »

Mulla ei onnistunut Camskillin tilaus electronilla explorerin kautta, vaikka suojaustasot laski. Firefoxilla onnistui......näin mulla puoltoistavuotta sitten.
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1804
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)

Viesti Kirjoittaja EeKi »

Jooh, Futurat menin myymään ja pieni myyntikrapula. Noh, RH:sta ajattelin vääntää leveemmät ja vaihtaa väritystä.

Tän vuoden talvilookki, huonot kännykuvat.

Kuva
Kuva

Vanteet ehkä vaihtuu 16" kaivonkansiin mihin sitte 205/50 kitkat...
Avatar
vk00
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2093
Liittynyt: Pe 30.03.2007 18:05
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)

Viesti Kirjoittaja vk00 »

http://www.youtube.com/watch?v=FMhy22UErIU" onclick="window.open(this.href);return false;

Tuttuja autoja löyty,liene jonkun muun kun sun tekemä video?
Merseedespents
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1804
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)

Viesti Kirjoittaja EeKi »

Juu ei todellakaan ole mun tekemä :D

Kyllä se 201 on pakko vielä joskus omistaa...
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1804
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)

Viesti Kirjoittaja EeKi »

Kaveri nappas parit kuvat nykysestä talvilookista. Perse on korkeella, tiedetää.

Kuva
Kuva
Kuva

Ens kesäks meinasin noi RH:t tehdä uusiks, väritys muuttuu ja leveyttä pitäis kasvattaa.
Rengastus samalla tietty uusiks. Katotaan ny.

Jos tällä vielä ens kesä ja syssyllä myyntiin tai jotain, työmatka muuttus suurimmaks osaks satasen alueeseen > bensankulutus noussu.
Joten tämä jossain vaiheessa tulee vaihtumaan 211,202 tai 203. CDI koneinen siis hakusessa, 270:sta aletaan. Tosin jos tota vanhempaa c-koppasta niin 220cdi. Tosin epäilen että w202:sta tuskin tulee löytymään sporttivarusteilla/kaikilla herkuilla ja 220cdi koneella...
Avatar
Ville126
Mersumies
Mersumies
Viestit: 965
Liittynyt: Ma 28.07.2008 19:07
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)

Viesti Kirjoittaja Ville126 »

Oonkohan mä ainoo sekopää joka vaihtaa autojaan vaan vanhempiin ? :D
Dodge Charger 440 R/T 1969
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1804
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)

Viesti Kirjoittaja EeKi »

Kyllä mä mieluummin ajaisin tätä mis olis 320cdi kone.... ;) Mut mieli ja järki janoaa uudempa vaikka nuoremmissa olekkaan sitä laaduntuntua niin vahvasti mukana.

Harrasteautoks toki vanhempaa.
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1804
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)

Viesti Kirjoittaja EeKi »

Vahasin ja muovit/lasit sai myös hoitoa.

Kuva
Kuva
Kuva

Keväällä site kunnon myllytys.

Talvi kyl tehny tepposensa, tuulilasi ku haulikolla ammuttu, maskista ruvennu maalit lähtee kun tarvikemaski ja helmat on iha syöty ja toisella puollla oli tullu reikäki. Noh, käyttöauto tosta piti tehdäkki...

Tarvis sitte noita RH:ta varmaa rupee purkamaan. Tullu lähinnä toisten vanteita tehtyy.
Avatar
Ville126
Mersumies
Mersumies
Viestit: 965
Liittynyt: Ma 28.07.2008 19:07
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)

Viesti Kirjoittaja Ville126 »

Hieno. Pitäiskö sit keväämmällä kattoo ne kuvaus systeemit josta oli puhetta ?
Dodge Charger 440 R/T 1969
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1804
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)

Viesti Kirjoittaja EeKi »

Voisha sitä, kunhan mä saan ton edes johonki edustuskuntoon. Emmä sitä sun farkun maalipinnan vieree tuo tossa kunnossa. :D
Avatar
Ville126
Mersumies
Mersumies
Viestit: 965
Liittynyt: Ma 28.07.2008 19:07
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)

Viesti Kirjoittaja Ville126 »

Höpö höpö eiköhän se sun auto oo miljoona kertaa siistimpi
Dodge Charger 440 R/T 1969
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1804
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)

Viesti Kirjoittaja EeKi »

Purettu ja sisäpuolen pohjatyöt ready.

Kuva

Maalia.

Kuva
Kuva

Naamapuoli pohjiin.

Kuva

Teippiä.

Kuva

Muotiväriä.

