Juben 230CE -90 OEM+

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Niin,keskiverto ACS kävijä (siis joka euro/japsiautoja käy katsomassa) on 15-18 vuotias lippispää joka on saanut yliannostuksen hurjapää elokuvia.Niittä tuskin tarvitseekaan kaikkien yrittää miellyttää elämää suuremmilla siivillä ja pokemon kuvilla autossa 8) Kaikki kunnia kuitenkin omille mielipiteille,jokainen saa tykätä mistä haluaa...

Aika ilo tuota projektia seurata,aika perusteellista on tuon rakentaminen.Jännityksellä odotetaan lopputulosta
8)
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

AM kirjoitti:Niin,keskiverto ACS kävijä (siis joka euro/japsiautoja käy katsomassa) on 15-18 vuotias lippispää joka on saanut yliannostuksen hurjapää elokuvia.Niittä tuskin tarvitseekaan kaikkien yrittää miellyttää elämää suuremmilla siivillä ja pokemon kuvilla autossa 8) Kaikki kunnia kuitenkin omille mielipiteille,jokainen saa tykätä mistä haluaa...

Aika ilo tuota projektia seurata,aika perusteellista on tuon rakentaminen.Jännityksellä odotetaan lopputulosta
8)
:lol: Hernekeittopurkkia ei ollut tarkoitus kenenkään nasaali-onkaloihin integroida, vaikka se sinne melkein taisi lipsahtaakkin, kun ei viestini syvin olemus mennyt perille.

Tämä ei nyt suoranaisesti liity tämän topicin autoon, mutta kysyin vaan että miksi ihmiset menee esim. ACS/TCS-tyyppiseen näyttelyyn? Nähdäkseen autoja mitä he voivat nähdä myös kadulla? Nope.
Ajatukseni ydin oli lähinnä se, että jos jonkun auton "kiinnostuneita katsojia" on vaikka 50 kpl, niin ehkä sen esittelemiseksi 50000 kävijän ACS/TCS ei ole oikea foorumi. Muttä ei siinä mitään, tietty kannattaa tarjota kaikkia vähääkään edustavia Mersuja näytille jos kelpaavat ja omistajalla vaan pokka kestää. :D

Lopetetaan BS, takaisin topicciin.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
Hessu
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 615
Liittynyt: To 07.08.2003 19:11
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Juhis. kirjoitti:
Ehkä näin aloittelijalta tyhmä kysymys, mutta tarjoaako orggisvärillä maalattu orggispuskurinen auto, johon on vaihdettu erilaisella pinnoitteella olevat valot ja alumiinivanteet "tarpeeksi" nähtävää keskiverto ACS-kävijälle...Nää on vaan näitä mun ajatuksia, helppohan se allekirjoittaneen puhua, kun tuo oma auto ei ole lähellekkään sennäköinen että kehtaisi mihinkään näyttelyyn viedä. :lol:

Jos tuo taas menee Hifi-osastolle, niin siellähän ei ulkokuori ole ihan niin tärkeä...

Puhut vähän mutta asiaa...Tai näin ainakin noin mun mielestä asia on kans..ja onnex ne tänä vuonna on ottaneet tosissaan järjestäjätkin sen ettei siellä olisi näytillä yhtään orkkis autoa missä on vaan vanteet vaihdettu niinkuin siellä esimerkiksi viime vuonna oli valitettavasti.Fascan halli on sitten asia ihan erikseen siellä ei auton tarvitse olla niin näyttävä ulkoisesti,koska siellä panostetaan enemmän siihen sointii eikä niinkään auton ulkonäköön.Tämän takia oma autonkin menee (jos menee ollenkaan koko näyttelyyn) juuri fascan puolelle koska toiseen halliin sitä on turha viedä kun kyseessä ei ole mikään tuning vaan styling auto. :wink: :lol:
MB 280CE-83



Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3536
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Hessu kirjoitti: Puhut vähän mutta asiaa...Tai näin ainakin noin mun mielestä asia on kans..ja onnex ne tänä vuonna on ottaneet tosissaan järjestäjätkin sen ettei siellä olisi näytillä yhtään orkkis autoa missä on vaan vanteet vaihdettu niinkuin siellä esimerkiksi viime vuonna oli valitettavasti.Fascan halli on sitten asia ihan erikseen siellä ei auton tarvitse olla niin näyttävä ulkoisesti,koska siellä panostetaan enemmän siihen sointii eikä niinkään auton ulkonäköön.Tämän takia oma autonkin menee (jos menee ollenkaan koko näyttelyyn) juuri fascan puolelle koska toiseen halliin sitä on turha viedä kun kyseessä ei ole mikään tuning vaan styling auto. :wink: :lol:
Onko Hessulla tietoa miten tuon kipon sais tonne hifi puolelle, koska sinne tuo omakin sopisi paremmin. Ja onko tietoa maksuista jne?
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
DuPu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 715
Liittynyt: Ti 14.12.2004 17:34
Paikkakunta: 02
Viesti:

Viesti Kirjoittaja DuPu »

Tosiaan en itsekään nään järkeä viedä autoa todella laitettujen kanssa samaan halliin jos ulkokuoren muutokset ovat valoissa, madalluksessa ja vanteissa..
Hifi-puoli sitten tietenkin erikseen, siellä kun ei tuon kromin tarvitse niin kauheasti kiillellä, kunhan stereokuva on kunnossa.. :)

DuPu
ST-Romua vuodesta 2007
Avatar
Hessu
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 615
Liittynyt: To 07.08.2003 19:11
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Jos en ihan väärin ole tuota hifipuolta ymmärtänyt niin siellä on hifimaahantuojien esittelyautot näytillä jotka kuuluvat fascaan joten voi olla aika vaikeata sinne autoaan saada näytille jos ei sitä jonkun maahantuojan osastolle saa koska hinnat messukeskuksessa on aivan älyttömät ettei kenelläkään yksityisellä ole mitään järkeä autoaan tuoda sinne näytille.Jos en väärin muista menneiltä vuosilta niin 25 neliön osasto taisi maksaa lähes 4000 euroa eli aikasta perskeleesti.Helpoin/halvin keino olisi saada autot sinne näytille olisi esimerkiksi sellainen vaihtoehto että mersuforumilla esimerkiksi olisi oma osasto tuninghallissa missä kerhojen osastoista tarvii maksaa yleensä vain sähköt jos moisia edes tarvitsee ja näin ollen kustannukset ovat pienemmät??Tai tarvii sinne tietenkin matotkin hommata ja muu rekvisiitta jos haluaa mutta osasto itsessään ei mitään maksa.
MB 280CE-83



Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Juhis. kirjoitti: :lol: Hernekeittopurkkia ei ollut tarkoitus kenenkään nasaali-onkaloihin integroida, vaikka se sinne melkein taisi lipsahtaakkin, kun ei viestini syvin olemus mennyt perille.
Siis :shock: En nyt ymmärrä mistä päättelit että herneitä vedin,ei ole tapana
8)

Siis ihmettelin vain miksi pitäisi sitten tarjota vain ja ainoastaan sille enemmistölle niitä "näyttäviä" autoja, wannabee hurjapää pirssejä. Itse ainakin mielelläni katselen autoja jotka ovat tyylillä tehtyjä, eikä muutoksia ole tehty siksi että niitä on vain tehtävä erottuakseen kilometrin päähän :roll: No kuten sanoin,jokaisella on oma maku ja hyvä niin...

No joka tapauksessa en ole noita hallinäyttelyitä enää kiertänyt pitkään aikan, Erilaiset cruisingit ovat ehkä tunnelmaltaan lähempänä omaa mieltymystä...MUTTA eipä näistä pitänyt höpistä vaan tuosta Juben projektista :lol:
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3536
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Sori OT vielä (jatketaan vaikka toisen otsikona alla, niin jää Juben projekti kertomus rauhaan)

Eli löytyykö nyt asiallisia autoja Forumilta mitkä on tulossa ACS:ään jolloin voisimme järjestää mersuforum.net osaston? Ja mitä ylläpito on tästä mieltä? Ite vaatisin osan ottaja autoilta erityisiä muutoksia ja HUOLELLISTA toteustusta!! Ei mitään läpihuuto pakkelikasoja.
No ketä lähtee, ja kuinka hoidamme ilmoittautumisen? Kellä kokemusta jne? Petehrillä näytti olevan mielenkiintoinen prokkis samoin Hessu tois oivan lisän hienosti toteutetulla Lövenillä.

