Käyttöauto
   

CLK 200 mersuista

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 119
Liittynyt: Ke 11.01.2012 13:43
ViestiLähetetty: Ke 11.01.2012 13:51
Terve vaan kaikille. Ajattelin hankkia tuollaisen CLK 200 vuosimalliltaan n.1999-2001. Muutama kysymys koskien kyseistä autoa.

Paljonko keski kulutus normaalissa CLK,ssa (136hv)
Paljonko keski kulutus compressori mallissa

Tyyppiviat ?

Onko 1999 vuoden malleissa automaattivaihteistoissa jotain tyyppi vikoja ?

Kehukaa Haukkukaa jne... Mitä vaan mitä tuosta tulisi tietää, niin kertokaa kokemuksista.


Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2314
Liittynyt: Pe 19.03.2004 18:09
Paikkakunta: Katko
ViestiLähetetty: Ke 11.01.2012 14:28
Kulutusero noissa on niin pieni että suosittelen suoraa unohtamaa sen vaparin, tuossa kompurassa on kuitenki vetoja ihan toisella tavalla ja muutenki mukava käyttis-tekniikka.
Ihmeellisempiä tyyppivikoja ei taida olla kun ruoste, ruoste ja ruoste vaikkei sekään kuitenkaan niin vakava ongelma ole kuin w210...
Mitää kovin pahaa sanottavaa en kyseisestä mallista keksi siltä ajalta mitä tuolla on kohta 4 vuotta ajellut, muuta kuin että ajettavuus nyt voisi olla parempikin. Huonohan tuo ei ole missään nimessä ajoltaan mutta kyllä w210 pesee tuon ajettavuudessa.
S211 220CDi -09
W124 230 TIC/EFI -88 vaiheissa

Vianhakua ja koodailua Mersuihin ja muihinkin merkkeihin 05-alueella.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 119
Liittynyt: Ke 11.01.2012 13:43
ViestiLähetetty: Ke 11.01.2012 14:59
Ok. Kiitoksia.
Mikähän se todellinen kulutus noissa on ? Kun tuntuu olevan niin paljon eri tietoa.

Manuaali vai auomaatti kumpi parempi miksi ?
Pitääkö paikkaansa että 99 mallissa automaatti vaihteisto vikoja ?
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 698
Liittynyt: To 09.02.2006 22:32
Paikkakunta: Kemi
ViestiLähetetty: Ke 11.01.2012 15:11
Tuolta-> http://www.mercefreaken.com/ voi katsella eri malleja ja niiden teknisiä tietoja. Näyttäs että kulutukset noissa on samat 200 vs. 200 kompura. Automaattilaatikolla 200 kompurassa jopa hivenen vähempi. Ehdottomasti 200 kompura jos suorituskyky yhtään kiinnostaa :-)
W210 E300DT -98, Pontiac Bonneville -65, Suzuki bandit 1200s -02
Ex S124 E220 T -94
Ex w211 220cdi A -06
Ex w210 E300DT -98
Ex w124 300DA -91
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2314
Liittynyt: Pe 19.03.2004 18:09
Paikkakunta: Katko
ViestiLähetetty: Ke 11.01.2012 15:18
Itsellä on ollu 192hp M111.994 200K:lla keskikulutus pätkäajossa 8-9L/100km joten ei tota kovin janoseksi voi sanoa. Pelkässä matka-ajossa menee allekkin.
Manuaali tai automaatti on ihan mieltymys kysymys, itsellä ei vaikuta ostopäätökseen kumpi on jos muuten hyvä auto sattuu kohdalle. Olikohan tuo -99 jo ns. sähköloota? Facelift w210:stä sähkölootalla kohta työnnetty 550tkm ilman pienintäkään ongelmaa lootan kanssa ja toimii vieläkin ku ajatus :D
S211 220CDi -09
W124 230 TIC/EFI -88 vaiheissa

