Mistä muualta kuin nettiautosta ja autotallista kannattaa etsiä ? Keltaseen pörssiin en luota kun oon pari kertaa tehny turhan reisun jotain lahopuuta kattoon..... Vieläkös noita mainoslehtiä kannattaa vilkuilla ?
joku tämmönen vois sopia kesäautoksi
EUR 5.900
Verhandlungsbasis
Daten:
120.500 km, 97 kW (132 PS), EZ: 08/91, TÜV: 01/05, AU: 01/05, gold-metallic, 2/3 Türen, Benzin
Besonderheiten:
ABS, Stabilitätskontrolle, Klimaanlage, Zentralverriegelung, el. Wegfahrsperre, Lederausstattung, Leichtmetallfelgen, Schiebedach, el. Fensterheber
Beschreibung:
Leder ,siistin näköset nahat,
4xE.Fenster, 2xE.Spiegel, Klima, 2xOrthopädischensitze, SV, ZV, ESSD, ABS, ASD, Nevo, 2x Sitzheizung, Sportfahrwerk, Temperaturanzeige, 4xKopfstützen,Holz, Sehrsauber, 5 Gang, G Kat, Telefon + Freisprich einrichtung, Usw.
Anbieter:
eli ei kait se pois suljettua oo toi hakukaan ? Oon vähän kallistumassa ton pappamallin 230 puoleen ? koska suomessa tuolla suorituskyvyllä nyt ei oo mitään merkitystä ?
ce:n haku
- Nikkelimarkka
- Sisäänajossa
- Viestit: 38
- Liittynyt: La 24.05.2003 15:09
- Paikkakunta: Etelä-Häme
ce:n haku
ML 320 cdi
Re: ce:n haku
Kuulin, että Saksan maalla 230 ja 300 mallin hinnat ovat melkein samat. Toki auton kunto ja siisteys vaikuttaa suoraan hintapyyntöön. Ei tuolla 230:aan jalkoihin jää, mutta ainahan lisävoimat antavat lisävauhtia matkan tekoonNikkelimarkka kirjoitti: eli ei kait se pois suljettua oo toi hakukaan ? Oon vähän kallistumassa ton pappamallin 230 puoleen ? koska suomessa tuolla suorituskyvyllä nyt ei oo mitään merkitystä ?
-
- Mersumies
- Viestit: 923
- Liittynyt: Su 06.04.2003 23:44
nikkelimarkka:
kannattaa kattoo 'tarkasti' kannen tiivisteen kunto, se kun tuppaa vuotamaan tossa 200ja300tkm välissä, tyyppiominaisuus tossa mallissa ...mulla se laitettiin noin satku(?) sitten ja sen jälkeen toiminut kuin unelma...muuten pappakone ilmeisen kestävä
kannattaa kattoo 'tarkasti' kannen tiivisteen kunto, se kun tuppaa vuotamaan tossa 200ja300tkm välissä, tyyppiominaisuus tossa mallissa ...mulla se laitettiin noin satku(?) sitten ja sen jälkeen toiminut kuin unelma...muuten pappakone ilmeisen kestävä
-kaba ,
BMW 328i cabrio -97.
ex. 230ce -90. 330tkm, "Catherine is gone"
BMW 328i cabrio -97.
ex. 230ce -90. 330tkm, "Catherine is gone"
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 13
- Liittynyt: La 12.07.2003 12:07
- Paikkakunta: Norway
Joo niin voin kertoo etta 230 moottori on herkka lammolle ja KE jetronik ruisku vaeltelee tyhjakaynnilla kun ilmamassa mittarin kylessa oleva saadin vioittuu..(siis kat mallissa )joka tuntuu olevan aika lailla tyyppi vika.Jos kansitiiviste menee niin KANNATTAA oikaista kansi ja vaihtaa ohjarin kumet tai monesti on ite ohjarit niin kuluneet ettei auta kumien vaihto mitaan!
ottaisin kylla mieluiten 300 sen jos hakea pitas, on aika nuhanen katilla varustettu 230 nen...
ottaisin kylla mieluiten 300 sen jos hakea pitas, on aika nuhanen katilla varustettu 230 nen...
- dieselflosse
- Valvoja
- Viestit: 1617
- Liittynyt: Ti 18.03.2003 08:43
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Agentti
Terve!
Jos Saksan maalle mieli, niin suosittelen agentin käyttöä. Heillä on aikaa katsoa eri vaihtoehtoja rauhassa. Jos itse lähtee vaikkapa viikon reissulle, niin aika kova heebo täytyy olla, jos ei lähtöpäivänä tee heräteostosta...
Agentin käytössä täytyy muistaa speksata haluttu auto tarkkaan ja pitäytyä niissä spekseissä, kun autoja alkaa löytyä. Lisäksi on syytä varata riittävästi aikaa.
Voin lämpimästi suositella agenttia, jota itse käytin. Eli, kannattaa kurkata tänne.
Jos Saksan maalle mieli, niin suosittelen agentin käyttöä. Heillä on aikaa katsoa eri vaihtoehtoja rauhassa. Jos itse lähtee vaikkapa viikon reissulle, niin aika kova heebo täytyy olla, jos ei lähtöpäivänä tee heräteostosta...
Agentin käytössä täytyy muistaa speksata haluttu auto tarkkaan ja pitäytyä niissä spekseissä, kun autoja alkaa löytyä. Lisäksi on syytä varata riittävästi aikaa.
Voin lämpimästi suositella agenttia, jota itse käytin. Eli, kannattaa kurkata tänne.
Terveisin
Tero
Tero