560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
Olisi tuollainen hakusessa mitä kannattaa huomioida autoa etsiessä? Vai onko 560 jotain radikaalisti huonompaa kuin esim 500?? Mistä löydän autosta informaatiota?
BMW e60 545 -04
Mercedes benz E 320 cdi -03
Chevrolet Camaro RS BB402 -70
Mercedes benz E 320 cdi -03
Chevrolet Camaro RS BB402 -70
Re: 560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
http://www.mbcoupes.com/buyersguide/buyersguide.htm" onclick="window.open(this.href);return false; tuossa on aika hyvin kaikkea yleishyödyllistä tietoa.
Jos subjektiivisesti nyt vähän jotain painottaisin niin katso sellainen yksilö jossa
1. tekniikka on räpeltämätöntä
2. moottori käy tasaisesti ja oikeata tyhjäkäyntiä (D:llä 500rpm - vapaalla 700rpm)
3. ruosteeton kori, vähintään takakaaret ja muut sijainnit jossa kukkinutta aluetta ei saa helposti korjattua vaihtopellillä
4. ei sähkölaitteissa vikoja tai heikkoutta, esim. turvavyön ojentimet, sähköpenkit, reiserechner (jos varusteena), ikkunannostimet, koska edellä mainitut aika kalliita korjata
5. äänetön perä
6. välyksetön voimansiirto
7. alkup. radio paikallaan (vaikea löytää orkkisradiota ja jos löytää niin maksaa pirusti)
8. mielellään vm. 89-> koska niissä faceliftattu sisusta. Myöhemmissä, 90-91 malleissa vielä suurempi kysyntä verrattain pienen kokonaismäärän takia.
9. löytyy mahdollisimman erikoiset varusteet. Jälleenmyyntiarvokysymys. Itse etsisin yksilöä jossa valittu tehtaalta ainakin reiserechner, lukkoperä, ortopedipenkit sekä rahareikä-stereot (saa muistaakseni 6 kaiuttimella vai oliko jopa 8?)
Tietysti myös tätä mallia koskee samat säännöt kuin mitä tahansa mersua ostaessa: sisusta mahdollisimman hyvässä kunnossa, ohjauksessa mahdollisimman vähän klappia, ei mitään rapinoita tai kolinoita ajaessa ja aukoton omistus- ja huoltohistoria.
Jos ei ole tee-se-itse-mies, kannattaa ostaa ennemmin kallis ja hyvä, kuin halpa ja epävarma. 560 moottorin läpikotainen kunnostus voi maksaa helposti puolet auton ostohinnasta puhumattakaan rikkinäisistä erikoisemmista varusteista tai perästä tai vaihteistosta.
Jos subjektiivisesti nyt vähän jotain painottaisin niin katso sellainen yksilö jossa
1. tekniikka on räpeltämätöntä
2. moottori käy tasaisesti ja oikeata tyhjäkäyntiä (D:llä 500rpm - vapaalla 700rpm)
3. ruosteeton kori, vähintään takakaaret ja muut sijainnit jossa kukkinutta aluetta ei saa helposti korjattua vaihtopellillä
4. ei sähkölaitteissa vikoja tai heikkoutta, esim. turvavyön ojentimet, sähköpenkit, reiserechner (jos varusteena), ikkunannostimet, koska edellä mainitut aika kalliita korjata
5. äänetön perä
6. välyksetön voimansiirto
7. alkup. radio paikallaan (vaikea löytää orkkisradiota ja jos löytää niin maksaa pirusti)
8. mielellään vm. 89-> koska niissä faceliftattu sisusta. Myöhemmissä, 90-91 malleissa vielä suurempi kysyntä verrattain pienen kokonaismäärän takia.
9. löytyy mahdollisimman erikoiset varusteet. Jälleenmyyntiarvokysymys. Itse etsisin yksilöä jossa valittu tehtaalta ainakin reiserechner, lukkoperä, ortopedipenkit sekä rahareikä-stereot (saa muistaakseni 6 kaiuttimella vai oliko jopa 8?)
Tietysti myös tätä mallia koskee samat säännöt kuin mitä tahansa mersua ostaessa: sisusta mahdollisimman hyvässä kunnossa, ohjauksessa mahdollisimman vähän klappia, ei mitään rapinoita tai kolinoita ajaessa ja aukoton omistus- ja huoltohistoria.
