w124 takaluukku kysymys

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Avatar
enska
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 1976
Liittynyt: Ti 17.06.2003 23:21
Paikkakunta: stadi ja sisäkehä

w124 takaluukku kysymys

Viesti Kirjoittaja enska »

Onko jollain tietoa ilmeisesti jonkun saksalaisen viripajan tekemästä takaluukusta, jonka reuna on kantattu alaspäin, kanttauksen päällä on jonkinlainen spoileri :roll:
Linkit ja kuvat kelpaa mainiosti
(Anteeksi huono kuvaus kyseisestä osasta, kaverikin selitti sen vähän sinne päin :D )
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
Avatar
Henri Junkkala
Perustaja
Perustaja
Viestit: 1290
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:07
Paikkakunta: Pitkäjärvi
Viesti:

Joo ja ei

Viesti Kirjoittaja Henri Junkkala »

Eipä tästä nyt hyötyä liene mutta joo, olen tuon sortin virityksen nähnyt BMW:ssä. Ideana oli että takaluukku oli loivasti kantattu alaspäin ja alkuperäisen takaluukun kannen korkeudelle jätetty soiro metallia spoileriksi.

Näytti hirveältä. Joku noista saksalaisita viriviripajoista oli syyllinen vaan en muista mikä. Kulkupuoli oli kyllä sitten kohdallaan...

H

2009 Mercedes-Benz Atego 816 robottivaihteistolla ja ilmajousilla
2003 Mercedes-Benz 209.316 C209 CLK 270 CDI, 2D HT Coupé, 722.640 automaatti, lähes "Vollausstattung"
1993 Mercedes-Benz 124.106 VF124 E250D Lang , Italiassa rakennetusta 5-ovisesta ruumisautosta tehty 5,7 metrinen camokuvioinen paku, superturboprojekti työn alla
1994 Cadillac Fleetwood Eureka 6-door Limousine, 5,7L LT-1 V8, 4L60E automatic, 14-bolt GM diff
1995 Harley-Davidson XLHF 1210 "Fatster" custom build

EX-W123,2xC123,W124,S124,2xW201,W140 jne jne

"Ihmisen elämä on just niin hauskaa kuin mitä siitä itte tekee"
Avatar
enska
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 1976
Liittynyt: Ti 17.06.2003 23:21
Paikkakunta: stadi ja sisäkehä

Viesti Kirjoittaja enska »

kuulin tutulta mersu mieheltä, kyseisen virityksen olevan mersuun sopiva. Täytyy katsella jos löytyis kuvaa jostain...
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Hmm

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Mielipidekysymyksiähän nämä ovat, mutta mersuun ei kyllä mitkään spoilerit / helmahirvitykset sovi. Mersut ovat sen verran kaunislinjaisia, että kyllä ainoa ulkonäön ehostus on mielestäni madallus ja aluvanteet, niissäkin voi pitää järjen mukana.... jos mahdollista.

Mutta spoilerit mersussa, hyi hitt*.
Avatar
Henri Junkkala
Perustaja
Perustaja
Viestit: 1290
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:07
Paikkakunta: Pitkäjärvi
Viesti:

Spoileri ja spoileri

Viesti Kirjoittaja Henri Junkkala »

No tuon edelläkuvatun virityksen kanssa ei kyllä pääsisi Tuningtarinan "Minulla on Spoileri" -lehden kansikuvaan sillä siinähän on juuri ideana että autosta ei törrötä ulospäin mitään vaan entisen takaluukun kannen kohdalla oleva metalli toimii spoilerina ja takaluukkua on tämän spoilerin alta madallettu.

Tosiaan vaikea kuvailla sanoilla, oli se niin sanoinkuvaamaton näky, mutta periaatteessa ihan hyvä yritys luoda ilmanohjausta ilman törröttäviä spoilereita. Toteutus vain ontuu.

Eipä ne spoilerit minunkaan mielestäni useimpiin mersuihin sovi, joku sikaviritetty AMG sitten erikseen.

Henkka
"Eka viikolla revin spoilerin helvettiin Lumikistakin. 300D automaatti, huiput 175 km/h, ei tässä nyt tosiaan lisää downforcea kaivata"

2009 Mercedes-Benz Atego 816 robottivaihteistolla ja ilmajousilla
2003 Mercedes-Benz 209.316 C209 CLK 270 CDI, 2D HT Coupé, 722.640 automaatti, lähes "Vollausstattung"
1993 Mercedes-Benz 124.106 VF124 E250D Lang , Italiassa rakennetusta 5-ovisesta ruumisautosta tehty 5,7 metrinen camokuvioinen paku, superturboprojekti työn alla
1994 Cadillac Fleetwood Eureka 6-door Limousine, 5,7L LT-1 V8, 4L60E automatic, 14-bolt GM diff
1995 Harley-Davidson XLHF 1210 "Fatster" custom build

EX-W123,2xC123,W124,S124,2xW201,W140 jne jne

"Ihmisen elämä on just niin hauskaa kuin mitä siitä itte tekee"
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Re: Spoileri ja spoileri

Viesti Kirjoittaja PM »

Henri Junkkala kirjoitti:"Eka viikolla revin spoilerin helvettiin Lumikistakin. 300D automaatti, huiput 175 km/h, ei tässä nyt tosiaan lisää downforcea kaivata"
Eikös sen pitäisi kulkea 195 km/h? Onks sulla kone jo niin väljä tai tukossa ettei kelaa sitä mittariin enää? :wink:
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
enska
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 1976
Liittynyt: Ti 17.06.2003 23:21
Paikkakunta: stadi ja sisäkehä

Viesti Kirjoittaja enska »

Olen samaa mieltä Henrin kanssa näistä spoileri virityksistä, ei useammat Mersuun sovi. Mersu kun ei ole mikää teini dx, johon voi itse uretaanista ja vanhoista duunari hanskoista vääntää spoilerin. Mutta edelleen haluaisin nähdä mokoman "linnunpelättimen" kuvan :D

Kiitos mielipiteistä 8)
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
Avatar
ADahlber
Valvoja
Valvoja
Viestit: 47
Liittynyt: Ti 18.03.2003 14:27

Viesti Kirjoittaja ADahlber »

Turussa pyörii yksi musta w124 AMG missä on sellainen takaluukku.

Kyllä täytyy sanoa että aika sopivan näköinen oli mutta en kyllä laittaisin.

Kattosin että se on lasikuidusta tehty ja takaluukkussa oli joku design teksti mutta en nut muista.
Avatar
Henri Junkkala
Perustaja
Perustaja
Viestit: 1290
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:07
Paikkakunta: Pitkäjärvi
Viesti:

Huiput

Viesti Kirjoittaja Henri Junkkala »

Pasi M. kirjoitti:
Henri Junkkala kirjoitti:...300D automaatti, huiput 175 km/h, ei tässä nyt tosiaan lisää downforcea kaivata"
Eikös sen pitäisi kulkea 195 km/h? Onks sulla kone jo niin väljä tai tukossa ettei kelaa sitä mittariin enää? :wink:
Pitäiskö sen muka niin perkeleesti mennä? Vapaastihengittävän automaatilla? -86?

Ikinä ole ajanut yli 180 mittarin mukaan ja sekin on noin 175 todellista nopeutta.

Ja kukas sitä viittii taksivanhusta kiduttaa muutenkaan. Tosin 160 on vielä ihan mukava matkanopeus (nimim. kymppitiellä ei ole ollenkaan liikennettä aamuyöstä arkipäivinä)

2009 Mercedes-Benz Atego 816 robottivaihteistolla ja ilmajousilla
2003 Mercedes-Benz 209.316 C209 CLK 270 CDI, 2D HT Coupé, 722.640 automaatti, lähes "Vollausstattung"
1993 Mercedes-Benz 124.106 VF124 E250D Lang , Italiassa rakennetusta 5-ovisesta ruumisautosta tehty 5,7 metrinen camokuvioinen paku, superturboprojekti työn alla
1994 Cadillac Fleetwood Eureka 6-door Limousine, 5,7L LT-1 V8, 4L60E automatic, 14-bolt GM diff
1995 Harley-Davidson XLHF 1210 "Fatster" custom build

EX-W123,2xC123,W124,S124,2xW201,W140 jne jne

"Ihmisen elämä on just niin hauskaa kuin mitä siitä itte tekee"
luokyio
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1055
Liittynyt: Pe 02.05.2003 15:40
Paikkakunta: Espoo

Re: Huiput

Viesti Kirjoittaja luokyio »

Henri Junkkala kirjoitti: Pitäiskö sen muka niin perkeleesti mennä? Vapaastihengittävän automaatilla? -86?

Ikinä ole ajanut yli 180 mittarin mukaan ja sekin on noin 175 todellista nopeutta.

Ja kukas sitä viittii taksivanhusta kiduttaa muutenkaan. Tosin 160 on vielä ihan mukava matkanopeus (nimim. kymppitiellä ei ole ollenkaan liikennettä aamuyöstä arkipäivinä)
Muistaakseni manuaalilla 190 ja automaatilla 185 km/h.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Re: Huiput

Viesti Kirjoittaja PM »

Marko L. kirjoitti:Muistaakseni manuaalilla 190 ja automaatilla 185 km/h.
Itse päästelin tuolla 300D Aut :lla suoralla tiellä (ei siis alamäkeen :wink: ) mittarin mukaan yli 190km/h, mutta taitaa olla semmonen ~10km/h mittarivirhe jo tuossa nopeudessa.
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12592
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

ADahlber kirjoitti:Turussa pyörii yksi musta w124 AMG missä on sellainen takaluukku.

Kyllä täytyy sanoa että aika sopivan näköinen oli mutta en kyllä laittaisin.

Kattosin että se on lasikuidusta tehty ja takaluukkussa oli joku design teksti mutta en nut muista.
jep, itse oon kanssa monta kertaa nähny kyseisen auton, tummansininen oli. Tarttuu silmään kyllä se toteutus, ei mielestäni kylläkään mikään kauhean nätti :?
Avatar
suzy
Mersutar
Mersutar
Viestit: 126
Liittynyt: To 05.06.2003 12:28
Paikkakunta: Napapiirin paremmalla puolen

no nytkö pitäisi repiä tuo spoileri irti

Viesti Kirjoittaja suzy »

kun se 4 vuotta lojui nurkassa ja mennä suvena "liimasin" sen kiinni.Ei tuo lintulauta kyllä kauheen komea ole.
kattokeepa vaikka:
http://www.nettiauto.com/42027
MB C220D Farmari, MB609 James Cook
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12592
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

mercedes:

ot: porukoilla mökki sallassa, ihan hauska ja mukava paikka!!
Avatar
Jori K
Mersumies
Mersumies
Viestit: 687
Liittynyt: Pe 04.04.2003 21:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Hmm

Viesti Kirjoittaja Jori K »

Mauri H. kirjoitti:Mielipidekysymyksiähän nämä ovat, mutta mersuun ei kyllä mitkään spoilerit / helmahirvitykset sovi. Mersut ovat sen verran kaunislinjaisia, että kyllä ainoa ulkonäön ehostus on mielestäni madallus ja aluvanteet, niissäkin voi pitää järjen mukana.... jos mahdollista.

Mutta spoilerit mersussa, hyi hitt*.
jep - osittain samaa mieltä täälläkin. esim. 107-koppaseen coupeen ei sovi kuin etuhelma, mutta annas olla kun ottaa sen "C:n" pois niin a vot:
Kuva
- toimii kuin hirvi!
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Re: Hmm

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

350 SLC kirjoitti:
Mauri H. kirjoitti:Mielipidekysymyksiähän nämä ovat, mutta mersuun ei kyllä mitkään spoilerit / helmahirvitykset sovi. Mersut ovat sen verran kaunislinjaisia, että kyllä ainoa ulkonäön ehostus on mielestäni madallus ja aluvanteet, niissäkin voi pitää järjen mukana.... jos mahdollista.

Mutta spoilerit mersussa, hyi hitt*.
jep - osittain samaa mieltä täälläkin. esim. 107-koppaseen coupeen ei sovi kuin etuhelma, mutta annas olla kun ottaa sen "C:n" pois niin a vot:
Kuva
- toimii kuin hirvi!
No tuo etuspoikka menee, mutta nuo sivuhelmat on kyllä tosi jälkikäteen tehdyn oloiset ja jotenkin turhan modernit SL:ään... mielestäni.
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Re: Hmm

Viesti Kirjoittaja PM »

Mauri H. kirjoitti:No tuo etuspoikka menee, mutta nuo sivuhelmat on kyllä tosi jälkikäteen tehdyn oloiset ja jotenkin turhan modernit SL:ään... mielestäni.
No joo, mutta ei pari muovinpalaa sentään voi koko autoa pilata. Kyllähän tommosen ottais "pitkin hampain". :wink:
Vaikee sanoo, kun ei ole nähnyt luonnossa, mutta eipä nuo 60/70-luvun mersut meikäläisen mielestä paljoa tarvi mitään lisähärpäkkeitä. Jos tuunaa, niin sitten sen ajan hengen mukaan. :roll:

Edit: Tuo kylki olisi paremman näköinen, jos tuo levikehärdelli olisi yhtä osaa tuosta kylkilistasta alaspäin (siis tietenkin siten että ovet aukeis sen jälkeen :wink: ).
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Re: Hmm

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Pasi M. kirjoitti:Edit: Tuo kylki olisi paremman näköinen, jos tuo levikehärdelli olisi yhtä osaa tuosta kylkilistasta alaspäin (siis tietenkin siten että ovet aukeis sen jälkeen :wink: ).
Joo, siitähän tulisikin sitten muovikylkinen 107 SL :lol: Se voisikin olla ihan hauskan näköinen.
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12592
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

muuten ihan mukiin menevä, jälleen kerra pakko valittaa tympeän näköisestä takapäästä, ammottaa tyhjyyttään typerän näköisesti kun takapuskuri varmaan 20cm ainakin ylempänä :(
Avatar
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4635
Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth

Viesti Kirjoittaja Saul »

epk kirjoitti:muuten ihan mukiin menevä, jälleen kerra pakko valittaa tympeän näköisestä takapäästä, ammottaa tyhjyyttään typerän näköisesti kun takapuskuri varmaan 20cm ainakin ylempänä :(
Jep. Ainakin takavuosina kaikki paikat oli täynnä W123:sia, jossa oli viriviri etuhelma, mutta ei sitten mitään muuta... :? Samaa vikaa tässäkin.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition


http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Avatar
Jori K
Mersumies
Mersumies
Viestit: 687
Liittynyt: Pe 04.04.2003 21:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jori K »

epk kirjoitti:muuten ihan mukiin menevä, jälleen kerra pakko valittaa tympeän näköisestä takapäästä, ammottaa tyhjyyttään typerän näköisesti kun takapuskuri varmaan 20cm ainakin ylempänä :(
no, puskuri jatkaa kylkilistojen linjaa...
- tuo on muistaakseni ihan amg:n oma satsi 107-koppasiin ja siihen kuuluu myös takahelma, mutta se on makuasia että sopiiko se tuohon vaiko eikö. (niinkuin kaikki muutkin mielipiteet ulkonäköön liittyen) et silleen.
Avatar
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4635
Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth

Viesti Kirjoittaja Saul »

350 SLC kirjoitti:
epk kirjoitti:muuten ihan mukiin menevä, jälleen kerra pakko valittaa tympeän näköisestä takapäästä, ammottaa tyhjyyttään typerän näköisesti kun takapuskuri varmaan 20cm ainakin ylempänä :(
no, puskuri jatkaa kylkilistojen linjaa...
- tuo on muistaakseni ihan amg:n oma satsi 107-koppasiin ja siihen kuuluu myös takahelma, mutta se on makuasia että sopiiko se tuohon vaiko eikö. (niinkuin kaikki muutkin mielipiteet ulkonäköön liittyen) et silleen.
Kaikki asiat on makuasioita :wink: , mutta jotain pientä helmaa se peräkin kaipaa jos kerran muuallakin helmat on. Puskuri sinällään on tietysti ihan oikeassa paikassa kylkilistojen jatkeena.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition


http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Avatar
Temppa
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 35
Liittynyt: Pe 25.04.2003 15:54
Paikkakunta: E-Savo

Re: no nytkö pitäisi repiä tuo spoileri irti

Viesti Kirjoittaja Temppa »

mercedes kirjoitti:kun se 4 vuotta lojui nurkassa ja mennä suvena "liimasin" sen kiinni.Ei tuo lintulauta kyllä kauheen komea ole.
kattokeepa vaikka:
http://www.nettiauto.com/42027
Ei kyllä ainakaan mulle avautunu minkään sortin kuvaa.
190D -86
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Re: no nytkö pitäisi repiä tuo spoileri irti

Viesti Kirjoittaja PM »

Temppa kirjoitti:
mercedes kirjoitti:kun se 4 vuotta lojui nurkassa ja mennä suvena "liimasin" sen kiinni.Ei tuo lintulauta kyllä kauheen komea ole.
kattokeepa vaikka:
http://www.nettiauto.com/42027
Ei kyllä ainakaan mulle avautunu minkään sortin kuvaa.
http://www.nettiauto.com/extra/carimg/b ... 03aabe.jpg

Kuva
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
suzy
Mersutar
Mersutar
Viestit: 126
Liittynyt: To 05.06.2003 12:28
Paikkakunta: Napapiirin paremmalla puolen

spoileri

Viesti Kirjoittaja suzy »

no pitääkö ottaa pois :oops: ?
Tänäpäivänä tuli vahattua auton katto!Aidolla vahalla puunaten.Mutta ei kerennyt enempää kun tuli ukkoskuuro!Samalla tuli todettua, että "s..tanan pikiukot" on taas olleet paikkaamassa teitä. Helmat täynnänsä pieniä pikipilkkuja.Sai pestä tosissaan.
Muuten onko kukaan kokeillut ihmevahaa, suoraan kuranpäälle pantavaa, nimi ei tuu mieleen juuri nyt, mutta myydään pumppupulloissa.Olen sitä laittanut pari kertaa, lika lähti kyllä yllättävän hyvin.En suoraan rapaan tosin iljennyt laittaa, mutta piet kyllä lähti.Pinta säilyi kauan hyvänä.
MB C220D Farmari, MB609 James Cook
Avatar
Jori K
Mersumies
Mersumies
Viestit: 687
Liittynyt: Pe 04.04.2003 21:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Hmm

Viesti Kirjoittaja Jori K »

Pasi M. kirjoitti:Vaikee sanoo, kun ei ole nähnyt luonnossa, mutta eipä nuo 60/70-luvun mersut meikäläisen mielestä paljoa tarvi mitään lisähärpäkkeitä. Jos tuunaa, niin sitten sen ajan hengen mukaan. :roll:
Lisää vettä myllyyn! Ajan hengen mukaan ja vielä AMG:n toimesta:

Kuva
Kuva
- ruma kuin eskimon perse, mutta ajan hengen mukaan t/duunattu :wink:
luokyio
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1055
Liittynyt: Pe 02.05.2003 15:40
Paikkakunta: Espoo

Re: spoileri

Viesti Kirjoittaja luokyio »

mercedes kirjoitti:no pitääkö ottaa pois :oops: ?
Jos kerta olet myymässä Mersuasi, niin kannattanee jättää paikalleen. Se voi jopa nostaa arvoa joidenkin silmissä, vaikka jotkut repisivätkin laudan pois (mukaanlukien minä).
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Re: Hmm

Viesti Kirjoittaja PM »

350 SLC kirjoitti:Lisää vettä myllyyn! Ajan hengen mukaan ja vielä AMG:n toimesta:
- ruma kuin eskimon perse, mutta ajan hengen mukaan t/duunattu :wink:
No joo, kauheehan toi on. Mutta tavoittelin jotain semmosta ideaa, kuin tuo velipoijaan amatsooni, jossa on maahantuojan kauppaama / hyväksymä R-Sportin alkuperäinen virityssarja kaikkine systeemeineen etc. heebeleineen. 10000€ olis pyynti tällä hetkellä (ei ole myynnissä) ja auton arvo senkun nousee vaan jatkuvasti. Eli alkuperäiset kelpaa kyllä, mutta chopatuilla, etc. pilatuilla ei ole paljoa arvoa, kun sentään puhutaan klassikoista. 8) :wink: :roll:
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
Tommi M
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 208
Liittynyt: La 05.04.2003 15:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tommi M »

saul kirjoitti:
epk kirjoitti:muuten ihan mukiin menevä, jälleen kerra pakko valittaa tympeän näköisestä takapäästä, ammottaa tyhjyyttään typerän näköisesti kun takapuskuri varmaan 20cm ainakin ylempänä :(
Jep. Ainakin takavuosina kaikki paikat oli täynnä W123:sia, jossa oli viriviri etuhelma, mutta ei sitten mitään muuta... :? Samaa vikaa tässäkin.
Meikäläisen 123 farmissa on tälläinen zenderin sarja:
http://www.mobile.de/SIDS5vywN-CQg9rD33 ... 1998&top=2&

Menettelee mielestäni farmin korissa juuri ja juuri.
Jos Ford Motor Company on Ford-ihmisille FoMoCo, niin onko Honda Motor Company sitten honda-ihmisille HoMoCo?


W201
ex-W123 240td (Parts for sale)
HD
Vieras

sporttinen 124 ??

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Uskokaa nyt, että 124:sta ei saa urheilullisen näköstä mitenkään!

Spoilerit on aika kuvottavia ja pilaa koko auton, ja kuskin maineen siinä sivussa.
Vastaa Viestiin