Juben 230CE -90 OEM+

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Juben 230CE -90 OEM+

Viesti Kirjoittaja Jube »

Laitetaanpas nyt tännekkin projekti-kertomusta ku en ole viime aikaisista projekteista tänne kirjoitellut ja muutenkin projekti osastolla on ollut rauhallista.
Jospa tämä innoittaisi muitakin kirjoittamaan :roll:

Elikkä nyt se sitten tuli hankittua tuo c124 josta on jo vuodenpäivät kahvipöydässä puhuttu :D
Auto on siis 230cea -90 :!:

Kuten kuvista näkyy niin kenellekkään ei liene epäselvää, että auto ei ole uusi ja oli näin ollen todella sopivan hintainen. Ovessa on aika suuri painauma ja etulokarissa pienempi (onneksi löytyy ovi ja lokari hallilta.), lisäksi perässä hieman väljää jossain, ei kuitenkaan pahasti.
3 tärkeintä kriteeriä toteutui, elikkä:

-Ruosteeton :!:
-Musta nahkasisusta
-2.3 kone 3.0:n sijasta ja syy tähän se, että 300 syö reippaasti enemmän menovettä, eikä kumpikaan kulje mihinkään :arrow: Superilla ajetaan sillon ku tarttee kulkea :wink:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Auto tulee kokemaan talven aikana aika täydellisen muutoksen :roll:
Siitä lisää kunhan suunnitelmat lukittuu, mutta musta siitä tulee jokatapauksessa, eli 040 koodilla maalataan :)

Muutamia jo varmoja juttuja on:
-Turbon lokari -laitettu-
-Kromipeilit (m3)
-E-keula avarimaskilla -laitettu-
-E-takaluukku tai tasoitettu luukku jos ei löydy e-luukkua.
-10cm madallusta -laitettu-
-Luultavasti 17-18" huulivanteet (borpet?) -laitettu-
-DTM-mätsälät
-Kaikki kromiosat peilikiiltoon kylkilistoista, ovenkahvoista, maskista ym.
-Kaikki sivulasit 50% 3ämmällä tummaksi ja takalasi 20%
-Sisältä jalopuut hiilariteipillä ja kromia mittaristoon, lämmönsäätöön ja vaihdekepin ympärille, sekä uus ratti samaan sävyyn. -laitettu-
-Evo x:n entiset hifiasennukset konttiin... -laitettu-
-Sitten lopuksi kiiltävän mustaksi koko hela hoito


On se vaan niin kaunis auto :oops:
Muoti muttuu, mutta tyyli on ikuista :!:

Sisustapäivityksestä ois muutama kuva!

Ennen :(
Kuva

Jälkeen :)
Kuva

Kuva

Kuva

Ja sitten tonttikorkeuksia:

Kuva

Ratissakin on nykyisin kromi rengas keskellä...
Sisustan puuosat on päälystetty hiilikuitukalvolla.
Rahaa sisustapäivitykseen kului ~150€ sisältäen kalvot, ratin keskiöineen ja kromit.

Hifi asennuksia mallailtu paikoilleen...


3" audax asennusrenkaineen vakiopaikalla:
Kuva

Takakontin asennuksien sovittelua paikoilleen:
Kuva

Kuva

Keulan osiakin on hieman soviteltu.

Pikku muokkausta nuo tarvikepellit vaatii että ihan 100% istuvat.

Kuva

Kuva

Kuva

Kyllä se siitä :)
Etu-puskuri on tosiaan ritilä-mallinen vaikka kuvista ei niin erotu...
Konepellin sarana pitää vaihtaa hantin puoelle ku niin ylhäällä pellin taka-laita...

