Kesäauto Youngtimer 560 SEC 1987 nyt museorekisterissä 2018

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11187
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: Ti 16.06.2015 17:37
Juha kokeili tätä uutta relettä 1989 SECciinsä, samat viat tuli päälle. Tässä releessä on yksi ylimääräinen nasta jolle ei ole vastaholkkia pohjassa, pelkkä reikä taisi olla... muistaakseni. Muut nastat oli samalla tavalla merkitty.
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver

Avatar
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2922
Liittynyt: To 14.10.2004 15:08
Paikkakunta: Oulu
ViestiLähetetty: Ti 16.06.2015 17:41
Ylimääräinen nasta on lambda-anturin lämmityksen nasta. Se on kaikissa releissä jotka on tehty -88 jälkeen. Katittomassa autossa se vain jää käyttämättä.

Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90. Peugeot 205 GTI 1.9 -91
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11187
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: To 18.06.2015 14:34
Ei työhommat enää iltapäivällä oikein napannut niin kävin drive-in katsastuksessa. Muuten ok mutta tyhjäkäynnillä CO oli noussut 4,4 % arvoon viime kesästä. Ilmankos kasikone hyrrääkin silkinpehmeästi eikä osakaasulla ole nykinyt ollenkaan :D .

Jännä että kierroksililla pääsee CO:ssa alle 0,5 ja HC meni sinne 90 ppm, eli ihan kuin katalysaattoriautossa. Jos ilman kattia päästään noihin arvoihin niin tuntuu turhalta mittailla katillisen auton arvoja kierroksilla. Eihän sellaisessa tilanteessa auto liikenteessä olleessan koskaan ole, että annetaan kierroksia koneeseen ilman kuormaa?
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
Avatar
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2922
Liittynyt: To 14.10.2004 15:08
Paikkakunta: Oulu
ViestiLähetetty: To 18.06.2015 21:10
karra kirjoitti:
Jännä että kierroksililla pääsee CO:ssa alle 0,5 ja HC meni sinne 90 ppm, eli ihan kuin katalysaattoriautossa. Jos ilman kattia päästään noihin arvoihin niin tuntuu turhalta mittailla katillisen auton arvoja kierroksilla. Eihän sellaisessa tilanteessa auto liikenteessä olleessan koskaan ole, että annetaan kierroksia koneeseen ilman kuormaa?


Niin tuollaiset arvot kattiautossa kertoo, että katti on ihan lopuillaan...rajat on asetettu aika korkealle. Kunnolla toimivalla autolla ja katilla arvot ovat aika lailla nollat.

Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90. Peugeot 205 GTI 1.9 -91
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11187
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: To 18.06.2015 22:09
unski kirjoitti:
karra kirjoitti:
Jännä että kierroksililla pääsee CO:ssa alle 0,5 ja HC meni sinne 90 ppm, eli ihan kuin katalysaattoriautossa. Jos ilman kattia päästään noihin arvoihin niin tuntuu turhalta mittailla katillisen auton arvoja kierroksilla. Eihän sellaisessa tilanteessa auto liikenteessä olleessan koskaan ole, että annetaan kierroksia koneeseen ilman kuormaa?


Niin tuollaiset arvot kattiautossa kertoo, että katti on ihan lopuillaan...rajat on asetettu aika korkealle. Kunnolla toimivalla autolla ja katilla arvot ovat aika lailla nollat.

Timppa

Niin totta joo. Kattivehkeissä se tyhjäkäynnillä saatava arvo on käytännössä tiukemmassa. Mutta miksi mitataan tuollaista keinotekoista tilannetta, vaiko tuplatsekataan että emissiolaitteet on kunnossa varmasti?
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
Avatar
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2922
Liittynyt: To 14.10.2004 15:08
Paikkakunta: Oulu
ViestiLähetetty: Su 21.06.2015 10:46
Mittaustapahan on jo yli 20v vanha. Aikanaan tuo yläraja oli vaikeampi saavuttaa.

Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90. Peugeot 205 GTI 1.9 -91
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11187
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: Ke 24.06.2015 12:11
Olis pitänut sillä korvaavalla varaosanumerolla googlettaa bensapumpun relettä, mutta kun en tajunnut. Merkkiliike tunnisti korvaavan varaosanumeron mutta osaa ei ollut heidän kautta enää saatavana.

Löysin releita ebaysta vaikka kuinka paljon, tilasin yhden sieltä; se saapui eilen ja on nyt paikoillaan. Toimii, eli pelaa kick-down, ei ole nykimistä vaikka ajaa rajoittimeen asti ja lähtee käyntiin ihan hyvin.

