Farkusta hajosi takimmainen pumppu, mistä aiheutui etummaisen ruiskupumpun bensansaantiahdistusta ja kovaa huutamista ja lopulta moottorin sammuminen. Pumppu otettiin auki ja sieltä paljastui:
Kuoren pääty , missä hiilet kiinni:
Kuoren sisällä putkilo, jossa sähkömoottori:
Itse pumppu osittain avattuna. Siinä tuollainen ratas pyörittää metallilieriöitä jollakin teflonin tapaisella aineella vuoratulla kehällä ja bensanpainetta syntyy.
Tässä näkyy itse kehä ja siinä vaurioita pinnoitteessa. Pumppua avattaessa sieltä putosi kaksi sellaista muovinpalasta, jotka olivat murtuneet irti sähkömoottorin ja pumpun välillä olevasta "kytkimestä". Sitä en tiedä oliko vaurion syy vai seuraus?
Mitä 124:n bensapumppu on syönyt.
Mitä 124:n bensapumppu on syönyt.
W124 E220T