ce:n haku

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
Nikkelimarkka
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 38
Liittynyt: La 24.05.2003 15:09
Paikkakunta: Etelä-Häme

ce:n haku

Viesti Kirjoittaja Nikkelimarkka »

Mistä muualta kuin nettiautosta ja autotallista kannattaa etsiä ? Keltaseen pörssiin en luota kun oon pari kertaa tehny turhan reisun jotain lahopuuta kattoon..... Vieläkös noita mainoslehtiä kannattaa vilkuilla ?

joku tämmönen vois sopia kesäautoksi

EUR 5.900
Verhandlungsbasis

Daten:
120.500 km, 97 kW (132 PS), EZ: 08/91, TÜV: 01/05, AU: 01/05, gold-metallic, 2/3 Türen, Benzin

Besonderheiten:
ABS, Stabilitätskontrolle, Klimaanlage, Zentralverriegelung, el. Wegfahrsperre, Lederausstattung, Leichtmetallfelgen, Schiebedach, el. Fensterheber
Beschreibung:
Leder ,siistin näköset nahat,
4xE.Fenster, 2xE.Spiegel, Klima, 2xOrthopädischensitze, SV, ZV, ESSD, ABS, ASD, Nevo, 2x Sitzheizung, Sportfahrwerk, Temperaturanzeige, 4xKopfstützen,Holz, Sehrsauber, 5 Gang, G Kat, Telefon + Freisprich einrichtung, Usw.

Anbieter:

eli ei kait se pois suljettua oo toi hakukaan ? Oon vähän kallistumassa ton pappamallin 230 puoleen ? koska suomessa tuolla suorituskyvyllä nyt ei oo mitään merkitystä ?
ML 320 cdi
Avatar
code
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 288
Liittynyt: Ke 30.04.2003 13:11
Paikkakunta: Espoo

Re: ce:n haku

Viesti Kirjoittaja code »

Nikkelimarkka kirjoitti: eli ei kait se pois suljettua oo toi hakukaan ? Oon vähän kallistumassa ton pappamallin 230 puoleen ? koska suomessa tuolla suorituskyvyllä nyt ei oo mitään merkitystä ?
Kuulin, että Saksan maalla 230 ja 300 mallin hinnat ovat melkein samat. Toki auton kunto ja siisteys vaikuttaa suoraan hintapyyntöön. Ei tuolla 230:aan jalkoihin jää, mutta ainahan lisävoimat antavat lisävauhtia matkan tekoon :lol:
W210 Eemeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 923
Liittynyt: Su 06.04.2003 23:44

Viesti Kirjoittaja W210 Eemeli »

Vähän tuppaa lähes joka mallissa Saksan maalla olla sama homma, että moottorin koko ei vaikuta niin paljon hintaan kuin täällä Suomessa. Erot näkyvät sitten veropäätöksessä.
Avatar
kaba
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 98
Liittynyt: Ti 10.06.2003 13:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kaba »

nikkelimarkka:

kannattaa kattoo 'tarkasti' kannen tiivisteen kunto, se kun tuppaa vuotamaan tossa 200ja300tkm välissä, tyyppiominaisuus tossa mallissa :)...mulla se laitettiin noin satku(?) sitten ja sen jälkeen toiminut kuin unelma...muuten pappakone ilmeisen kestävä :D
-kaba ,
BMW 328i cabrio -97.
ex. 230ce -90. 330tkm, "Catherine is gone"
messersmitti
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 13
Liittynyt: La 12.07.2003 12:07
Paikkakunta: Norway

Viesti Kirjoittaja messersmitti »

Joo niin voin kertoo etta 230 moottori on herkka lammolle ja KE jetronik ruisku vaeltelee tyhjakaynnilla kun ilmamassa mittarin kylessa oleva saadin vioittuu..(siis kat mallissa )joka tuntuu olevan aika lailla tyyppi vika.Jos kansitiiviste menee niin KANNATTAA oikaista kansi ja vaihtaa ohjarin kumet tai monesti on ite ohjarit niin kuluneet ettei auta kumien vaihto mitaan!
ottaisin kylla mieluiten 300 sen jos hakea pitas, on aika nuhanen katilla varustettu 230 nen...
Avatar
dieselflosse
Valvoja
Valvoja
Viestit: 1617
Liittynyt: Ti 18.03.2003 08:43
Paikkakunta: Nurmijärvi

Agentti

Viesti Kirjoittaja dieselflosse »

Terve!

Jos Saksan maalle mieli, niin suosittelen agentin käyttöä. Heillä on aikaa katsoa eri vaihtoehtoja rauhassa. Jos itse lähtee vaikkapa viikon reissulle, niin aika kova heebo täytyy olla, jos ei lähtöpäivänä tee heräteostosta...

Agentin käytössä täytyy muistaa speksata haluttu auto tarkkaan ja pitäytyä niissä spekseissä, kun autoja alkaa löytyä. Lisäksi on syytä varata riittävästi aikaa.

Voin lämpimästi suositella agenttia, jota itse käytin. Eli, kannattaa kurkata tänne.
Terveisin
Tero
Vastaa Viestiin