Mukana:

-EVO X / Antti A
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Joo elikkä jos joku on ymmärtänyt väärin niin oikaisen asian, eli autoni on menossa tosiaankin juuri hifi-puolelle CarPowerin osastolle jos valmistuu siihen mennessä.
Ei suinkaan tuning-osastolle :wink:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Avataas oikein toinen keskustelu tuosta acs näyttelystä ettei sotketa juben topiccia liikaa. Itsellä ainakin olisi kiinnostusta osallistua.
Avatar
tovayryn
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2152
Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tovayryn »

Kyllähän juhis aiheesta sanoo, turha sinne tuning puolelle on vakio kippoa viedä. exäänki oli tehty ja vaikka mitä mut ei se hessun löverin rinnalla nyt kovin erikoiselta näyttäny, mukaan lukien vielä ne kaikki muut mitä siellä on. taso on kova ja nousee kokoajan. 5 vuotta sitten tuolla 190:lla ois pokannut kaikki pokaalit mitä maassa on, nyt siihen tarvitaan paljon muutakin, jos niitä nyt sitten haluaa haalia..mikä ei tietenkään ole se perimmäinen tarkoitus.

Ihmisiä siellä käy todella paljon ja kaikki jotka katsovat ovat todella kriittisiä, muistaahan tulee että itse en oo nähnyt yhtään autoa jossa ei olisi virheitä, mutta kummasti ne katsovat ihmiset haluavat ne löytää. nämä ihmiset nyt ovat sitten niitä jotka eivät tiedä auton teosta mitään tai haluavat vain saada rahalleen vastinetta :D

Tätäpä kritisointi juttua on hyvä miettiä aina kun tekee pohjia autoon yms, et jos kattos ton kohdan vielä kerran niin tulee hyvä :)

Et minusta kyllä kans tuo fasca homma on hyvä, kun ei paljon itteä kiinnosta tuning hallissa nähdä autoja kuin vehon vaihtoauto hallissa, tosin sointi on toista, mutta ulkonäkö (mikä valitettavaa) samaa. Tietenki ymmärrän sen aloittelijana että rahat ei kaikkeen aina riitä.
X253 glc350e

ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi

www.alvastonauto.fi
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Nyt ois konehuoneen sävy vaihtunut.
Sävy on maston RAL 9005 "silkin himmeä musta"

Maalasin itse sprayllä ja pakko kyllä sanoa, vaikka ei moni varmaan usko, että tuli yllättävän hyvä.
Töitä meni 4iltaa ku purki laidoilta rojuja pois, pesi, hioi, suojas ja maalas.

Kuva

Kuva

Nyt saa taas vähän inspiraatiota ku auto alkaa mennä takas kasaan päin :wink:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Nyt ois auto johdotettu. Aikalailla 70metriä' tuonne on tullu väännettyä piuhaa :roll:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kaiutinjohdot vedin auton alkuperäisiin johtokanaviin, joten johdotuksesta tuli suht siisti johtomäärään nähden.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Sumppa124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 231
Liittynyt: To 30.11.2006 18:17
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Sumppa124 »

Tuota työn jälkeä ei kyllä voi kun ihailla... Sigun tunnuslase pitää todella paikkansa! Onne projektille ja seuraan mielenkiinolla!
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Tänään autoa laiteltu maalaamollevientikuntoon.
Tunkinpaikkoja piti vähän fiksata ja antenninreikä hitsata tukkoon.

Lisäksi laitoin vielä kuvakaapelin edestä takakonttiin ku meinasi ihan tyystin unohtua :oops:

Huomenna sisustaa kasaan lattiamaton ja etupenkkien osalta.
Ensi viikon lopulla jos sais takakontin osapuilleen nippuun.
On vapaata perjantaista seuraavan viikon torstaihin niin vois saada hieman enemmän aikaseksi.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Jube kirjoitti:Nyt ois konehuoneen sävy vaihtunut.
Sävy on maston RAL 9005 "silkin himmeä musta"
Ei siinä maalissa vikaa ole vaan tekijöissä. Turhaan surkean maineen saanut aine. Mastonit on ihan OK värejä ;) Motipit tietysti mun suosikit kalikalipurkeista.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Juu sprayllä maalatessa usein unohdetaan sellainen pikkujuttu kuin pohjien teko. Siis huolellinen puhdistus ja karhennus.


Sitten kun sankarit vetävät paskanpäälle yhden ohuen kerroksen maalia niin haukkuvat spray maalit kun ne ei pysy. :lol:

Samaa maaliahan se käytännössä on mitä kilikoli purkkeihin laitetaan. Ainoastaa hieman enemmän ohennettuna jolloin vaatii useamman kerroksen.
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3536
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Niin ja sprayissä käytetään eri ohennetta kuin normaaleissa automaaleissa, joten jos tuon konehuoneenkin meinaa maalata joskus uudestaan niin edessä on hiekkapuhallus.Spray nimittäin kiehuu tinneri ohenteisen automaalin alta samantien pois. Vesiohenteisista en tiedä mitä tekee.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
rikumon
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 120
Liittynyt: La 22.10.2005 16:40
Paikkakunta: Kalakukkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rikumon »

Noh hieman ristiriitainen tuohon siguun nähden tuo konetilan maalaus, uskaltaneeko tuota nyt pestä kunnon hapolla&painepesurilla ilman pelkoa että maalit lähtee?

Ja ei sillä etteikö ehostettu hyvässä maalissa oleva auto voisi olla hieno, mutta kokemuksesta voin sanoa että musta mersu perus vanteilla on sellaisen värikirjon seassa melko huomaamaton, no ehkä nopea vilkaisu jos hifiasennukset on jotain bling blingiä, eikä karvahuopaa...
Wid36AMG www.kalisconcept.com www.audioimport.fi
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

rikumon kirjoitti: Ja ei sillä etteikö ehostettu hyvässä maalissa oleva auto voisi olla hieno, mutta kokemuksesta voin sanoa että musta mersu perus vanteilla on sellaisen värikirjon seassa melko huomaamaton, no ehkä nopea vilkaisu jos hifiasennukset on jotain bling blingiä, eikä karvahuopaa...
Se riippuu niin katsojasta.Varmahan on että mitään väkijoukkoa ei tuollaisen ympärille keräänny,mutta se ei tarkoita sitä etteikö olisi hieno...Ainakin omaan silmään pistää lasikuitu helvettien seasta tyylillä tehdyt autot silmään.Rikumonin autokin herätti kyllä huomion Kaliksessa vaikka olikin "ihan vain"musta :lol:
Hervast
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 170
Liittynyt: Ke 18.01.2006 18:43
Paikkakunta: Oku

Viesti Kirjoittaja Hervast »

Minusta Mersun (ja toki Audinkin) tuunauksessa on tavoiteltavaa juuri se, että auto näyttää omaan ja tavallisen autoilijan silmään hienolta ja erikoiseltakin, mutta toisaalta sellaiselta että se olisi joskus voinut sellaisenaan rullata tehtaan linjalta ulos. Itse pidän tärkeänä myös sitä että auto säilyy tieliikenne (ja jopa maasto 8) )-kelpoisena.
MB W124 E250D 20V -95
Audi 90 2.2 quattro -88
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

AM kirjoitti:
rikumon kirjoitti: Ja ei sillä etteikö ehostettu hyvässä maalissa oleva auto voisi olla hieno, mutta kokemuksesta voin sanoa että musta mersu perus vanteilla on sellaisen värikirjon seassa melko huomaamaton, no ehkä nopea vilkaisu jos hifiasennukset on jotain bling blingiä, eikä karvahuopaa...
Se riippuu niin katsojasta.Varmahan on että mitään väkijoukkoa ei tuollaisen ympärille keräänny,mutta se ei tarkoita sitä etteikö olisi hieno...Ainakin omaan silmään pistää lasikuitu helvettien seasta tyylillä tehdyt autot silmään.Rikumonin autokin herätti kyllä huomion Kaliksessa vaikka olikin "ihan vain"musta :lol:
Niin korostan nyt tosiaankin, että tällä autolla tullaan käymään muutamissa näyttelyissä Carpowerin hifi-osastolla, ei minkään tuning-kerhon osastolla...

