Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2018
Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2018
Hommasin tällaisen pelin harrasteajoneuvoksi:
WDB1260451A363415
Varusteet ym:
245 on-board computer (from 01.09.1983)
430 headrests in the rear (from 01.01.1977)
442 airbag in steering wheel (from 01.02.1980 up to 31.10.1993)
551 anti-theft warning system (from 01.11.1978 up to 31.03.1998)
581 automatic climate control (from 01.01.1977)
682 fire extinguisher (from 01.04.1970)
873 seat heater for left and right front seats (from 01.02.1984)
väri 929 nautical blue metallic (from 01.01.1984)
sisus 275 leather pebble or mushroom
Auto löytyi Saksasta, katselin ensin toki kotimaan tarjontaa sekä AutoScouttia mutta laitoin kuitenkin sähköpostia MB-Klubilaisille sekä muille tutuille.
Foorumilainen unski vinkkasi tästä autosta, se oli hänen kaverin kaverin auto joka ei ole ollut liikenteessä yli 10 vuoteen. Toki käy ja liikkuu omin avuin mutta kotiin ajamaan sitä ei oikein uskaltanut lähteä. Tästä vielä näin julkiset kiitokset unskille .
Hain auton eilen trailerilla kotiin kuljetusliikkeen pihasta Sulan alueelta. Pesin sen ja ajoin talliin ja aloin tutustumaan ostokseeni mikä olikin ensimmäinen autoni jonka olen ostanut näkemättä (mutta taustatieto + kuvat oli sen verran vankkaa faktaa että uskalsi...) . Ajettu 283 tkm.
Havaintoja, laittamista:
Kone käy suht nätisti, laatikko kytkeytyy viiveellä, automaatti-ilmastoinnin napit ei reagoi ilman suuntauksiin + sen valot pimeenä sekä turvavyön ojentaja ei toimi. Takaikkunan alareuna on ruosteessa ja pieni kukka on jo ulkopelleissä ikkunan alakulmassa, oikeassa etusiiven päässä on ruostetta. Kuskin penkin reuna puhki.
Hyvää:
Ryhdikäs kori, ei kolhun kolhua, takaikkuna täysin kirkas - ei vaaleutta. Ilmastointi korvertoitu Isceon kylmäaineelle. Rengastus hyvät ZR Dunlopit edessä 235/45 ja takana 255/40 Lorinserin 8.5 x 17 ET 13 vanteilla. Brabuksen alustasarja (madallus), sekä edessä että takana vaikka takapäässä on se hydraulinen tasonsäätö. Webasto.
Alustamuutokset ja Webasto on mainittu rekisteriotteessa.
Auto on 220 kW eli 300 hp ns ECE versio, eli virtaavilla pakosarjoilla ja korkeapuristemoottorilla. Tätä on ajettava Superbensalla (eli 98 okt) eikä tässä ole nakutuksentunnistínta eikä toki lambdaa kun sen koommin katalysaattoriakaan. Sopiva harrasteautoksi, Suomessa tällaisesta moottorista ei vielä rokoteta kuiten Saksassa jo tehdään, tällaisella ajaminen on siellä jo käytännössä ympäristörikos . Tuoksuu samalle kun 6,3 litraisen pakokaasut, tallissa meinaan .
Kuvia alkuun:
http://s194.photobucket.com/albums/z171" onclick="window.open(this.href);return false; ... 60SEC1987/
WDB1260451A363415
Varusteet ym:
245 on-board computer (from 01.09.1983)
430 headrests in the rear (from 01.01.1977)
442 airbag in steering wheel (from 01.02.1980 up to 31.10.1993)
551 anti-theft warning system (from 01.11.1978 up to 31.03.1998)
581 automatic climate control (from 01.01.1977)
682 fire extinguisher (from 01.04.1970)
873 seat heater for left and right front seats (from 01.02.1984)
väri 929 nautical blue metallic (from 01.01.1984)
sisus 275 leather pebble or mushroom
Auto löytyi Saksasta, katselin ensin toki kotimaan tarjontaa sekä AutoScouttia mutta laitoin kuitenkin sähköpostia MB-Klubilaisille sekä muille tutuille.
Foorumilainen unski vinkkasi tästä autosta, se oli hänen kaverin kaverin auto joka ei ole ollut liikenteessä yli 10 vuoteen. Toki käy ja liikkuu omin avuin mutta kotiin ajamaan sitä ei oikein uskaltanut lähteä. Tästä vielä näin julkiset kiitokset unskille .
Hain auton eilen trailerilla kotiin kuljetusliikkeen pihasta Sulan alueelta. Pesin sen ja ajoin talliin ja aloin tutustumaan ostokseeni mikä olikin ensimmäinen autoni jonka olen ostanut näkemättä (mutta taustatieto + kuvat oli sen verran vankkaa faktaa että uskalsi...) . Ajettu 283 tkm.
Havaintoja, laittamista:
Kone käy suht nätisti, laatikko kytkeytyy viiveellä, automaatti-ilmastoinnin napit ei reagoi ilman suuntauksiin + sen valot pimeenä sekä turvavyön ojentaja ei toimi. Takaikkunan alareuna on ruosteessa ja pieni kukka on jo ulkopelleissä ikkunan alakulmassa, oikeassa etusiiven päässä on ruostetta. Kuskin penkin reuna puhki.
Hyvää:
Ryhdikäs kori, ei kolhun kolhua, takaikkuna täysin kirkas - ei vaaleutta. Ilmastointi korvertoitu Isceon kylmäaineelle. Rengastus hyvät ZR Dunlopit edessä 235/45 ja takana 255/40 Lorinserin 8.5 x 17 ET 13 vanteilla. Brabuksen alustasarja (madallus), sekä edessä että takana vaikka takapäässä on se hydraulinen tasonsäätö. Webasto.
Alustamuutokset ja Webasto on mainittu rekisteriotteessa.
Auto on 220 kW eli 300 hp ns ECE versio, eli virtaavilla pakosarjoilla ja korkeapuristemoottorilla. Tätä on ajettava Superbensalla (eli 98 okt) eikä tässä ole nakutuksentunnistínta eikä toki lambdaa kun sen koommin katalysaattoriakaan. Sopiva harrasteautoksi, Suomessa tällaisesta moottorista ei vielä rokoteta kuiten Saksassa jo tehdään, tällaisella ajaminen on siellä jo käytännössä ympäristörikos . Tuoksuu samalle kun 6,3 litraisen pakokaasut, tallissa meinaan .
Kuvia alkuun:
http://s194.photobucket.com/albums/z171" onclick="window.open(this.href);return false; ... 60SEC1987/
Viimeksi muokannut karra, Ke 16.05.2018 09:06. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
On kyllä erittäin hieno väri
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
No ohan vain hieno secci. Saman värinen ulkoa ja saman värinen nahkasisusta. Ikkunan alareuna omassakin hapan. Huikkaappa jos jostain löydät purkuseccejä, josta se alakarmi lähtisi.
Saako nuo takaniskatuet laitettua jälkeenpäin, kun omasta ne puuttuu?
Saako nuo takaniskatuet laitettua jälkeenpäin, kun omasta ne puuttuu?
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Ajattelin ensin kuvat nähtyäni että myyn vanteet mutta nyt livenä ne istuu autoon todella hyvin eli päätin pitää ne.
Takaikkunan alareunaa saa korjauspalana uutta, kulemma noin 70 euroa Saksassa. Se vaihdettava pala on pistehitsattu kiinni ja tavallaan simppeli vaihtaa vaikka iso projekti kokonaisuudessaan onkin. Siellä on kuulemma joku toinenkin päällekkäinen pelti joka on korjattava siinä paikallaan, riippuu tietysti ruostevaurion laajuudesta.
Onkohan tänne foorumille kukaan kirjoittanut ko. palan vaihtoprojektista, tai joku voisi tehdä oman topicin ja selvittää meille miten homma oikein tapahtuu .
Takaikkunan alareunaa saa korjauspalana uutta, kulemma noin 70 euroa Saksassa. Se vaihdettava pala on pistehitsattu kiinni ja tavallaan simppeli vaihtaa vaikka iso projekti kokonaisuudessaan onkin. Siellä on kuulemma joku toinenkin päällekkäinen pelti joka on korjattava siinä paikallaan, riippuu tietysti ruostevaurion laajuudesta.
Onkohan tänne foorumille kukaan kirjoittanut ko. palan vaihtoprojektista, tai joku voisi tehdä oman topicin ja selvittää meille miten homma oikein tapahtuu .