Kuva
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1804
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)

Viesti Kirjoittaja EeKi »

Tulipa vesihiottuu ja kiilloitettua noi keskiöt.
Peitoksien pois otossa kävi kämmi ja käsi kolahti tuoreeseen pintaan josta tulikin idis että otetaan sit pari hassuu roskaa pois ja tehdää kunnon pinta sit suoraan keskiöihin.

Tohon tipautin tikulla lakkaa vielä että on varaa hiota.

Kuva

Kämmi hiottu sekä koko keskiön ulkopinta vedetty 1500-3000-6000 laikoilla.

Kuva

Kämmi on muisto vain.

Kuva

Karkeella ja hienolla vedetty, valmista pintaa:

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Loput kuvat:
http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/EeKis+ ... 5+-+17x10/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja pikku videoklippi, ei tota hopean kiiltoa oikeen saa kuviin, videossa se jotenkin näkyy.
http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/EeKis+ ... 5+-+17x10/" onclick="window.open(this.href);return false;ärhoo.m4v
Avatar
447za
Mersumies
Mersumies
Viestit: 526
Liittynyt: To 30.09.2010 18:33
Paikkakunta: Kerava/Helsinki

Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)

Viesti Kirjoittaja 447za »

EeKi kirjoitti:Vahasin ja muovit/lasit sai myös hoitoa.

[ http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/EeKis%20shit/MB%20s124%20-93/Talvi%202012/IMG_0845.jpg/_medium.jpg ]
[ http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/EeKis%20shit/MB%20s124%20-93/Talvi%202012/IMG_0860.jpg/_medium.jpg ]
[ http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/EeKis%20shit/MB%20s124%20-93/Talvi%202012/IMG_0871.jpg/_medium.jpg ]

Keväällä site kunnon myllytys.

Talvi kyl tehny tepposensa, tuulilasi ku haulikolla ammuttu, maskista ruvennu maalit lähtee kun tarvikemaski ja helmat on iha syöty ja toisella puollla oli tullu reikäki. Noh, käyttöauto tosta piti tehdäkki...

Tarvis sitte noita RH:ta varmaa rupee purkamaan. Tullu lähinnä toisten vanteita tehtyy.
Miten on mahdollista saada noin kiiltävä maalipinta :O
Mä en saa käsin vahaamalla läheskää tollasta peilipintaa !!!
Olis hienoo saada oma C36 kiiltäväks näin kesäks
12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Zamppa-
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 128
Liittynyt: Ke 26.11.2008 10:00
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)

Viesti Kirjoittaja Zamppa- »

EeKi kirjoitti: Kämmi hiottu sekä koko keskiön ulkopinta vedetty 1500-3000-6000 laikoilla.
Ei pelkällä vahalla oo mitenkään mahdollista saada samanlaista pintaa
Jolle
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2596
Liittynyt: To 03.07.2008 21:39
Paikkakunta: Mynämäki

Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)

Viesti Kirjoittaja Jolle »

Tämä bongattu taas auranlaakson ABC:n kohdalla. On se siisti!
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1804
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)

Viesti Kirjoittaja EeKi »