Tässä panostetaan enemmän sointiin kun spoilereihin :wink:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Voihanrontti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 789
Liittynyt: Ma 08.01.2007 22:09
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja Voihanrontti »

Hervast kirjoitti:Minusta Mersun (ja toki Audinkin) tuunauksessa on tavoiteltavaa juuri se, että auto näyttää omaan ja tavallisen autoilijan silmään hienolta ja erikoiseltakin, mutta toisaalta sellaiselta että se olisi joskus voinut sellaisenaan rullata tehtaan linjalta ulos. Itse pidän tärkeänä myös sitä että auto säilyy tieliikenne (ja jopa maasto 8) )-kelpoisena.
Justjep! Kokolailla samaa mieltä täällä kanssa :P ! Paitsi tuosta maastohommasta ehkä voi joskus tinkiä. :wink:
Think Locally, Fuck Globally
Avatar
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3989
Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"

Viesti Kirjoittaja Manu300cea24 »

Maasturit on erikseen.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Avatar
kustomi
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 1254
Liittynyt: Pe 03.10.2003 06:57
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja kustomi »

Onkos tuo CarPower miten menestyny noissa hifipuolen kisoissa, kun ei oo sitä puolta tullu seurattua vuosiin.
CLS 350d Bluetec Shooting Brake
Avatar
rikumon
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 120
Liittynyt: La 22.10.2005 16:40
Paikkakunta: Kalakukkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rikumon »

ssdesign kirjoitti:Onkos tuo CarPower miten menestyny noissa hifipuolen kisoissa, kun ei oo sitä puolta tullu seurattua vuosiin.
En tiedä kisamenestyksestä, mutta ovat ainakin luoneet melko halvan näköisen imagon tuolle merkille. Noita carpower "esittelyautoja" kun näkee melko paljon tuolla kaupungilla :D

Mites etupään asennus, vakiopaikoille?
Wid36AMG www.kalisconcept.com www.audioimport.fi
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

rikumon kirjoitti:
ssdesign kirjoitti:Onkos tuo CarPower miten menestyny noissa hifipuolen kisoissa, kun ei oo sitä puolta tullu seurattua vuosiin.
En tiedä kisamenestyksestä, mutta ovat ainakin luoneet melko halvan näköisen imagon tuolle merkille. Noita carpower "esittelyautoja" kun näkee melko paljon tuolla kaupungilla :D

Mites etupään asennus, vakiopaikoille?
Diskantti a-pilariin suunnattuna
Keskari hieman muokatulle vakiopaikalle
Predator 6 etuoviin koteloituna

Miten määrität carpower esittelyauton?
Jokainenhan voi liimailla carpowerin kuten minkä tahansa muunkin merkin tarroja ihan mihin tahansa cherryyn mielinmäärin auton olematta silti "esittelyauto" :roll:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Sisusta menossa kasaanpäin.
Sinne se vaan uppos 70metriä johtoa mattojen alle, vaikka näytti pöydällä "aika" isolta kasalta:

Kuva

Kuva
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
rikumon
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 120
Liittynyt: La 22.10.2005 16:40
Paikkakunta: Kalakukkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rikumon »

Jeah :D OT: Kyseisellä tuotemerkillä on kyllä vuosien saatossa aina ollut hienot puitteet messuilla, mutta autojen laatu on vaihdellut melko paljon. Josta ehkä tämä "esittelyauto"-läppäkin on lähtenyt ?
Kuva
Joka tapauksessa mukava katsella tällaistä projektikertomusta, laitahan kuvia etupään toteutuksesta sitten kun niitä on.
Wid36AMG www.kalisconcept.com www.audioimport.fi
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Projekti on hieman seisonut kun seuraava vaihe on maalaus ennenkuin mitään voi jatkaa.
Maalaamo ei pystynytkään ottamaan autoa sisään viikko sitten perjantaina kuten oli tarkoitus ja saan auton toiselle maalaamolle nyt tulevan viikon perjantaina.
Elikkä tuli parin viikon viivästys tähän hommaan :? :cry:

Jokatapauksessa soitin tuli ja on paikoillaan:
Kuva

Ja vibroa on laitettu taas muutama paketti lisää:
Kuva
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Vastaa Viestiin