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Onhan tuommonen tullut vaihdettua...ei mikään kamala homma...tärkeintä on että hommaa uuden takaikkunatiivisteen ja alkuperäisen korjauspellin. Voin kaivella kuvia, jos ne viellä jotain löydän...Onkohan tänne foorumille kukaan kirjoittanut ko. palan vaihtoprojektista, tai joku voisi tehdä oman topicin ja selvittää meille miten homma oikein tapahtuu
Ikkunatiiviste kannattaa veistää pois, takalasi on ilmeisesti yli 10 kertaa kalliimpi kuin tiiviste ja tiiviste on myöskin osasyyllinen ruostevaurioon. Korjauspelti maksoi enmmän kuin 70€, mutta tuttu, (jonka tutun Karran Mersu on) saa alennusta paikalliselta tähtitiskiltä.
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5679
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
tarkottaskohan se tuota reikä levyä mikä tukee ton takaikkunan kehikon alareunankarra kirjoitti:Ajattelin ensin kuvat nähtyäni että myyn vanteet mutta nyt livenä ne istuu autoon todella hyvin eli päätin pitää ne.
Takaikkunan alareunaa saa korjauspalana uutta, kulemma noin 70 euroa Saksassa. Se vaihdettava pala on pistehitsattu kiinni ja tavallaan simppeli vaihtaa vaikka iso projekti kokonaisuudessaan onkin. Siellä on kuulemma joku toinenkin päällekkäinen pelti joka on korjattava siinä paikallaan, riippuu tietysti ruostevaurion laajuudesta.
Onkohan tänne foorumille kukaan kirjoittanut ko. palan vaihtoprojektista, tai joku voisi tehdä oman topicin ja selvittää meille miten homma oikein tapahtuu .
otin tuon kuvan tuen talteen reunoneen kaikkineen, mtta saattaa olla erilainen secissä kuin sedanissa
mullon pelkkiä romuja vaan
- petri
- Mersumies
- Viestit: 1207
- Liittynyt: La 29.10.2005 23:21
- Paikkakunta: Klaukkala, kesäisin Konginkangas
Onneksi olkoon hienon auton hankinnasta. Ryhdikkäältä ja siistiltä näyttää kuvissa.
S210 E320T 4Matic -98
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5679
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Reiserechnerit ja kaikki... Voi helvetin helvetti teitä, kun ostelette näitä minun unelma-autoja harva se päivä
Nyt pitää TAAS monta päivä psyykata itseään, että miksen möisi tuota 123:sta ja ostais SECciä... Mutta jonain päivänä se meidänkin pihassa tuommonen seisoo, seovvarma!
Hieno se on, onnea vaan!
Nyt pitää TAAS monta päivä psyykata itseään, että miksen möisi tuota 123:sta ja ostais SECciä... Mutta jonain päivänä se meidänkin pihassa tuommonen seisoo, seovvarma!
Hieno se on, onnea vaan!
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Mistä löytyy, eikä haittaa vaikka maksaa enemmänkin?? On vain tympeä alkaa vääntää suorasta levystä ja soiroista tuota.Takaikkunan alareunaa saa korjauspalana uutta, kulemma noin 70 euroa Saksassa.
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Ihan Mersun virallinen varaosa... A1266470501 Osa no 17. Sitten tuon osan no. 5 "viat" joutuu itse paikkaamaan...on hieman isompi pakettiTakaikkunan alareunaa saa korjauspalana uutta, kulemma noin 70 euroa Saksassa.
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Ja hinta oli 115e tähtiliikkeessä. Lähti tilaukseen. Kyseisestä karmin vaihdosta löytyy näköjään bittihelvetistä kuviakin aika hyvin tuolta:unski kirjoitti:Ihan Mersun virallinen varaosa... A1266470501 Osa no 17. Sitten tuon osan no. 5 "viat" joutuu itse paikkaamaan...on hieman isompi pakettiTakaikkunan alareunaa saa korjauspalana uutta, kulemma noin 70 euroa Saksassa.
http://w126-galerie.mercedesforen.de/v/ ... Heckumbau/
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Miksi entinen pitäisi myydä?Pakardinen kirjoitti:...miksen möisi tuota 123:sta ja ostais SECciä... Mutta jonain päivänä se meidänkin pihassa tuommonen seisoo, seovvarma!
