Käyttöauto

Juben C124 BADBOY -Jatkaa unia-

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3055
Liittynyt: Ti 12.08.2003 19:52
Paikkakunta: Helsinki
ViestiLähetetty: Ti 19.02.2008 22:39
eikö teoriassa voi verrata siihen löweriin eli 500CE-32... Tosin en ole varma voiko tuota pitää mallisarjan tehokkaimpana, koska kyseessä on kaikkea muuta kuin mersun valmistama. Tosin eikö tuosta löydy vielä joku uniikki 600CE-32 "hammer", vai onko kyseinen auto jonkinsortin tekniikanvaihto?
Viimeksi muokannut Kryptonite päivämäärä Ti 19.02.2008 22:45, muokattu yhteensä 1 kerran
211.222 Black Devil
203.006 Green monster


Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3898
Liittynyt: Ma 26.09.2005 17:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
ViestiLähetetty: Ti 19.02.2008 22:44
Gorak kirjoitti:Sori lainaan topicciasi vähän. Olisi kysymys tuosta tekniikan vaihdosta.
Eli tää sun projektis on -90 joten onko vähäpäästöinen?
Eli miten tommonen 8 laitto keulille onnistuu käytännössä, jos sulla on tuo kärrysi vähäpäästöinen niin minkälainen ongelma tuosta syntyy?

Itellä on oma 300CE 24v -92 ja katti löytyy, mutta taas rek. otteessa ei lue mitään että olisi vähäpäästöinen. ?? Mitenköhän tuohon onnistuisi tuo tekniikan vaihto.


Sekin riippuu ihan mitä muuta sulla siinä rek.otteessa lukee.

Jos mainitaan kolmitoimikatalysaattori niin silloin se sun pirssi on automatic vähäpäästöinen.
Mut jos vaan lukee katalysaattori niin sit ei ole vähäpäästöinen.

Ja asiaan!

Eikös joskus ollut n. pari vuotta sitten myynnissä olikohan nettiauto?
Niin c124:n juuri tuolla 420:n tekniikalla :?:

Et onko mahdollisesti ollu tämän foorumin kaveri vai joku ihan muu vertti?
Mutta kuitenkin sellanen oli kaupan.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Avatar
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 601
Liittynyt: To 07.08.2003 18:11
Paikkakunta: Vantaa
ViestiLähetetty: Ti 19.02.2008 22:47
Gorak kirjoitti:

Mikäs on mallisarjan tehoikkain mihin voi verrata tässä CE:ssä?



Eiköstä mallisarjan tehokkain mikä tehtaalta tuli ollu just tuo amg:n 3,4 litrainen missä oli 272 heppaa??Vai oliko tehokkaampaa olemassa coupe mallissa??
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 280CE-83


Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
ISI LEASING SUCKS!!!
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3055
Liittynyt: Ti 12.08.2003 19:52
Paikkakunta: Helsinki
ViestiLähetetty: Ti 19.02.2008 22:50
eikö tuo 3.4 AMG: tullut ihan amg:n pajalta? ja mitä olen netissä pyörinyt niin tuollainen 600CE-32 "hammer" AMG on olemassa, en tiedä sitten onko rakennettu sedanista..
211.222 Black Devil
203.006 Green monster
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3898
Liittynyt: Ma 26.09.2005 17:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
ViestiLähetetty: Ti 19.02.2008 22:53
Eikös ite mersun tehtaalta ole tullut suurin kuupan pata niin 320:nä?

Ja viripajat on tehnyt sitten isompia patoja niihin.

Vai menikö vituksi :?: :lol:
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3055
Liittynyt: Ti 12.08.2003 19:52
Paikkakunta: Helsinki
ViestiLähetetty: Ti 19.02.2008 22:56
ei jos maalaisjärjellä ajattelee, mutta kysymys kuuluu että käykö vertailukohteena viripajan pirssi, vai tarvitseeko sen olla juuri oman pajan tehokkain?
211.222 Black Devil
203.006 Green monster

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 32
Liittynyt: La 26.01.2008 21:24
ViestiLähetetty: Ti 19.02.2008 23:08
Manu300cea24 kirjoitti:
Gorak kirjoitti:Sori lainaan topicciasi vähän. Olisi kysymys tuosta tekniikan vaihdosta.
Eli tää sun projektis on -90 joten onko vähäpäästöinen?
Eli miten tommonen 8 laitto keulille onnistuu käytännössä, jos sulla on tuo kärrysi vähäpäästöinen niin minkälainen ongelma tuosta syntyy?

Itellä on oma 300CE 24v -92 ja katti löytyy, mutta taas rek. otteessa ei lue mitään että olisi vähäpäästöinen. ?? Mitenköhän tuohon onnistuisi tuo tekniikan vaihto.


Sekin riippuu ihan mitä muuta sulla siinä rek.otteessa lukee.

Jos mainitaan kolmitoimikatalysaattori niin silloin se sun pirssi on automatic vähäpäästöinen.
Mut jos vaan lukee katalysaattori niin sit ei ole vähäpäästöinen.

Tämä tässä onkin hassua.. papereissa ei lue missää mintaan katalylaattorista/kolmitoimikatalysaattori tai vähäpäästöisyydestä ja tää on kuiteski -92 O_o

Ja asiaan. Akella sanotaan näin.
Vertailumoottoreina voidaan vastaavin perustein pitää Suomeen tyyppikatsastettujen mallien moottoreiden ohella myös mallisarjaan kuuluvien muun Euroopan ja Yhdysvaltojen markkinoille yleiseen tieliikenteeseen tarkoitettujen mallien tehdasvakiomoottoreita

Eli onko tämä CE omansa vai voiko tätä nyt sitten verrata mihin W124 vaan. sillonhan tässä ei olisi miteen ongelmaa. Jos ylipäätänsä on mitään ongelmaa :roll:
Avatar
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6202
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23
ViestiLähetetty: Ti 19.02.2008 23:39
Gorak kirjoitti:Eli onko tämä CE omansa vai voiko tätä nyt sitten verrata mihin W124 vaan. sillonhan tässä ei olisi miteen ongelmaa. Jos ylipäätänsä on mitään ongelmaa :roll:


C, W ja S on kaikki 124 mallisarjaa, jotenka sen suhteen ei ainakaan täällä käytyjen keskusteluiden mukaan ole ongelmaa.
Vähäpäästöinen on tuo minun coupe, vaikka onkin vm. -90 ja niin on mylös tuo -93 420, jotenka sen suhteen ei ole ongelmaa...

Jos tässä hommassa jokin tulee onkelmaksi niin se on sytkäpuolen sähköt ja mahdollinen tilan tekeminen konehuoneen laidoille, jota en kuitenkaan jääräpäänä usko ennenkuin olen mallannut kasia reikään :roll:
Näillä mennään:
MB w906 Sprinter 315cdi -08 "Vahinkovankkuri"
MB w124 250D -91 "Papan helmi, OM605+Holset HX35+Mynädiesel 8mm"
MB c124 230ce -90 "Badboy"
MB w123 200d -84 "Goes German look"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 487
Liittynyt: Ke 08.12.2004 00:59
Paikkakunta: Härmä/Forssa
ViestiLähetetty: Ke 20.02.2008 00:43
Kryptonite kirjoitti:ei jos maalaisjärjellä ajattelee, mutta kysymys kuuluu että käykö vertailukohteena viripajan pirssi, vai tarvitseeko sen olla juuri oman pajan tehokkain?