Jos jaksoit lukea viestin loppuun asti niin se ilmeisesti kiinnosti sinua edes hieman :roll:

Kommentteja/mielipiteitä esille vaan.
Jos kommentteja ei tule niin katson ettei aihe porukkaa kiinnosta enkä sittemmin projektin etenemisestä kuvia/tarinaa viitsi päivitellä, mutta jos kiinnostaa niin toki mielellään päivittelen :wink:
Viimeksi muokannut Jube, Su 12.11.2017 20:07. Yhteensä muokattu 42 kertaa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Hyvältä kuulostaa ja näyttää. Fiksun näköiset vanteetkin alla viimisissä kuvissa.
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Petehri kirjoitti:Hyvältä kuulostaa ja näyttää. Fiksun näköiset vanteetkin alla viimisissä kuvissa.
Joo ne on 8.5x18" edessä ja 10x18" takana :twisted:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
cali
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 317
Liittynyt: Ke 21.09.2005 18:12

Viesti Kirjoittaja cali »

komee tulee varmasti! tottakai päivittelet tänne rojektias.. kyllä porukka lukee! [luulisin] vaikkei kommentoikkaan..!! ainakin ite kattelen toisten räpellyksiä mielelläni..
ulkoisista muutoksista tarkemmin?

tahtoo kans kunnon huulivanteet kohtuuhinnalla ens kesäks..!
oma rojekti vähän jäissä..
hessut32
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 401
Liittynyt: Ke 08.12.2004 23:41

Viesti Kirjoittaja hessut32 »

sisustan menit kyllä pilaamaan täydellisesti.
a.i.h
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 186
Liittynyt: To 16.02.2006 15:26
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja a.i.h »

hessut32 kirjoitti:sisustan menit kyllä pilaamaan täydellisesti.
Se on maku asia sano koira ku omaa persettä nuoli.. :roll:
BMW 535dA e61 M sport
ex: BMW e61 530dA M sport
ex: MB S211 320 CDI A
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

Mitäs smurffille ollaan suunnittelemassa kun myyt nelosen ST osat poijes ? joko sinne tulee aito turbovitonen vai kutonen :twisted:
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
AkiVaa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 247
Liittynyt: Pe 04.04.2003 09:41
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja AkiVaa »

-E-takaluukku tai tasoitettu luukku jos ei löydy e-luukkua.
Coupeen ei ole olemassa E-luukkua, vaan siihen on ainoastaan se rekisterikilven alle tuleva muovipalikka. Coupen ja sedanin luukut ovat erilaisia.
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

veskola kirjoitti:Mitäs smurffille ollaan suunnittelemassa kun myyt nelosen ST osat poijes ? joko sinne tulee aito turbovitonen vai kutonen :twisted:
Vitonen ku hajos 5kpl nelosia kesän aikana :evil:
sisustan menit kyllä pilaamaan täydellisesti.
No toinen tykkää halkeilleesta kuppasesta puusta ja toinen ei :wink:


Tein tänään sponsorisopimuksen CarPowerin kanssa!
Tästä autosta tulee CarPowerin esittely auto ja se tullaan näkemään ensi kesän näyttelyissä ko. merkin osastoilla.

Takakonttiin tilasin:

-CarPower Sonic 15" Basso
-2kpl CarPower 1.2F kondensaattoreita jännitenäytöllä.
-2kpl CarPower Digivahvistimia, ~2000w RMS bassolle.

Etupäässä:
-DLS Iridium 1 diskantit
-Audax 3" keskarit
-DLS 6,5" Midbassot

Dragster Da 606 6x60w RMS vahvistin. ELi täys aktiivi 3-tie etupää.

Soittimena Pioneer DEH-P88RS
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
reimah
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 254
Liittynyt: Su 29.01.2006 15:15
Paikkakunta: Puuppola

Re: Juben C124 230ea -90 Projekti (Paljon kuvia)

Viesti Kirjoittaja reimah »

-10cm madallusta -laitettu-


mistäs löysit noin paljon madallusta.. vai onko J&R (

jube ja rälläkkä)
Vito 134 cdi
w212
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben C124 230ea -90 Projekti (Paljon kuvia)

