124:n etupuskurin irroitus

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
Esa H.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3619
Liittynyt: To 18.12.2003 11:02
Paikkakunta: Nastola

124:n etupuskurin irroitus

Viesti Kirjoittaja Esa H. »

Elikkäs, onko se kuin monesta / mistä kohtaa kiinni?
Yritin kyllä haulla, mutten onnistunut. Kyllähän tästä varmaan juttua on ollut.
Pitäis saada auto maalarille, kun näkyy nuo ilmatkin kait paranevan..
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)

ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Avatar
vähis
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 302
Liittynyt: Ma 02.02.2004 12:41

Viesti Kirjoittaja vähis »

Auton alle kun menee niin se on molemmista päistä yhdellä ja keskeltä kahdella kiinni kyllä ne sieltä löytyy kun pääsee auton alle.
Maailmassa on vain kahden laisia autoja, on uusia mersuja ja käytettyjä mersuja.

Sitä pitää nuorena mennä,ettei tarvi vanhaikodissa valehdella...

ex-W201 2.0 Bensa -87
ex-W124 250D -90
ex-S202 250 Turbodiesel -96
ex- Audi A6 1.8T -97
ex- Volvo V70 2.4 -01
ex- MB S203 200cdi -01
ex-BMW E46 320D farkku -02
ex-BMW E46 330DA M-sport farkku -02
MB Sprinter 316cdi -01
MB S204 200cdi -08

ex- kesälelu Kawasaki zzr 600 -91
ex- Yamaha R6 -07
ex- Honda CBR 1000 RR -08
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

Molemmissa reunoissa on yhdet pultit ja edessä pari mutteria molemmin puolin. Muistaakseni myös siitä maskin alta pitäisi löytyä yksi mutteri, siis siitä puskurin päältä -> Näin ollen saamme yhteensä 7 mutteria / pulttia, olettaen että kaikki on vielä tallella.
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
Mikko K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1556
Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Jos maalarille menossa niin ota ekana umpiot pois niin niiden alta saa kaikki kiinnitys ruuvit ja mutterit pois :!:
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
Vastaa Viestiin