Siis vanteissa on parempi pinta ku itse autossa, auton pintaan en ole tyytyväinen.
Auton pinnassahan ei ole mitään mikronaarmua pahempaa kiiltoa hävittämässä joten sekin vaikuttaa, pinta on vaan suoraan ruiskusta > tarvis vesihioo ja kiilloittaa (kuten noi vanteet) niin saatais se lopullinen kunnon syvä kiilto.
Tarkoitus olis näin tehdä, katsastuksen jälkeen tosin auto taitaa mennä myyntiin.
Katotaan nyt jos innostuukin pitämään kun on vanteet alla.
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3537
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Tää vesihionta/kiillotus on vähän kakspiippuinen juttu. Itsekkin olen irto-osia Cadillacciin hionut ja kiillottanut juuri vastaavista syistä eli roskia, valumia ym. Hyväthän niistä tulee ja aina paremmat kuin suoraan ruiskusta oli sitten millainen mestari tahansa maalaamassa. Päätin jo viis vuotta sitten kun Cadillacin hommasin että auto vesihiotaan ja kiillotetaan kun se saapuu maalarilta mutta mutta. Asiassa ja sen puolesta ja vastaan on tullut nyt kommenttia ja ehkä painavapana itse maalarin sana. Hänen mielipiteensä on ettei välttämättä kannata hioa eli toisin sanoen rikkoa pintaa sillä vaikka sen kuinka hyvin kiillottaa se liituuntuu moninkertaisesti nopeampaa kuin suljettu ehjä pinta. Tämä ilmiö on tietenkin huomattavasti yleisempää akryylimaaleilla maalatussa pinnassa jossa ei ole lakkaa suojana, mutta myös lakkapinta käyttäytyy samoin. Se mikä tuosta nyt sitten aiheutuu on se että maalista täytyy kaksinkäsin pitää huolta ja siis huomattavasti useammin kuin normaalisti. Kyllähän sen kestää kun kyseessä on harrasteauto joka istua nököttää tallissa suurimman osan ajasta. Se ei joudu rasitukselle eikä varsinkaan talviajoon kuraan ja suolaan. Toki asiaan vaikuttaa myös se kuinka hyvin se kiillotus on tehty, mutta virheetöntä maalipintaa en ainakaan itse ole vielä onnistunut todistamaan ainakaan kotimaan näyttelyissä. No, ideana vaan se että kuten Eekikin mainitsi on auto talven jäljiltä karseassa kunnossa. Törmäsin itse samaan asiaan kun kilsoja tulee n. 130-150/pv + mahdolliset pohjanmaanreissut viikonloppuna + 1000km. Loppuvuodesta maalatussa keulassa on jo mukavasti kiveniskemää ja viime juhannuksena asennettu tuulilasi on aivan entinen. Siispä onko loppujenlopuksi kannattavaa tehdä helkkarin iso työ käyttöautoon jos sen tuloksena on vain lisää työtä? Uskon kyllä että rannikon miehen jaksaa puunata autoja mutta jaksaako uusi omistaja? Siinä voi tehdä tahtomattaan aika paskamaisen källin jos uus omistaja käyttää vahaa vaan tukkaansa ja ainoat lipat mitkä kiinnostaa huoltaa kuuluu lakkiin. No tarkoitus ei ollut siis torpedoida tuota ajatusta mutta kaikella on kääntöpuoli.. Arvostan jokatapauksessa panostusta jos näin meinaat tehdä. Vielä kun joku tekis sen retromod W108:n kunnon maalauksella ja kiillotuksilla niin alkais olla ..
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12592
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)

Viesti Kirjoittaja epk »

äkkiseltään voisi kuvitella että nämä nykyajan "kovapinnoitteet" on se juttu joka vesihionnan yms. jälkeen tekee moiset mietteet turhiksi ? , varmaksi en osaa sanoa mutta huhuja on ruvennut kuuluumaan jopa mustista autoista jotka tuon pinnoitteen jälkeen kestää idiootinkin pesutapoja (jopa siinä mustassa autossa) :wtf:
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3537
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Kuulostaa ihan hyvältä. Vaikka itse pesen tuota käyttökotteroa vain käsin, (kertaakaan en ole itseasiassa pessyt omaa autoa koneessa,) mutta siitä huolimatta tuo moottoritie on kyllä armoton. Itse ajattelin käyttää vesihiontaa perehtynyttä kaveria hoitamaan homman tuolta vaasan seudulta. Ilmeisesti kiloeuron verran koituu työlle hintaa mutta "kuulemma" on sitten viimesen päälle. Tosin sitä ennen täytyy vielä katsoa mikä se maalipinta nyt sitten oikeasti on sillä saman maalarin maalaama candy kiihdytys rolssi oli aika hyvä ilman minkäänlaista kiillotusta (ACS12) Tosin kylkien kanssa oli äijillä tullut vähän kiire mutta ne lakattu tänä keväänä uusiksi.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1804
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)

Viesti Kirjoittaja EeKi »

Ei se siitä jäis kiinni etteikö auton maalipintaa varjeltaisi.
Ite pesen kahdella ämpärillä, aina esipesua käyttäen, painepesuri ehdoton. Vanteille ja maalipinnalle omat pesukintaat (lammas/mikrokuitu). Pesu aina katosta eteenpäin, kyljet sen jälkeen ja ihan viimiseksi takapää/puskurit/helmat.
Kuivaus mikrokuituliinoja on kolme, yks iso itse auton maalipinnalle, loput kaks sisäosiin ja vanteisiin.
Kuivausliinalla vaakatasot vain "taputellaan" eikä hinkata edes takas, kylkiin joutuu välillä tekee kompromisseja. Jos paineilmaa saatavilla niin sillä koko auto ja liinalla vaan loput.
Ovet suljetaan ovenkahvasta, jos joku kaveri on sulkenut ovenpilarista, se saa kuulla siitä. Tekee samantein naarmut kun vaiks olis pelkkää katupölyä pinassa niin huomaa heti on suljettu ovi "väärästä" kohdasta kun selvästi tullu mikronaarmua vaakatasossa pilariin.
Autoon ei nojata ym ym.

