A-malli W176
A-malli W176
Ohessa "Erlkönig"-kuvia tulevasta A:sta, virallinen julkistus tapahtunee Geneven autonäyttelyssä maaliskuussa. Virallisia kuvia voinee odotella jo ennen sitä.
kliks
Vaikuttaa lupaavalta, A:sta näyttäisi muotoutuvan varsin menevän näköinen kulkupeli verrattuna edeltäjän tila-automaiseen muotoiluun.
Sisustakuvia, mm. iPhone-yhteensopivuus on integroitu.
kliks
Vaikuttaa lupaavalta, A:sta näyttäisi muotoutuvan varsin menevän näköinen kulkupeli verrattuna edeltäjän tila-automaiseen muotoiluun.
Sisustakuvia, mm. iPhone-yhteensopivuus on integroitu.
Viimeksi muokannut Eldorado, Ma 29.06.2015 00:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Re: A-mallin (W176) esittely lähestyy
Jos saksankieli taittuu, tässä jotain paljastuksia tulevan A-malliston tekniikasta. Tarjolle tulee 7-vaihteinen kaksoiskytkinvaihteisto (kuten B-sarjassakin) ja myöhemmin aivan uudet M282 ja OM607 moottorimallistot jotka on kehitetty yhteistyössä Renaultin kanssa.
Als Diesel (OM651) mit 1,8 bzw. 2,1 Liter Hubraum:
A 180 CDI BlueEFFICIENCY (109 PS)
A 200 CDI BlueEFFICIENCY (136 PS)
A 220 CDI BlueEFFICIENCY (170 PS)
Zudem als Benziner (M270) mit 1,6 und 2,0 Liter Hubraum:
A 160 BlueEFFICIENCY (122 PS)
A 180 BlueEFFICIENCY (156 PS)
A 250 BlueEFFICIENCY (211 PS)
Die beiden Spitzenmodelle A 220 CDI und A 250 werden serienmäßig mit dem 7G-DCT Automatikgetriebe ausgestattet sein.
Zu einem späteren Zeitpunkt folgen dann weitere Benzin (M282) und Diesel (OM607) Motoren aus der Partnerschaft mit Renault. Sie werden voraussichtlich in einem Leistungsbereich von unter 100 PS angesiedelt werden. Außerdem kommt – traditionell etwas später als das normale Modell – die A-Klasse Topvariante von AMG in Form des A 25 AMG mit Zweiliter-Vierzylinder und 340 PS hinzu.
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Re: A-mallin (W176) esittely lähestyy
Näyttä hienolta ja "kuumassa pestyltä" uudelta R:ltä. Harmi vaan kun pudottavat tuota istuinkorkeutta ja nyt on tullut "keulakin" kuten näyttää B:skin tapahtuneen. Se oli juuri syy miksi päädyttiin A:han W169 ensin kokeiltuamme B:tä W245. Vaimo 160cm ja tykkää nähdä ulos ja onhan se näppärä mm, parkeerata kun ei ole keulaa tai perää.
S204 CDI AMG
W209 240 CLK
W209 240 CLK
Re: A-mallin (W176) esittely lähestyy
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Re: A-mallin (W176) esittely lähestyy
Vähän parempia kuvia löytyy:
http://www.facebook.com/TopGearSuomi" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/TopGearSuomi" onclick="window.open(this.href);return false;
----------------------------------
Timo Laaksonen
P. 0400 761 149
Timo Laaksonen
P. 0400 761 149
Re: A-mallin (W176) esittely lähestyy
Sain viikolla mahdollisuuden päästä uuden pikku-mersun kyytiin. Eli ei voi laskea koeajoksi kun en itse ajanut... Kirjoitan silti päällimmmäiset tunnelmat uuden A:n tiimoilta. Autohan julkaistiin Genevessä jokunen viikko sitten joten nyt sitä saa ajaa jo ilman teippejä ja muita peittelyjä. Taitaa olla syksyllä kaupoissa.
Ensinnäkin sisätilat vakuuttivat -kyseessä on selvästikin Mercedes - vaikkakin pienemmästä päästä.
Navi/viihdekeskus oli erillinen (ei upotettu) iso ruutu hieman ylempänä kuin mihin Comandissa totuttu. Sisällä tässä yksilössä oli "hiilikuitua" ja kromia - selvästi vedotaan nuorempaan ratinkääntäjään. Autossa istutaan matalammalla kuin edeltävissä vastaavissa (ei kellekään tosin yllätys), tulee mieleen A3 tai VW Scirocco.
Tunnelma muutenkin sporttisempi kuin monessa tämän koon ajokeissa, varmaan hyvät jakkarat, alusta, viisto etulasi ja korin matala profiili loivat tällaista henkeä. Ajossa miellyttävän hiljainen, ei tietenkään voi mersulta paljon muuta voi odottaa, mutta tässä kokoluokassa ei sekään itsestäänselvyys.
Ko. autossa oli isompi diesel, joka liikutti autoa erittäin kevyesti ja ripeästi... mahtaa olla rivakka laite kun kaakkeja tulee yli 200.
Takapenkille tässä viisi-ovisessa sai pari tenavaa heittämällä lastenistuimiin, joten nuorelle perheelle tai pariskunnalle passeli peli. Edessä yllättävän hyvin tilaa vaikka itsekin melkein 2m, ajoasentoa hain ja sekin löytyi ilman että piti penkkiä siirtää kohtuuttomasti taakse.
Yhteenvetona ehdottomasti positiivinen ilmestys:
- pirteä, mersun oloinen ja viimeistelty auto -"ottaisin"
- varsinkin edestä todella pätevän näköinen, keula "SL-henkinen" ainakin tässä koeajetussa. Kyljessä ryhdikkäät tupla-pokkaukset (ykkösbemarimaiset)... takaa katsottuna tulee sitten aika monta muutakin autoa mieleen
Tuntuu, että tämä on jatkumoa mersun uusimpiin peleihin, tullut samoi koettua uusi B, GL ja ML - kaikista jäänyt mieleen se että jämäkkyys, hiljaisuus ja hillitty sisusta yhdistettynä isoon dieseliin saa ainakin meikäläisessä omistushalut pintaan:-)
Ensinnäkin sisätilat vakuuttivat -kyseessä on selvästikin Mercedes - vaikkakin pienemmästä päästä.
Navi/viihdekeskus oli erillinen (ei upotettu) iso ruutu hieman ylempänä kuin mihin Comandissa totuttu. Sisällä tässä yksilössä oli "hiilikuitua" ja kromia - selvästi vedotaan nuorempaan ratinkääntäjään. Autossa istutaan matalammalla kuin edeltävissä vastaavissa (ei kellekään tosin yllätys), tulee mieleen A3 tai VW Scirocco.
Tunnelma muutenkin sporttisempi kuin monessa tämän koon ajokeissa, varmaan hyvät jakkarat, alusta, viisto etulasi ja korin matala profiili loivat tällaista henkeä. Ajossa miellyttävän hiljainen, ei tietenkään voi mersulta paljon muuta voi odottaa, mutta tässä kokoluokassa ei sekään itsestäänselvyys.
Ko. autossa oli isompi diesel, joka liikutti autoa erittäin kevyesti ja ripeästi... mahtaa olla rivakka laite kun kaakkeja tulee yli 200.
Takapenkille tässä viisi-ovisessa sai pari tenavaa heittämällä lastenistuimiin, joten nuorelle perheelle tai pariskunnalle passeli peli. Edessä yllättävän hyvin tilaa vaikka itsekin melkein 2m, ajoasentoa hain ja sekin löytyi ilman että piti penkkiä siirtää kohtuuttomasti taakse.
Yhteenvetona ehdottomasti positiivinen ilmestys:
- pirteä, mersun oloinen ja viimeistelty auto -"ottaisin"
- varsinkin edestä todella pätevän näköinen, keula "SL-henkinen" ainakin tässä koeajetussa. Kyljessä ryhdikkäät tupla-pokkaukset (ykkösbemarimaiset)... takaa katsottuna tulee sitten aika monta muutakin autoa mieleen
Tuntuu, että tämä on jatkumoa mersun uusimpiin peleihin, tullut samoi koettua uusi B, GL ja ML - kaikista jäänyt mieleen se että jämäkkyys, hiljaisuus ja hillitty sisusta yhdistettynä isoon dieseliin saa ainakin meikäläisessä omistushalut pintaan:-)
__________________
S211 320CDI Avantgarde
S211 320CDI Avantgarde
Re: A-mallin (W176) esittely lähestyy
Kiva että joku on päässyt kokeilemaankin. Itse tilasin toissapäivänä W176:n ihan sokkona, tarkka hintakaan ei ole tiedossa, varusteetkin täytyy miettiä sitten kunhan hinnastot ilmestyvät.Eerkki kirjoitti: Yhteenvetona ehdottomasti positiivinen ilmestys:
- pirteä, mersun oloinen ja viimeistelty auto -"ottaisin"
- varsinkin edestä todella pätevän näköinen, keula "SL-henkinen" ainakin tässä koeajetussa. Kyljessä ryhdikkäät tupla-pokkaukset (ykkösbemarimaiset)... takaa katsottuna tulee sitten aika monta muutakin autoa mieleen
Re: A-mallin (W176) esittely lähestyy
Eli siis olit A250 kyydissä vai A200CDI kyydissä? CDI:ssähän on 136 heppaa (liian mopo, että voisi edes harkita ostavansa). Nyt lukee (eilen ilmestyi) Mercedes-benz.fi:ssä, että suurempi dieselkone (joka on vielä tehokkaampi kuin A250 bensakone, eli olisko 250CDI vähän paremmalla kuin 204 hepan softalla) on tulossa (varmaan 2 vuoden päästä tjsp.). Siihen tai bensamalliin kun tunkevat vielä 4maticin niin minäkin voin harkita AMG Sport -paketilla jos se 4matic pystytään tekemään niin hyvin että pärjää Mitsun/Nissanin Torque vectoringille tai BMW:n xDrivelle city-pyörittelyssä ja mutkatiellä.Eerkki kirjoitti:Ko. autossa oli isompi diesel, joka liikutti autoa erittäin kevyesti ja ripeästi... mahtaa olla rivakka laite kun kaakkeja tulee yli 200.
PS. Hinnastot on Mersun sivuilla jo, myös Premium Busineksena.
Re: A-mallin (W176) esittely lähestyy
Tuleehan se neliveto ainakin A45 AMG -malliin. Sillä luulisi ehtivänmasaf1 kirjoitti:Siihen tai bensamalliin kun tunkevat vielä 4maticin niin minäkin voin harkita AMG Sport -paketilla jos se 4matic pystytään tekemään niin hyvin että pärjää Mitsun/Nissanin Torque vectoringille tai BMW:n xDrivelle city-pyörittelyssä ja mutkatiellä.
Itse tyydyin A 200 CDI:hin. Ei ole raketti, mutta eiköhän sillä eteenpäin pääse...
Re: A-mallin (W176) esittely lähestyy
Missä siellä noin lukee? Eikös tehokkain diesel tulee olemaan 220 CDI?masaf1 kirjoitti:Nyt lukee (eilen ilmestyi) Mercedes-benz.fi:ssä, että suurempi dieselkone (joka on vielä tehokkaampi kuin A250 bensakone, eli olisko 250CDI vähän paremmalla kuin 204 hepan softalla) on tulossa
Re: A-mallin (W176) esittely lähestyy
Ilmeisimmin A-sarjan sekä muidenkin uutuuksien tiimoilta on Vehon tapahtumaa luvassa syyskuun alussa pk-seudulla. Eiköhän hyö tiedota ajoissa mutta kalenteriin kannattaa varata aikaa 8.9. paikkeilla...
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: A-mallin (W176) esittely lähestyy
Perustunee tuo uusi A alunperin johonkin Nissanin/Renaultin malliin?
Ainakin koneina tulee saataville Renaultin dieseli.
Siis siksi tuo Nissan kysymys,koska tankin täyttöaukko on auton vasemmalla(kuskin)puolella ja ainoastaan silloin kun auto on tehty alunperin vasemmanpuoleiseen(esim.kaikki japsit)liikenteeseen,tuo tankkiaukko on vasemmalla puolella.
Ainakin koneina tulee saataville Renaultin dieseli.
Siis siksi tuo Nissan kysymys,koska tankin täyttöaukko on auton vasemmalla(kuskin)puolella ja ainoastaan silloin kun auto on tehty alunperin vasemmanpuoleiseen(esim.kaikki japsit)liikenteeseen,tuo tankkiaukko on vasemmalla puolella.
Re: A-mallin (W176) esittely lähestyy
Eipä lue tänään enää Sport-malli-alavalikon alla tuota tekstiä "tulossa vielä A250 bensamoottoria tehokkaampikin dieselmoottori" kun koitin kaivaa sulle linkin. Oiskohan toi aiheuttanut liikaa kyselyjä, että koska tulee... Anyway, ei siinä siis sanottu mitään muuta kuin tuo sitaatti, eli mistään 250cdi:stä ei ollut mainintaa tai 220 cdi:stä, ne oli omia johtopäätöksiä.Marko_K kirjoitti:Missä siellä noin lukee? Eikös tehokkain diesel tulee olemaan 220 CDI?masaf1 kirjoitti:Nyt lukee (eilen ilmestyi) Mercedes-benz.fi:ssä, että suurempi dieselkone (joka on vielä tehokkaampi kuin A250 bensakone, eli olisko 250CDI vähän paremmalla kuin 204 hepan softalla) on tulossa
PS. Kyllä Nissanissa on oikealla puolella, katso vaikka ihan mikä tahansa Juke, Micra, Qashqai, jne...
Eiköhän ne dieselitkin oo eri kuin Daciassa...
Re: A-mallin (W176) esittely lähestyy
masaf1: Eikös nuo mainitsemasi Nissanit ole juuri niitä "Relluyhteistyö"alustaisia?
Ja kylläpä niissä Dacioissakin on tuo Rellun 1,5dieseli,mikä on tulossa myös A-sarjaan.
Auto today kirjoittaa uudesta A:sta mm:"..Uuden 1,5-litraisen moottorin tuotekehityksessä yhteistyökumppanina on ollut Renault, joka valmistaa moottoreita jo 6. sukupolvessa yli 1,3 miljoonaa kappaletta vuodessa. Uusi voimanlähde on noin 30 kiloa kevyempi kuin OM 651 -moottori."
Ja kylläpä niissä Dacioissakin on tuo Rellun 1,5dieseli,mikä on tulossa myös A-sarjaan.
Auto today kirjoittaa uudesta A:sta mm:"..Uuden 1,5-litraisen moottorin tuotekehityksessä yhteistyökumppanina on ollut Renault, joka valmistaa moottoreita jo 6. sukupolvessa yli 1,3 miljoonaa kappaletta vuodessa. Uusi voimanlähde on noin 30 kiloa kevyempi kuin OM 651 -moottori."
Re: A-mallin (W176) esittely lähestyy
En ole itse tuota (ainakaan vielä ennen 4-vetomalleja) hommaamassa mutta faijaa kiinnostaisi. Kehtaako kysyä minkälainen alennuspolitiikka noissa uusissa W176:ssa oli / ostitko ton ilman vaihtoautoo / oliko niin, että Premium Business -osuudesta (eli 35 k€) ei saanut mitään alea ja muutoin sitten lisävarusteista alennusta?Marko_K kirjoitti:Kiva että joku on päässyt kokeilemaankin. Itse tilasin toissapäivänä W176:n ihan sokkona, tarkka hintakaan ei ole tiedossa, varusteetkin täytyy miettiä sitten kunhan hinnastot ilmestyvät.
Re: A-mallin (W176) esittely lähestyy
Tuolta osin on keskustelu vielä käynnissä. Auto on tilattu, mutta nimeä en ole paperiin vielä laittanut.masaf1 kirjoitti:Kehtaako kysyä minkälainen alennuspolitiikka noissa uusissa W176:ssa oli / ostitko ton ilman vaihtoautoo / oliko niin, että Premium Business -osuudesta (eli 35 k€) ei saanut mitään alea ja muutoin sitten lisävarusteista alennusta?
Re: A-mallin (W176) esittely lähestyy
A-sarjaa Suomessa http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/uude ... 3-suomessa" onclick="window.open(this.href);return false;
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Re: A-mallin (W176) esittely lähestyy
Tämä on nyt sitten "suomiauto"jupehalm kirjoitti:A-sarjaa Suomessa http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/uude ... 3-suomessa" onclick="window.open(this.href);return false;
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Re: A-mallin (W176) esittely lähestyy
Eiköhän sen autonsa voi ihan yhtä todennäköisesti saada Unkarista tai Saksastakin. Riippuu varmaan mallista ja valituista optioista...
Re: A-mallin (W176) esittely lähestyy
Uudessakaupungissa aletaan valmistamaan uutta A-mersua??? On nyt aikoihin eletty kun Mercedeskin siirtää valmistustaan kehitysmaihin. Voivoivoivoi...
Edelliset suomimersut oli kai näitä kuljetusrekasta pudonneita ja korjattuja, joihin valmistusmaaksi merkittiin korjausmaa, eli suomi?
Edelliset suomimersut oli kai näitä kuljetusrekasta pudonneita ja korjattuja, joihin valmistusmaaksi merkittiin korjausmaa, eli suomi?
201.024 mit 102.962
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.
"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."
Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.
"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."
Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
Re: A-mallin (W176) esittely lähestyy
Katselin eilen Qashqaita liikenteessä ja oikealle puolella siinä bensaluukku on. Kuten näkyisi olevan muissakin henkilö-Nisukoissa Micraa lukuunottamatta, siis Suomeen tuotavista.gestapo kirjoitti:Perustunee tuo uusi A alunperin johonkin Nissanin/Renaultin malliin?
Ainakin koneina tulee saataville Renaultin dieseli.
Siis siksi tuo Nissan kysymys,koska tankin täyttöaukko on auton vasemmalla(kuskin)puolella ja ainoastaan silloin kun auto on tehty alunperin vasemmanpuoleiseen(esim.kaikki japsit)liikenteeseen,tuo tankkiaukko on vasemmalla puolella.
Toisaalta vaikkapa tuossa meidän Picassossa on luukku vasemmalla, vaikka se on tasan umpiranskalainen ja täysin vain Eurooppaan suunniteltu, eli eipä tuo luukku mitään auton alkuperästä kerro.
Ei sillä, että jaetut platformit autoja huonontaisivat, mutta en mä keksi mitään syytä epäillä, etteikö A:n ja B:n platta olisi ihan puhdasta Mersua.
Re: A-mallin (W176) esittely lähestyy
Joko sait hinnan tietoos ja paljoko saa alennusta? Faija on koittanut tommosta A200CDI / A200 bensaa kysellä, vaan kun ei tunnu olevan tiedossa koska niitä vois Veholla edes nähdä tms. ja myyjät tuputtaa vaan "haluutko tarjouksen?"...
PS. Kyllä meillä ainaki K12-Micrassa on tankin täyttöaukko oikeella puolella. Vanhassa -99 K11:ssa oli vasuri.
PS. Kyllä meillä ainaki K12-Micrassa on tankin täyttöaukko oikeella puolella. Vanhassa -99 K11:ssa oli vasuri.
Re: A-mallin (W176) esittely lähestyy
En ole saanut. Mutta eipä ole vielä nimeäkään paperissa. Auto kyllä on tilauksessa, mutta menee kilpiin varmaan vasta ensi vuonna, kun tehdasasenteinen Webasto pitkittää toimitusta...masaf1 kirjoitti:Joko sait hinnan tietoos ja paljoko saa alennusta?
7.9. & 8.9. on ensimmäisen kerran nähtävissä Suomessa.masaf1 kirjoitti:Faija on koittanut tommosta A200CDI / A200 bensaa kysellä, vaan kun ei tunnu olevan tiedossa koska niitä vois Veholla edes nähdä tms
Re: A-mallin (W176) esittely lähestyy
Jatketaan vaikkapa tähän ketjuun kun tästä A-mallin pohjalle tehdystä neliovisesta coupésta on saatu näytille naamioimattomia salakuvia. Onkos tämä nyt sitten se huhuiltu CLA vai mikälienee.
Mittasuhteet ja tuo perä ovat öööh... luvalla sanoen hieman kummalliset. A-malli on tyylikäs mutta miten ovatkin saaneet tämän näyttämään noin omituiselta. No, tuomitaan lopullisesti vasta kun viralliset kuvat saadaan näkyville.
Mittasuhteet ja tuo perä ovat öööh... luvalla sanoen hieman kummalliset. A-malli on tyylikäs mutta miten ovatkin saaneet tämän näyttämään noin omituiselta. No, tuomitaan lopullisesti vasta kun viralliset kuvat saadaan näkyville.
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Re: A-mallin (W176) esittely lähestyy
A-malli oli kyllä kaunis katsoa mutta se oli kyllä hirveän epäkäytännöllinen arkiautoksi. sinne ei mielellään ahtaudu kovin montaa kertaa päivässä. lisäksi se Tablettitietokoneen näköinen keskikonsolin yläreuna on iha karmea. Miksi sitä ei voinu tehä nii että se olisi oikea tabletti jonka saa mukaan kotiin yöksi?
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: A-mallin (W176) esittely lähestyy
Nonii, faija kyseli tarjousta Koivuhaan Vehosta (a200cdi automaatti + varusteita aimo läjä). Hinta on täsmälleen listahinta, myyjän mukaan on kuulemma niin tiukat hinnat ettei ole mistään mallista tai varusteesta varaa antaa senttiäkään alennusta. On näköjään siirrytty nettohinnotteluun, tai ei haluta myydä.Marko_K kirjoitti:En ole saanut. Mutta eipä ole vielä nimeäkään paperissa. Auto kyllä on tilauksessa, mutta menee kilpiin varmaan vasta ensi vuonna, kun tehdasasenteinen Webasto pitkittää toimitusta...masaf1 kirjoitti:Joko sait hinnan tietoos ja paljoko saa alennusta?
7.9. & 8.9. on ensimmäisen kerran nähtävissä Suomessa.masaf1 kirjoitti:Faija on koittanut tommosta A200CDI / A200 bensaa kysellä, vaan kun ei tunnu olevan tiedossa koska niitä vois Veholla edes nähdä tms
Varo vaan Marko_K, ettei ennakkotilaajan etuna sullekin vaan lätkäistä listahintaa...
Kyllä Nismosta ainakin lähti -7 % ilman vaihtoautoo ja sen lisäksi että sai varusteistakin ko. alea, sai myös osan varusteista hinnalla 0 €. Niin ois lähtenyt kyllä Bemaristakin ja C-Mersusta, joskaan Premium Busineksesta ei niin paljoo.
Re: A-mallin (W176) esittely lähestyy
Ei huolta, hinta on kohdallaan.masaf1 kirjoitti:Varo vaan Marko_K, ettei ennakkotilaajan etuna sullekin vaan lätkäistä listahintaa...
Hienosäätöä pitää vielä tehdä varustevalintojen kanssa. Kävin koeajamassa 200 CDI A AMG Sportin ja 180 Style Urbanin manuaalina. Tuossa dieselissä oli ajodynamiikkapaketti, se on aivan must, erityisesti muuttuvavälityksinen ohjaus on loistava verrattuna tavalliseen. Alusta on myös todella hyvä, joskin koeajoyksilön 18-tuumaisilla runflateilla kivikova. Runflatien meteli oli myös hirveä. Toisen yksilön tavalliset 17-tuumaiset olivat selvästi hiljaisemmat.
Manuaali oli muuten hyvä, mutta kytkin on ärsyttävän pitkäliikkeinen. Ehkä sitten kuitenkin automaatti...
Muutosikkuna on vielä auki ja nyt on harkinnassa tällainen:
200 CDI BE A Premium Business
P59 Urban-paketti
U22 Etuistuinten ristiseläntuen sähkötoiminen 4-suuntainen säätö
228 Lisälämmitin, kaukokäyttöinen
260 Ei tyyppimerkintää takaluukussa
275 Kuljettajan etuistuimen muistillinen sähkösäätö
483 Ajodynamiikkapaketti
51U Musta sisäkatto
510 Radio Audio 20 CD
581 Thermotronic
614 Kaksoisksenonvalot
810 Sound System
650 Höyhenenvalkoinen
361 Verhous Artico-tekonahkaa/Larochette-kangasta, musta
Lähinnä mietityttää tuo Sound System. Kuuntelin sitä MB Expossa aikani, mutta silloin asetuksista oli jäänyt päälle A2DP boost -valinta ääntä pilaamaan, enkä ole enää löytänyt Suomesta yksilöä, jossa olisi nuo paremmat stereot, jotta pääsisi kuuntelemaan uudelleen...
Re: A-mallin (W176) esittely lähestyy
Joo faijakin sanoi, että oli hirvee meteli ja myyjä oli vaan todennut että "noi renkaat on viikonloppunäyttelyä varten asennettu". Ilmeisesti ei 58-vee faijallani riittänyt pärstäkerrointa, että olisi Vehoa kiinnostanut edes autoa hänelle yrittää hieman myydä, vaikka koeajollakin kävi myyjän kans. Kovasti se sitä A-sarjaa aina katteli ja laskeskeli, ois voinut ostaakin jos ei ois "haistatettu paskoja" sillä 0 % alennuksella (ja vielä suoralla kaupalla ilman vaihdokkia ) Kyllä vaan pitää ihmetellä Vehon myyntitoimintaa...
Just ton A200CDI A AMG Sportin ajon jälkeen isäni unohti ko. W176 -sarjan kokonaan, "uudeksi" autoksi valikoitui vm. 2009 W204 320cdi Avantgarde nahoilla yms. herkuilla (just Saksasta tuotu, kilvissä varmaan huomenna).
Just ton A200CDI A AMG Sportin ajon jälkeen isäni unohti ko. W176 -sarjan kokonaan, "uudeksi" autoksi valikoitui vm. 2009 W204 320cdi Avantgarde nahoilla yms. herkuilla (just Saksasta tuotu, kilvissä varmaan huomenna).
Re: A-mallin (W176) esittely lähestyy
Eiffel tornikin mainostaa uutta A:ta:
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Re: A-mallin (W176) esittely lähestyy
En sitten päässyt yli melusta ja kiinteiden niskatukien sopimattomuudesta, joten A:n tilaus peruuntui ja tilaukseen meni W204.