Sekaan senverran soppaa että ainakaan W124 036.... (siis 500E kori) 6.3 Brabusta ei saanut suomessa kilpiin (tehoa +400hv) vaikka AMG on tehnyt sarjan 6.0 malleja, jotka sitten kelpaa suomessakin leimalle (teho just alle sen suomen max prosentin) :idea: Joten epäilen että ei kelpaa noissa coupeissakaan nuo AMG:n tekemät verrokiksi :roll:
-94 E500 Limited Edition
-03 W220 320CDI

Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 32
Liittynyt: La 26.01.2008 21:24
ViestiLähetetty: Ke 20.02.2008 06:17
Okei.. no sit ei pitäis olla ongelmia jos kaikki 124 käy vertailuksi. Mikäs on nyt sitten isoin tehdasvakiomoottori tuossa W124? 5.0?
Avatar
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6202
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23
ViestiLähetetty: Ke 20.02.2008 09:58
Kuva

Pajalle menossa :roll:

Maanantaina käyn tosiaan katsastusmiehen kans juttelemassa projektista tarkemmin, jotta ennen sitä en ala purkamaan kumpaakaan autoa.

Tokihan olisi mahdollista laittaa tuo 420 kuntoon (ruosteet) kun siinä olisi tosi kattavat varusteetkin, mutta oishan tuo coupe kasilla miesten peli verrattuna sedaniin :roll:

Tuommonen tosiaan se 420:
Kuva
Näillä mennään:
MB w906 Sprinter 315cdi -08 "Vahinkovankkuri"
MB w124 250D -91 "Papan helmi, OM605+Holset HX35+Mynädiesel 8mm"
MB c124 230ce -90 "Badboy"
MB w123 200d -84 "Goes German look"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1293
Liittynyt: Ma 17.09.2007 15:52
Paikkakunta: Nastola
ViestiLähetetty: Ke 20.02.2008 12:47
Onkos toi sitten ihan toivottomaksi ruostunut? Jos nimittäin päädytkin siitä autoa tekemään.
Ville
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1069
Liittynyt: Ke 11.02.2004 13:24
Paikkakunta: Pohojoissuomi
ViestiLähetetty: Ke 20.02.2008 12:58
Gorak kirjoitti:Okei.. no sit ei pitäis olla ongelmia jos kaikki 124 käy vertailuksi. Mikäs on nyt sitten isoin tehdasvakiomoottori tuossa W124? 5.0?


Näin kertoo wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W124

Tuolta linkkejä likkailemalla pääsee noihin 500E ja E500 sivuille.
Niissäkin on vuosimallista riippuen pieniä tehoeroja....
..316HP->322HP

957 AMG Technology Package
Tuolla "lisävarusteella" on saanut 6 litrasella koneella 400 heppasena...
Tuskin käy vertailumodorina??
(ainakaan suomessa)

~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
W460 300 DT

Mersuissa on 6 sylinteriä ja ne käyvät dieselillä

Muut kulkuneuvot luetellaan muilla foorumeilla
Avatar
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6202
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23
ViestiLähetetty: Ke 20.02.2008 17:18
Fenton kirjoitti:Onkos toi sitten ihan toivottomaksi ruostunut? Jos nimittäin päädytkin siitä autoa tekemään.


-Kattoluukun ympärillä kukkaa.
-Takaluukun kannessa kukkaa.
-Oikean puolen etulokasuoja pa*ka.
-Kuskin puolen takakaaressa/kyljessä suht pahasti ruostetta.
-Takalamppujen alapuolella reippaasti ruostetta.

Ylimaalauksen ja noiden ruosteiden korjauksen vaatisi. Hitsausta ainakin lamppujen alle ja kuskin puolen takakaareen/kylkeen.
Ihme homma sinänsä ku kaikki ovet on ehjät ja hantin puolen takakaaressakaan ei ole kukan kukkaa :?

Sisältä on siisti ja tekniikka laulaa mukavasti, että nyt pitää ihan rauhassa puntaroida asioita ennenkuin tekee mitään, koska nyt on vielä coupe ja sedani molemmat ajokunnossa :wink:
Tarkempi jutustelu katsastusmiehen kanssa varmaan kans selventää tilannetta...
Näillä mennään:
MB w906 Sprinter 315cdi -08 "Vahinkovankkuri"
MB w124 250D -91 "Papan helmi, OM605+Holset HX35+Mynädiesel 8mm"
MB c124 230ce -90 "Badboy"
MB w123 200d -84 "Goes German look"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
Avatar
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6202
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23
ViestiLähetetty: Ke 20.02.2008 21:01
http://www.500ce.net/forums/showthread. ... a98&t=3918

Tuollahan tuota juttua on muutoksista.
Eihän nuo ylitsepääsemättömiä sinänsä ole, mutta itse en ole hitsarimiehiä :oops:
Näillä mennään:
MB w906 Sprinter 315cdi -08 "Vahinkovankkuri"
MB w124 250D -91 "Papan helmi, OM605+Holset HX35+Mynädiesel 8mm"
MB c124 230ce -90 "Badboy"
MB w123 200d -84 "Goes German look"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2463
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna
ViestiLähetetty: To 21.02.2008 21:36
osu tänään silmiin demecin sivuilla tommonen 420ce... että onhan noita kai tehty,ja olihan sekin kai ihan leimattu?
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 249
Liittynyt: Ti 15.05.2007 13:19
Paikkakunta: SATAKUNTA
ViestiLähetetty: Pe 22.02.2008 00:07
Jube kirjoitti:
E280T kirjoitti:onko muuten 420:ssä asr off nappia?


On, mutta se jää osittain peliin, eli ei saa kokonaan pois :?
Kyllähän tuolla kasilla luulis paremmin menevän lanssissa ku 230 nelarilla jos tuon kasin nyt joskus saa käymään tuossa coupen korissa :roll:




Eli siis "donitsi"?
Tähti kulkee aina askeleen tai pari edellä!!!
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 249
Liittynyt: Ti 15.05.2007 13:19
Paikkakunta: SATAKUNTA
ViestiLähetetty: Pe 22.02.2008 00:10
epk kirjoitti:kannattaa nyt mittailla uudestaan, meinaan kyllä neekimallin kasikorissa, ainakin E420:ssa on leveempi kardaani tunneli, sen tietää siitä että iso lattiamatto+etulattiamatot eivät käy muuhun kuin kasiin. Kuin myös etupenkit ovat kapeemmalla kiskolla johtuen isosta kardaani tunnelista!

Mahdollisille penkin ostajille kannattaa vinkata että ne kasin etupenkit eivät ole ihan bolt on asennus, jos asentaa siis muuhun kuin kasiin :idea:



Voisko olla vain vahvistuksia tunnelissa? alta sama mutta sisältä "isompi"?
Tähti kulkee aina askeleen tai pari edellä!!!
Avatar
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6202
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23
ViestiLähetetty: Pe 22.02.2008 09:39
Kuva


Tuollainen :roll:
Viimeksi muokannut Jube päivämäärä Ti 26.02.2008 22:02, muokattu yhteensä 2 kertaa
Näillä mennään:
MB w906 Sprinter 315cdi -08 "Vahinkovankkuri"
MB w124 250D -91 "Papan helmi, OM605+Holset HX35+Mynädiesel 8mm"
MB c124 230ce -90 "Badboy"
MB w123 200d -84 "Goes German look"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
Avatar
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1956
Liittynyt: Ke 08.10.2003 14:26
Paikkakunta: Loimaa
ViestiLähetetty: Pe 22.02.2008 21:24
Mites päätyt istuu?? Demecin kautta ostetut ei ainakaan istu päädyistä eikä puskurin keskikohdasta.
124,201,202,210,211 purkuosia edullisesti
Avatar
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6202
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23
ViestiLähetetty: La 23.02.2008 00:02
Petehri kirjoitti:Mites päätyt istuu?? Demecin kautta ostetut ei ainakaan istu päädyistä eikä puskurin keskikohdasta.


Nämä istuu, koska näitä on muutettu juuri mainitsemistasi kohdista.
Toki päädyssä missä lippa liittyy puskuriin on jotain millin rakoa, mutta ne menee liimausvaiheessa umpeen ihan itsestään.
Viimeksi muokannut Jube päivämäärä Ti 26.02.2008 22:03, muokattu yhteensä 1 kerran
Näillä mennään:
MB w906 Sprinter 315cdi -08 "Vahinkovankkuri"
MB w124 250D -91 "Papan helmi, OM605+Holset HX35+Mynädiesel 8mm"
MB c124 230ce -90 "Badboy"
MB w123 200d -84 "Goes German look"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
Avatar
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6202
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23
ViestiLähetetty: Ti 26.02.2008 17:50
Katsastusmiehen puolesta tekniikan saa vaihtaa ja muutosprosentit tulisi olemaan 34% = Ei kanta-autotarkastusta :wink:

Hänen mielestääm asiassa ei ole mitään epäselvää, koska osia vaihdetaan saman mallisarjan autosta (124) toiseen saman mallisarjan autoon...
Näillä mennään:
MB w906 Sprinter 315cdi -08 "Vahinkovankkuri"
MB w124 250D -91 "Papan helmi, OM605+Holset HX35+Mynädiesel 8mm"
MB c124 230ce -90 "Badboy"
MB w123 200d -84 "Goes German look"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 267
Liittynyt: Su 17.10.2004 16:52
Paikkakunta: Rovaniemi
ViestiLähetetty: Ti 26.02.2008 20:11
Kiitokset Jube palautteestasi! Pitänee tulla käymään vastavierailulla kun liikun teillä päin...

Niin ja tarkennukseksi. Omia autoja vartenhan olen noita rakennellut, mutta tarvittaessa voin tieten auttaa myös muita harrastajia...
Jubelle möin tuon ylimääräiseksi jääneen
t. Jussi
W212
Avatar
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6202
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23
ViestiLähetetty: Ti 26.02.2008 21:57
Huomenna uusi puskuri ja vakio takaluukun kansi maalamolle kun en perjantaina ehtinyt viemään.
Tänään tuskailin tuon etupuskurin törmäyslistan kanssa kun siinä oli pari vekkiä ja soitin sitten kl-varaosaan :arrow: uusi 35€ :lol:
Mielestäni lähes ilmainen...

Ajankuluksi nappasin vielä pari kokonaisvaltaisempaa kuvaa sisuksista:
Kuva

Kuva

Niin ja tarkennukseksi. Omia autoja vartenhan olen noita rakennellut, mutta tarvittaessa voin tieten auttaa myös muita harrastajia...
Jubelle möin tuon ylimääräiseksi jääneen


Aivan. Anteeksi kun unohdin mainita!
Ja tervetuloa käymään kylässä.
Näillä mennään:
MB w906 Sprinter 315cdi -08 "Vahinkovankkuri"
MB w124 250D -91 "Papan helmi, OM605+Holset HX35+Mynädiesel 8mm"
MB c124 230ce -90 "Badboy"
MB w123 200d -84 "Goes German look"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 274
Liittynyt: Pe 04.06.2004 22:23
Paikkakunta: Länsi suomi
ViestiLähetetty: Ke 27.02.2008 15:51
Komialta näyttää ja parempaan suuntaan ollaan menossa jos vielä sen kasin sinne nokalle saat :o
Kattelin tuota vunderbaumikorviketta tuos sun kojelaudassa. Kaverilla oli joskus tollanen mersussaan ja siitä valu ne nesteet keskikonsolin päälle (siinä missä lämmityksen säädöt sun muut tuuletin säädöt on) ja maalit suli täysin säätimistä :D Aika ärtsyä litkua :lol:
Mut Jubelle pointsit täältä kotiin jokatapaukses loistavan radikaaleista suunnitelmista, jatka samaan malliin! :P
"nopeat syövät hehkuttajat..."
500SEC 89` ("Black Pearl") Buffalo soldiers edition
W140 320 93` Käyttöpeli
Plymouth Belvedere 67`
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1454
Liittynyt: Pe 30.03.2007 17:05
Paikkakunta: Jyväskylä city
ViestiLähetetty: Ke 27.02.2008 20:23
Meinasitko ruveta vaihtamaan nokalle tekniikkaa nyt kun katsastuskin onnistuis?
w124 230te -90

Ex:vito 110 2.3td-96,w126 280se -80,w124 200d -91,w126 300se -89, w124 200d -85, w201 2.0 -87, w202 C180 esprit -93, w124 200d -85, w124 300ce -91, w124 200d -86, w202 c180 esprit -94, w124 230 -91, w210 290td -97, w201 2.0 -89, w124 300 -86, w124 200d -90, w124 260 -86, w126 420se -89, w124 230ce -90, w202 c180 esprit -94, w123 220d -77, w126 260se -86
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 289
Liittynyt: To 20.01.2005 22:46
Paikkakunta: Nivala
ViestiLähetetty: Ke 27.02.2008 20:24
On kyllä maukkaan näköinen sisusta. Ei mitään ylimääräistä ainakaan minun silmään. Ootkos muuten mitään muutoksia tekemässä sisustaan?
Käyttis: Mercedes Benz w123 300DA -77
Ikuisuus projekti: Mercedes Benz w123 200D -77

Ex: Mercedes Benz w123 240TD -79
Ex: Mercedes Benz w123 240D -84
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3055
Liittynyt: Ti 12.08.2003 19:52
Paikkakunta: Helsinki
ViestiLähetetty: Ke 27.02.2008 20:28
Itse olen sitä mieltä että kyllä tuo tarvis sen mersun sporttiratin tuohon. Tosin makukysymyksiä...
Nuo jalopuuteippaukset näyttää kyllä yllättävän hyvältä ja siistiltä, tarvis kyllä nähdä noita teippauksia joskus livenä..
211.222 Black Devil
203.006 Green monster
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 151
Liittynyt: Ke 02.03.2005 13:51
Paikkakunta: Tervola
ViestiLähetetty: Ke 27.02.2008 20:33
Kryptonite kirjoitti:Itse olen sitä mieltä että kyllä tuo tarvis sen mersun sporttiratin tuohon. Tosin makukysymyksiä...
Nuo jalopuuteippaukset näyttää kyllä yllättävän hyvältä ja siistiltä, tarvis kyllä nähdä noita teippauksia joskus livenä..


samaa mieltä ratista :o muuten kyllä tosi maukkaan näkönen sisusta 8)
S210 320cdi Avantgarde -01
ex. W124 250D -86
Avatar
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6202
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23
ViestiLähetetty: To 28.02.2008 18:15
vk00 kirjoitti:Meinasitko ruveta vaihtamaan nokalle tekniikkaa nyt kun katsastuskin onnistuis?


Kyllä minä sen sinne meinaan vaihtaa, mutta luultavasti vasta ensitalvena niin pääsee tänäkin kesänä ajamaan coupella. Motivaatio pysyy yllä kun saa välillä ajaakkin :wink:

Itse olen sitä mieltä että kyllä tuo tarvis sen mersun sporttiratin tuohon.


Kyllä siihen sellainen tuleekin jahka tuota 420:stä alan purkailemaan :wink:

Ootkos muuten mitään muutoksia tekemässä sisustaan?


En muuta kun sen uuden ratin. Kaikki muu on nyt jo tehty!

Nuo jalopuuteippaukset näyttää kyllä yllättävän hyvältä ja siistiltä, tarvis kyllä nähdä noita teippauksia joskus livenä..


Ennen oli teippaukset, nyt on maalaukset.
Kaveri veti maalaamolla halkeamat kitillä ja sitten reippaasti hiottavaa pohjamaalia päälle. Minä sitten hioin ja maalasin sillä Mastonin silkinhimmeän mustalla nuo.
Kokeilkaapa sitä mastonin maalia, se on aivan uskomattoman hyvää ja tulee hieno pinta :!:
Näillä mennään:
MB w906 Sprinter 315cdi -08 "Vahinkovankkuri"
MB w124 250D -91 "Papan helmi, OM605+Holset HX35+Mynädiesel 8mm"
MB c124 230ce -90 "Badboy"
MB w123 200d -84 "Goes German look"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
EdellinenSeuraava

Paluu Projektit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: jonttude1 ja 6 vierailijaa

   






Autoilijanoutlet.fi



AUTOIHINvaraOSAT.fi

Etuvanne.com

Etuvanne.com