:D

Tota en kyllä allekirjoita että vesihionnan jälkeen pinnasta tulee arempi. Kyllä se vuoden jälkeen pitäis lakka olla täysin kova jo. :wink:
Suorakiiltomaaleissa huomaa kyllä että naarmuuntuu helpommin, ne kestää kuivuu lopulliseen kovuuteensa kauemmin. Ja jää "pehmeemmäksi" pinnaksi muutenkin.

Emmä kyllä sitä mitää peilipintaa rupeakkaan, tyyliin konepellin vetäis vähän rankemmin mataks koska se on ensimmäinen asia mikä autossa silmiin pistää.
Tyyliin kevyt hionta 1500 ja sitten mattaus 3000>6000 ja kiiloitus. Näin tulee semmoinen tehdaspinnasta parempi muttei mitään peilipintaa. Mutta kiilto on ihan eri kuin suoraan ruiskusta. Lähtee se pikku utuisuus ja haihtumisrakkulat ym pikkuset shitit.
Ihan jo tällä tavalla tulee ihan eri meininki pintaan.
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1804
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Re: EeKin puuhanurkkaus - c36 AMG (exät-w201, s202, s124)

Viesti Kirjoittaja EeKi »

Sunnuntaina farkku vaihtoi omistajaa ja koko ajan mielessä että jotain pikkasen erikoisempaa ja vähintää kutosen koneella. Ei siinä kaua menny ku järki heitettiin roskiin ja pihaan tuli tämmöinen. :D

Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: EeKin puuhanurkkaus - c36 AMG (exät-w201, s202, s124)

Viesti Kirjoittaja Sergey »

tuohan on järkevä peli!
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Tomiko
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 7
Liittynyt: Ma 18.06.2012 16:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: EeKin puuhanurkkaus - c36 AMG (exät-w201, s202, s124)

Viesti Kirjoittaja Tomiko »

Vähän liiankin järkevä.... :D mutta mielenkiinnolla katsellaan mitä tästäkin syntyy :o
Avatar
447za
Mersumies
Mersumies
Viestit: 526
Liittynyt: To 30.09.2010 18:33
Paikkakunta: Kerava/Helsinki

Re: EeKin puuhanurkkaus - c36 AMG (exät-w201, s202, s124)

Viesti Kirjoittaja 447za »

Noniin Tervetuloa joukkoon ;) hehhe
12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Avatar
Juha91
Mersumies
Mersumies
Viestit: 509
Liittynyt: To 21.01.2010 11:46

Re: EeKin puuhanurkkaus - c36 AMG (exät-w201, s202, s124)

Viesti Kirjoittaja Juha91 »

:shock: Kerkeskö RHoot käydä ees farkun alla ? :eh: Ootin kovasti sovitus kuvia :roll:
Diiiiiiiissseli
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1804
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Re: EeKin puuhanurkkaus - c36 AMG (exät-w201, s202, s124)

Viesti Kirjoittaja EeKi »

No en helvetissä antanu mukaa :D
Vkl:na tulee sovitus kuvaa.
Avatar
caiwo
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 18
Liittynyt: Ti 14.08.2012 20:15
Paikkakunta: Lahti

Re: EeKin puuhanurkkaus - c36 AMG (exät-w201, s202, s124)

Viesti Kirjoittaja caiwo »

Ei muuta ku äRHoota alle ja stance kohillee ni hyvää tulee. :clap: Vaikkakin mallissa meni pieniin päin, ois luullu et E:stä S:ään. :D
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1804
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Re: EeKin puuhanurkkaus - c36 AMG (exät-w201, s202, s124)

Viesti Kirjoittaja EeKi »

Jaajaa.

Soitin vaihtus vähän tuoreempaa. Värit sai vaihdettua aika hyvin että natsaa mittarin oranssi valoihin ja taustavalon sai harmahtavan valkoseks. Vielku maalais noi parit kromiosat soittimesta ni se olis sii.

Kuva

Usb meni hanskalokeroon ja käsinojan alle meni aux.

Kuva
Kuva

Kokeilin ärhooita alle, edessä ei riitä 30mm adapteri, ottaa satulaa kiinni.

Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14014
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Re: EeKin puuhanurkkaus - c36 AMG (exät-w201, s202, s124)

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Hyvä väri!
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Vastaa Viestiin