Kellastuneet muovit kirkkaiksi.
Kellastuneet muovit kirkkaiksi.
Osaiskohan kukaan sanoa, että millä tempulla saisi konehuoneessa majaansa pitävistä nestesäiliöistä, jotka ovat joskus olleet puhtaan valkoisia mutta ajan patinoimina muuttuneet kellertäviksi, taas sellaisia yhtä valkoisia kuin uutena ollessaan.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
- Ville Komulainen
- Asiantuntija
- Viestit: 651
- Liittynyt: Su 20.04.2003 22:05
- Paikkakunta: Mellilä
Luultavasti se muovi on muuttunut rakenteeltaan eli sen polymeerit ovat pilkkoutuneet ja muutenkin kaikenlasita paskaa on mennyt sen muovin pinnan sisään. Helpoin ja luultavasti ainoa keino on vaihtaa ne säiliöt. Ovathan ne vanhat ja kellastuneet jo aika hauraita. Mutta kokeile vielä joitakin myrkkyjä siihen pintaan jos siitä vaikka olisi jotain hyötyä.
- Jani Anttila
- Mersumies
- Viestit: 1801
- Liittynyt: Su 15.06.2003 03:09
- Paikkakunta: Riippuu vähän mihin sattuu yöksi pääsemään
Ne kokonaan uudet muovisäiliöt ei oo yleensä mitään sikahintasia. Mulla lähtee kaikki vaihtoon.
S 300 Turbodiesel (W 140) 1998
560 SEC (C 126) 1988
E 270 CDI T (S 210) 2003
200 E (W124) 1992 ajettu 70 tkm
B6 600 9066 Hardtail mountain bike 2000
Ex E 220 CDI T (S 210) 2003
Ex 200 B (W 123) 1983
Ex E 220 CDI T (S 210) 2000
Ex E 250 D (W 124) 1994
Ex 200 D (W 124) 1991
Ex 300 CE-24 (C 124) 1990
560 SEC (C 126) 1988
E 270 CDI T (S 210) 2003
200 E (W124) 1992 ajettu 70 tkm
B6 600 9066 Hardtail mountain bike 2000
Ex E 220 CDI T (S 210) 2003
Ex 200 B (W 123) 1983
Ex E 220 CDI T (S 210) 2000
Ex E 250 D (W 124) 1994
Ex 200 D (W 124) 1991
Ex 300 CE-24 (C 124) 1990
No tässä tuli jo kristallisoodaa kokeiltua ja teräsvillatyynyä, mutta eipä nuo tuostaan pöntöt muuttuneet. Tämä kysymys ei kylläkään nyt ollut lähtöisin mistään Mercedeksestä, vaan eräästä ameriikanhyytelöstä, johon ei enää originaaleja nestesäiliöitä saa.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.