Jos ei ole tee-se-itse-mies, kannattaa ostaa ennemmin kallis ja hyvä, kuin halpa ja epävarma. 560 moottorin läpikotainen kunnostus voi maksaa helposti puolet auton ostohinnasta puhumattakaan rikkinäisistä erikoisemmista varusteista tai perästä tai vaihteistosta.
1989 560 SEC
1981 380 SL
1985 190 E 2.0
2007 Corvette
1981 380 SL
1985 190 E 2.0
2007 Corvette
Re: 560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
Onko korissa eroja esim 86 vuosimallissa 89 malliin.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/560/4228632
Olisiko tuosta mersusta käyvä hinta jotain 4000-7000eken väliin?
Tuo Mese ois likellä, ajattelin käydä katsomassa tai ainakin soittaa ja kysäistä hintaa. Itsellä olisi se kriteeri että pitäisi saada mustan värinen....
EN kyllä kaipaa mitään vakio rammaria tai vastaavaa. Miksi tuossa ostajan oppaassa sanotaan että ilmastoinnin huolto maksaa kyseiseseen autoon maltaita? mikä siinä on niin erikoinen?
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/560/4228632
Olisiko tuosta mersusta käyvä hinta jotain 4000-7000eken väliin?
Tuo Mese ois likellä, ajattelin käydä katsomassa tai ainakin soittaa ja kysäistä hintaa. Itsellä olisi se kriteeri että pitäisi saada mustan värinen....
EN kyllä kaipaa mitään vakio rammaria tai vastaavaa. Miksi tuossa ostajan oppaassa sanotaan että ilmastoinnin huolto maksaa kyseiseseen autoon maltaita? mikä siinä on niin erikoinen?
BMW e60 545 -04
Mercedes benz E 320 cdi -03
Chevrolet Camaro RS BB402 -70
Mercedes benz E 320 cdi -03
Chevrolet Camaro RS BB402 -70
Re: 560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
veikkaisin kyllä että saattaa jäähä haaveeksi alle 7 tonnilla. Esim. ruotsissa noi asialliset on sen 4-5000eur lähtöhinta ja suurin osa yli 6 tonnia sielläkin.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: 560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
Ei kai niissä koreissa ole eroa.ilkka_83_ kirjoitti:Onko korissa eroja esim 86 vuosimallissa 89 malliin.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/560/4228632
Olisiko tuosta mersusta käyvä hinta jotain 4000-7000eken väliin?
Tuo Mese ois likellä, ajattelin käydä katsomassa tai ainakin soittaa ja kysäistä hintaa. Itsellä olisi se kriteeri että pitäisi saada mustan värinen....
EN kyllä kaipaa mitään vakio rammaria tai vastaavaa. Miksi tuossa ostajan oppaassa sanotaan että ilmastoinnin huolto maksaa kyseiseseen autoon maltaita? mikä siinä on niin erikoinen?
Ilmastoinnissa ei ole mitään ihmeellistä.
Jos takalasi on alkanut menemään harmaaksi reunoilta, löytyy tiivisteen alta ruostetta.
-82 500 SEC
-92 SL 500
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-87 Citroen C25 Burstner
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL 500
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-87 Citroen C25 Burstner
-97 Honda VF 750 C Magna
Re: 560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
Eipä siinä muuta kuin että toimii R12:lla kuten kaikki tuon aikakauden ilmastoinnit, eli jos vie sen johonkin ammattilaisen korjattavaksi niin ne tahtovat mielellään konvertoida sen modernille aineille ja täyttökoneille, mikä ei ole varmasti jenkeissä mitään kovin halpaa lystiä. Lisäksi jos ilmastointi vuotaa, tulee lisäkustannuksia vuodon paikallistamisesta ja vuotavan osan korvaamisesta ehjällä.ilkka_83_ kirjoitti:Miksi tuossa ostajan oppaassa sanotaan että ilmastoinnin huolto maksaa kyseiseseen autoon maltaita? mikä siinä on niin erikoinen?
Itse laittaisin tuon nettiauton linkin kategoriaan "halpa ja epävarma", mutta myönnetään tietysti etten ole sitä käynyt katsomassa. Tulee vaan heti semmoinen mielikuva tuosta ei-mitenkään-viimisen-päälle konetilasta ja sisustan räpellyksistä (aftermarket ratti esim). Matala CO-arvo jota tuossa mainostetaan ei lisäksi kerro juuri mitään moottorin kunnosta. Päästöarvoista voi vähän päätellä vuotaako pakoputki, mutta tuo CO kertoo mun mielestä siitä että toi käy laihalla -> mahdollisesti venttiilit alkaa palaa -> ostajan tehtävä ehdottomasti puristustesti ennen ostopäätöstä. Ton moottorin CO-päästöprosentin:n pitäisi olla 0,5 - 2,0 välillä.
Siinä buyer's guidessa on keskivaiheilla ne vuosimalleittain tuodut parannukset, muita ei nyt tule ainakaan korin osalta itsellä mieleen.
1989 560 SEC
1981 380 SL
1985 190 E 2.0
2007 Corvette
1981 380 SL
1985 190 E 2.0
2007 Corvette
Re: 560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/560/3972697
Tuon perustella olen sen hinta haitarin rakentanut.
Tuon perustella olen sen hinta haitarin rakentanut.
BMW e60 545 -04
Mercedes benz E 320 cdi -03
Chevrolet Camaro RS BB402 -70
Mercedes benz E 320 cdi -03
Chevrolet Camaro RS BB402 -70
Re: 560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
tuo ei ole kyllä hyvä hintaesimerkki... yksittäiskappaleet on löytöjä, ei normaali hintatasoa
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: 560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
Eikä näin harvinaisen auton ollessa kyseessä kannata niitä hintoja nettiautosta opetellakaan. Mieti ennemmin siten, että jos toisit ulkomailta. Suomesta ostettaessa sitten maksaa vähän lisää siitä, ettei tarvitse nähdä sitä tuomisen vaivaa, mutta poislukien se "korvaus", hinnan ja kunnon täytyisi kohdata samalla tavalla kuin tuontiautossakin.
560 SECit lähtee mobile.de:ssa n. 5,5 tuhannesta. Tuontikustannukset on varmaan jotain... 2-3 tuhatta? Halvimmat on aika varmasti pommeja. 7-9 tuhannen pyyntihinnan tasolla alkaa olla jo paljon valinnanvaraa, ja ne olisi Suomeen tuotuna se 9-12 tuhatta. Voit siis kuvitella millainen suomalainen 6-8 tonnin auto voi olla.
560 SECit lähtee mobile.de:ssa n. 5,5 tuhannesta. Tuontikustannukset on varmaan jotain... 2-3 tuhatta? Halvimmat on aika varmasti pommeja. 7-9 tuhannen pyyntihinnan tasolla alkaa olla jo paljon valinnanvaraa, ja ne olisi Suomeen tuotuna se 9-12 tuhatta. Voit siis kuvitella millainen suomalainen 6-8 tonnin auto voi olla.
1989 560 SEC
1981 380 SL
1985 190 E 2.0
2007 Corvette
1981 380 SL
1985 190 E 2.0
2007 Corvette
Re: 560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
Tuo on se sama auto niin sen takia hintaa siitä vähän kyttäsin. Kyllä tuo käteisellä alle 6 irtoaa. Pitää käydä huomenna katsomassa mikä pommi se on. Sanoi että ovilistoissa pari kuprua sekä takaikkunan reunoissa ruostetta. tekniikka ja laatikko pelaa kuulemma tosi hyvin.Sergey kirjoitti:tuo ei ole kyllä hyvä hintaesimerkki... yksittäiskappaleet on löytöjä, ei normaali hintatasoa
BMW e60 545 -04
Mercedes benz E 320 cdi -03
Chevrolet Camaro RS BB402 -70
Mercedes benz E 320 cdi -03
Chevrolet Camaro RS BB402 -70
Re: 560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
Jos takaikkunan reunoissa on kuppaa, todennäköisesti hattuhyllyn alla oleva pelti on laho. Katso siis takakontin "kattoon". Hankalahko paikka vaihtaa, vaikka korjauspellin sinne saakin. Ja jos se kuppa on siinä kohti jo pinnallakin...
Katso http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... light=w126" onclick="window.open(this.href);return false; ja siellä oleva liitetiedosto Taxanalta.
Katso http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... light=w126" onclick="window.open(this.href);return false; ja siellä oleva liitetiedosto Taxanalta.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: 560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
ESV Eurasta on tuonut noita japanista, esim:
http://www.esv.fi/index.php?info=open&id=460" onclick="window.open(this.href);return false;
Noita japanin autoja on täällä foorumilla kehettu aiemmin (Itellä ei kokemusta firmasta).
http://www.esv.fi/index.php?info=open&id=460" onclick="window.open(this.href);return false;
Noita japanin autoja on täällä foorumilla kehettu aiemmin (Itellä ei kokemusta firmasta).
Re: 560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
Olisiko tämä mitään?
http://www.blocket.se/alvsborg/Mercedes ... 940558.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.blocket.se/alvsborg/Mercedes ... 940558.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: 560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
On. Se o serkun naapuri... ihailin sitä tuossa kuluneena kesänä. jokunen pieni ruostekupla löytyy etulokareista vilkkujen takaa. ei pahoja. Oli toukokuussa myynnissä 75000kr.karra kirjoitti:Olisiko tämä mitään?
http://www.blocket.se/alvsborg/Mercedes ... 940558.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: 560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
Eikös se toisaalta kannata ostaa vanhempi kuin 88 niin saapi rimmata niistä päästöistä huolehtimatta? Onko kukaan turbottanut kyseisiä vehkeitä? Tänään käyn katsomassa tuota ZAN-560
Entäpä tämä?
http://www.blocket.se/uppsala/Mercedes_ ... .htm?ca=16 ?
Komia peli, väärän värinen, haluaa mustan. Paljonko tuohon tulisi veroja 2-3te?karra kirjoitti:Olisiko tämä mitään?
http://www.blocket.se/alvsborg/Mercedes ... 940558.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Entäpä tämä?
http://www.blocket.se/uppsala/Mercedes_ ... .htm?ca=16 ?
BMW e60 545 -04
Mercedes benz E 320 cdi -03
Chevrolet Camaro RS BB402 -70
Mercedes benz E 320 cdi -03
Chevrolet Camaro RS BB402 -70
Re: 560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
ei kai se oo ku maalata se mustaksi? Varsinki jos alkaa rimmaamaan sitä ni silloha maalaus on yksi edullisimmista toimenpiteistä.
Uppsalasta ehtisit hakemaan auton päiväristeilyllä. Laiva tukholmaan, juna uppsalaan ja autolla takasi, ja jää vielä pari tuntia tekemistäki
Uppsalasta ehtisit hakemaan auton päiväristeilyllä. Laiva tukholmaan, juna uppsalaan ja autolla takasi, ja jää vielä pari tuntia tekemistäki
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: 560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
Oli aivan liian ruosteinen mersu minulle, ilmastoinnin kompura irti eikä ollut väriltään etes musta..........
Turhaa ajoi 300km
No ei auta muuta kuin jatkaa etsimistä ja luultavasti joutuu nostamaan budjettia
Saa heittää ehotuksia, kriteerit se että väri MUSTA ja halpa ja hyvä enkä etsi kahta eri autoa
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sec/4210194
Miksi ihmeessä tässä en tuo alaosa erin värinen? Onko tuo yläosa sitten oikeasti musta?
Yksi tyhmäkysymys vielä, kai noissa on jakopää ketjulla?
Turhaa ajoi 300km
No ei auta muuta kuin jatkaa etsimistä ja luultavasti joutuu nostamaan budjettia
Saa heittää ehotuksia, kriteerit se että väri MUSTA ja halpa ja hyvä enkä etsi kahta eri autoa
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sec/4210194
Miksi ihmeessä tässä en tuo alaosa erin värinen? Onko tuo yläosa sitten oikeasti musta?
Yksi tyhmäkysymys vielä, kai noissa on jakopää ketjulla?
BMW e60 545 -04
Mercedes benz E 320 cdi -03
Chevrolet Camaro RS BB402 -70
Mercedes benz E 320 cdi -03
Chevrolet Camaro RS BB402 -70
Re: 560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
tuo uppsalan auto ja tuossa viimeisimmässä nettiauto ilmotuksessa on molemmat väriltään 199 ja se ei ole musta vaan... blauschwarz aito musta on koodiltaan 040 Nämä värikoodit löytyy konepellin lukon viereisestä tunnistelaatasta.
Nojoo, minun coupe on siis 199 värinen ja se on vihertävään sävyyn taittuva kun minun farmari oli kanssa 199 ja se oli ennemminkin sinisemmän sävyinen. Jokatapauksessa se 199 olisi kait tummanharmaa siis.
Nojoo, minun coupe on siis 199 värinen ja se on vihertävään sävyyn taittuva kun minun farmari oli kanssa 199 ja se oli ennemminkin sinisemmän sävyinen. Jokatapauksessa se 199 olisi kait tummanharmaa siis.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: 560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
Kamoon. Missä mersussa on nokka-akseli jollain remelillä?ilkka_83_ kirjoitti:http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sec/4210194
Miksi ihmeessä tässä on tuo alaosa erin värinen? Onko tuo yläosa sitten oikeasti musta?
Yksi tyhmäkysymys vielä, kai noissa on jakopää ketjulla?
Noita SECcejä näkee paljon tuollaisella ei-niin-kauniilla väriyhdistelmällä. Omassa on helmat vedetty korin väriin, onneksi .
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: 560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
Saksanmaalla niin kalliita noi secit että ei kannata edes harkita sieltä raahaamista. ala kuitenkaa yli 10t ekeä vanhaan romuun laittamaan
BMW e60 545 -04
Mercedes benz E 320 cdi -03
Chevrolet Camaro RS BB402 -70
Mercedes benz E 320 cdi -03
Chevrolet Camaro RS BB402 -70
Re: 560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
siis toho 4 tonnin romuun nimenomaan joutuu sen kymppitonnin laittamaan että sen saa kuntoon. hae tuo uppsalan auto, hakukustannukset on muutaman satasen ja saat auton sun budjettiin sopivana. Yleensä nämä ei ole mustia olleet. Yleisin väri taitaa olla tuo 199?
miks ylipäätään harkita malliston lippulaivaa jos siihen ei ole ylläpitoon kuitenkaan varauduttu? Mun mielestä se on kummallista. Sen takia itse harrastan CE:llä kun tiedän että tuollaisen SEC kustannukset on ihan eri tasolla. Jo osien saatavuus on haasteellista. Uutena kalliin eksoottisen auton ylläpito on kallista ja eksoottista myös vanhana.
säästä aikaa ja vaivaa, osta 500sec ja viritä siitä hyvä peli.
miks ylipäätään harkita malliston lippulaivaa jos siihen ei ole ylläpitoon kuitenkaan varauduttu? Mun mielestä se on kummallista. Sen takia itse harrastan CE:llä kun tiedän että tuollaisen SEC kustannukset on ihan eri tasolla. Jo osien saatavuus on haasteellista. Uutena kalliin eksoottisen auton ylläpito on kallista ja eksoottista myös vanhana.
säästä aikaa ja vaivaa, osta 500sec ja viritä siitä hyvä peli.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: 560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
Tuohon aikaan "mustia" oli kaksi: 040 musta (normaali väri) ja 199 blauschwarz eli sinimusta (metalliväri). Muita mustia SEC:jä ei ole. 199 on todella yleinen SEC-väri. Alaosa on lähes kaikissa W126:ssa eri värinen ns. kontrastiväri. En tiedä pitääkö paikkaansa mutta jostain luin että ihan viimeiseen 1991 vuosikertaan olisi saanut muovikyljetkin halutessa korin väriin. Jos ne kuitenkin varhaisemmissa on korin värissä, ne ovat maalatut jälkeenpäin.ilkka_83_ kirjoitti:No ei auta muuta kuin jatkaa etsimistä ja luultavasti joutuu nostamaan budjettia
Saa heittää ehotuksia, kriteerit se että väri MUSTA ja halpa ja hyvä enkä etsi kahta eri autoa
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sec/4210194
Miksi ihmeessä tässä en tuo alaosa erin värinen? Onko tuo yläosa sitten oikeasti musta?
Yksi tyhmäkysymys vielä, kai noissa on jakopää ketjulla?
Jakoketju on kaikissa Mersuissa. Jos haluat hyvän, Suomen hinnat tuntuu alkavan 8-10 tmk:sta. Tämän alle on enemmän tai vähemmän laitettavaa. Jos aiot rakennella autoa, niin hanki ehdottomasti sellainen, jossa sitä rakentelun varaa on.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: 560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
Sitten suosittelen vaihtamaan automallia!ilkka_83_ kirjoitti:ala kuitenkaa yli 10t ekeä vanhaan romuun laittamaan
1989 560 SEC
1981 380 SL
1985 190 E 2.0
2007 Corvette
1981 380 SL
1985 190 E 2.0
2007 Corvette
Re: 560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
Elä nyt lannistu vaika tässä raakoja totuuksia lauotaankin. Radikaali haittapuoli viissataseen on kulutus, ainakin alkupään korkeapuristeislla mosilla kuten omani. Melkein samaan pääsee 40 v vanhalla 6.3 litraisella WW2 hävittäjäruutalla.ilkka_83_ kirjoitti:Olisi tuollainen hakusessa mitä kannattaa huomioida autoa etsiessä? Vai onko 560 jotain radikaalisti huonompaa kuin esim 500?? Mistä löydän autosta informaatiota?
Saattaa nuo lambdaohjatut "neiti"-SECit olla hiukka pieniruokaisempia mutta juham117 voi latoa faktoja pöytään
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: 560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
Noh, onkohan noita tuolla 040 värillä sitten tehty olleskaan? Kyllähän Auton pitäisi oikean värinen olla.
Pitää soittaa tohon firmaan joka jaappanista autoja kuskaa ja kysäistä minkähintaiseksi sitä kautta tulisi.
Edit. Pitääköhän Japanista tuotuun autoon tehdä jotain muutoksia? valoihin tai vastaaviin.
Pitää soittaa tohon firmaan joka jaappanista autoja kuskaa ja kysäistä minkähintaiseksi sitä kautta tulisi.
Edit. Pitääköhän Japanista tuotuun autoon tehdä jotain muutoksia? valoihin tai vastaaviin.
BMW e60 545 -04
Mercedes benz E 320 cdi -03
Chevrolet Camaro RS BB402 -70
Mercedes benz E 320 cdi -03
Chevrolet Camaro RS BB402 -70
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 285
- Liittynyt: Pe 09.04.2010 10:06
- Paikkakunta: Espoo
Re: 560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
Ainakin aivan mielettömän hieno väri.karra kirjoitti:Olisiko tämä mitään?
http://www.blocket.se/alvsborg/Mercedes ... 940558.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
R107 280 SL 1982 Antracite Grey Met.
C126 500 SEC 1984 Astral Silver Met. (EX)
C124 300 CE 1988 Willow Green Met. (EX)
W201 190E 1993 (EX)
C126 500 SEC 1984 Astral Silver Met. (EX)
C124 300 CE 1988 Willow Green Met. (EX)
W201 190E 1993 (EX)
Re: 560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
Japseihin uudet umpiot; kalliimmat SECceihin kuin sedaniin.ilkka_83_ kirjoitti:Noh, onkohan noita tuolla 040 värillä sitten tehty olleskaan? Kyllähän Auton pitäisi oikean värinen olla.
Pitää soittaa tohon firmaan joka jaappanista autoja kuskaa ja kysäistä minkähintaiseksi sitä kautta tulisi.
Edit. Pitääköhän Japanista tuotuun autoon tehdä jotain muutoksia? valoihin tai vastaaviin.
Älä pelkää 199 Blauschwartz tai MetallicBlueBlack koodia - mustia ne on kuin yön timot
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: 560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
Tuo on jännä että japanista,englannista ja ruotsissa paljon halvempia noi secit kuin saksassa. Japanin kotteroissa todella vähäiset kilometrit, tulli vain tietenki läpsäsee niihin kauhiat verot.
Edit. tuo mitä kävin katsomassa oli varmasti 199 kodilla oleva ja se ei kyllä ollut mustaa nähnytkään
Edit. tuo mitä kävin katsomassa oli varmasti 199 kodilla oleva ja se ei kyllä ollut mustaa nähnytkään
BMW e60 545 -04
Mercedes benz E 320 cdi -03
Chevrolet Camaro RS BB402 -70
Mercedes benz E 320 cdi -03
Chevrolet Camaro RS BB402 -70
Re: 560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
ruotsissa halpa hinta juontuu siitä että niissä on vakuutukset aivan törkeän kalliita. pahimmillaan monta tonnia euroissa vuodessa (ilman bonuksia). saksassa hinnat on ihan viimeaikoina nousseet kun ne on keräilyharvinaisuuksia. Samaa on odotettavissa muissakin maissa. Siin vaiheesa kun 560SEC tulee museoikään niin hinta hyvällä on korkea.
Viimeksi muokannut Sergey, Su 04.09.2011 22:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: 560 SEC kokemuksia sekä neuvoja?
http://www.tradecarview.com/used_car/ja ... s/8081088/
Siinois vähillä kilometreillä orginelli SEC halvalla
Siinois vähillä kilometreillä orginelli SEC halvalla
BMW e60 545 -04
Mercedes benz E 320 cdi -03
Chevrolet Camaro RS BB402 -70
Mercedes benz E 320 cdi -03
Chevrolet Camaro RS BB402 -70