Osia+mersu maalaukseen, minne mennä turussa?
Osia+mersu maalaukseen, minne mennä turussa?
elikkä nyt niitä HYVIÄ maalareita turun alueella, ja mielellään tietenkin edullinen
Pitäisi maalata sarja uudemman mallisia w124 kylkipaneeleita + autoa paikkamaalata. Osaako ketään suositella edukasta ja hyvää maalaria turun alueelta?
edellisestä "autotalli" maalarista jäi helvetin paha maku, yök!
ja mitähän tuollainen kustantaa kun maalaa koko sarjan noita leveitä listoja+helmat, ja sit vielä noin 20x20cm alue pitäis paikka maalata....?
kiitos tietämyksestä etukäteen!!!
Pitäisi maalata sarja uudemman mallisia w124 kylkipaneeleita + autoa paikkamaalata. Osaako ketään suositella edukasta ja hyvää maalaria turun alueelta?
edellisestä "autotalli" maalarista jäi helvetin paha maku, yök!
ja mitähän tuollainen kustantaa kun maalaa koko sarjan noita leveitä listoja+helmat, ja sit vielä noin 20x20cm alue pitäis paikka maalata....?
kiitos tietämyksestä etukäteen!!!
Morjens.
Meikäläinen on näille Varsinais-Suomen kavereille suositellut pariakin perniönseutulaista maalaria. AInakin Henkka käytti ensinmainitun palveluja ja totesi hyväksi.
Annettakoon tässä vielä yhteystiedot, jos vaikka uskaltaisit tuoda mersun tänne periferiaan, so. kolmen vartin matkan päähän Turusta.
Autopeltiseppä Leif Sjöblom, p. (02) 735 0775.
Kiskon US-Motors (02) 739 2400.
Ja malttia matkaan: ainakin Sjöblomille on yleensä kesäaikaan hirveät jonot, kun ihmiset tuovat miehelle autojaan laitettavaksi mistälie pääkaupunkiseudulta.
Meikäläinen on näille Varsinais-Suomen kavereille suositellut pariakin perniönseutulaista maalaria. AInakin Henkka käytti ensinmainitun palveluja ja totesi hyväksi.
Annettakoon tässä vielä yhteystiedot, jos vaikka uskaltaisit tuoda mersun tänne periferiaan, so. kolmen vartin matkan päähän Turusta.
Autopeltiseppä Leif Sjöblom, p. (02) 735 0775.
Kiskon US-Motors (02) 739 2400.
Ja malttia matkaan: ainakin Sjöblomille on yleensä kesäaikaan hirveät jonot, kun ihmiset tuovat miehelle autojaan laitettavaksi mistälie pääkaupunkiseudulta.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
- Henri Junkkala
- Perustaja
- Viestit: 1290
- Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:07
- Paikkakunta: Pitkäjärvi
- Viesti:
Heh
Arvasin että Aku mainostaa Leifiä ja jollei olisi huomannut niin tehdä niin olisin sen tehnyt puolestaan.
Voin palveluja kokeiltuani suositella niin peltisepän- kuin maalrintöihinkin Leifiä tietyin varauksin.
Eli pitää olla asenne kohdallaan; nyt ollaan todella syvällä perämettässä yhdenmiehenyrityksessä ja kyseessä on jamppa jolla ei ole mihinkään kiire.
Aku minua jo aikanaan opasti että ensitapaamisella menee tunti ja puoli askia tupakkia ennen kuin ollaan puhuttu vielä tehtävästä työstä sanaakaan ja se piti ihan paikkansa. Mikä ei suinkaan ole negatiivinen asia sillä Leifin kaltaisen vanhan polven automiehen kanssa juttelisi vaikka kuinka pitkään ja niinhän sitä tuli sitten turistuakin.
Lisäksi Leifillä ei ole ikinä kiire eli projektiaikataulut eivät välttämäti pidä paikkaansa ja siihen pitää vain varautua. Eli jos sovit että homma tehdään viikossa niin se tarkoittaa että LEif makailee 4 päivää, potkii itseään persuksille viidennen ja sitten paahtaa hiki hatussa yötä myöten koko viikonlopun ja saa sen valmiiksi sunnuntai-iltana kello 22
Ja mitä tahansa teetätkin niin älä vain mene sanomaan että sillä hommalla ei ole kiire koska siinä tapauksessa se on vielä vuoden päästäkin siellä. Enkä edes liiottele.
Yhtä kaikki, jälki oli priimaa, palvelu hyvää, hinta naurettava ja Leif tosiaan tutustumisen arvoinen persoona. Revin tänään toisenkin kromikaarien irti, tökin sormeani mädäntyneen lokarin läpi parista paikkaa ja päätin syksymmällä laitattaa Leifillä tämänkin.
Henkka
Voin palveluja kokeiltuani suositella niin peltisepän- kuin maalrintöihinkin Leifiä tietyin varauksin.
Eli pitää olla asenne kohdallaan; nyt ollaan todella syvällä perämettässä yhdenmiehenyrityksessä ja kyseessä on jamppa jolla ei ole mihinkään kiire.
Aku minua jo aikanaan opasti että ensitapaamisella menee tunti ja puoli askia tupakkia ennen kuin ollaan puhuttu vielä tehtävästä työstä sanaakaan ja se piti ihan paikkansa. Mikä ei suinkaan ole negatiivinen asia sillä Leifin kaltaisen vanhan polven automiehen kanssa juttelisi vaikka kuinka pitkään ja niinhän sitä tuli sitten turistuakin.
Lisäksi Leifillä ei ole ikinä kiire eli projektiaikataulut eivät välttämäti pidä paikkaansa ja siihen pitää vain varautua. Eli jos sovit että homma tehdään viikossa niin se tarkoittaa että LEif makailee 4 päivää, potkii itseään persuksille viidennen ja sitten paahtaa hiki hatussa yötä myöten koko viikonlopun ja saa sen valmiiksi sunnuntai-iltana kello 22
Ja mitä tahansa teetätkin niin älä vain mene sanomaan että sillä hommalla ei ole kiire koska siinä tapauksessa se on vielä vuoden päästäkin siellä. Enkä edes liiottele.
Yhtä kaikki, jälki oli priimaa, palvelu hyvää, hinta naurettava ja Leif tosiaan tutustumisen arvoinen persoona. Revin tänään toisenkin kromikaarien irti, tökin sormeani mädäntyneen lokarin läpi parista paikkaa ja päätin syksymmällä laitattaa Leifillä tämänkin.
Henkka
2009 Mercedes-Benz Atego 816 robottivaihteistolla ja ilmajousilla
2003 Mercedes-Benz 209.316 C209 CLK 270 CDI, 2D HT Coupé, 722.640 automaatti, lähes "Vollausstattung"
1993 Mercedes-Benz 124.106 VF124 E250D Lang , Italiassa rakennetusta 5-ovisesta ruumisautosta tehty 5,7 metrinen camokuvioinen paku, superturboprojekti työn alla
1994 Cadillac Fleetwood Eureka 6-door Limousine, 5,7L LT-1 V8, 4L60E automatic, 14-bolt GM diff
1995 Harley-Davidson XLHF 1210 "Fatster" custom build
EX-W123,2xC123,W124,S124,2xW201,W140 jne jne
"Ihmisen elämä on just niin hauskaa kuin mitä siitä itte tekee"
Keltaiset sivut auttaa tässäkin asiassa...
Mutta juolahtipa mieleeni pikku piru. Käyhän kysäisemässä, josko Triangle motorsissa olisi maalamolla aikaa. Paikkahan on erikoistunut entisöinteihin, ja jälki on todella hienoa. Ymmärrettävästi jonkun ladon alta löytyneen auton saattaminen liikennekuntoon maksaa vähän helkkaristi, mutta mistä sitä tietää miten halvalla siellä ruiskutetaan yksi moderni mersu paraatikuntoon.
Mutta juolahtipa mieleeni pikku piru. Käyhän kysäisemässä, josko Triangle motorsissa olisi maalamolla aikaa. Paikkahan on erikoistunut entisöinteihin, ja jälki on todella hienoa. Ymmärrettävästi jonkun ladon alta löytyneen auton saattaminen liikennekuntoon maksaa vähän helkkaristi, mutta mistä sitä tietää miten halvalla siellä ruiskutetaan yksi moderni mersu paraatikuntoon.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
- Henri Junkkala
- Perustaja
- Viestit: 1290
- Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:07
- Paikkakunta: Pitkäjärvi
- Viesti:
MAhdoinko nyt antaa Leifin maalailusta negatiivisen kuvan... Tarkoitus oli kyllä kehua. Jälki oli suorastaan loistavaa ja hintataso ihna muuta kuin mitä olisi odottanut.
Meinaan että soita nyt edes niin kuulet millainen kiire sillä on.
Henkka
Meinaan että soita nyt edes niin kuulet millainen kiire sillä on.
Henkka
2009 Mercedes-Benz Atego 816 robottivaihteistolla ja ilmajousilla
2003 Mercedes-Benz 209.316 C209 CLK 270 CDI, 2D HT Coupé, 722.640 automaatti, lähes "Vollausstattung"
1993 Mercedes-Benz 124.106 VF124 E250D Lang , Italiassa rakennetusta 5-ovisesta ruumisautosta tehty 5,7 metrinen camokuvioinen paku, superturboprojekti työn alla
1994 Cadillac Fleetwood Eureka 6-door Limousine, 5,7L LT-1 V8, 4L60E automatic, 14-bolt GM diff
1995 Harley-Davidson XLHF 1210 "Fatster" custom build
EX-W123,2xC123,W124,S124,2xW201,W140 jne jne
"Ihmisen elämä on just niin hauskaa kuin mitä siitä itte tekee"