Viesti Kirjoittaja Jube »

reimah kirjoitti:-10cm madallusta -laitettu-


mistäs löysit noin paljon madallusta.. vai onko J&R (

jube ja rälläkkä)
H&R yhteistyössä J&R:n kanssa on kehitellyt mullistavat C124 -100mm alusta-sarjan, joka ei ole edes huono :idea:
Ja ko. alustalla auto on myös leimattu :wink:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3531
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Jaaha, hyvinhan nuo panelit näyttäää tuonne istuvan. eiköhän tuosta ihan peli tuu. tosin ratti oli mun mielestä vähän liian mallia corolla DX..
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

EVO X kirjoitti:Jaaha, hyvinhan nuo panelit näyttäää tuonne istuvan. eiköhän tuosta ihan peli tuu. tosin ratti oli mun mielestä vähän liian mallia corolla DX..
Otan kuvia joku päivä nyt kun siinä on se leveä kromirengas.
On aikalailla eri näköinen...
Tosin momo racen ostan heti ku saan käytettynä, uus on aika kallis :?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3531
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Viesti Kirjoittaja EVO X »

http://www.autovaruste.net/sisusta/rati ... rlegno.jpg Olis tommonen tuossa kohta ylimääräisenä jollen laita sitä tuohon 250D:hen vaikka kerkesin laittaa siihen jo tuon nahkakehäisen bägiratin..
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

CarPowerin pakettia odotellessa autoa purkailtu maalausta varten ja keulan osia sovitettu tarkemmin paikoilleen...

Kyllä saksan tuonti autot on huonoja, ikääkin vasta 17vuotta :roll: :wink:
Kuva

Kuva
http://www.autovaruste.net/sisusta/rati ... rlegno.jpg Olis tommonen tuossa kohta ylimääräisenä jollen laita sitä tuohon 250D:hen vaikka kerkesin laittaa siihen jo tuon nahkakehäisen bägiratin..
Ei oikeen sovi ku on jalopuuta tuossa ratissa. Muuten kyllä kiinnostais :?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3531
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Saahan sen maalattua/teipattua hiilikuituiseksi...Foliatcin kalvohan on lämpömuovautuvaa. Mut katotaan nyt laitanko mä sen itelle kun jätin nuo ohuet listat puisiksi..
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

EVO X kirjoitti:Saahan sen maalattua/teipattua hiilikuituiseksi...Foliatcin kalvohan on lämpömuovautuvaa. Mut katotaan nyt laitanko mä sen itelle kun jätin nuo ohuet listat puisiksi..
Ok, katellaan sitä sitten jos et laita...

Taidan torstaina tilata Mipa efektimaalit tuohon niin ei tartte arpoa enää värien kans :)
Turhaapa tuon projektin kans enää joka euroa venyttää ku kalliiksi se tulee joka tapauksessa, mutta harrastukselle ei voi laskea suoranaista hintaa :roll:

Minä tykkään tästä hommasta kun toinen voi laittaa saman summan talven aikana vaikkapa ravintolaan :wink:

Niin ja tasoitetusta takaluukusta sovimme kaupat tänään.
Ois coupen orkkis kontinkansi jouten...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Ei mitään efekti maaleja. Kiiltävä musta vaan niinkuin aluksikin meinasit.
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Petehri kirjoitti:Ei mitään efekti maaleja. Kiiltävä musta vaan niinkuin aluksikin meinasit.
No se itseasiassa on kiiltävän musta normivalossa...
Elikkä Mipa Phönix tulee pintaan.

Eli tuommonen...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
naftale_n
Mersumies
Mersumies
Viestit: 870
Liittynyt: Ke 14.05.2003 23:33
Paikkakunta: Kuldoonia

Viesti Kirjoittaja naftale_n »

Ei mitää tollasia
W906 319cdi Aut. -11 *Tuiq
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Petehri »

EI EI EI ja vielä kerran EI!!!!!! :x Oikeesti mietis nyt vielä kerran.

Ei mersuun sovi mitkään tollaset ihme sotkut. Paha tyylirikko tulee mun mielestä muuten maukkaalta kuulostavaan kokonaisuuteen.

Muutenkin perus kiiltävän mustia autoja on nykyään harmittavan vähän liikenteessä, näyttelyissä ja muissa tapahtumissa. Sen sijaan kaikenmailman marjapuuron värisiä kameleontti kammotuksia näkyy joka nurkalla.

Perus kiiltävä musta ja paljon cromia!!


Ja itsekin sanoit että: Muodit tulee ja menee, mutta TYYLI ON IKUISTA
Avatar
_Antti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 592
Liittynyt: Ma 21.07.2003 16:21
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja _Antti »

Joo ei mitään Phönixiä, sopii ehkä johkin japsiraaseriin, mutta ei mersuun :!:

Jos haluat hieman massasta poikkeavaa väriä, laita se metallimusta, mut kuoruttakaa se satiinilakalla :?:
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y3/_Antti/2010/aava10.jpg[/img]
Avatar
Hessu
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 615
Liittynyt: To 07.08.2003 19:11
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Niin toi phönix näyttää tavallises päivänvalossa kirkkaan mustalta eikä suinkaan tuolta kokoaikaa mitä toi kuva jubella näyttää vaan nuo hileet tulee just näkyviin vasta auringonpaisteella.Ite ainakin olen väristä pitänyt ja toisen auton sillä maalautin aikoja aikoja sitten mut makuasioistahan ei voi kiistellä sano koira ku vehkeitään nuoli. :wink:
MB 280CE-83



Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Joo tosiaan tuo Hessun musta sedanihan on tuolla Phönixillä maalattu.
Tosin sitä ei ole varmaan muut kuin näyttelyissä kävijät edes huomanneet, koska on aivan normi mustan näköinen normaali olosuhteissa :wink:

Väittäisin tämän olevan kuitenkin suomen hienoimpia mersuja?
Kuva
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3531
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Viesti Kirjoittaja EVO X »

No tosiasiahan on että kameleontti ja efektimaalit ja erikoismaalaukset ovat viimeistään ens kaudella pahasti OUT! Se näky vähän jo tällä kaudella mutta suraavaksi motto menee: VÄHEMMÄN ON ENEMMÄN. Ite kyllä tykkään phönixistä ym härdelleistä eikä papusen erikoismaaluksetkaan rumia ole, mutta ite tulee ajateltua vain sitä auton myymistä jossain vaiheessa milloin maalipinta saattaa olla este myymiselle..ja vaikka itelläkin on aika radikaaleja muutoksia niin se maalipinta ,mitä varsinkin mersuissa pitää miettä kaksi kertaa, on tärkeä juttu. Jos nyt maalaisin coupen uudelleen maalaisin sen esim. Alfa-romeon nero mustalla mikä on sysimusta helmiäis maali toisin kuin tuo mersun 199 joka peilaa pahasti grafiittiin..
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

EVO X kirjoitti: Ite tulee ajateltua vain sitä auton myymistä jossain vaiheessa milloin maalipinta saattaa olla este myymiselle..ja vaikka itelläkin on aika radikaaleja muutoksia niin se maalipinta ,mitä varsinkin mersuissa pitää miettä kaksi kertaa, on tärkeä juttu.
Vaikka olenkin ihan turisti näissä asioissa niin edellä mainitussa oli asian sanasta...juuri kuitenkaan kun tuota rahan p*skaa ei ole kauheasti autoihin syytää vaikka kapakka kierroksia rajoittaakin.

Toi ratti on tosin hieman "laimea", ei tarpeeksi jämäkkä mersuun. Nuo panelit on mielestäni ok. Mites jos puut on halki niin paljonko vaatii töitä että saa siistit hiilikuidut :roll: .
Jube kirjoitti: Kyllä saksan tuonti autot on huonoja, ikääkin vasta 17vuotta
Noinhän se näyttää olevan :wink: . Saattaahan noissa 2..3 v vanhoissa olla niitä mittarirukattuja papan helmiksi mutta jos 15+ v autoa on ostamassa / kommentoimassa niin mölyt on syytä pitää mahassa ennen kuin auton kunto on luonnossa nähty.

Tämä on meinaan unohtunut noilla kommentaattoreilla jota mobilea ja nettiautoa selaa ja väittää tietävänsä että mitä todellisuudessa euroilla saa. Vaikka Saksasta näyttää saatavan halvalla niin menisivät edes yhden kerran sinne ostamaan sitä helmeä ja sitten laskettais että mitä tuli maksamaan :shock: . Kaikki on suhteellista kun youngtimereista puhutaan :lol: .
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

karra kirjoitti: Vaikka Saksasta näyttää saatavan halvalla niin menisivät edes yhden kerran sinne ostamaan sitä helmeä ja sitten laskettais että mitä tuli maksamaan :shock: . Kaikki on suhteellista kun youngtimereista puhutaan :lol: .
No tuo coupe maksoi 2600€ ja oli jo tuotu kemiin, eli hakukuluja kemistä tuli 400km bensakustannuksien verta :oops: :lol:

Siis se oli auton hinta ilman veroja se, mielestäni minua ei ole ryöstetty :roll:

Totta puhut karra siinä, että saksassa halvat on 99% paskoja aivan kuten suomessakin ja missä tahansa muussakin maassa :!:
On tullu noita saksan halpoja = paskoja käytyä kattomassa...

Tuommosta pikku rapiaa löyty tunkin kohdista (kuvassa pahin):
Kuva
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13267
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

Jube kirjoitti: No tuo coupe maksoi 2600€ ja oli jo tuotu kemiin, eli hakukuluja kemistä tuli 400km bensakustannuksien verta :oops: :lol:

Siis se oli auton hinta ilman veroja se, mielestäni minua ei ole ryöstetty :roll:
Joo ajattelin itsekkin kun muutaman kerran esikatselin, että en saanut sanomaa aivan oikein perille...eli hienoa kun joku harrastaa, ja korjaa ja parantaa uupunutta/viallista :D . Ja todellakin toi hinta mitä sanoit on aika kohdallaan :lol: . Ja just näin että saksasta saa vähäruosteisia kun on tuuria tai sitten maksaa raa'asti sen "listahinnan" - joko siellä tai täällä. Suomi-autot on sitten enemmin tai vähemmin ruosteisia...
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
cali
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 317
Liittynyt: Ke 21.09.2005 18:12

Viesti Kirjoittaja cali »

Petehri kirjoitti:EI EI EI ja vielä kerran EI!!!!!! :x Oikeesti mietis nyt vielä kerran.

Ei mersuun sovi mitkään tollaset ihme sotkut. Paha tyylirikko tulee mun mielestä muuten maukkaalta kuulostavaan kokonaisuuteen.

Muutenkin perus kiiltävän mustia autoja on nykyään harmittavan vähän liikenteessä, näyttelyissä ja muissa tapahtumissa. Sen sijaan kaikenmailman marjapuuron värisiä kameleontti kammotuksia näkyy joka nurkalla.

Perus kiiltävä musta ja paljon cromia!!


Ja itsekin sanoit että: Muodit tulee ja menee, mutta TYYLI ON IKUISTA
eiköhän noita vakiomersuja oo jo ihan tarpeeksi! eli siis tyylillä muokattuja: vanteet + alusta + kromia.. eipä ne juurikaan päitä käännä..
Avatar
Tarmo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 144
Liittynyt: To 27.10.2005 07:46
Paikkakunta: Alphyddan

Viesti Kirjoittaja Tarmo »

cali kirjoitti:eiköhän noita vakiomersuja oo jo ihan tarpeeksi! eli siis tyylillä muokattuja: vanteet + alusta + kromia.. eipä ne juurikaan päitä käännä..
Juu, tyylitajun kun heittää romukoppaan, niin päät kääntyy :arrow: My little pony maalaus, takaikkunalle pehmoleluja joilla voi vokotella pikkupoikia kyytiin, spinnerivanteet, tuningchampion.comista tilattu Nissan Almeran korisarja... mitäs unohtui vielä? :roll: :lol:

Ei sillä, jokainen tekee semmoisen kuin haluaa... Ihan hieno tuosta Juben kulkineesta on kyllä tulossa... vaikka huumorimaali on vähän aveluttava.
W463
Vastaa Viestiin