AMG E 50
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 133
- Liittynyt: Su 31.10.2004 17:56
AMG E 50
Ensiksi ajattelin että pitäisikö kirjoittaa vain koeajoihin, mutta eiköhän tässä tule jotain laittettavaa ja kyseltävää, niin pistetään tänne projekteihin.
Olen aina unelmoinut w124 E-500 mallista ja aikoinaan sanonut että tommonen mulla isona vielä on. Toki muutkin autot ja päristimet on
olleet lähellä sydäntä, alle mopoiästä lähtien.
Nyttemmin huomasin olevani aika iso ja aloin katselemaan itselleni harrasteautoa. Monenlaisia on tullut katseltua, mutta se tietty pysyi mielessä.
Nuo vanhemmat E-500 alkaa olla niin kalliita että huomio kiinnittyi vastaavaan uudempaan. Tai suunnilleen vastaavaan..
Reilut puoli vuotta tuli selattua mobilea, blockettia ja vähän muutakin, kunnes sopivalta vaikuttava yksilö löytyi intterwebin
syvyyksistä toiselta puolen pallomaata.
Yksilö oli toiveiden mukaan kohtuu vähän ajettu, hopeinen ja tummalla sisustalla. Rekisteröity 2/1997 erittäin hyvillä varusteilla.
Laitan varuste- ja muita tietoja myöhemmin tähän lisää. Nyt pari kuvaa.
Vanteiden reunoissa olevia jälkiä lukuunottamatta auto on tosi siistissä kunnossa.
Auto on muuten alkuperäinen, paitsi valot on vaihdettu tuoreemman mallisiin.
32 venttiilinen V-8.
Myös takapenkit on varustettu lämmityksellä.
editoitu kirotusvirheitä
Olen aina unelmoinut w124 E-500 mallista ja aikoinaan sanonut että tommonen mulla isona vielä on. Toki muutkin autot ja päristimet on
olleet lähellä sydäntä, alle mopoiästä lähtien.
Nyttemmin huomasin olevani aika iso ja aloin katselemaan itselleni harrasteautoa. Monenlaisia on tullut katseltua, mutta se tietty pysyi mielessä.
Nuo vanhemmat E-500 alkaa olla niin kalliita että huomio kiinnittyi vastaavaan uudempaan. Tai suunnilleen vastaavaan..
Reilut puoli vuotta tuli selattua mobilea, blockettia ja vähän muutakin, kunnes sopivalta vaikuttava yksilö löytyi intterwebin
syvyyksistä toiselta puolen pallomaata.
Yksilö oli toiveiden mukaan kohtuu vähän ajettu, hopeinen ja tummalla sisustalla. Rekisteröity 2/1997 erittäin hyvillä varusteilla.
Laitan varuste- ja muita tietoja myöhemmin tähän lisää. Nyt pari kuvaa.
Vanteiden reunoissa olevia jälkiä lukuunottamatta auto on tosi siistissä kunnossa.
Auto on muuten alkuperäinen, paitsi valot on vaihdettu tuoreemman mallisiin.
32 venttiilinen V-8.
Myös takapenkit on varustettu lämmityksellä.
editoitu kirotusvirheitä
Viimeksi muokannut sähköputkimies, Ke 27.06.2012 18:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aufrecht Melcher Grossaspach
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 133
- Liittynyt: Su 31.10.2004 17:56
Tässä hieman varustelistaa:
VIN WDB2100721A33xxxx Model E 50 AMG Chassis 2100721A33xxxx Engine 119980 12 99xxxx
Transmission 722627 00 26xxxx Order 0 7 839 9xxxx Lights HELLA Cab 00000 Delivery date 06.02.97
Dealer (839) Interior leather black (581) Paint 744 brilliant silver metallic
Options
242 right front seat electrically adjustable with memory feature. only applicable to series w 210
when installed in conjunction with code 275. (с 01.03.1983)
249 automatically dipping inside rear view mirror (с 01.06.1990)
253 radio MB-Exquisit - Japan (с 01.07.1992)
265 installation parts kit and connecting cable harness for TeKaDe BSA 31s car phone with one set
elimination of lettering elegance/sport/esprit
omission of line logo elegance/sport/esprit/classic (с 01.02.1993)
Becker radio set Mexico, stereo
275 front seat positioned lower , memory package (driver's seat, steering column, mirror) (с 01.10.1993)
282 ski bag (inboard loading facility) (с 01.07.1989)
414 electric tilting/sliding roof in glass version (с 01.10.1988)
431 headrest for center rear seat , 3-point seat belt and 3rd headrest in centre rear (с 01.10.1993)
500 outside rear view mirror left and right, folding (с 01.10.1993)
540 roller blind, electric, for rear window (с 01.05.1985)
543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right (с 01.11.1978)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
611 courtesy lamps for front and rear doors, with W124 also for central doors (с 01.11.1978)
613 lamp unit, asymmetrical, l.h. traffic (с 01.02.1963)
655 sports suspension with light alloy wheels, 5-hole (с 01.07.1992)
693 blue heat insulating glass, side and rear windows, rear window laminated safety glass,
blue heat insulating glass all round, tinted strip, rear window single pane safety glass (с 01.10.1994)
772 AMG styling package - front spoiler, side skirts and rear apron (с 02.01.1992)
774 Shell modification for AMG-wheels
807 Change of year of model, last figure shows new model year
810 loudspeaker, sound package , sound package (bose) (с 01.12.1986)
872 electric seat heater for rear seat bench, left and right (с 01.10.1972)
873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
954 equipment package for avantgarde vehicles (с 01.06.1993)
rotating emergeny flasher, front (red light)
957 AMG technology package (с 01.01.1992)
extension tube on the roof, front left
987 battery cut-off switch for vehicles to be shipped (с 01.02.1993)
580A Leather condor/exclusive AMG
VIN WDB2100721A33xxxx Model E 50 AMG Chassis 2100721A33xxxx Engine 119980 12 99xxxx
Transmission 722627 00 26xxxx Order 0 7 839 9xxxx Lights HELLA Cab 00000 Delivery date 06.02.97
Dealer (839) Interior leather black (581) Paint 744 brilliant silver metallic
Options
242 right front seat electrically adjustable with memory feature. only applicable to series w 210
when installed in conjunction with code 275. (с 01.03.1983)
249 automatically dipping inside rear view mirror (с 01.06.1990)
253 radio MB-Exquisit - Japan (с 01.07.1992)
265 installation parts kit and connecting cable harness for TeKaDe BSA 31s car phone with one set
elimination of lettering elegance/sport/esprit
omission of line logo elegance/sport/esprit/classic (с 01.02.1993)
Becker radio set Mexico, stereo
275 front seat positioned lower , memory package (driver's seat, steering column, mirror) (с 01.10.1993)
282 ski bag (inboard loading facility) (с 01.07.1989)
414 electric tilting/sliding roof in glass version (с 01.10.1988)
431 headrest for center rear seat , 3-point seat belt and 3rd headrest in centre rear (с 01.10.1993)
500 outside rear view mirror left and right, folding (с 01.10.1993)
540 roller blind, electric, for rear window (с 01.05.1985)
543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right (с 01.11.1978)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
611 courtesy lamps for front and rear doors, with W124 also for central doors (с 01.11.1978)
613 lamp unit, asymmetrical, l.h. traffic (с 01.02.1963)
655 sports suspension with light alloy wheels, 5-hole (с 01.07.1992)
693 blue heat insulating glass, side and rear windows, rear window laminated safety glass,
blue heat insulating glass all round, tinted strip, rear window single pane safety glass (с 01.10.1994)
772 AMG styling package - front spoiler, side skirts and rear apron (с 02.01.1992)
774 Shell modification for AMG-wheels
807 Change of year of model, last figure shows new model year
810 loudspeaker, sound package , sound package (bose) (с 01.12.1986)
872 electric seat heater for rear seat bench, left and right (с 01.10.1972)
873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
954 equipment package for avantgarde vehicles (с 01.06.1993)
rotating emergeny flasher, front (red light)
957 AMG technology package (с 01.01.1992)
extension tube on the roof, front left
987 battery cut-off switch for vehicles to be shipped (с 01.02.1993)
580A Leather condor/exclusive AMG
Viimeksi muokannut sähköputkimies, Pe 20.08.2010 13:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aufrecht Melcher Grossaspach
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 133
- Liittynyt: Su 31.10.2004 17:56
Ja tässä vielä pari lisäkuvaa:
Moottorista ei kuulu sisälle yhtään ääntä ellei polje kunnolla..
Eikä varsinkaan tyhjäkäynnillä kuulu putkistakaan juuri mitään.
Sähköinen takalasinverho ja niskanojat.
Potkimet.
Hinkuti.
edit: kamera eikä kuvaaja ei ole ihan skarpimmasta päästä..
Moottorista ei kuulu sisälle yhtään ääntä ellei polje kunnolla..
Eikä varsinkaan tyhjäkäynnillä kuulu putkistakaan juuri mitään.
Sähköinen takalasinverho ja niskanojat.
Potkimet.
Hinkuti.
edit: kamera eikä kuvaaja ei ole ihan skarpimmasta päästä..
Aufrecht Melcher Grossaspach
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 133
- Liittynyt: Su 31.10.2004 17:56
Tämmöistä tietoa löytyi netistä:
*ALL SPECS ARE EURO*
1997 E50 ///AMG
The Numbers
The E50 was only produced 2 years 1996 and 1997 even though all were considered model year 1997.
Production figures. ~3000 2,870 accounted for (production Models).
Chassis 210.072
Motor M 119.985
Transmission: 722.622
Engine
Engine
engine type
90 degree V-8, high-pressure die-cast alloy block, alloy heads
displacement
5.0 L
bore
3.72 in
stroke
3.51 in
compression ratio
11.2:1
output
347 hp @ 5,550 rpm
torque
355 lb-ft @ 3,200 - 4,400 rpm
valve gear
Chain-driven DOHC, 4 valves per cylinder.
redline 7000? rpm
Distributor-less computer controlled ignition. Electronic Fuel Injection (Bosch LH Jetronic)
(Same engine used in the S500/C, SL500
Transmission
Transmission: 5 speed auto 722.6 (same as C43, E55, SL/S600/c)
Gear Ratios.
final drive ratio. .
3.06
1st gear
3.59
2nd gear
2.19
3rd gear
1.41
4th gear
1.00
5th gear
0.83
reverse gear
3.16
Performance
General Concesus 0-60 0-100 ~6 SECs
0-100 6,2 SECs AMG figure
0-100 5,8 SECs Auto Motor und Sport 9/96
Top speed: 260kmh (155 MPH) Electronically limited.
Sekä:
E50 AMG technical data
Performance
Max speed Limited 155 miles/h (250 km/h
280 km/h unlim.)
0-100 km/h 5.8 seconds
0-160 km/h 13.1 seconds
0-200 km/h 21.6 seconds
0-300 km/h -
Quarter mile 13,3 seconds
0-100-0 mph -
Engine
Power 255 kw (347hp / 347 ps)
Torque 480 Nm (354 Lb-Ft)
Displacement 4.973 liters
Engine type V8, 32 valves
Engine location front
General data
Gearbox 5 automatic
Drive rear
Mass 1724 kilograms (3793 lbs)
Weight distribution -
Year of introduction 1997
Home country Germany
Calculations
Power to Weight ratio 198.52 hp/tonne
Power per liter 51 kw/liter
Felger:
foran: 8 J x 18 H 2 et 31
bak: 9 J x 18 H 2 et 35
Dekk :
foran: 235/40 ZR 18
bak: 265/35 ZR 18
*ALL SPECS ARE EURO*
1997 E50 ///AMG
The Numbers
The E50 was only produced 2 years 1996 and 1997 even though all were considered model year 1997.
Production figures. ~3000 2,870 accounted for (production Models).
Chassis 210.072
Motor M 119.985
Transmission: 722.622
Engine
Engine
engine type
90 degree V-8, high-pressure die-cast alloy block, alloy heads
displacement
5.0 L
bore
3.72 in
stroke
3.51 in
compression ratio
11.2:1
output
347 hp @ 5,550 rpm
torque
355 lb-ft @ 3,200 - 4,400 rpm
valve gear
Chain-driven DOHC, 4 valves per cylinder.
redline 7000? rpm
Distributor-less computer controlled ignition. Electronic Fuel Injection (Bosch LH Jetronic)
(Same engine used in the S500/C, SL500
Transmission
Transmission: 5 speed auto 722.6 (same as C43, E55, SL/S600/c)
Gear Ratios.
final drive ratio. .
3.06
1st gear
3.59
2nd gear
2.19
3rd gear
1.41
4th gear
1.00
5th gear
0.83
reverse gear
3.16
Performance
General Concesus 0-60 0-100 ~6 SECs
0-100 6,2 SECs AMG figure
0-100 5,8 SECs Auto Motor und Sport 9/96
Top speed: 260kmh (155 MPH) Electronically limited.
Sekä:
E50 AMG technical data
Performance
Max speed Limited 155 miles/h (250 km/h
280 km/h unlim.)
0-100 km/h 5.8 seconds
0-160 km/h 13.1 seconds
0-200 km/h 21.6 seconds
0-300 km/h -
Quarter mile 13,3 seconds
0-100-0 mph -
Engine
Power 255 kw (347hp / 347 ps)
Torque 480 Nm (354 Lb-Ft)
Displacement 4.973 liters
Engine type V8, 32 valves
Engine location front
General data
Gearbox 5 automatic
Drive rear
Mass 1724 kilograms (3793 lbs)
Weight distribution -
Year of introduction 1997
Home country Germany
Calculations
Power to Weight ratio 198.52 hp/tonne
Power per liter 51 kw/liter
Felger:
foran: 8 J x 18 H 2 et 31
bak: 9 J x 18 H 2 et 35
Dekk :
foran: 235/40 ZR 18
bak: 265/35 ZR 18
Viimeksi muokannut sähköputkimies, Pe 29.04.2011 17:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aufrecht Melcher Grossaspach
Siistissä kunnossa näyttää olevan. Kyllä AMG on vaan AMG
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 133
- Liittynyt: Su 31.10.2004 17:56
Kiitokset
Tällä on ajettu vajaat 104 tkm, joista itse ajanut noin tuhat kilsaa.
Alusta tuntuu todella hyvälle; ei vetele eikä natise. Jousitus on mukavan pintapehmeä, mutta kun mennään mutkaan kovaa, ei auto kallistele juurikaan.
Laatikko toimii hienosti, eikä vaihtoja tunne kuin kovemmassa menossa ja kickdowneissa.
Moottorissa riittää vääntöä ja suorituskykyä suomen teille ihan riittämiin
Tällä on ajettu vajaat 104 tkm, joista itse ajanut noin tuhat kilsaa.
Alusta tuntuu todella hyvälle; ei vetele eikä natise. Jousitus on mukavan pintapehmeä, mutta kun mennään mutkaan kovaa, ei auto kallistele juurikaan.
Laatikko toimii hienosti, eikä vaihtoja tunne kuin kovemmassa menossa ja kickdowneissa.
Moottorissa riittää vääntöä ja suorituskykyä suomen teille ihan riittämiin
Viimeksi muokannut sähköputkimies, To 05.08.2010 19:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aufrecht Melcher Grossaspach
Orimattilan miitissä ko. auto myös ihailin..
On se ihme miten näissä Japanin tuonneissa nuo konehuoneetkin ovat siistejä. Ja nimenomaan puhtaita. Ei edes tuo kuvakaan anna täyttä oikeutta.
En edes uskaltanut koskea siellä mihinkään, etten olisi vaan liannut mitään
On se ihme miten näissä Japanin tuonneissa nuo konehuoneetkin ovat siistejä. Ja nimenomaan puhtaita. Ei edes tuo kuvakaan anna täyttä oikeutta.
En edes uskaltanut koskea siellä mihinkään, etten olisi vaan liannut mitään
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Onnea vaan uudelle AMG-kuskille!
Itse olen viihtynyt jo yli 6 vuotta lähes vastaavan ratissa (puoli litraa enemmän tilavuutta ja kahdeksan venttiiliä vähemmän = E55). On se vaan hieno yhdistelmä hyvää suorituskykyä, tilaa ja matkustusmukavuutta - mikä tuli taas todettua 4650 km:n Eurooppa Tourilla
Näyttää kuvien perusteella tämä yksilö todella helmeltä, ei liene syytä epäillä ajomäärää. Kehoitan vakavasti harkitsemaan kunnollista ruostesuojausta - varsinkin, mikäli aiot ajaa myös talvella. Antaa lisävuosia korille ja myös hieman vähentää ajomelua.
-Mika-
Itse olen viihtynyt jo yli 6 vuotta lähes vastaavan ratissa (puoli litraa enemmän tilavuutta ja kahdeksan venttiiliä vähemmän = E55). On se vaan hieno yhdistelmä hyvää suorituskykyä, tilaa ja matkustusmukavuutta - mikä tuli taas todettua 4650 km:n Eurooppa Tourilla
Näyttää kuvien perusteella tämä yksilö todella helmeltä, ei liene syytä epäillä ajomäärää. Kehoitan vakavasti harkitsemaan kunnollista ruostesuojausta - varsinkin, mikäli aiot ajaa myös talvella. Antaa lisävuosia korille ja myös hieman vähentää ajomelua.
-Mika-
E430 T 4Matic Elegance -00
E63 T AMG `Designo´ -07
E350 T A 9G BLUETEC Elegance -13
E63 T AMG `Designo´ -07
E350 T A 9G BLUETEC Elegance -13
-
- Mersumies
- Viestit: 2561
- Liittynyt: Su 25.02.2007 17:39
- Paikkakunta: Espoo
Hieno peli kuin mikä,itse en henk,koht näistä uudemmista niin perusta,mutta katsellessani ko yksilöä alkoi tuntumaan pientä poltetta...
Upea Mersu joka tapauksessa niin sisältä kuin ulkoakin ja livenä tuo konehuone,siinä sitä tavoitetta itse kullekin rasvanäpille.
Onnea hankinnasta vielä kerran..
Upea Mersu joka tapauksessa niin sisältä kuin ulkoakin ja livenä tuo konehuone,siinä sitä tavoitetta itse kullekin rasvanäpille.
Onnea hankinnasta vielä kerran..
Jaakko.P
Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92
Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 133
- Liittynyt: Su 31.10.2004 17:56
Kiitokset mukavista kommenteista!
Autolla ei ole tarkoitus ajaa talvella, eikä pahemmin arkiajoa muutenkaan.
Siihen virkaan sopii taustalla näkyvä pieniruokainen b-serie cdi.
Kannattaisiko tähän siltikin teettää suojausta vai onko siitä mitään hyötyä? Paljon olen lukenut väykkyjen ruosteongelmista..
Sorateillekään en tällä eksy kuin ehkä pari kertaa kesässä satunnaisesti.
Jotakin pientä laiteltavaa toki olisi, kuten mm Jaakon kanssa olikin jo puhe..
Yllättäen takaikkunan mekanismi rutisee mutta ikkuna ei liiku, tyyppivika.
Ikäänsä nähden hyvässä kunnossahan tuo on, ettei muuta tartte juuri tehdä kuin vahailla ja paijailla sitä. Jotta pysyiskin hyvänä
Autolla ei ole tarkoitus ajaa talvella, eikä pahemmin arkiajoa muutenkaan.
Siihen virkaan sopii taustalla näkyvä pieniruokainen b-serie cdi.
Kannattaisiko tähän siltikin teettää suojausta vai onko siitä mitään hyötyä? Paljon olen lukenut väykkyjen ruosteongelmista..
Sorateillekään en tällä eksy kuin ehkä pari kertaa kesässä satunnaisesti.
Jotakin pientä laiteltavaa toki olisi, kuten mm Jaakon kanssa olikin jo puhe..
Yllättäen takaikkunan mekanismi rutisee mutta ikkuna ei liiku, tyyppivika.
Ikäänsä nähden hyvässä kunnossahan tuo on, ettei muuta tartte juuri tehdä kuin vahailla ja paijailla sitä. Jotta pysyiskin hyvänä
Viimeksi muokannut sähköputkimies, Ke 18.08.2010 16:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Aufrecht Melcher Grossaspach
Siis harrasteautoksi!!! Maukasta!!! Yes!!! Asiallinen meininki!!! Papukaijamerkki ainakin täältä päin!!!
Ainahan niitä autoja suojata kannattaa, mutta kun tuo lie tulevaisuudessakin hyvässä säilössä ja hoidossa, ja nuo väykkyjen ruosteherkät paikat on jo kovin tiedossa, niin niiden specialhoitoon varmaan kannattaa erityisesti paneutua.
Ainahan niitä autoja suojata kannattaa, mutta kun tuo lie tulevaisuudessakin hyvässä säilössä ja hoidossa, ja nuo väykkyjen ruosteherkät paikat on jo kovin tiedossa, niin niiden specialhoitoon varmaan kannattaa erityisesti paneutua.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 133
- Liittynyt: Su 31.10.2004 17:56
Ei se ruostesuojaus hirveesti Väyrysiin ole auttanu omien kokemusten mukaan. Toki siitä varmasti hyötyä on massauttaa ja suojata kotelot, mutta ei se estä auton ulkopintojen maalien kuplimisia yms. Pidät vaan hyvässä vahassa ja puhtaana ja tarkkailet joka nurkkaa ja pokkausta. Heti jos näkyy pienikin (vaikka puolen sentin) kuplima maalin alla niin auki, hionta pellille, 2-komponenttipohjamaali ja pintamaali+lakka. Noi leviää muuten ku syöpä, jos niitä ei tarkkaile.
onkoha sama mekanismi ku w202, ni hinta ei oo iso, 60€.sähköputkimies kirjoitti:Yllättäen takaikkunan mekanismi rutisee mutta ikkuna ei liiku.
Nyt ku sen japanista toit, niin kerroppa paljonko laivaus, tulli jne. EU:n ulkopuoliset ekstrat tuli maksamaan?
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 133
- Liittynyt: Su 31.10.2004 17:56
Takaikkunan mekanismi kl-varaosassa 55e.
Tuotin auton suomalaisen firman avustuksella, enkä tarkemmin osaa eritellä noita kuluja.
He hoitivat kaikki tuontiin liittyvät asiat ja maksoin heille könttäsumman. Nyt odotellaan veropäätöstä että saisi kovat kilvet.
Muutenhan auto on katsatettu ja pahin paperisota käyty.. Tai ei se loppujen lopuksi niin paha ollut.
Masaf1: Auto tullaan pitämään puhtaana ja hyvin suojattuna.. pitää vielä miettiä sitä suojauksen tasoa/tapoja.
http://www.pesukinnas.com/
Tuotin auton suomalaisen firman avustuksella, enkä tarkemmin osaa eritellä noita kuluja.
He hoitivat kaikki tuontiin liittyvät asiat ja maksoin heille könttäsumman. Nyt odotellaan veropäätöstä että saisi kovat kilvet.
Muutenhan auto on katsatettu ja pahin paperisota käyty.. Tai ei se loppujen lopuksi niin paha ollut.
Masaf1: Auto tullaan pitämään puhtaana ja hyvin suojattuna.. pitää vielä miettiä sitä suojauksen tasoa/tapoja.
http://www.pesukinnas.com/
Aufrecht Melcher Grossaspach
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 133
- Liittynyt: Su 31.10.2004 17:56
Laitoin tähän "vararenkaat" alle kun ajattelin kunnostuttaa orkkisvanteet, tai ostaa jotkin uudemman malliset amg-vanteet.
Kilvissäkin tämä on jo
Vanteet on keskin 8,5"x19"et30 ja 9,5"x19"et30.
Renkaissakin lukee keskin, edessä 235/35/19 ja takana 265/30/19.
Kilvissäkin tämä on jo
Vanteet on keskin 8,5"x19"et30 ja 9,5"x19"et30.
Renkaissakin lukee keskin, edessä 235/35/19 ja takana 265/30/19.
Viimeksi muokannut sähköputkimies, To 05.08.2010 19:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aufrecht Melcher Grossaspach
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 133
- Liittynyt: Su 31.10.2004 17:56
- Messerschmitt
- Mersumies
- Viestit: 1370
- Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
- Paikkakunta: Utajärvi / Oulu
Re: AMG E 50
Juu nätti kuin mikä
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 133
- Liittynyt: Su 31.10.2004 17:56
Re: AMG E 50
Juu, ko auton uusi omistaja myikin keskinit pois.S202 kirjoitti:Äkkiä monoblockit takas alle
Aufrecht Melcher Grossaspach
Re: AMG E 50
Komia peli.
Ollappa vielä orkkis ajovalot paikallaan.
Ollappa vielä orkkis ajovalot paikallaan.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 133
- Liittynyt: Su 31.10.2004 17:56
Re: AMG E 50
Ollappa hommatessa orkkiksissa vääränpuoleinen valokuvioMika.T kirjoitti:Komia peli.
Ollappa vielä orkkis ajovalot paikallaan.
Pihinä hommasin nuo tarvikevalot kun ovat myös ihan siistit.
Aufrecht Melcher Grossaspach
Re: AMG E 50
Pitkä aika viimeisestä päivityksestä.... Auto on nykyään minulla, erinomaisessa kunnossa edelleen, ei yhtään ruostetta, eikä ole yhtään talvea ollut ajossa, kilsoja nyt 154tkm, sattunut olemaan asiaa ymmärtävillä omistajilla
Vanteet menee nyt ensi talvena vihdoinkin entisöintiin ja etuvalot vaihtuu OEM tavaraan, muutama varuste täytyy myös saattaa taas toimivaksi.
Vanteet menee nyt ensi talvena vihdoinkin entisöintiin ja etuvalot vaihtuu OEM tavaraan, muutama varuste täytyy myös saattaa taas toimivaksi.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
MB W124 300 CEA -88
MB W209 CLK 320 -04
MB W219 CLS 350 -05
Peugeot 508 STW -12
Citroen C5 Tourer -11
Opel Frontera Sport 2,0i -94
Suzuki PV -90
MB W209 CLK 320 -04
MB W219 CLS 350 -05
Peugeot 508 STW -12
Citroen C5 Tourer -11
Opel Frontera Sport 2,0i -94
Suzuki PV -90