AMG E 50

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
sähköputkimies
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 133
Liittynyt: Su 31.10.2004 17:56

AMG E 50

Viesti Kirjoittaja sähköputkimies »

Ensiksi ajattelin että pitäisikö kirjoittaa vain koeajoihin, mutta eiköhän tässä tule jotain laittettavaa ja kyseltävää, niin pistetään tänne projekteihin.

Olen aina unelmoinut w124 E-500 mallista ja aikoinaan sanonut että tommonen mulla isona vielä on. Toki muutkin autot ja päristimet on
olleet lähellä sydäntä, alle mopoiästä lähtien.
Nyttemmin huomasin olevani aika iso ja aloin katselemaan itselleni harrasteautoa. Monenlaisia on tullut katseltua, mutta se tietty pysyi mielessä.
Nuo vanhemmat E-500 alkaa olla niin kalliita että huomio kiinnittyi vastaavaan uudempaan. Tai suunnilleen vastaavaan..
Reilut puoli vuotta tuli selattua mobilea, blockettia ja vähän muutakin, kunnes sopivalta vaikuttava yksilö löytyi intterwebin
syvyyksistä toiselta puolen pallomaata.
Yksilö oli toiveiden mukaan kohtuu vähän ajettu, hopeinen ja tummalla sisustalla. Rekisteröity 2/1997 erittäin hyvillä varusteilla.
Laitan varuste- ja muita tietoja myöhemmin tähän lisää. Nyt pari kuvaa.

Vanteiden reunoissa olevia jälkiä lukuunottamatta auto on tosi siistissä kunnossa.
Kuva

Auto on muuten alkuperäinen, paitsi valot on vaihdettu tuoreemman mallisiin.
Kuva

32 venttiilinen V-8.
Kuva

Myös takapenkit on varustettu lämmityksellä.
Kuva

editoitu kirotusvirheitä
Viimeksi muokannut sähköputkimies, Ke 27.06.2012 18:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aufrecht Melcher Grossaspach
sähköputkimies
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 133
Liittynyt: Su 31.10.2004 17:56

Viesti Kirjoittaja sähköputkimies »

Tässä hieman varustelistaa:

VIN WDB2100721A33xxxx Model E 50 AMG Chassis 2100721A33xxxx Engine 119980 12 99xxxx
Transmission 722627 00 26xxxx Order 0 7 839 9xxxx Lights HELLA Cab 00000 Delivery date 06.02.97
Dealer (839) Interior leather black (581) Paint 744 brilliant silver metallic
Options
242 right front seat electrically adjustable with memory feature. only applicable to series w 210
when installed in conjunction with code 275. (с 01.03.1983)
249 automatically dipping inside rear view mirror (с 01.06.1990)
253 radio MB-Exquisit - Japan (с 01.07.1992)
265 installation parts kit and connecting cable harness for TeKaDe BSA 31s car phone with one set
elimination of lettering elegance/sport/esprit
omission of line logo elegance/sport/esprit/classic (с 01.02.1993)
Becker radio set Mexico, stereo
275 front seat positioned lower , memory package (driver's seat, steering column, mirror) (с 01.10.1993)
282 ski bag (inboard loading facility) (с 01.07.1989)
414 electric tilting/sliding roof in glass version (с 01.10.1988)
431 headrest for center rear seat , 3-point seat belt and 3rd headrest in centre rear (с 01.10.1993)
500 outside rear view mirror left and right, folding (с 01.10.1993)
540 roller blind, electric, for rear window (с 01.05.1985)
543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right (с 01.11.1978)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
611 courtesy lamps for front and rear doors, with W124 also for central doors (с 01.11.1978)
613 lamp unit, asymmetrical, l.h. traffic (с 01.02.1963)
655 sports suspension with light alloy wheels, 5-hole (с 01.07.1992)
693 blue heat insulating glass, side and rear windows, rear window laminated safety glass,
blue heat insulating glass all round, tinted strip, rear window single pane safety glass (с 01.10.1994)
772 AMG styling package - front spoiler, side skirts and rear apron (с 02.01.1992)
774 Shell modification for AMG-wheels
807 Change of year of model, last figure shows new model year
810 loudspeaker, sound package , sound package (bose) (с 01.12.1986)
872 electric seat heater for rear seat bench, left and right (с 01.10.1972)
873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
954 equipment package for avantgarde vehicles (с 01.06.1993)
rotating emergeny flasher, front (red light)
957 AMG technology package (с 01.01.1992)
extension tube on the roof, front left
987 battery cut-off switch for vehicles to be shipped (с 01.02.1993)
580A Leather condor/exclusive AMG
Viimeksi muokannut sähköputkimies, Pe 20.08.2010 13:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aufrecht Melcher Grossaspach
sähköputkimies
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 133
Liittynyt: Su 31.10.2004 17:56

Viesti Kirjoittaja sähköputkimies »

Ja tässä vielä pari lisäkuvaa:

Moottorista ei kuulu sisälle yhtään ääntä ellei polje kunnolla..
Kuva

Eikä varsinkaan tyhjäkäynnillä kuulu putkistakaan juuri mitään.
Kuva

Sähköinen takalasinverho ja niskanojat.
Kuva

Potkimet.
Kuva

Hinkuti.
Kuva

edit: kamera eikä kuvaaja ei ole ihan skarpimmasta päästä..
Aufrecht Melcher Grossaspach
sähköputkimies
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 133
Liittynyt: Su 31.10.2004 17:56

Viesti Kirjoittaja sähköputkimies »

Tämmöistä tietoa löytyi netistä:

*ALL SPECS ARE EURO*

1997 E50 ///AMG

The Numbers

The E50 was only produced 2 years 1996 and 1997 even though all were considered model year 1997.

Production figures. ~3000 2,870 accounted for (production Models).


Chassis 210.072
Motor M 119.985
Transmission: 722.622

Engine

Engine

engine type
90 degree V-8, high-pressure die-cast alloy block, alloy heads
displacement
5.0 L
bore
3.72 in
stroke
3.51 in
compression ratio
11.2:1
output
347 hp @ 5,550 rpm
torque
355 lb-ft @ 3,200 - 4,400 rpm
valve gear
Chain-driven DOHC, 4 valves per cylinder.
redline 7000? rpm
Distributor-less computer controlled ignition. Electronic Fuel Injection (Bosch LH Jetronic)

(Same engine used in the S500/C, SL500

Transmission

Transmission: 5 speed auto 722.6 (same as C43, E55, SL/S600/c)

Gear Ratios.

final drive ratio. .
3.06
1st gear
3.59
2nd gear
2.19
3rd gear
1.41
4th gear
1.00
5th gear
0.83
reverse gear
3.16

Performance
General Concesus 0-60 0-100 ~6 SECs
0-100 6,2 SECs AMG figure
0-100 5,8 SECs Auto Motor und Sport 9/96

Top speed: 260kmh (155 MPH) Electronically limited.

Sekä:

E50 AMG technical data
Performance
Max speed Limited 155 miles/h (250 km/h
280 km/h unlim.)
0-100 km/h 5.8 seconds
0-160 km/h 13.1 seconds
0-200 km/h 21.6 seconds
0-300 km/h -
Quarter mile 13,3 seconds
0-100-0 mph -
Engine
Power 255 kw (347hp / 347 ps)
Torque 480 Nm (354 Lb-Ft)
Displacement 4.973 liters
Engine type V8, 32 valves
Engine location front
General data
Gearbox 5 automatic
Drive rear
Mass 1724 kilograms (3793 lbs)
Weight distribution -
Year of introduction 1997
Home country Germany
Calculations
Power to Weight ratio 198.52 hp/tonne
Power per liter 51 kw/liter

Felger:
foran: 8 J x 18 H 2 et 31
bak: 9 J x 18 H 2 et 35
Dekk :
foran: 235/40 ZR 18
bak: 265/35 ZR 18
Viimeksi muokannut sähköputkimies, Pe 29.04.2011 17:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aufrecht Melcher Grossaspach
Avatar
simoks
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1658
Liittynyt: Ma 28.09.2009 01:03
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

Hoho.. meikäläisen unelmapirssi(E55 ja E50).. Olis kiva joskus päästä kyseistä vekotinta testaamaan :D Luulen että olisin aika myyty sen jälkeen.
Että komia on!
W210 E320cdi
jupehalm
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1371
Liittynyt: To 04.11.2004 10:29
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja jupehalm »

Siistissä kunnossa näyttää olevan. Kyllä AMG on vaan AMG :wink:
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Avatar
RH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3949
Liittynyt: Ke 15.09.2004 13:43
Paikkakunta: Salon seutu

Viesti Kirjoittaja RH »

Juu, nätti on. Konehuonekin näyttää lähinnä uudelta. Luinko huonosti vai miten lie, mutta paljonko tuota siis on ulkoilutettu?
Niin, ja onnea vaan. Unelmat on mukavia, varsinkin toteutuessaan. 8)
sähköputkimies
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 133
Liittynyt: Su 31.10.2004 17:56

Viesti Kirjoittaja sähköputkimies »

Kiitokset :D
Tällä on ajettu vajaat 104 tkm, joista itse ajanut noin tuhat kilsaa.
Alusta tuntuu todella hyvälle; ei vetele eikä natise. Jousitus on mukavan pintapehmeä, mutta kun mennään mutkaan kovaa, ei auto kallistele juurikaan.
Laatikko toimii hienosti, eikä vaihtoja tunne kuin kovemmassa menossa ja kickdowneissa.
Moottorissa riittää vääntöä ja suorituskykyä suomen teille ihan riittämiin 8)
Viimeksi muokannut sähköputkimies, To 05.08.2010 19:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aufrecht Melcher Grossaspach
Avatar
Esa H.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3619
Liittynyt: To 18.12.2003 11:02
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Esa H. »

Orimattilan miitissä ko. auto myös ihailin..
On se ihme miten näissä Japanin tuonneissa nuo konehuoneetkin ovat siistejä. Ja nimenomaan puhtaita. Ei edes tuo kuvakaan anna täyttä oikeutta.
En edes uskaltanut koskea siellä mihinkään, etten olisi vaan liannut mitään :lol:
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)

ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Avatar
h3ba
Mersumies
Mersumies
Viestit: 954
Liittynyt: Pe 22.06.2007 12:43
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja h3ba »

Makia peli! Oli muuten kiva kattoa kuvia, ja nimenomaan konehuoneesta kun se oli oikeasti puhdas :shock: Helvattu :oops:
xXx:
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
Avatar
Mika V.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 117
Liittynyt: La 23.10.2004 11:57
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Mika V. »

Onnea vaan uudelle AMG-kuskille!

Itse olen viihtynyt jo yli 6 vuotta lähes vastaavan ratissa (puoli litraa enemmän tilavuutta ja kahdeksan venttiiliä vähemmän = E55). On se vaan hieno yhdistelmä hyvää suorituskykyä, tilaa ja matkustusmukavuutta - mikä tuli taas todettua 4650 km:n Eurooppa Tourilla 8)

Näyttää kuvien perusteella tämä yksilö todella helmeltä, ei liene syytä epäillä ajomäärää. Kehoitan vakavasti harkitsemaan kunnollista ruostesuojausta - varsinkin, mikäli aiot ajaa myös talvella. Antaa lisävuosia korille ja myös hieman vähentää ajomelua.

-Mika-
E430 T 4Matic Elegance -00
E63 T AMG `Designo´ -07
E350 T A 9G BLUETEC Elegance -13
Avatar
masaf1
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1944
Liittynyt: La 29.11.2003 19:13
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja masaf1 »

Kateeksi käy, on se vaan perkuleen hieno! Muista ottaa myös kylkilistat ja alahelmat irti ja putsata/vahata huolella niiden alta. Kylkilistat lähtee avaamalla ovi ja oven päästä ruuvi auki jne... Jos meinaat ajaa siis talvella.
jaakko.putkisaari
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2561
Liittynyt: Su 25.02.2007 17:39
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja jaakko.putkisaari »

Hieno peli kuin mikä,itse en henk,koht näistä uudemmista niin perusta,mutta katsellessani ko yksilöä alkoi tuntumaan pientä poltetta...

Upea Mersu joka tapauksessa niin sisältä kuin ulkoakin ja livenä tuo konehuone,siinä sitä tavoitetta itse kullekin rasvanäpille. 8)

Onnea hankinnasta vielä kerran.. :lol:
Jaakko.P

Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92
sähköputkimies
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 133
Liittynyt: Su 31.10.2004 17:56

Viesti Kirjoittaja sähköputkimies »

Kiitokset mukavista kommenteista!

Autolla ei ole tarkoitus ajaa talvella, eikä pahemmin arkiajoa muutenkaan.
Siihen virkaan sopii taustalla näkyvä pieniruokainen b-serie cdi.
Kannattaisiko tähän siltikin teettää suojausta vai onko siitä mitään hyötyä? Paljon olen lukenut väykkyjen ruosteongelmista..
Sorateillekään en tällä eksy kuin ehkä pari kertaa kesässä satunnaisesti.

Jotakin pientä laiteltavaa toki olisi, kuten mm Jaakon kanssa olikin jo puhe..
Yllättäen takaikkunan mekanismi rutisee mutta ikkuna ei liiku, tyyppivika.

Ikäänsä nähden hyvässä kunnossahan tuo on, ettei muuta tartte juuri tehdä kuin vahailla ja paijailla sitä. Jotta pysyiskin hyvänä 8)
Viimeksi muokannut sähköputkimies, Ke 18.08.2010 16:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Aufrecht Melcher Grossaspach
Avatar
RH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3949
Liittynyt: Ke 15.09.2004 13:43
Paikkakunta: Salon seutu

Viesti Kirjoittaja RH »

Siis harrasteautoksi!!! Maukasta!!! Yes!!! Asiallinen meininki!!! Papukaijamerkki ainakin täältä päin!!! :D
Ainahan niitä autoja suojata kannattaa, mutta kun tuo lie tulevaisuudessakin hyvässä säilössä ja hoidossa, ja nuo väykkyjen ruosteherkät paikat on jo kovin tiedossa, niin niiden specialhoitoon varmaan kannattaa erityisesti paneutua.
sähköputkimies
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 133
Liittynyt: Su 31.10.2004 17:56

Viesti Kirjoittaja sähköputkimies »

Juu harrasteautoksi tämä meikäläiselle tuli.. tai kyllä tälläkin välillä joutuu käydä toimistollakin vähän pyörähtämässä :)

Tässäpä muuten b-sarjalaisen hienoin kohta :lol:
Kuva
Aufrecht Melcher Grossaspach
Avatar
masaf1
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1944
Liittynyt: La 29.11.2003 19:13
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja masaf1 »

Ei se ruostesuojaus hirveesti Väyrysiin ole auttanu omien kokemusten mukaan. Toki siitä varmasti hyötyä on massauttaa ja suojata kotelot, mutta ei se estä auton ulkopintojen maalien kuplimisia yms. Pidät vaan hyvässä vahassa ja puhtaana ja tarkkailet joka nurkkaa ja pokkausta. Heti jos näkyy pienikin (vaikka puolen sentin) kuplima maalin alla niin auki, hionta pellille, 2-komponenttipohjamaali ja pintamaali+lakka. Noi leviää muuten ku syöpä, jos niitä ei tarkkaile.
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

sähköputkimies kirjoitti:Yllättäen takaikkunan mekanismi rutisee mutta ikkuna ei liiku.
onkoha sama mekanismi ku w202, ni hinta ei oo iso, 60€.

Nyt ku sen japanista toit, niin kerroppa paljonko laivaus, tulli jne. EU:n ulkopuoliset ekstrat tuli maksamaan?
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
sähköputkimies
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 133
Liittynyt: Su 31.10.2004 17:56

Viesti Kirjoittaja sähköputkimies »

Takaikkunan mekanismi kl-varaosassa 55e.

Tuotin auton suomalaisen firman avustuksella, enkä tarkemmin osaa eritellä noita kuluja.
He hoitivat kaikki tuontiin liittyvät asiat ja maksoin heille könttäsumman. Nyt odotellaan veropäätöstä että saisi kovat kilvet.
Muutenhan auto on katsatettu ja pahin paperisota käyty.. Tai ei se loppujen lopuksi niin paha ollut.

Masaf1: Auto tullaan pitämään puhtaana ja hyvin suojattuna.. pitää vielä miettiä sitä suojauksen tasoa/tapoja.

http://www.pesukinnas.com/
Aufrecht Melcher Grossaspach
sähköputkimies
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 133
Liittynyt: Su 31.10.2004 17:56

Viesti Kirjoittaja sähköputkimies »

Laitoin tähän "vararenkaat" alle kun ajattelin kunnostuttaa orkkisvanteet, tai ostaa jotkin uudemman malliset amg-vanteet.
Kilvissäkin tämä on jo :D
Vanteet on keskin 8,5"x19"et30 ja 9,5"x19"et30.
Renkaissakin lukee keskin, edessä 235/35/19 ja takana 265/30/19.

Kuva

Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut sähköputkimies, To 05.08.2010 19:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aufrecht Melcher Grossaspach
Avatar
RH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3949
Liittynyt: Ke 15.09.2004 13:43
Paikkakunta: Salon seutu

Viesti Kirjoittaja RH »

Hiphuraa!
Paljonkos tuota on nyt sitten tullut ulkoilutettua kesän aikana?
sähköputkimies
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 133
Liittynyt: Su 31.10.2004 17:56

Viesti Kirjoittaja sähköputkimies »

Parin viime kuukauden aikana ei montaa sataa kilsaa ole tullut :oops:

Näillä hienoilla keleillä innostunut taas motskarilla ajelemaan:

Kuva
Aufrecht Melcher Grossaspach
Avatar
RH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3949
Liittynyt: Ke 15.09.2004 13:43
Paikkakunta: Salon seutu

Viesti Kirjoittaja RH »

Noo, ostaa ne jotkut taulujakin...
Minustakin on ihan kiva pelkästään omistaa jotain haluamaansa tavaraa, joten punastelut sikseen. Pääasia, että itte tykkää elämästään ja voi sitä jollain tapaa elää niinkuin parhaaksi näkee.
Pahus, hedonistis-narsistinen puoleni taitaa taas pukata esiin. :lol: :wink:
Avatar
Messerschmitt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1370
Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
Paikkakunta: Utajärvi / Oulu

Viesti Kirjoittaja Messerschmitt »

Hieno. Sehän on niinkuin uusi...
-92 w124 300D turbo-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
van_gils
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1251
Liittynyt: Su 23.04.2006 21:52
Paikkakunta: Keski-suomi

Re: AMG E 50

Viesti Kirjoittaja van_gils »

Juu nätti kuin mikä :)
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???



EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5232
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: AMG E 50

Viesti Kirjoittaja S202 »

Äkkiä monoblockit takas alle
S124 300TE
S211 E500
sähköputkimies
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 133
Liittynyt: Su 31.10.2004 17:56

Re: AMG E 50

Viesti Kirjoittaja sähköputkimies »

S202 kirjoitti:Äkkiä monoblockit takas alle
Juu, ko auton uusi omistaja myikin keskinit pois.
Aufrecht Melcher Grossaspach
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Re: AMG E 50

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Komia peli.

Ollappa vielä orkkis ajovalot paikallaan. :)
sähköputkimies
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 133
Liittynyt: Su 31.10.2004 17:56

Re: AMG E 50

Viesti Kirjoittaja sähköputkimies »

Mika.T kirjoitti:Komia peli.

Ollappa vielä orkkis ajovalot paikallaan. :)
Ollappa hommatessa orkkiksissa vääränpuoleinen valokuvio :)
Pihinä hommasin nuo tarvikevalot kun ovat myös ihan siistit.
Aufrecht Melcher Grossaspach
rocroc
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 107
Liittynyt: To 29.04.2004 21:42
Paikkakunta: Keminmaa

Re: AMG E 50

Viesti Kirjoittaja rocroc »

Pitkä aika viimeisestä päivityksestä.... Auto on nykyään minulla, erinomaisessa kunnossa edelleen, ei yhtään ruostetta, eikä ole yhtään talvea ollut ajossa, kilsoja nyt 154tkm, sattunut olemaan asiaa ymmärtävillä omistajilla

Vanteet menee nyt ensi talvena vihdoinkin entisöintiin ja etuvalot vaihtuu OEM tavaraan, muutama varuste täytyy myös saattaa taas toimivaksi.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
MB W124 300 CEA -88
MB W209 CLK 320 -04
MB W219 CLS 350 -05
Peugeot 508 STW -12
Citroen C5 Tourer -11
Opel Frontera Sport 2,0i -94
Suzuki PV -90
Vastaa Viestiin