Terve vaan. Olen tätä juttua lueskellut heti sen alotuksesta lähtien ja nythän tämä istuu kuin nyrkki silmään oman prokkiksen kanssa. Itsellä auto käytössä rossiradalla
Eli tuohon 190koriin on nyt upottautumassa enemmän ja vähemmän tojota osaa. Elintenluovuttajaksi on ostettu -90 soarer 1uz-fe koneella eli nelilitranen vinkkeli8. Kauheesti purkamista, voi elämä!!
Siihen perään kaveriksi tulisi 5v r154, isosti tai pienesti rempattuna? ainakin se siirtäjä pitänee uusia ja sitten ksracingin osilla naittaa yhteen jos ei nyt suomesta löydy jotai järkevää.. Ilmeisesti on aika kevyellä sovituksella mennyt toi vaihteisto mersun tunneliin? Eniten mietitytti tuo kepin paikka kun tarjolla olisi sitä siirtäjälläki olevaa mallia mutta taitaa semmoset mennä vaa rikki, pitää vaa taitella keppiä
Tuo lukemani vetari soppa olikin aika positiivinen juttu! Pyörinyt jopa ajatus akselinvaihdosta mutta ei se varmaan siitä mikskään parane. Murikka varmaan vaihtuu tojo-osaan ja sinne sitte välitystä ja lukkoa. Näitä viel kerkee sit miettiä.
Luinkin että samaa ohjauksen kanssa painimista olisi luvassa teilläkin, simpukka saa vaihtaa muihin maisemiin. Tojon hammastanko kiinnostais mutta kun tuo on posti-ohjauksella, bemarillakin olisi varteenotettavaa osaa. Rattiputki/etuakseli väliin laitetaan mikä tuntuu hyvältä. Laitatteko tehostimella vai ilman?
Ja kovasti kiinnostaisi valmiit kuitu osat jos olette tekemässä enemmän noita! Etenki lokasuojat ja puskurit.
Ei mitää, jatketaan harjotuksia
W906 319cdi Aut. -11 *Tuiq
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93