Hieno se on, onnea vaan!
Paljon mukavampi on ostaa lisää entisten jatkoksi.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Kyseisestä karmin vaihdosta löytyy näköjään bittihelvetistä kuviakin aika hyvin tuolta:
Hyvin pojat sedaniin teki karmin vaihdon. Ainoa mitä vanha peltiseppä, joka oli minulla mentorina ja tarkimman osuuden tekijänä, teki enemmän oli alkuperäisten osien mittaaminen, jotta uusi karmi on millilleen oikeassa kohdassa...rasite takalasille saattaa olla muuten liian iso...
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Se on tuo vaimo, kun alkaa näyttää hapanta naamaa, jos pihamaalla seistä rojottaa vanhoja Mersun ruoskia enemmän kun mitä talossa on ajajia...Mesedesi kirjoitti:Miksi entinen pitäisi myydä?
Vaikka itsehän se minut Mersuihin tutustuttikin...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Kiitosta vaan! Juu rauhallisesti aloittelen tämän kanssa, aikaa on ennen seuraavaa ajokautta. Vene pitää saada talviteloille ensin.
Reiserechneristä ja radiosta oli omat käyttöohjeet, taisi olla jotain muutakin dokumenttipaketissa (en saanut itse yrittäen älyjä tuohon laskuriaparaattiin). Rekisteriote tuli vissiin tänään, ainakin kirjattu kirje on postissa odottamassa, Saksasta .
Reiserechneristä ja radiosta oli omat käyttöohjeet, taisi olla jotain muutakin dokumenttipaketissa (en saanut itse yrittäen älyjä tuohon laskuriaparaattiin). Rekisteriote tuli vissiin tänään, ainakin kirjattu kirje on postissa odottamassa, Saksasta .
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Onnea! Upea Auto!!!
Jani Salomaa
Etuveto?? Joku veikkauksen uusi pelikö?
S211 320CDI Avantgarde -04
Ex W220 400L CDI
W210 290DT Avantgarde -97
Ex W210 200CDI Classic - 02
W202 200 Elegance - 98
Ex S211 320 CDI V6 Avantgarde -06
Ex W168 A160 Classic - 02
Ex W211 200CDI Classic -04
ex W210 200CDI Classic -02 (tuulennopea :-) )
ex C124 300CE -24 -91
ex W124 200E -88
ex C126 500 SEC -87
ex W124 230E -85
ex W124 250D -86
ex W126 380SE -81
ex W124 200D -88
ex w123 300D -84
ex W123 200 -82
ex W124 260E -87
ex W123 230E -84
ex W123 300D -81
ja vaikka mitä muita riuskoja... Mm yksi ja ainut jossa ympyrä ja nuoli, siitä alkoi huoli...
Etuveto?? Joku veikkauksen uusi pelikö?
S211 320CDI Avantgarde -04
Ex W220 400L CDI
W210 290DT Avantgarde -97
Ex W210 200CDI Classic - 02
W202 200 Elegance - 98
Ex S211 320 CDI V6 Avantgarde -06
Ex W168 A160 Classic - 02
Ex W211 200CDI Classic -04
ex W210 200CDI Classic -02 (tuulennopea :-) )
ex C124 300CE -24 -91
ex W124 200E -88
ex C126 500 SEC -87
ex W124 230E -85
ex W124 250D -86
ex W126 380SE -81
ex W124 200D -88
ex w123 300D -84
ex W123 200 -82
ex W124 260E -87
ex W123 230E -84
ex W123 300D -81
ja vaikka mitä muita riuskoja... Mm yksi ja ainut jossa ympyrä ja nuoli, siitä alkoi huoli...
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
Kaunis auto, kuten kaikki C126:set .
Noissa turvavyönojentajissa on usein muutama eri vika vaihtoehtoa:
1. Rele vika
2. mikrokytkin vika
3. hammasratas vika ( ei saa uutta, muuten kuin tekemällä itse )
4. ovikatkaisia vika
Noissa turvavyönojentajissa on usein muutama eri vika vaihtoehtoa:
1. Rele vika
2. mikrokytkin vika
3. hammasratas vika ( ei saa uutta, muuten kuin tekemällä itse )
4. ovikatkaisia vika
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo