Coupen hinta kohdallaan?
Coupen hinta kohdallaan?
Tässä alkaa mielestäni olemaan hinta jo aika lailla kohdallaan. Vai mitä mieltä ootte?
http://www.kolariautokeskus.net/keskus/14801.htm
http://www.kolariautokeskus.net/keskus/14801.htm
230 C 1978
Hmn
Hintaan ottamatta kantaa, nytpähän selvisi, mitä se Karo-sisustus tarkoittaa. Eikös tuo ole sama kuin Sportlinen sisustus?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
- Henri Junkkala
- Perustaja
- Viestit: 1290
- Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:07
- Paikkakunta: Pitkäjärvi
- Viesti:
Mikä coupeissa maksaa?
Mikäs siinä on että coupet maksavat edelleen vanhaa rahaa satatonnia ja päällekin kun sedanit maksavat noin 30-50% coupen hinnasta?
Meinaan että onko coupessa käytetty alustassa vaikka eri osia 500E tavoin tai onko autossa muuten mekaanisesti jotakin "lisäarvoa" kuin se että takapenkille menemistä on hankaloitettu unohtamalla pari ovea?
Henkka
"Nättejä ovat ja mukavia ajaakin mutta ei kai pelkkä harvinaisuus Suomessa hintaa noin paljoa pitäisi nostaa???"
Meinaan että onko coupessa käytetty alustassa vaikka eri osia 500E tavoin tai onko autossa muuten mekaanisesti jotakin "lisäarvoa" kuin se että takapenkille menemistä on hankaloitettu unohtamalla pari ovea?
Henkka
"Nättejä ovat ja mukavia ajaakin mutta ei kai pelkkä harvinaisuus Suomessa hintaa noin paljoa pitäisi nostaa???"
2009 Mercedes-Benz Atego 816 robottivaihteistolla ja ilmajousilla
2003 Mercedes-Benz 209.316 C209 CLK 270 CDI, 2D HT Coupé, 722.640 automaatti, lähes "Vollausstattung"
1993 Mercedes-Benz 124.106 VF124 E250D Lang , Italiassa rakennetusta 5-ovisesta ruumisautosta tehty 5,7 metrinen camokuvioinen paku, superturboprojekti työn alla
1994 Cadillac Fleetwood Eureka 6-door Limousine, 5,7L LT-1 V8, 4L60E automatic, 14-bolt GM diff
1995 Harley-Davidson XLHF 1210 "Fatster" custom build
EX-W123,2xC123,W124,S124,2xW201,W140 jne jne
"Ihmisen elämä on just niin hauskaa kuin mitä siitä itte tekee"
Samaa kauraa
Ei pitäisi olla coupessa mitään teknisiä eroja, pl. lyhyemmästä akselivälistä johtuvat poikkavuudet, siis kartaaniaksila, pakari jne.
Se että lisää maksamalla saa kaksi ovea vähemmän ja ahtaammat takatilat on sitten jokaisen oman valinnan paikka - suorituskykyä saa joka tapauksessa vastaavan sedanin verran, coupella ei ole edes käytännön painoetua puolellaan. Väittikö joku coupen olevan peräti 4-ovista aavistuksen raskaampi - tiedä häntä.
Se että lisää maksamalla saa kaksi ovea vähemmän ja ahtaammat takatilat on sitten jokaisen oman valinnan paikka - suorituskykyä saa joka tapauksessa vastaavan sedanin verran, coupella ei ole edes käytännön painoetua puolellaan. Väittikö joku coupen olevan peräti 4-ovista aavistuksen raskaampi - tiedä häntä.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Jotakin vastausta....
Eroja voi tulla näistä :
- esim. 230 E/ 230 CE hintaero uutena (ovh) oli n. "satkun".
- Nyt TaxFreenä tuodun vero on korkeampi kuin 4-ovisen, koska
tullilaskee/ vertaa markkinahintaa.
Mutta saksassa hintaero ei ole kovin suuri, varsinkin 300 CE:n saisi
aika kivaan hintaan. Vero on vain jotenkin....
Arvelen, että ohjehintaan vaikuttaa lähinnä pienemmät valmistussarjat,
sekä vakiona olevien varusteiden määrä ?
- esim. 230 E/ 230 CE hintaero uutena (ovh) oli n. "satkun".
- Nyt TaxFreenä tuodun vero on korkeampi kuin 4-ovisen, koska
tullilaskee/ vertaa markkinahintaa.
Mutta saksassa hintaero ei ole kovin suuri, varsinkin 300 CE:n saisi
aika kivaan hintaan. Vero on vain jotenkin....
Arvelen, että ohjehintaan vaikuttaa lähinnä pienemmät valmistussarjat,
sekä vakiona olevien varusteiden määrä ?
1980 200 Autom., 1993 E 300D-24, 1994 C 180 Aut., 1997 C 230 T Aut., 2003 E 240 T Aut.( sekä muutama muunkin merkkinen)
Jep.
Ja hintaero muuten on aina, vaikka kyse olisi kovinkin rääppäisistä yksilöistä. Esimerkiksi meikäläiselle tarjottiin W123 230CE:ta, joka on kilvissä mutta seissyt pihalla vuoden. Peltihommia olisi ja nokalla on kaasari-kutonen eli alkup. kone on jossain muualla. Hintaa pari vuotta sitten leimatulla värkillä olisi 30 000 mummunmarkkaa. Siinä ei paljoa naurata, että autolla on ajettu naurettavat 140 000 km ja se on vielä vanhemman pään auto, ratista päätellen.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Re: Jep.
Jotenkin alkoi soimaan korvissa korinvaihto...Aku P kirjoitti: ...Esimerkiksi meikäläiselle tarjottiin W123 230CE:ta, joka on kilvissä mutta seissyt pihalla vuoden... nokalla on kaasari-kutonen eli alkup. kone on jossain muualla... Siinä ei paljoa naurata, että autolla on ajettu naurettavat 140 000 km ja se on vielä vanhemman pään auto, ratista päätellen.
Niin, tai...
sitten autoon vaan on räjähtäneen nelosen tilalle isketty kutonen. Tai on haluttu muhevammat soundit. Se 230CE-lätkä takapeilissä antaa aiheen olettaa tätä.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97