Tuli homma maksamaan vaan neljä kertaa sen mitä tämä viimeisin rele maksoi.
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11187
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: To 25.06.2015 17:47
Reklamoituani, AutohausAZ palautti releestä maksetun summan sekä lähetyskulut eli tappiolle jäin vain UPS:n kynimän 6 euron tullin sekä 15 euron komission.

Kiittelivät samalla asiakasuskollisuudesta ja toivoivat asiakassuhteen jatkuvan. Ajattelin jos tilais 450 SEL 6.9 sekä 450 SLC osia taas sieltä kun ois hieman tarvetta...
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11187
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: Pe 31.07.2015 00:09
Aika ajoin esiintyy pientä nykimistä kun seos mene laihalle, eli osakaasulla ajossa. Suuttimet.

Ajoin illalla lenkin valtionrajojemme ulkopuolella, reittiä mitä en ollut ajanut aikoihin. Renkaat ravistaa hieman 150 km/h nopeudessa mutta 160-190 km/h nopeudessa auto menee tasaisesti. Juurikaan kovempaa en ajanut, sen verran on vielä itsesuojeluvaistoa. Vaalimaan Lukoilita Viipurin motarin eka liittymään 40 km matkaan meni 20 minuuttia, matkalle sattui kaksi taajamaa jossa nopeus laski 70 km/h paikkeille plus muut hidastelijoiden takia olleet hiljaisemmat osuudet.

Jotenkin tuossa 140 km/h nopeudessa kun tie on tasainen ja ei jyrkkämutkainen ( :shock: ) niin 560 SEC on aika elementissään Kone on siinä maksimi väännön alueella niin se kiskaisee siitä kiihdytykseen vielä aika rivakasti. Ja auto on hyvä ajaa vielä karvan alta 200 km/h vauhdissa; vakaa ja muutenkin ok ja on se perhana hiljainen. Kuskin ikkunan takayläkulma hieman suhahtelee kun nopeutta on sata mailia tunnissa, oisko kumitiivisteet jo vähän ikääntyneet :D
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver

Mersumies
Mersumies
Viestit: 1483
Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02
ViestiLähetetty: Pe 31.07.2015 10:29
karra kirjoitti:Aika ajoin esiintyy pientä nykimistä kun seos mene laihalle, eli osakaasulla ajossa. Suuttimet.

Ajoin illalla lenkin valtionrajojemme ulkopuolella, reittiä mitä en ollut ajanut aikoihin. Renkaat ravistaa hieman 150 km/h nopeudessa mutta 160-190 km/h nopeudessa auto menee tasaisesti. Juurikaan kovempaa en ajanut, sen verran on vielä itsesuojeluvaistoa. Vaalimaan Lukoilita Viipurin motarin eka liittymään 40 km matkaan meni 20 minuuttia, matkalle sattui kaksi taajamaa jossa nopeus laski 70 km/h paikkeille plus muut hidastelijoiden takia olleet hiljaisemmat osuudet.

Jotenkin tuossa 140 km/h nopeudessa kun tie on tasainen ja ei jyrkkämutkainen ( :shock: ) niin 560 SEC on aika elementissään Kone on siinä maksimi väännön alueella niin se kiskaisee siitä kiihdytykseen vielä aika rivakasti. Ja auto on hyvä ajaa vielä karvan alta 200 km/h vauhdissa; vakaa ja muutenkin ok ja on se perhana hiljainen. Kuskin ikkunan takayläkulma hieman suhahtelee kun nopeutta on sata mailia tunnissa, oisko kumitiivisteet jo vähän ikääntyneet :D

Omassa SECissä olen huomannut myös pientä epätasaisuutta suunnileen samalla n. 140-150 nopeusalueella, mutta siitä ylöspäin rauhoittuu. Ratissa ei oikeastaan tunnu vaan persiisä, eli ilmeiseti takapyöristä tai voimansiirrosta tulee. Sillä onko suomen rajojen sisä tai ulkopuolellla ei tunnu olevan vaikutusta.... ja kyllä, hiljainen on!
Perheessä:
W208 CLK 320 -99
S 212 E 200 CDI -11
C126 500 SEC-89
ex
W211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
"Tahto voittaa järjen"
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11187
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: To 03.09.2015 23:47
Otin tän ajoon vajaan kolmen viikon seisonnan jälkeen tänään illalla kun pre-sec eli SLC antoi ymmärtää bensaletkunsa olevan repeämispisteessä. Jos tällä lähtis lauantaina loppuiltapäivästä lentokenttästripille varttimailia mittauttamaan ellei nyt sitten ihan kauheesti sada.

Oli menneet renkaat taas kulmikkaiksi, saatana. Ajoin vaan kilsan tänään, toivottavasti huomenna pyöristyvät ettei tule lauantaina "rengasvärinöitä" :mrgreen:
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3321
Liittynyt: Ma 05.06.2006 23:50
ViestiLähetetty: Pe 04.09.2015 11:31
karra kirjoitti:...Jos tällä lähtis lauantaina loppuiltapäivästä lentokenttästripille varttimailia mittauttamaan ellei nyt sitten ihan kauheesti sada...
Sateiselta näyttävät Lappeenrannan sääennusteet vielä tänään perjantaina puilelta päivin ,-(

tomant
Kilpuri 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Kuljetin 309D 602.417
Käyttöauto C180 203.035, edellinen C200 202.020
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11187
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: To 29.10.2015 13:27
Ostin autoon airbagillisen ratin keskityynyn vähän käytetynä (ei siis ole lauennut :lol: ) . Omassa bagityynyssä oli pinnan urassa halkeama, joku vissiin painellut peukalolla äänitorvea niin rajusti että pinta haljennut :D
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11187
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: Ti 03.11.2015 21:10
Niin tuli joo pari vko sitten ostettua ruiskusuuttimet tähän ebaysta, ja ostin uudet kumit niille merkkiliikkeestä. Jos vielä vaihtais ne ennen talviseisontaa. Näkis että muuttuuko käynti. Ajokauden loppua kohti kaikenlainen oireilu on vaan pahentunut nimittäin...
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver

Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5410
Liittynyt: To 08.05.2008 20:29
ViestiLähetetty: Ti 03.11.2015 22:05
ostikko samalla suutinputkien o-renkaatki, tulis katottua samalla putkien kunnonkin :idea:
mullon pelkkiä romuja vaan
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2609
Liittynyt: Ma 21.06.2010 03:10
ViestiLähetetty: Ti 03.11.2015 23:59
Paljonkos sulla maksoi suuttimet tuohon SECciin?
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."

6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11187
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: Ke 04.11.2015 09:49
touhottaja kirjoitti:ostikko samalla suutinputkien o-renkaatki, tulis katottua samalla putkien kunnonkin :idea:

Mitäs ne on? Ei ainakaan M100 moottorissa sellaisia ollut kun vaihdoin. D-jetissä on kyllä kahdet kumit per suutin.

Hage kirjoitti:Paljonkos sulla maksoi suuttimet tuohon SECciin?


Nää ostin: http://www.ebay.de/itm/111261376181
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
Avatar
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2922
Liittynyt: To 14.10.2004 15:08
Paikkakunta: Oulu
ViestiLähetetty: Ke 04.11.2015 10:32
Suuttimen muovisen pitimen pohjalla on o-rengas. Yleensä vihreä.

Mahdetaanko tässä tarkoittaa sitä...Kuvasssa pidin, o-rengas on tuon pitimen pohjassa, sylinterinkantta vasten.

Kuva
Kuva

Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90. Peugeot 205 GTI 1.9 -91

Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5410
Liittynyt: To 08.05.2008 20:29
ViestiLähetetty: Ke 04.11.2015 14:30
juuri tuota tarkotin :wink: olisko kellään numeroo tuolle tötterölle :roll:
mullon pelkkiä romuja vaan
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11187
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: Ke 04.11.2015 14:49
Mitä kumiosia kannattaa siis vaihtaa kun vaihdan ruiskusuuttimet? Onko vielä muita kun nuo o-renkaat?
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
Avatar
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2922
Liittynyt: To 14.10.2004 15:08
Paikkakunta: Oulu
ViestiLähetetty: Ke 04.11.2015 15:05
Yleensä kannattaa vaihtaa suutinten tiivisterenkaat, nuo pitimien o-renkaat ja kaikki tyhjäkäyntipiirin mustat "kumiputket" (jotain muoviseostahan nämä on) tyhjäkäyntimoottorin jälkeen. Näitä on sitten muutamaa eri versiota ja halkaisijaa. Vanhoissa letkuissa on valmistenumerot....ne tosin on todennäköisesti jo päivittyneet, mutta pitäisi myös niillä löytyä.

Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90. Peugeot 205 GTI 1.9 -91
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11187
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: Ke 04.11.2015 15:10
unski kirjoitti:Yleensä kannattaa vaihtaa suutinten tiivisterenkaat, nuo pitimien o-renkaat ja kaikki tyhjäkäyntipiirin mustat "kumiputket" (jotain muoviseostahan nämä on) tyhjäkäyntimoottorin jälkeen. Näitä on sitten muutamaa eri versiota ja halkaisijaa. Vanhoissa letkuissa on valmistenumerot....ne tosin on todennäköisesti jo päivittyneet, mutta pitäisi myös niillä löytyä.

Timppa

Jeps, uutta minulla on nyt vj-kansi sekä pyörijä, tuplanjohdot, tulpat, bensapumpun rele, EHA, tk-moottori sekä sen mustat kumiletkut on vaihdettu osittain jo kahteen kertaan kun jenkkifirman letku halkesi vuoden käytön jälkeen. Nyt on orkkista.

Pistin o-renkaista kyselyn menemään, saanen sitten osanumeron niille. Kyseessä siis tuo valkoinen holkki minkä päässä se o-rengas. Mikäs tuo musta mötikkä on?
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
Avatar
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2922
Liittynyt: To 14.10.2004 15:08
Paikkakunta: Oulu
ViestiLähetetty: Ke 04.11.2015 15:13
Sama osa eri moottoriversioista. Tuo musta on se mikä sinulla on (luultavasti kuvassa on tarvikemalli, alkuperäiset on olleet vaaleat). Valkoinen on vanhemman K-Jeronicin vastaava osa. Niissä alipaineputkisto menee osin imusarjassa. O-rengas on molemmissa sama.

Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90. Peugeot 205 GTI 1.9 -91
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11187
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: To 05.11.2015 09:16
O-rengas A0099971048 2,40€/kpl. Veholta Helsingistä löytyy.

Suuttimen pidike eli tuo muovinen tötterö A1170700455 6,08€/kpl. Saksan tilaus merkkiliikkeen kautta jos joku haluaa ostaa... itse en nyt niitä ajatellut vaihtaa.
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver

Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5410
Liittynyt: To 08.05.2008 20:29
ViestiLähetetty: To 05.11.2015 15:59
tuon o-renkaan hinta tuntuu jotenki aikas isolta, mikähän mahtas olla sen mitat, ainevahvuus sekä halkasija :roll: (uuden o-renkaan mitat)
mullon pelkkiä romuja vaan
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11187
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: To 05.11.2015 16:04
touhottaja kirjoitti:tuon o-renkaan hinta tuntuu jotenki aikas isolta, mikähän mahtas olla sen mitat, ainevahvuus sekä halkasija :roll: (uuden o-renkaan mitat)
Ja materiaali. Totta, aika arvokas on mutta tilasin silti. Voin mittailla kun saan ne hyppysiini, varmaan huomisaamuna tulevat.
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver

Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5410
Liittynyt: To 08.05.2008 20:29
ViestiLähetetty: To 05.11.2015 16:38
olishan se nastaa jos mittaisit sen jahka kerkeet :wink:
mullon pelkkiä romuja vaan
Avatar
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2922
Liittynyt: To 14.10.2004 15:08
Paikkakunta: Oulu
ViestiLähetetty: To 05.11.2015 17:06
Saksassa alkuperäinen O-rengas Mercedeksellä 1,40€... Veho muistaa taas ottaa prosentit...

Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90. Peugeot 205 GTI 1.9 -91
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3321
Liittynyt: Ma 05.06.2006 23:50
ViestiLähetetty: To 05.11.2015 19:11
unski kirjoitti:Saksassa alkuperäinen O-rengas Mercedeksellä 1,40€... Veho muistaa taas ottaa prosentit...
Juuri näin. Myymällä muutaman miljoonan näitä bestseller O-renkaita Veho varmaan rahoittaa koko varaosatoimintansa ,-)

tomant
Kilpuri 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Kuljetin 309D 602.417
Käyttöauto C180 203.035, edellinen C200 202.020
Avatar
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 11187
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta
ViestiLähetetty: Ma 09.11.2015 09:45
Hain o-renkaat, ne on vihreät. En vielä mitannut niitä. En ehkä asenna suuttimia tämän ajojauden aikana; tuli hieman logistiikkamuutoksia harrasteautojen talviteloille laittoon liittyen. Keväällä on jopa parempi että ottaa ajoon vanhoilla suuttimilla, ja sitten vaihtaa ne ja jatkaa ajoa jotta näkee kuinka remontti vaikutti.
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1980 450 SEL 6.9 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1992 500E kesäauto
2000 G500 daily driver
EdellinenSeuraava

Paluu Projektit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: hallit, meseucco, zambou ja 5 vierailijaa







AUTOIHINvaraOSAT.fi

kl-varaosat.fi

mbosa.fi

https://Www.AutoDoc.fi

www.merteil.fi