Valohoitoa tallissa hiihtämisen lomassa

. No jotain pientä, kurkkasin ventiilikoppien etupäiden alle sen verran että näki jakoketjun laahaimet. Eivät olleet ihan tummat, vähän ruskettuneet toki mutta kuultivat valoa vielä läpi eli eivät ihan elämänsä ehtoossa vissiinkään. Ehjätkin olivat mitä nyt eka kertaa tuommoisia kattelin.
Webaston lämppärinletkut ahisti apparin puolella niin en saanut venttiilikoppaa kokonaan pois, ajatus oli katsoa ketjun ajoitus. Ja en olisi konetta nyt enää pyörittänytkään koska turbiinin proppu on kohdistettu siihen aukkoon jotta sen saa auki. Olen sinnekin suhauttanut penetraatioöljyä koska ex-280 mallissa ko proppu oli melkoisen jumiin jämähtänyt. Osia odotellessa

.
Jarruletkun liitoksia on nyt liotettu ihan kunnolla, josko huomenna tai ylihuomenna alkais niitä napomaan auki.
Asensin tulpat varmistetulle 0.8 mm kärkivälille (kiitos Teo) ja niputin ilmanputsarin plus muut kilkkeet mitkä oli irti.
Vaikuttaa siltä että ajoitan talveksi 2011/12 jakoketjun vaihdon, takaikkunan alareunan korjauksen, etusiiven ruostekorjauksen sekä bensasuodattimen vaihdon. Ellei näistä joku tee akuuttia ongelmaa itsestään

. Peräöljyjen vaihtoi edellyttää tyhjennysproppujen irroituksen joka ei nyt ole kotona minulta onnistunut. Pitää viedä ekspertille

.