Työpaikan vahtamisen yhteydessä pääsen eroon työsuhdeautosta ja siirryn omalla autolla kulkijoiden joukkoon.
No merkin valinta ei aiempien kokemusten perusteella ole kovinkaan vaikeata.
Farmarin tarviin, ilmastoinnin ja automaattilaatikon haluan. Mutta tarkoittaako nuo "haaveet" automaattisesti että pitäis löytää kolmelitrainen? Pärjääkö kaksijapuolikkaalla.Taloudelliset rahkeet yltävät jonnekin vuosimalleihin 91 - 92.
Paljonkohan tuollainen 300 -imudiesel-automaatti-farmari mahtaa kuluttaa tienpäällä?
Auton valintaan lisää faktoja...
Mieltymyksistä
Kysehän on paljolti mieltymyksistä, onhan kakspuolikkaan ja kolmelitraisen välillä vissi ero (94 hv / 158 Nm vastaan 113 hv / 191 Nm). Toisaalta 250:selläkin varmasti pärjää tien päällä, riippuen ajotyylistä.
300 TD automaatilla kuluttanee sellaiset 6.5 - 7 litraa reippaassa ajossa, oma turbollinen menee 8 litralla.
Turboton on kyllä turvallinen valinta ja suorituskyky kyllä riittää useimmille, onnea hankintaan.
300 TD automaatilla kuluttanee sellaiset 6.5 - 7 litraa reippaassa ajossa, oma turbollinen menee 8 litralla.
Turboton on kyllä turvallinen valinta ja suorituskyky kyllä riittää useimmille, onnea hankintaan.
Viimeksi muokannut Mauri H., Ti 01.07.2003 15:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Mieltymyksistä
En usko, että 6,5-7 ltr riittänee farkulle ja automaatille. Ennemmin veikkaisin seiskaa ja yli, mutta antaa omistajien puhua.Mauri H. kirjoitti:Kysehän on paljolti mieltymyksistä, onhan kakspuolikkaan ja kolmelitraisen välillä vissi ero (94 hv / 158 Nm vastaan 113 hv / 191 Nm). Toisaalta 250:selläkin varmasti pärjää tien päällä, riippuen ajotyylistä.
300 TD automaatilla kuluttaneen sellaiset 6.5 - 7 litraa reippaassa ajossa, oma turbollinen menee 8 litralla.
Turboton on kyllä turvallinen valinta ja suorituskyky kyllä riittää useimmille, onnea hankintaan.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Mieltymyksistä
Joo, tehtaan antamat lukemathan on 6.7 litraa 90km/h nopeudessa ja motarilla 8.8, itse en ikinä pääse juuri alle motarilukemien maantielläTimo L. kirjoitti:En usko, että 6,5-7 ltr riittänee farkulle ja automaatille. Ennemmin veikkaisin seiskaa ja yli, mutta antaa omistajien puhua.Mauri H. kirjoitti:Kysehän on paljolti mieltymyksistä, onhan kakspuolikkaan ja kolmelitraisen välillä vissi ero (94 hv / 158 Nm vastaan 113 hv / 191 Nm). Toisaalta 250:selläkin varmasti pärjää tien päällä, riippuen ajotyylistä.
300 TD automaatilla kuluttaneen sellaiset 6.5 - 7 litraa reippaassa ajossa, oma turbollinen menee 8 litralla.
Turboton on kyllä turvallinen valinta ja suorituskyky kyllä riittää useimmille, onnea hankintaan.
Edit: Timppa, tuo oli sitten 600:s viestisi
Sedan -250D ja automaatti on kyllä kokemukseni perusteella hyvin samantapainen kulkija kuin 200D manuaalilla, paitsi että viisipyttyisessä on hauskempi ääni.
Sama suomeksi: pärjää sillä tien päällä, vaikka mikään raketti ei kyseessä ole.
Sama suomeksi: pärjää sillä tien päällä, vaikka mikään raketti ei kyseessä ole.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
- Henri Junkkala
- Perustaja
- Viestit: 1290
- Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:07
- Paikkakunta: Pitkäjärvi
- Viesti:
300DA
No oma 300DA sedan vie 7,2 litraa satasella, ajan sitten kiltisti 110km/h matka-ajoa tai kaahin keskellä yötä 160tä. Hassua miten nopeus ei vapaastihengittävissä dieseleissä vaikuta kulutukseen oikeastaan ollenkaan, BMW 324d oli ihan sama juttu.
Farkkulisää menee puoli litraa satasta kohden.
Henkka
Farkkulisää menee puoli litraa satasta kohden.
Henkka
2009 Mercedes-Benz Atego 816 robottivaihteistolla ja ilmajousilla
2003 Mercedes-Benz 209.316 C209 CLK 270 CDI, 2D HT Coupé, 722.640 automaatti, lähes "Vollausstattung"
1993 Mercedes-Benz 124.106 VF124 E250D Lang , Italiassa rakennetusta 5-ovisesta ruumisautosta tehty 5,7 metrinen camokuvioinen paku, superturboprojekti työn alla
1994 Cadillac Fleetwood Eureka 6-door Limousine, 5,7L LT-1 V8, 4L60E automatic, 14-bolt GM diff
1995 Harley-Davidson XLHF 1210 "Fatster" custom build
EX-W123,2xC123,W124,S124,2xW201,W140 jne jne
"Ihmisen elämä on just niin hauskaa kuin mitä siitä itte tekee"
Re: Mieltymyksistä
Kas, onpas tuota taas tullut jauhettua. Ilmeisesti liian vähän tekemistä tai "mä oon vaan niin nopee" .Mauri H. kirjoitti: Edit: Timppa, tuo oli sitten 600:s viestisi
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi