Juben 230CE -90 OEM+

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3401
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

Uu, nyt tulee sit peli. Ei kai siinä mitään ihmeellistä ole jos koko tekniikan/voimansiirron vaihdat jarrujen ja alustan kanssa, niin pitäsi leimaan mennä. Aika moinen työ siinä tulee olemaan, mutta mikäs siinä kun löytyy asennetta.
220.128 Black Mirror
Avatar
Hessu
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 615
Liittynyt: To 07.08.2003 19:11
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Kivasti juu tulee olemaan moisessa hommia jos vaan jaksaa moisen tehdä nimittäin kardaanitunnelia pitää leventään ja tulipeltiä muokata että pakosarjat mahtuu menemään sieltä mistä pitää sun muuta kaikkee pientä hommaa mitä tulee olemaan aikastalaillakin.Mutta mikäs siinä jos intoa moiseen riittää niin eiku tekemään vaan.. :wink:
MB 280CE-83



Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Avatar
Tctic
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 403
Liittynyt: To 08.06.2006 08:19
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja Tctic »

Helpoimmalla taidat kuitenkin päästä kun teet tuosta 420:stä mieleisen? Tai hävität molemmat ja hommaat E500:n. Vai onko Coupessa jotain niin speciaalia, että se kannattaa säilyttää?
Ex. S202 cdi -99
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

No se on coupe ja iso moottori coupessa on kiva? :) Hommiin vaan...
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
mas@
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 320
Liittynyt: Ti 04.07.2006 18:44
Paikkakunta: jokioinen

Viesti Kirjoittaja mas@ »

Toivotaan, että tämä projekti onnistuu mahdollisimman hyvin. Onnea projektiin.
http://www.minunauto.com/auto/13217
http://www.minunauto.com/auto/24871
Avatar
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3989
Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"

Viesti Kirjoittaja Manu300cea24 »

Hattua nostetaan täältäkin.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Nyt on 420E pihassa ja huomenna tutkimaan miten homma onnistuu juurikin tuon kardaanitunnelin osalta :roll:

Onhan tuommosessa kasissa aika kiva ääni ja tuntuuhan tuo kulkevankin 230E:tä rivakammin :)
Tctic kirjoitti:Helpoimmalla taidat kuitenkin päästä kun teet tuosta 420:stä mieleisen?
Öööö, tuota miksi harraste projektissa pitäisi päästä helpoimmalla :roll:
Toki jos tuo operaatio muodostuu ylitsepääsemättömäksi niin en sitä edes aloita.
Hain tuon 420E:n purkuun, koska se oli soppelin hintainen ja samalla aloin suunnitella tekniikan vaihtoa coupeen, koska olen siihen uutta vähäpäästöistä tekniikkaa (tosin 300-24) etsinyt ja nyt sattuu omassa tallissa olemaan vähäpäästöinen 420E :wink:

Katsastusmiehen kanssa on alustavasti keskusteltu tekniikanvaihto asiasta...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Eicca_
Mersumies
Mersumies
Viestit: 730
Liittynyt: Ti 09.05.2006 05:55
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja Eicca_ »

mikä toi varuste 300 storage box in front tray (с 01.05.1988) on? onko apparin penkin alla oleva lodju vai mitä toi meinaa?
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
Avatar
cuuno
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2252
Liittynyt: To 11.08.2005 16:55
Paikkakunta: hki

Viesti Kirjoittaja cuuno »

:D ...eikö toi ole penkkejen välissä oleva liukukansi laatikko :?:
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

cuuno kirjoitti::D ...eikö toi ole penkkejen välissä oleva liukukansi laatikko :?:
Kyllä se on just se...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Eicca_
Mersumies
Mersumies
Viestit: 730
Liittynyt: Ti 09.05.2006 05:55
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja Eicca_ »

no helvata niin tosiaan sehän se on :D ei noita jaksa aina muistaa :roll:
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Päivä mittailtu ja vertailtu 230CE ja 420E korien eroavaisuuksia ja kardaanitunneli + rintapelti on kyllä ihan täsmälleen samanlevyiset ja mittaiset. Etupalkin joutuu vaihtamaan, koska kasissa erilainen moottorin korvallisten kiinnitys.
Vasemman puoleinen pakoputki kun lähtee sarjalta niin menee etupalkin ja laatikon välistä oikealle puolen koria ja siitä putket jatkavat rinnakkain taakse.
500E:ssä on ilmeisesti erilainen kardaanitunneli ja rintapelti, mutta 420:ssä ei!

Elikkä huomenissa purkamaan 230 tekniikkaa pois ja kasia reikään 8)
Sytkäpuolen sähköjä joutuu selvittelemään, mutta moottorinohjauspuoli menee aika näppärästi lukuunottamatta mahdollisia ongelmia, koska coupeen ei tule ASR:ää.
Viimeksi muokannut Jube, Ti 19.02.2008 18:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
E280T
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 258
Liittynyt: Ti 15.05.2007 14:19
Paikkakunta: SATAKUNTA

Viesti Kirjoittaja E280T »

"koska coupeen ei tule ASR:ää"

OIKEIN :D

mitä iloa niistä tehoista sitten olisi??

onko muuten 420:ssä asr off nappia?
E300TD
190E
E280T
E320CDI
E320CA
Avatar
biglimited
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 397
Liittynyt: Ke 03.01.2007 16:55
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja biglimited »

Tästähän tulee AUTO lopultakin !!! 8) Tsemppiä projektillesi!
Sakemannicäbi
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

E280T kirjoitti: onko muuten 420:ssä asr off nappia?
On, mutta se jää osittain peliin, eli ei saa kokonaan pois :?
Kyllähän tuolla kasilla luulis paremmin menevän lanssissa ku 230 nelarilla jos tuon kasin nyt joskus saa käymään tuossa coupen korissa :roll:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3401
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

Kyllä sen saa käymään siinä coupen korissa aivan samanlailla kuin siina sedanissakin. Moottorinjohtosarjan kanssa kannattaa olla tarkka ja varovainen. Vanha johtosarja voi olla huteraa tekoa jo ja täten purku/kasaustöiden seurauksesta johtosarja voi kärsiä, josta voi seurata hemmetisti ongelmia.

Olethan nyt varmasti tarkistanut tuon 420:n tekniikan, että on vimosen päälle ennen kuin rupeat turhaan purkamaan ja kasaamaan cupeen runkoon. Eikö kannattaisi pari päivää päästellä sillä sedanilla menemään siellä pohjosissa ja katsoa että tekniikka on vimpan päälle kunnossa, ettei tule yllätyksiä, vaikka ne päivät kun riisut vanhaa tekniikkaa cupeestasi.

Helvetin moinen homma ruveta selvittää vikaa kun ei tiedä että oliko aikasemmin jo autossa, vai tuliko tekniikanvaihdon yhteydessä.

Siellähän taisi olla asiat vielä niin hyvin, että poliiseja ei pahemmin näy, niin voi vaikka ilman kilpiä päästellä ja testeilla tekniikkaa..

onnea projektille, haluaisin kyllä nähdä mokoman livenä sitten valmiina, mutta eipä huvita noin ylös lähteä ajelemaan.. Turhan kaukana..
220.128 Black Mirror
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Onhan sillä 420:lla ajettu eilen se vähän vajaa 500km ja on kyllä oikeen timmissä kunnossa. Auto käy aivan uskomattoman hiljaa ja tasaisesti :shock:
Varmaan pysyis kolikko kasin päällä pystyssä? Vetoja on sen minkä 280hv/400Nm isossa korissa tarjoaa. Käynnistyy kylmänä ja lämpimänä hyvin (noh, onhan tuo onneksi jo sähköruiskuilla).

Ainoa minkä huomasin niin ajon jälkeen käy vähän aikaa ~1000rpm ennenkuin laskee sitte hiljalleen sinne 700rpm. Tätä ei ilmene kuin ajon jälkeen. Kun käyttää sammuksissa ja starttaa niin käy heti 700rpm.
En näe ko. ilmiötä kovinkaan vakavana :?:
Tiet oli eilen sulat ja pääsi hieman kokeilemaankin. Laatikko vaihtaa pintakaasulla ja täyskaasulla niinkuin kuuluukin. Eteenkin pintakaasulla lähes huomaamattomasti. (Luulisin, että joskus tehty jotain laatikolle ku mittarissa "jo" 272tkm)

Kyllähän tuo 220km/h otti aikalailla nopsaan (sattui näet olemaan pieni suljettu alue tuossa välillä) :roll:

Tuo kiertää 100km/h ~2200 rpm ja coupe 3000rpm. Coupeen jätän nykyisen perän ainakin aluksi, koska 420:ssä on ASR-perä ja ASR:ää ei coupeen laiteta. Luulis kiihtyvän tuolla coupen perävälityksellä :)
Vai onko noissa automaattilaatikoissa eroja välityksien suhteen :?:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Hessu
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 615
Liittynyt: To 07.08.2003 19:11
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Jube kirjoitti:Päivä mittailtu ja vertailtu 230CE ja 420E korien eroavaisuuksia ja kardaanitunneli + rintapelti on kyllä ihan täsmälleen samanlevyiset ja mittaiset. Etupalkin joutuu vaihtamaan, koska kasissa erilainen moottorin korvallisten kiinnitys.
Vasemman puoleinen pakoputki kun lähtee sarjalta niin menee etupalkin ja laatikon välistä oikealle puolen koria ja siitä putket jatkavat rinnakkain taakse.
500E:ssä on ilmeisesti erilainen kardaanitunneli ja rintapelti, mutta 420:ssä ei!

Elikkä huomenissa purkamaan 230 tekniikkaa pois ja kasia reikään 8)
Sytkäpuolen sähköjä joutuu selvittelemään, mutta moottorinohjauspuoli menee aika näppärästi lukuunottamatta mahdollisia ongelmia, koska coupeen ei tule ASR:ää.

Onko toi "pikkulohko" moottorina sit muka erinlainen kun 500E:n kone ku kyl mulla tos löwerissä on muutettu aika radikaalistikkin just kardaanitunnelia ja tulipeltiä että on saatu nuo pakosarjat/pakoputket sinne mahtumaan ja nytkin siellä on tilat aikasta vähissä.Helppo hommahan se sitten kyllä on jos oikeesti noin helpolla asian kanssa pääsee.. :) :roll:
MB 280CE-83



Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Hessu kirjoitti: Onko toi "pikkulohko" moottorina sit muka erinlainen kun 500E:n kone ku kyl mulla tos löwerissä on muutettu aika radikaalistikkin just kardaanitunnelia ja tulipeltiä että on saatu nuo pakosarjat/pakoputket sinne mahtumaan ja nytkin siellä on tilat aikasta vähissä.Helppo hommahan se sitten kyllä on jos oikeesti noin helpolla asian kanssa pääsee.. :) :roll:
Ilmeisesti pakoputket/pakosarjat on erilaiset?
Nuo sarjathan on aika "pienet" ja putki lähtee aikalailla keskeltä sarjaa ala/takaviistoon.
Niistä kohden mistä mittaamaan pystyin niin saman levyisiä ne on molemmat ja saman mallisia :roll:
Rintapelti taittuu molemmissa ihan samalla lailla ja yhtä "syvälle" taaksepäin moottorin takapuolelta.

Alapuolelta laatikon etu ja takapuolelta tunneli on kans millilleen yhtä leveä monesta kohtaa mitattuna. Coupen pohjassa on jopa kierteet valmiina ison laatikon takakannaketta varten, joka erilainen kuin pikkulaatikossa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12585
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

kannattaa nyt mittailla uudestaan, meinaan kyllä neekimallin kasikorissa, ainakin E420:ssa on leveempi kardaani tunneli, sen tietää siitä että iso lattiamatto+etulattiamatot eivät käy muuhun kuin kasiin. Kuin myös etupenkit ovat kapeemmalla kiskolla johtuen isosta kardaani tunnelista!

Mahdollisille penkin ostajille kannattaa vinkata että ne kasin etupenkit eivät ole ihan bolt on asennus, jos asentaa siis muuhun kuin kasiin :idea:
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

epk kirjoitti:kannattaa nyt mittailla uudestaan, meinaan kyllä neekimallin kasikorissa, ainakin E420:ssa on leveempi kardaani tunneli, sen tietää siitä että iso lattiamatto+etulattiamatot eivät käy muuhun kuin kasiin. Kuin myös etupenkit ovat kapeemmalla kiskolla johtuen isosta kardaani tunnelista!

Mahdollisille penkin ostajille kannattaa vinkata että ne kasin etupenkit eivät ole ihan bolt on asennus, jos asentaa siis muuhun kuin kasiin :idea:
Täytyy sitten mittailla ku koneet irti niin uudelleen, mutta alapuolelta mitattuna mitat oli samat. Profiili lienee sitten eri?
En minäkään niin urpo ole, että mittaa en osaa lukea :lol: :roll:

Hankalahan niitä oli luotettavasti mitata sieltä yläpuolelta, koska tosiaan koneet on paikoillaan.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12585
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

juu en sitä epäile :D

mittaa hytin puolelta leveyksiä kardaani tunnelista helmaan niin huomaat heti missä erot on :wink:
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

epk kirjoitti:juu en sitä epäile :D

mittaa hytin puolelta leveyksiä kardaani tunnelista helmaan niin huomaat heti missä erot on :wink:
Pitääpä mitata...
Tosin vaikka se olisikin 420:ssä erilainen se profiili niin sama iso laatikkohan tuossa 420:ssä on kuin 300:ssakin, että katsotaan nyt miten se sinne asettuu.

Jokatapauksessa se kasi sinne laitetaan oli se leveämpi tai kapeampi :roll:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Mikko K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1556
Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Ne pelti osat on helppo vaihtaa kun on mistä ottaa :wink: Älä Jube myy siitä 420:tä mitään ennen kuin cupee on valmis :!: Aikanaan vaihdettiin cupee Audiin lattiat +takakontin pohja maalauksen jälkeen kun sattui sopiva neli vedon tekniikka pelti osineen kohdalle. Muutama ilta langan polttoa ja se on siinä. Työn iloa :wink:
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
Avatar
jeemu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1075
Liittynyt: La 16.07.2005 23:55
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jeemu »

Nyt on asenne kohallaan rojektissa. Ei muuta kuin tsemppiä urakkaan.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3401
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

Tosin paljon muuten saa teoriassa vaihtaa osia ettei mene prosentit yli? Paljon sai olla vielä prosentteja ettei joudu maksamaan uutta veroa? Oliko se
50%?
220.128 Black Mirror
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Kryptonite kirjoitti:Tosin paljon muuten saa teoriassa vaihtaa osia ettei mene prosentit yli? Paljon sai olla vielä prosentteja ettei joudu maksamaan uutta veroa? Oliko se
50%?
49,9% on maksimi...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
garva
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 32
Liittynyt: La 26.01.2008 21:24

Viesti Kirjoittaja garva »

Sori lainaan topicciasi vähän. Olisi kysymys tuosta tekniikan vaihdosta.
Eli tää sun projektis on -90 joten onko vähäpäästöinen?
Eli miten tommonen 8 laitto keulille onnistuu käytännössä, jos sulla on tuo kärrysi vähäpäästöinen niin minkälainen ongelma tuosta syntyy?

Itellä on oma 300CE 24v -92 ja katti löytyy, mutta taas rek. otteessa ei lue mitään että olisi vähäpäästöinen. ?? Mitenköhän tuohon onnistuisi tuo tekniikan vaihto.
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3401
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

Gorak kirjoitti:Sori lainaan topicciasi vähän. Olisi kysymys tuosta tekniikan vaihdosta.
Eli tää sun projektis on -90 joten onko vähäpäästöinen?
Eli miten tommonen 8 laitto keulille onnistuu käytännössä, jos sulla on tuo kärrysi vähäpäästöinen niin minkälainen ongelma tuosta syntyy?

Itellä on oma 300CE 24v -92 ja katti löytyy, mutta taas rek. otteessa ei lue mitään että olisi vähäpäästöinen. ?? Mitenköhän tuohon onnistuisi tuo tekniikan vaihto.
Ei mitään järkeä jos suoraan sanotaan. Ainoa mitä voin suositella, niin lykkää 3.4 AMG mylly nokalle ja äläkä kerro kenellekkään siitä....

Ei tekniikan vaihdossa pitäisi olla mitään merkitystä tietääkseni että onko vähäpäästönen vai ei. koska se rekisteröidään sille aivan uudelle tekniikalle. Eli tulee korinvaihto, mitä harrastettiin 90-luvulla.
220.128 Black Mirror
garva
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 32
Liittynyt: La 26.01.2008 21:24

Viesti Kirjoittaja garva »

Kryptonite kirjoitti:
Gorak kirjoitti:Sori lainaan topicciasi vähän. Olisi kysymys tuosta tekniikan vaihdosta.
Eli tää sun projektis on -90 joten onko vähäpäästöinen?
Eli miten tommonen 8 laitto keulille onnistuu käytännössä, jos sulla on tuo kärrysi vähäpäästöinen niin minkälainen ongelma tuosta syntyy?

Itellä on oma 300CE 24v -92 ja katti löytyy, mutta taas rek. otteessa ei lue mitään että olisi vähäpäästöinen. ?? Mitenköhän tuohon onnistuisi tuo tekniikan vaihto.
Ei mitään järkeä jos suoraan sanotaan. Ainoa mitä voin suositella, niin lykkää 3.4 AMG mylly nokalle ja äläkä kerro kenellekkään siitä....

Ei tekniikan vaihdossa pitäisi olla mitään merkitystä tietääkseni että onko vähäpäästönen vai ei. koska se rekisteröidään sille aivan uudelle tekniikalle. Eli tulee korinvaihto, mitä harrastettiin 90-luvulla.
Okei. Mutta kuiteski tarvii varmaan todistaa tuon uuden tekniikan päästöt nje.. ja jos on vähäpäästöinen niin tarkoittaako tämä VTT testejä?
Mikäs on mallisarjan tehoikkain mihin voi verrata tässä CE:ssä?
Viimeksi muokannut garva, Ti 19.02.2008 22:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin