Pitihän sitä rekisteröityä foorumille kun tuli hankituksi Mese, vanhoilla päivillään vielä.( ..vain 180 C A vm-02) aj 251 tkm. Olis kai pitänyt hankkia jo aiemmin ?
Myyjä ei tiennyt radion koodista mitään, enkä löytänyt haulla kaikkea mitä olis hyvä tietää.
Siis; koodin -sen mukaan, saa Veholta ( minun tapauksessa Tampereelta tai saisiko s-postilla mistä vain?)
ja kuinka se radioon syötetään.? Se toimii nyt mutta on tapana käydä kohtia läpi, ja akun irroitus saattaa tulle tehtyä?
Korista: sehän on tunnetusti ruosteherkkä kori! -kun autojen koplauksesta on (harrasteenakin) tottumusta, olen ottanut sisälokasuojat pois ja tarkoitus käydä läpi alakneet ruostekohdat ja estää uusien syntyminen massauksella. Jos vaikka 90% -saisi onnistumaan.
Onko tuohon muilla hyviä vinkkejä?
Sekä siihen radiokoodiin.
mesen osto ja radiokoodi
Re: mesen osto ja radiokoodi
Tervetuloa foorumille. W203 korimallissa on mielestäni jo sellainen radio mikä ei kysy koodia enää vaan se kommunikoi auton kanssa väylää tms pitkin. Ainakin jotkut Audio 10 mallit on jouduttu käyttämään Star-testerissä eli auto jossa radio paikoillaan viedään testeriin; tehdään ns "paritus". Mutta yhden sellaisen laitteen minkä ostin saksasta niin lähti toimimaan ilman paritusta, autossa oli ennen kasettimalli ja laitettiin CD malli.
Miksi haluat syöttää koodin? Mikä on siis ongelma
Miksi haluat syöttää koodin? Mikä on siis ongelma
1987 MB 560 SEC museoauto
1991 MB 190E projekti
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
1991 MB 190E projekti
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: mesen osto ja radiokoodi
karra taitaa viitata radion versiokoodaukseen, jotkut mallit pitää koodata automallin mukaiseksi. Sen jälkeen radion voi siirtää koodaamatta toiseen samanlaiseen autoon. Audio 10 malleja on monenlaisia, ainakin joissakin on radion varkaussuojakoodi. Ihan uusimmat radiot, 212 tai jotain siitä eteenpäin voi olla runkonumeroon sidottuja. Silloin taas ei tarvita koodia vaikka akun irrottaisi.
W203:sta en tunne, voi hyvinkin olla että ei tarvitse suojakoodia jos karra niin muistelee. Selviäisi kyllä jos auton tiedot olisi käytettävissä.
W203:sta en tunne, voi hyvinkin olla että ei tarvitse suojakoodia jos karra niin muistelee. Selviäisi kyllä jos auton tiedot olisi käytettävissä.
Re: mesen osto ja radiokoodi
Kyllä tietoja saa jos joku vaivautuu katsomaan radiokoodia ( tarvitaanko ja kuinka se syötetään -joka syöttö voi opaskirjastakin selvitä? siinä en huomannut koodista kuitankaan mitään)
MB C 180 vm -02 ja mitä enemmän on tarve?
MB C 180 vm -02 ja mitä enemmän on tarve?
Re: mesen osto ja radiokoodi
Täältäkin puoltoääni sille että W203:ssa ei tarvita koodia
Re: mesen osto ja radiokoodi
Joo hyvä että sain varmistuksen asiaan: Radio vihokoa ehdin vilkaista kiireisenä vain sieltä täältä. Ei ollut selvästi mainintaa koodista, paitsi Pin -koodista oli puhelinliitäntään kaiketi !
Näin sitten voin irroittaa akun ja "putsata" -sen vihreässä homeessa? olevat ( vai mitä seon) -navat. Ei kai sieltä mikään muu sekoa siinä "rytäkässä" ??
Kiitoskia vaivastanne !
Näin sitten voin irroittaa akun ja "putsata" -sen vihreässä homeessa? olevat ( vai mitä seon) -navat. Ei kai sieltä mikään muu sekoa siinä "rytäkässä" ??
Kiitoskia vaivastanne !
Re: mesen osto ja radiokoodi
Akunkengän irrottelussa saattaa rikkoutua ohjainlaitteita, eli se ei ole suositeltavaa ellei ole pakko. Nimenomaan alkupään W203 on herkkä.
Hapettumat akunkengistä lähtevät lämpimällä vedellä + harjalla.
Hapettumat akunkengistä lähtevät lämpimällä vedellä + harjalla.
wiimax.fi