Vianhakua ja koodailua Mersuihin ja muihinkin merkkeihin 05-alueella.
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 698
Liittynyt: To 09.02.2006 22:32
Paikkakunta: Kemi
ViestiLähetetty: Ke 11.01.2012 15:35
Kaikissa clk vuosimalleissa on sähköohjattu automaatti.
W210 E300DT -98, Pontiac Bonneville -65, Suzuki bandit 1200s -02
Ex S124 E220 T -94
Ex w211 220cdi A -06
Ex w210 E300DT -98
Ex w124 300DA -91
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 882
Liittynyt: Ma 21.02.2005 13:18
Paikkakunta: itäsuomi
ViestiLähetetty: Ke 11.01.2012 16:45
Nyt talvikelissä työmatka-ajossa oma 200 kompura vie 8,seitsemän pilkku jotakin voi olla mahdollista.
Ehdottomasti kannattaa se vapari unohtaa,tuossa kompurassa on yllättävän hyvin vetoa jo 2000 rpm.paikkeilla.Tienpäällä ei paljoa tarvitse hämmentää,kutosella senkun ajelee menemään.
CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2314
Liittynyt: Pe 19.03.2004 18:09
Paikkakunta: Katko
ViestiLähetetty: Ke 11.01.2012 17:28
woke kirjoitti:Kaikissa clk vuosimalleissa on sähköohjattu automaatti.


Eli tuo ihan sama kuin väyrysen tiptronic? Tämä olikin uusi tieto :)

Nii ja sitten jos (tai kun) päädyt siihen kompuraan nii osta suoraa 230K tai sitte italianvienti 200K nii ei sitte kaduta jälkikäteen. Eroahan noissa molemmissa on 30hp/50Nm verrattuna normi 200K:hon... oman jälkee kun tyyppäsin normaali 200K:ta nii luulin että siitä on ahdin rikki kun liikkui niin tahmaisesti eli ero on käytännössä uskomattoman iso tuon väännön ansiosta :D
S211 220CDi -09
W124 230 TIC/EFI -88 vaiheissa

Vianhakua ja koodailua Mersuihin ja muihinkin merkkeihin 05-alueella.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 119
Liittynyt: Ke 11.01.2012 13:43
ViestiLähetetty: Ke 11.01.2012 17:45
OK. No mitäs noissa on eroja noin varustelutasossa, missäkin mallissa. Mitä esim. Sport pitää sissällään.

Lukkiutumattomat jarrut (ABS), Turvatyynyt, Käynnistyksenesto, Varashälytin, Luistonestojärjestelmä, Ajonvakautusjärjestelmä, Sumuvalot, Isofix-valmius
Sisätilat ja mukavuudet
Ohjaustehostin, Keskuslukitus: Kaukosäätöinen, Sähkökäyttöiset ikkunat, Ilmastointi: Automaattinen, Lohkolämmitin, Vakionopeudensäädin, Ajotietokone, Pysäköintitutka tai -kamera, Sähköpeilit, Suksiluukku, Sähkötoiminen takaluukku

Löytyykö nämä ominaisuudet kaikista malleista tai siis mitkä näistä joka mallissa.
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 349
Liittynyt: La 03.07.2004 20:47
Paikkakunta: kouvola
ViestiLähetetty: Ke 11.01.2012 22:31
woke kirjoitti:Kaikissa clk vuosimalleissa on sähköohjattu automaatti.


Ei ole, tai ainakaan tiptronikkia!!
Faceliftissä tuli clk:hon tiptronic
W220 500 -01
CLK 320 -00
SL500 -92 kesälelu
Ex 300ce24 -92
ex 260E -91
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 349
Liittynyt: La 03.07.2004 20:47
Paikkakunta: kouvola
ViestiLähetetty: Ke 11.01.2012 22:39
mese CLK kirjoitti:OK. No mitäs noissa on eroja noin varustelutasossa, missäkin mallissa. Mitä esim. Sport pitää sissällään.

Lukkiutumattomat jarrut (ABS), Turvatyynyt, Käynnistyksenesto, Varashälytin, Luistonestojärjestelmä, Ajonvakautusjärjestelmä, Sumuvalot, Isofix-valmius
Sisätilat ja mukavuudet
Ohjaustehostin, Keskuslukitus: Kaukosäätöinen, Sähkökäyttöiset ikkunat, Ilmastointi: Automaattinen, Lohkolämmitin, Vakionopeudensäädin, Ajotietokone, Pysäköintitutka tai -kamera, Sähköpeilit, Suksiluukku, Sähkötoiminen takaluukku

Löytyykö nämä ominaisuudet kaikista malleista tai siis mitkä näistä joka mallissa.


Kaikki muut taitaa olla vakiona paitsi aut.ilm. ja parkkitutka.
Ai niin, lohkolämmitin ei kuulu vakiovarusteisiin ja siinä taitaa olla letkulämmitin.
Tuohon ei saa vissiin lohkolämmitintä!
W220 500 -01
CLK 320 -00
SL500 -92 kesälelu
Ex 300ce24 -92
ex 260E -91
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 698
Liittynyt: To 09.02.2006 22:32
Paikkakunta: Kemi
ViestiLähetetty: Ke 11.01.2012 23:43
miksu.s kirjoitti:
woke kirjoitti:Kaikissa clk vuosimalleissa on sähköohjattu automaatti.


Ei ole, tai ainakaan tiptronikkia!!
Faceliftissä tuli clk:hon tiptronic


Niin sähkölootasta vain mainitsin ku oli puhetta...Varsinainen tiptronic sitten tulikin faceliftin myötä kuten väyryseenkin...
W210 E300DT -98, Pontiac Bonneville -65, Suzuki bandit 1200s -02
Ex S124 E220 T -94
Ex w211 220cdi A -06
Ex w210 E300DT -98
Ex w124 300DA -91

Mersumies
Mersumies
Viestit: 2008
Liittynyt: Ke 10.08.2005 11:46
Paikkakunta: Lahti
ViestiLähetetty: To 12.01.2012 08:31
Clk on loistava peli ja hyvä valinta.
Kompressori on hyvä mutta kyllä myös sitä ilmankin Suomessa pärjää .
Meillä on käytössä CLK 200 cabrio elegance automaattivaihteistolla ja kulutus on 7-11 litran välillä.
Sport -versio on todellisuudessa ns karvalakki malli .
Lohkolämmittimen saa kyllä laitettua .
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 119
Liittynyt: Ke 11.01.2012 13:43
ViestiLähetetty: To 12.01.2012 09:03
OK. Onko noissa 99 malleissa jotain eroa onko loppuvuoden vai alku vuoden malli ? Onko manuaalissa 6 vai 5 vaihdetta.
Tiptronic = mitä ? & milloin tullut ?

Noita katsellut niin mikähän ero kun löytänyt sisä kuvia joissa tuo keski paneli hyvinkin erilainen säätimiltään mistä nuo erot kertovat & kumpi parempi jne...

Milloin tuo Facelift tullu 99 vuosimalliin mikäli edes on, jos on mitä pitää sisällään.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Mersumies
Mersumies
Viestit: 1296
Liittynyt: To 04.11.2004 10:29
Paikkakunta: Äänekoski
ViestiLähetetty: To 12.01.2012 09:09
Noissa kuvissa ei kumpikaan ole facelift. Mittaristossa pitäisi olla isompi näyttö eli ajotietokone. Ylemmässä on manuaali vaihde ja automaatti ilmastointi. Siksi tuo keskikonsoli on vähän erinäköinen.
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic W202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 119
Liittynyt: Ke 11.01.2012 13:43
ViestiLähetetty: To 12.01.2012 09:18
Eli tuo ylempi dikitaali näyttö on ilmastoinnin säätö yksikkö vai, tuossa alemmassahan noi perinteisen näköiset pyöreät säätimet.

Mitä tuo ajotietokone nyt sitten pitää sisällään & onko kaikissa 99 malleissa

Mersumies
Mersumies
Viestit: 1296
Liittynyt: To 04.11.2004 10:29
Paikkakunta: Äänekoski
ViestiLähetetty: To 12.01.2012 09:30
mese CLK kirjoitti:Eli tuo ylempi dikitaali näyttö on ilmastoinnin säätö yksikkö vai, tuossa alemmassahan noi perinteisen näköiset pyöreät säätimet.

Kyllä. Alemmassa on ihan manuaali-ilmastointi. Tietysti mersussa sekin on melkein kuin puoliautomaattinen. Se pitää lämpötilan siinä asteessa mihin se säädetään. Automaattisessa se säätää kaiken itse kun laittaa vaan aste lukeman. Kannattaa olla tarkkana kun tuota nettiautoakin selailee niin moni laittaa että automaatti-ilmastointi vaikka onkin tuo manuaalinen.

mese CLK kirjoitti:Mitä tuo ajotietokone nyt sitten pitää sisällään & onko kaikissa 99 malleissa.

Kulutuslukemia ainakin näkee :clap: Joku voi tarkentaa mitä muuta kaikkea hieno siellä on.
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic W202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 119
Liittynyt: Ke 11.01.2012 13:43
ViestiLähetetty: To 12.01.2012 09:42
Ok. Näitä kahta oon katellu kertokaas kommentteja, kumpi & miksi. Lähetin noitten valmistenumerot yhdelle tutulle joka lupas yrittää noitten kilometrien paikkaansapitävyyttä selvitellä, mutta jos noi kutinsa pitävät niin mitä mieltä raati on ?
Mulle melkein sama onko toi kompura vai ei. n 1500e noissa hinta eroa tosin myös kilometreissä eroa & ehkä varustelutasossa.

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/clk/4410524

pitää varmaan käydä koe ajamassa, on vaan niin surkee keli :D

Sorry jos typeriä kysymyksiä, mutta toi ois eka mersu joten se sallittakoneen.

Eli 3 henkiselle perheelle pitäis käyttöautoks hankkia, asumme kaupungissa jossa suurin osa ajosta, kaikki tieto näistä enemmän kuin tervetullutta. Kiitos
Viimeksi muokannut mese CLK päivämäärä Pe 13.01.2012 06:56, muokattu yhteensä 1 kerran

Mersumies
Mersumies
Viestit: 1296
Liittynyt: To 04.11.2004 10:29
Paikkakunta: Äänekoski
ViestiLähetetty: To 12.01.2012 09:55
Varmaan ihan makuasioita, mutta alempi olisi hyvä jos olis vielä automaattiloota. On niin paljon mukavampi kaupungissa.
Ylemmässä olevassa linkissä aika hirveän värinen sisusta. Mutta siis ihan makuasioita. Koeajamalla selviää paljon. Jos autot kunnossa niin varmasti ihan mukavia kulkineita..

Varusteita voisi olla enemmänkin mutta täytyy se budjettikin varmasti johonkin rajaan vetää.
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic W202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)

Mersumies
Mersumies
Viestit: 1296
Liittynyt: To 04.11.2004 10:29
Paikkakunta: Äänekoski
ViestiLähetetty: To 12.01.2012 10:02
Sen verran täytyy kommentoida että tuohon alemman linkin ilmoitukseen oli kirjoitettu että "lukkoperä". Sitä vähän epäilen. Ja sitten oli kirjoitettu että "toista kuin kumilenkki automaatit". No tuota jos ottaa mersulta 99-vuoden automaatin niin ei ole mikään kumilenkki. Ei ole tainnut kaveri mersun uudemmilla automaateilla ajaa. Jos se laatikko venyttäääää niin sitten on vikaa.
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic W202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)

Mersumies
Mersumies
Viestit: 2008
Liittynyt: Ke 10.08.2005 11:46
Paikkakunta: Lahti
ViestiLähetetty: To 12.01.2012 10:27
Mallisarja vaihtui vasta 1999 vuoden lopussa . Uudemmassa mallissa on ratissa näppäimet sekä sivupeleissä vilkut ja uudempi automaattivaihteisto.
Ei muuta sen ihmellisempää eroa.

Noissa molemmissa ei ole penkinlämmittimiä , jos ne ovat sinulle tärkeitä ?
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2314
Liittynyt: Pe 19.03.2004 18:09
Paikkakunta: Katko
ViestiLähetetty: To 12.01.2012 11:12
Unohtamatta uudemman mallin muovihelmoja ja erillaisia puskureita mitkä tekee autosta aivan toisen näköisen kun noilla massatuilla peltihelmoilla!
Nii ja yksi miinus muuten noissa vanhemmissa manuaaleissa on se että niihin ei ole käsittääkseni jostain syystä saannut tehtaalta vakkaria mikä on ainakin meikäläiselle ehkä tärkein varuste autossa? Noissa manuaali kompressoreissa on kuitenkin täysi valmius vakkarille eli vaatii vain viiksen asennuksen, ei mitään muuta jos kaipaa sitä vakkaria! Vapareista en tiedä onnistuuko niissä moinen temppu.
Ajotietokoneella näkee keskikulutuksen startin ja määritetyn ajan jälkeen, jäljellä olevan bensan määrän litroissa/kilometreissä ja jotain muuta pientä... mukava lisä vaan ei välttämättömyys.
Mitä noihin vaihteistoihin tulee nii mä en ole ollut ikinä mikää automaatin ystävä mutta tuo sähköloota (ainakin tiptronic) on niin mukava kapistus että jos auto on jokapäiväisessä ajossa nii kyllä tuota automaattia pitäisin plussana.
S211 220CDi -09
W124 230 TIC/EFI -88 vaiheissa

Vianhakua ja koodailua Mersuihin ja muihinkin merkkeihin 05-alueella.

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 119
Liittynyt: Ke 11.01.2012 13:43
ViestiLähetetty: To 12.01.2012 11:29
Minäs vuonna nuo muovihelmat yms. Tuli ? Entä milloin tuo tiptronic tullut noihin.
Mitä tarkoittaa käytännässä tuo uudempi automaatti laatikko noissa 99 vuoden loppupään autoissa, onko alkupään automaateissa kenties jotain vikoja ?
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2314
Liittynyt: Pe 19.03.2004 18:09
Paikkakunta: Katko
ViestiLähetetty: To 12.01.2012 13:05
Mun käsitys noista laatikoista tän threadin perusteella on että loota on sama mutta faceliftin yhteydessä tuli vaan tuo tiptronic-ominaisuus (eli pakkovaihteita käytetään D-asennossa painamalla keppiä oikealle tai vasemmalle kun taas vanhassa on oma lovi joka vaihteelle) mutta joku korjatkoon jos olen väärässä. Ja oli siinä sitten mikä tahansa aski niin Mersun automaatilla ajaa monien muiden merkkien automaatit hautaan puhumattakaan käyttömukavuudesta joten älä niitä vikoja pelkää :D
Muovihelmat tuli -99 malleihin mutta tätä aikaisemmissakin malleissa on muovihelmat mikäli AMG-stailauspaketti on tilattu tehtaalta.
Niin ja vielä noista faceliftin eroista sen verta että uudemmissa malleissa ESP korvasi ASR:n mikä kehittyneempi versio tuosta ASR:stä ja on ihan mukava lisä mikäli autolla ajetaan talvisin.
Ja sitte vielä tuosta "Mulle melkein sama onko toi kompura vai ei" käy koeajamassa ensin kompuraa ja sitte vaparia nii voi olla toinen ääni kellossa :P
S211 220CDi -09
W124 230 TIC/EFI -88 vaiheissa

Vianhakua ja koodailua Mersuihin ja muihinkin merkkeihin 05-alueella.
Avatar
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 11560
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi
ViestiLähetetty: Pe 13.01.2012 09:13
Onkos tässä clk malleissa m111 kone vai se surullinen yksirivi jako ketju?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe

-Rämät mutta maksetut-
Avatar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 467
Liittynyt: Pe 04.04.2003 11:28
ViestiLähetetty: Pe 13.01.2012 09:51
atlas kirjoitti:Onkos tässä clk malleissa m111 kone vai se surullinen yksirivi jako ketju?


Ainakin 230 kompura on M111.

Mikäs on se surullinen yksi_rivi_ja_ko_ket_ju ?
Avatar
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 11560
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi
ViestiLähetetty: Pe 13.01.2012 10:00
No mersun epäonnistunein suunnittelun taidon näyte kun yksirivinen seuraavan sukupolven koneesta joka on tullut m111 jälkéen kun jakoketju pamahtaa laitanaan poikki alle 200tkm poikki ja jälki on sen mukaista.
Joku voi kertoa lähemminkin asiaa mutta monta onolen kuullut ja lukenut moisia tapauksia.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe

-Rämät mutta maksetut-

Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 71
Liittynyt: Su 01.05.2011 19:17
ViestiLähetetty: La 14.01.2012 17:17
Mulla on just tollanen CLK 200, vm. 2000 (cabriolet). Pidän autosta ja sen fiiliksestä, kiva ajaa (varsinkin kesällä katto alhaalla). Tässä muutamia omia huomioita: 200 vapari ei todellakaan ole mikään raketti mutta jos sen kanssa voi elää niin ihan riittävä normaaliin liikkumiseen :D . Automaattiloota vaihtaa todella sulavasti ja tiptronic on kätevä esim. ohitustilanteissa (varsinkin tolla vaparilla on hyvä heittää pari pykälää pienemmälle ennen kuin alkaa ohittamaan). Cruise control on ihan ehdoton jos ajaa vähänkään matka-ajoa. Penkinlämppärit näin talvella (varsinkin nahkajakkaroissa) ovat varsin tarpeelliset. Ratin säätö olis kiva. Pyöräaukot hanakoita ruostumaan. Käy katsomassa useita sillä yleisfiiliksessä suuria eroja, johtuu tietty siitä miten autoa on pidetty jne. Itse koeistuin yhden, ei tarvinnut edes ajaa kun oli niin väsyneen oloinen. Toinen oli sitten kuin eri auto, siisti kuin mikä ja kaikin puolin hyvän oloinen. Nyt se on tossa pihalla :D Kulutus bensalla on n. 8,5 - 9,5 litraa sadalla. Nyt mennään kaasulla ja polttoaine kulut on n. puolet tuosta eli 6-7€ per sata kilsaa.
Avatar
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 11560
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi
ViestiLähetetty: La 14.01.2012 17:18
SEC-560 kirjoitti:
atlas kirjoitti:Onkos tässä clk malleissa m111 kone vai se surullinen yksirivi jako ketju?


Ainakin 230 kompura on M111.

Mikäs on se surullinen yksi_rivi_ja_ko_ket_ju ?

Se kone tyyppi on m271
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe

-Rämät mutta maksetut-
Avatar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2314
Liittynyt: Pe 19.03.2004 18:09
Paikkakunta: Katko
ViestiLähetetty: La 14.01.2012 18:02
McKorhone kirjoitti:Pyöräaukot hanakoita ruostumaan.


Ensimmäisenä nämä ruostuu piilopaikoista eli puskurien ja helmojen alta eli jos korissa on näkyvää ruostetta niin noista paikoista löytyy myös takuudella kuppaa :wink:
S211 220CDi -09
W124 230 TIC/EFI -88 vaiheissa

Vianhakua ja koodailua Mersuihin ja muihinkin merkkeihin 05-alueella.
Seuraava

Paluu Muuta Mersuasiaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

   






Autoilijanoutlet.fi



AUTOIHINvaraOSAT.fi

Etuvanne.com

Etuvanne.com