C126 500SEC särmää kesäksi -> "570SEC"
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
Hmmm...ei tuu äkkiä mieleen kuka crea vois olla, Jukka tai Ville?
Anyway, sain laatikon rempattua, pari pikku vikaa sieltä löysin molempiin pantoihin liittyen. Remppasin sen ja laitoin lisää kitkalevyjä, K1seen 7 ja K2seen 6, pikkasen jäi kyllä välys pienen puoleiseksi, mut ei oikein tuolla levymäärällä tieten enempää välystä saa. Venakoneistoon laittelin shift kitin ja ruuvasin vielä lisää kickdown kierroksia. Ekat testit tallin ympäristössä märällä asvaltilla veti suupieliä kyllä korviin, sen verran iloisesti pyöri! Mut kuivallahan sen sitte näkee ja ku pääsee oikein tien päälle...mut äkkiseltään vaikuttais et remontti onnistui ja voima ei huku laatikkoon. Kiitoksia vielä rehtijiille tiedoista laatikkoon liittyen, jos satut tätä topiccia lukeen!
Anyway, sain laatikon rempattua, pari pikku vikaa sieltä löysin molempiin pantoihin liittyen. Remppasin sen ja laitoin lisää kitkalevyjä, K1seen 7 ja K2seen 6, pikkasen jäi kyllä välys pienen puoleiseksi, mut ei oikein tuolla levymäärällä tieten enempää välystä saa. Venakoneistoon laittelin shift kitin ja ruuvasin vielä lisää kickdown kierroksia. Ekat testit tallin ympäristössä märällä asvaltilla veti suupieliä kyllä korviin, sen verran iloisesti pyöri! Mut kuivallahan sen sitte näkee ja ku pääsee oikein tien päälle...mut äkkiseltään vaikuttais et remontti onnistui ja voima ei huku laatikkoon. Kiitoksia vielä rehtijiille tiedoista laatikkoon liittyen, jos satut tätä topiccia lukeen!
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
Pakoputkiin tuli tehtyä pari yhteistä pientä vaimenninta lisää, mut eipä siitä ainakaa liian hiljasta vielä tullu, semmoset aika matalat jytinät. Perjantaina ku rälläsin niin tuntu taas välillä ettei oikein lähe ja eilen taas tuntui että paukkuja kumminki jotenki on. Kaasuläpäksi vaihoin 560sen läpän. Edellinen oli 64mm ja tämä nyt 70mm, laskeskelin et noin 20% enempi virtaa. Tuntuu nyt laatikko toimivan niin ettei kd päällä ainakaan urut auki vaihda ykköseltä kakkoselle, liekö johtuu siitä että ruuvasin noita kickdown vaihtokierroksia sit reilusti? Anyway, hieno homma, laitan sen räikkäshifterin ja siihen t-kahvaan kickdown napin ja poistan kaasupedaalista napin, niin voin sit kahvan napilla pakottaa ykköstäki pysymään päällä tappiin asti. Vähä koitin siinä tiirailla kiekkamittaria kiihytellessä nii sinne 7500rpm tienoille se nappaa, mut sitte jotenki jää räpättään vähä...loppuneeko sitte virtaukset vai sytkävehkeet vai rupiaisko venat sakkaan, en tiiä, mut eipä tuokaan nyt huonosti oo kuitenkaan. En sit osaa sanoa minne kierroksille sitä voimaa oikein riittää, aiemmin ei kannattanu juuri 6500 yli vedättää.
Ruutaan tilasin tuommosen http://unwiredtools.com/utcis-pt.asp" onclick="window.open(this.href);return false; Kallishan tuo on ku mikä, mut aattelin et tuolla sais nyt toimiin ku ajatus, normicruisailuun kohtuu kulutuksen, mutta reilummalla kaasujalalla myös kaikki irti mitä lähtee. Ja tuota kalliimpaa versiota koitin perustella itselleni myös sillä et vois sitte tulevaisuudessa ahdettunaki yrittää tuota k-jettiä.
Onhan tuossa vielä monenlaista hommaa, mut tässä vaiheessa vaikuttais kumminki et kesällä vois saada "valmiiksi".
Ruutaan tilasin tuommosen http://unwiredtools.com/utcis-pt.asp" onclick="window.open(this.href);return false; Kallishan tuo on ku mikä, mut aattelin et tuolla sais nyt toimiin ku ajatus, normicruisailuun kohtuu kulutuksen, mutta reilummalla kaasujalalla myös kaikki irti mitä lähtee. Ja tuota kalliimpaa versiota koitin perustella itselleni myös sillä et vois sitte tulevaisuudessa ahdettunaki yrittää tuota k-jettiä.
Onhan tuossa vielä monenlaista hommaa, mut tässä vaiheessa vaikuttais kumminki et kesällä vois saada "valmiiksi".
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
Vaihoin toiseen nokkapyörään "puolikiilan" niin sai nokatki keskenään tarkemmin samaan tahtiin. Samalla tuli tutkittua venakoneistoa miltä siellä näyttää yhden loppukesän ajojen jälkeen...ja vähä masentavia löytöjä tuli...nokkapyörän totesin olevan vaihtokunnossa(mut tämä täytynee olla vanhempia vaurioita ku sillon oli ketjun ohjareita rikki, en muista enkö muka huomannut vai katoinko et menee vielä) ja nokissa näkyi kulumaa, ei ne pilalla oo, mutta kuluman huomaa, tiedä sit johtuiko liian heikkolaatuisesta öljystä vai jäikö nokat pehmoseks vai molempia. Mut tämän lisäks oli vielä yks venajousi poikki, sisempi jousi...melkeen epäilen et jouses oli valmistusvika ku muut kumminki ehjiä. Pikkusen nuo jouset on halkaisijaltaan alkuperästä isommat et vähä voivat päästä elään, mutta jos vaan yks katkennu niin epäilen et ite jousessa ollu vika. Nuoko nyt saa korjattua niin tulee sitte myös luonnollisesti paremmat öljyt koneeseen kendallin 20w-50 liquid titanium, saa nähä millasta kamaa on.
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
Upea väri tuo vaalea kulta, liekö 473 Champagner? Se on paras väri.
http://www.meinbenz.de/farben/126/126_473champagner.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.meinbenz.de/farben/126/126_473champagner.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
Makunsa kullakin...minusta se oli munaton.
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
Tein ilmanputsarikoteloon tuplailmanoton niinku 560sissä, ilma tulee syylärin etupuolelta. Suodattimeksi vaihtui vapaavirtaussuodin ja varsin kiillottelin tuon kotelon kannenki.
Etupuskuri lasikuitusepän jäljiltä, aukkoon teen rosterista "maskin".
Takapuskuri lasikuitusepän jäljiltä, jostain syystä kiinnikkeet ei passannu vaikka samanlaisesta autosta oli, liekkö sitte vuosimallien välillä vaihtunu, anyway piti tehä uusiks.
Helmat tein/teen alumiinista, tässä sovitus menossa, pitää päädyt vielä hitsata.
Etupuskuri lasikuitusepän jäljiltä, aukkoon teen rosterista "maskin".
Takapuskuri lasikuitusepän jäljiltä, jostain syystä kiinnikkeet ei passannu vaikka samanlaisesta autosta oli, liekkö sitte vuosimallien välillä vaihtunu, anyway piti tehä uusiks.
Helmat tein/teen alumiinista, tässä sovitus menossa, pitää päädyt vielä hitsata.
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
Tämäkin mennyt eteenpäin, viime kesän ajoihin ei valmistunu, mut ens kesäks näyttäis ihan lupaavalta. Ruutassa on tuo utcis paikallaan, mut ei oo kunnolla päässy sitä vielä sääteleen ku ei oo tien päälle päässy. Lootahan siinä kadotti voimat taas ja reistas muutenki, kokeilin toista vanhaa venakoneistoa ja meni vielä tuhnummaks. Hankasin sit tuosta omasta koneistosta kaikkien venttiilien karojen särmät pyöreäksi ja se rosterinen kickdown block valve(vai mikä se oli) näkyi jumittaneen ja liikkui huonosti nii kiillotin sitä hulluna. Ei oikein tiiä vielä pelaako se ennen ku tiet sulaa, mut ihan hyvältä vaikuttas. Viikonloppuna tuli uus maali pintaan viimein, siitä iso kiitos velipojalle! Tavoite ois saada tuo ens kesäks ainaki joksiki aikaa toimittaan ihan käyttöauton virkaa nii joutais tuota Dodgeaki vähä lisää kiristää.
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
Ota nyt hyvä mies nuo kiksukarvat tuolta sisustasta pois ja maalaa tuo yksiväriseksi.
Dodge Charger 440 R/T 1969
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
...ja muuta muutenki alkuperäseks ja pistä barokkivanteet alle, se on herrasmiescoupe!?Ville126 kirjoitti:Ota nyt hyvä mies nuo kiksukarvat tuolta sisustasta pois ja maalaa tuo yksiväriseksi.
Minä oonki rebel, mutta silti perfect gentleman.
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
Eilen tuli heitettyä lamput paikalle ja ajeltua auto maalaamosta säilöön...2 vaihteella Voiman paska saattoi olla back, mutta 2sta isompaa ei pykältänyt...täytynee tässä keväämmällä käyttää governor assembly irti, jos siitä löytyis jotain. Ja koneestaki kuuluu lotkottava sivuääni...voi olla et pakosarja jostain vuotaa(ei pysty kaikkia pultteja kiriä kone paikallaan), mutta vähä epäilyttää et on jotai muuta, on siitä jo pidempään tuommonen säksätys kuulunut. En oikein muuta keksi ku et katkennut venajousi ois jotain vauriota aiheuttanu venalle tai sit jostai tulpan kierteistä vuotaa(muistaakseni 4 kierteeseen vedin ne irtokierteet). Mut kunhan nyt tuon lootan sais kuntoon, katotaan mihin lotkotus kehittyy, vähä on pettyneet fiilikset tuohon tekniikkaan.
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
- AP-race/lake
- Mersumies
- Viestit: 1365
- Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
- Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
Wautsi... ON SE REBEL...kylläpä maalaus-teemasi tuo mataluus ja pituus "efectiä". eipä ole tylsän näköinen. Race tyylistä vannetta ja lisää oranssii kaipaa..
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
tuohonhan vois sopia porkkana vilkutkin
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
eero1989 kirjoitti:tuohonhan vois sopia porkkana vilkutkin
Maailma tarvitsee esikuvia!
EX W115 280E TC (Avatar)
EX W163 270cdi Laiska paska
EX S123 300TD -84 Antiikkiromu
EX W126 500SE -83 Antiikkiromu
No fiberglass shit, just rusty steel!
EX W115 280E TC (Avatar)
EX W163 270cdi Laiska paska
EX S123 300TD -84 Antiikkiromu
EX W126 500SE -83 Antiikkiromu
No fiberglass shit, just rusty steel!
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
Tänks, uus rengas-vannesetti on hommattuna kyllä, en oo vaan alle vielä kertaakaan kokeillu kunnolla spacerien hommaamisen jälkeen, ilman niitä uppos liian syvälle. Sellaset 18" huulivanteet, pitäis istua tähän teemaan hyvin, tosin isommathan ne ois voinu olla, mut kustannuskysymys ku pitää aatella et renkaita löytyy edullisesti ettei tarvi liikoja säästellä. Takavalot kans on brand new, tätä väritystä varten hommattu, pitää vielä sovittaa miten se keskipaneeli tuohon sopii ja porkkanavilkkuja ei tuu.AP-race/lake kirjoitti:Wautsi... ON SE REBEL...kylläpä maalaus-teemasi tuo mataluus ja pituus "efectiä". eipä ole tylsän näköinen. Race tyylistä vannetta ja lisää oranssii kaipaa..
Tässä pikku videon pätkä auton ympäri tallailusta, kuten kuvauksessa mainitaan nii yks tulppa oli tuos märkänä siks röplöttää noin, heräs henkiin jonkin ajan jälkeen.
http://www.youtube.com/watch?v=_ouBKeqB0hI
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
- petri
- Mersumies
- Viestit: 1206
- Liittynyt: La 29.10.2005 23:21
- Paikkakunta: Klaukkala, kesäisin Konginkangas
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
Ei oman maun mukainen, mut hatunnosto ennakkoluulottomasta värivalinnasta ja jokainenhan rakentaa oman mielensä mukaan . Ite tuli joskus -90luvulla tehtyä kaksvärinen ysitonnari saapismi, alaosa Kobelcon sinivihreä yläosa saabin oma hopea. jakoi kanssa hiukan mielipiteitä .
S210 E320T 4Matic -98
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
Respect!Antti M. kirjoitti:porkkanavilkkuja ei tuu.
Tuo saundi!
Mistä ostit takavalot ja mitä makso?
Maailma tarvitsee esikuvia!
EX W115 280E TC (Avatar)
EX W163 270cdi Laiska paska
EX S123 300TD -84 Antiikkiromu
EX W126 500SE -83 Antiikkiromu
No fiberglass shit, just rusty steel!
EX W115 280E TC (Avatar)
EX W163 270cdi Laiska paska
EX S123 300TD -84 Antiikkiromu
EX W126 500SE -83 Antiikkiromu
No fiberglass shit, just rusty steel!
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
mitä sulla on sisällä nuossa vaimentimissa? on kyllä tosi mahtavan näkönen nyt ja oli kyllä ennemminki!!! oliko minkä hintaista tuo mattamusta maali silloin kun sitä hommasit ja minkä merkkistä? olen itsekkin haaveillut tuosta mattamustasta.
W123 230E -76 EX
W124 230E -85
W126 280SE -83 EX ;(
W124 230E -86 EX
Dodge coronet -76
Dodge ram van 150custom -83
Chevrolet fleetside -78 EX
Perheen kalusto:
W210 200E -97
W116 280S -78
W124 230E -87 EX
W123 240D farmari -82 EX
W123 200D -79 EX
W124 230E -85
W126 280SE -83 EX ;(
W124 230E -86 EX
Dodge coronet -76
Dodge ram van 150custom -83
Chevrolet fleetside -78 EX
Perheen kalusto:
W210 200E -97
W116 280S -78
W124 230E -87 EX
W123 240D farmari -82 EX
W123 200D -79 EX
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
Tais tulla Antti rahjankylässä vastaan lauantaina secillä. Erottu muusta liikenteestä kyllä selvästi
IG: @pyrytakkunen
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
Valot löysin saksan ebayn kautta jostaki tuninki puljusta, jotai 100e luokkaa maksoi muistaakseni kulujen kans.
Vaimentajat on omatekoisia läpivirtaavia, perus kivivillaa rei'itetyn putken ympärillä. Ulospäin on aika hyvät saundit, mut sisälle tulee ikävä kumina...tuo matala kuminahan on läpivirtaavien ongelma monesti. Mun pitää tuota vähä vielä äänieristää, mut saattaa olla et pitää putkistoonkin. vielä muutoksia kuminan takia tehdä.
Ja joo kyllä reitti päivällä kulki rahjankylän läpi
Vaimentajat on omatekoisia läpivirtaavia, perus kivivillaa rei'itetyn putken ympärillä. Ulospäin on aika hyvät saundit, mut sisälle tulee ikävä kumina...tuo matala kuminahan on läpivirtaavien ongelma monesti. Mun pitää tuota vähä vielä äänieristää, mut saattaa olla et pitää putkistoonkin. vielä muutoksia kuminan takia tehdä.
Ja joo kyllä reitti päivällä kulki rahjankylän läpi
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
juu niinhän se tuppaa olemaan että tekee aina sen humina efektin jossain vaiheessa. mutta tosiaan mitäs maalia tuo mattamusta oli? merkki ja hinta? (jos sopii udella)Antti M. kirjoitti:Valot löysin saksan ebayn kautta jostaki tuninki puljusta, jotai 100e luokkaa maksoi muistaakseni kulujen kans.
Vaimentajat on omatekoisia läpivirtaavia, perus kivivillaa rei'itetyn putken ympärillä. Ulospäin on aika hyvät saundit, mut sisälle tulee ikävä kumina...tuo matala kuminahan on läpivirtaavien ongelma monesti. Mun pitää tuota vähä vielä äänieristää, mut saattaa olla et pitää putkistoonkin. vielä muutoksia kuminan takia tehdä.
Ja joo kyllä reitti päivällä kulki rahjankylän läpi
W123 230E -76 EX
W124 230E -85
W126 280SE -83 EX ;(
W124 230E -86 EX
Dodge coronet -76
Dodge ram van 150custom -83
Chevrolet fleetside -78 EX
Perheen kalusto:
W210 200E -97
W116 280S -78
W124 230E -87 EX
W123 240D farmari -82 EX
W123 200D -79 EX
W124 230E -85
W126 280SE -83 EX ;(
W124 230E -86 EX
Dodge coronet -76
Dodge ram van 150custom -83
Chevrolet fleetside -78 EX
Perheen kalusto:
W210 200E -97
W116 280S -78
W124 230E -87 EX
W123 240D farmari -82 EX
W123 200D -79 EX
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
Niin joo, unohtui vastata...ihan automaalit.net:istä sen tilasin sillon Mipan mattamustaa. Tuohan ei ihan täysin mattaa käytännössä ollut, samassa paikassa on myös hot rod blackia myynnissä, saattais olla parempaaki, en tiiä.Sampuusi kirjoitti: mutta tosiaan mitäs maalia tuo mattamusta oli? merkki ja hinta? (jos sopii udella)
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
Onneksi tuo 500 SEC ei ole kovin harvinainen, vaikka siltikin luultavasti
tämän joku vielä joskus palauttaa alkuperäiseen kuntoon.
tämän joku vielä joskus palauttaa alkuperäiseen kuntoon.
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
juu. mun mielestä on ainaki sopii hyvin! kiitokset sulle.
W123 230E -76 EX
W124 230E -85
W126 280SE -83 EX ;(
W124 230E -86 EX
Dodge coronet -76
Dodge ram van 150custom -83
Chevrolet fleetside -78 EX
Perheen kalusto:
W210 200E -97
W116 280S -78
W124 230E -87 EX
W123 240D farmari -82 EX
W123 200D -79 EX
W124 230E -85
W126 280SE -83 EX ;(
W124 230E -86 EX
Dodge coronet -76
Dodge ram van 150custom -83
Chevrolet fleetside -78 EX
Perheen kalusto:
W210 200E -97
W116 280S -78
W124 230E -87 EX
W123 240D farmari -82 EX
W123 200D -79 EX
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
No nyt ois Mersu haettu talvisäilöstä kotipihaan, josko sen sais vapuksi ajoon...tallilla kävin rassaamassa laatikkoa ym. ja kaikki kyllä taas vaihteeksi vastusteli. Governor assembly vaikutti ehjältä, mutta pukkasin silti tilalle 280sen lootasta otetun...ei vaikutusta. Ei muutaku taas venakoneisto irti ja HAH, vikahan pisti melkein heti silmään, pääöljypumpun takaiskuventtiili tms. oli jumisa, ei liikkunu edes pihdeillä. Halkasin koneiston ja koitin josko sais sen irti pikaisesti, muttei halunnut lähtä, vähä sain liikuteltua kyllä, mut pahasti jumii. Noo pukkasin 280sen koneiston tilalle mikä mulla oli varalla mukana ja taas latoo vaihteet neloselle asti. Pitää vielä koittaa kyllä korjata tuo toinen koneisto, se ois parempi ku siinä on se brake-asento ja shift kitti ja vasta siitä ne venttiilien särmät hinkasin kaikki....tällä 280sen koneistolla on aika paljo kiihtyvyydestä pois ku nakkaa 2sen silmään jo kun moottori alkaa vasta päästä parhaalle vetoalueelle ja kepistä ku heittää brake-asennolle nii ei meinaa tiputtaa ykköstä...
Taakse sain vanteet jo paikalle ja istuu lookkiin kyllä mahtavasti, eteen ei tietenkään spaceritkään passannu, täytyy koittaa niitä vähä jalostaa. Ja kaikenhan kruunasi ku lopuksi nosturilta pois ajaessa etupuskuri sai vähä selkäänsä ja vääntyi ja meni pikkasen rikki...vaikka koitin olla varovainen ja oli lankut alla, mut lankku anto periks ja tarttu vissiin jotenki puskurin taka
Mutta olihan tuo mukava sit ajella kotia pitkästä aikaa ku auto suurinpiirtein toimi, vähän antoi toivoa.
Taakse sain vanteet jo paikalle ja istuu lookkiin kyllä mahtavasti, eteen ei tietenkään spaceritkään passannu, täytyy koittaa niitä vähä jalostaa. Ja kaikenhan kruunasi ku lopuksi nosturilta pois ajaessa etupuskuri sai vähä selkäänsä ja vääntyi ja meni pikkasen rikki...vaikka koitin olla varovainen ja oli lankut alla, mut lankku anto periks ja tarttu vissiin jotenki puskurin taka
Mutta olihan tuo mukava sit ajella kotia pitkästä aikaa ku auto suurinpiirtein toimi, vähän antoi toivoa.
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
Nyt istuu viimein etuvanteetki paikallaan, piti tehdä custom keskikupitki eteen, että mahtui paikalleen. Puskuri vähä kyllä masentaa, mutta muuten edistyny ihan ok.
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5679
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
ai,ai kun ruosteinen jarrusatula heikentää hyvää näkyvyyttä
mullon pelkkiä romuja vaan
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
Eipä ne satulat pistä silmään ku läheltä pällistellessä, mutta toki neki varmaa jossai vaiheessa siistin kunhan saa oleellisemmat asiat tehtyä. Nyt ois puskuriin tehty ritilä haponkestävästä putkesta. Ensimmäinen versio meni pieleen ku tein sen irrallaan, toisen heppailin sit suoraan puskurissa kii niinku aina pitäis tehäki tuollaset ja tuo saa nyt kelvata...kolmannesta versiosta sais varmasti vielä vähä paremman. Pikkasen tuo riitelee tuon maskin kans värimaailmaltaan, täytyy kattoa tekeekö jossain välissä uuden maskin tuohon kans.
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
nätin näkönen toi puskuri nyt vois olla kivan näkönen jos tosi kevyen tummennuksen vetäis etuvilkkuihin ja umpioihin?
W123 230E -76 EX
W124 230E -85
W126 280SE -83 EX ;(
W124 230E -86 EX
Dodge coronet -76
Dodge ram van 150custom -83
Chevrolet fleetside -78 EX
Perheen kalusto:
W210 200E -97
W116 280S -78
W124 230E -87 EX
W123 240D farmari -82 EX
W123 200D -79 EX
W124 230E -85
W126 280SE -83 EX ;(
W124 230E -86 EX
Dodge coronet -76
Dodge ram van 150custom -83
Chevrolet fleetside -78 EX
Perheen kalusto:
W210 200E -97
W116 280S -78
W124 230E -87 EX
W123 240D farmari -82 EX
W123 200D -79 EX
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
Nyt ois leimattu, saa vähä ajellaki pitkästä aikaa.
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
Re: C126 500SEC särmää kesäksi - vähä videotaki -
Venakoneistoon tullu tehtyä remonttia, nokissa oli liikaa nostoa, kului keinut ja nokat paskaks ym. näin lyhyesti sanottuna, ikävä kyllä tuo geometria ei kovin isoja nostoja salli, tosin ois tuon voinu todeta kokeilemattaki ku ois tarpeeks tarkkaan tutkinu...anyway nyt on 350sen nokat paikallaan, ne on kumminki toiseks parhaat vakionokat noihin koneisiin. Jengoja vaan meinaa korkkailla nii saa nyt tälle kesää jäädäki nuo paikalleen ku ei viitti jengojen takia nyt alkaa konetta purkaa. Nokat kyllä muutti moottorin täysin, ihan kuin eri moottori...saundeista meni munat täysin ja käy niin siististi ettei oo ikään mun aikana käyny, enkä vielä kerenny säädellä näille nokille yhtään. Alhaalla ja keskialueella voimaa on ehkä vähä enempi, mutta 5000rpm jälkeen meno alkaa kyllä rauhoittua vaikka kiertää pidemmällekin kyllä, mutta toisilla nokilla lauloi toki paljo ylemmäs. Nyt on semmonen aika sivistynyt luonne ja helppo kyllä ajella.
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-