S124 E320 -95 tuli taloon
Re: S124 E320 -95 tuli taloon
Ostin aamulla uudet kitkat, Nokian testivoittajat. Nyt ei enää liukastella ja auto muuttui ajolleen todella paljon.
Takakontista otin yhden painon pois, joten siellä on 32 kg jäljellä. Nastoja en jäänyt kaipaamaan, kitkoilla on paljon parempi pito kuin kuluneilla nastarenkailla. Kun kaasua käyttää maltillisesti, liikkeelle lähtiessäkään ei sudi yhtään. Nyt voi sanoa, että auto on hiljainen.
P.S. 1 kpl 32 kg ja 1 m pituinen, 2 cm paksu rautapaino myynnissä hintaan 50 €. Vie vähän tilaa.
Takakontista otin yhden painon pois, joten siellä on 32 kg jäljellä. Nastoja en jäänyt kaipaamaan, kitkoilla on paljon parempi pito kuin kuluneilla nastarenkailla. Kun kaasua käyttää maltillisesti, liikkeelle lähtiessäkään ei sudi yhtään. Nyt voi sanoa, että auto on hiljainen.
P.S. 1 kpl 32 kg ja 1 m pituinen, 2 cm paksu rautapaino myynnissä hintaan 50 €. Vie vähän tilaa.
W123 200 -84
Re: S124 E320 -95 tuli taloon
Perä alkoi pomputtamaan töyssyissä. Vaihdoin tasonsäädön pallot ja nyt toimii hyvin. Kokeilin alkuperäisiä palloja ja kyllä niissä tuurnalla painamalla painetta tuntui. Silti uudet pallot auttoi. Samalla vaihdoin nesteet. Irrotin painepumpun paluuletkun ja ja annoin vanhojen nesteiden tulla jäteastiaan. Uutta nestettä lisäilin säiliöön. 4 litraa sain menemään ja koeajon jälkeen vielä säiliöön 0,5 litraa.
Aikaa meni viikonloppuna pari työpäivää, tasonsäädön mutterit oli niin jumissa ja pyöristyneet jo aiemmin. Kärsivällisyyttä vaati: CRC:tä ja lämmittämistä kuumailmapuhaltimella. Lenkkiavaimilla ei onnistunut. Piti käyttää lukkopihtejä ja siirtoleukapihtejä. Apparin puolen pallon vaihto oli hankalaa, tilaa ei ollut. Vetoakselin irrotin edestä. Kuskin puolella siirsin pakoputkea sivuun ja vedin liinalla kireälle. Tässä 7 hengen mallissa ei tarvinnut kontista purkaa kuin takapenkin takana olevan luukun yläpuolinen eriste. Foorumilta löydetyillä ohjeilla purin aluksi liikaa eli myös takapenkit ja niiden syvennyksen. Siihen meni ylimääräistä aikaa.
Auton alla tuli vietettyä varmaan 8 tuntia.
Jäähdytysnesteetkin tuli vaihdettua. Onnistuu näppärästi. Pohjamuovi irti ja kennon avausropun kautta nesteet pihalle.
Kuskin puoleinen lukkojen IR-tunnistin ei ota avaimen signaalia vastaan. Lukkojen avaus takaluukun IR-tunnistimesta toimii normaalisti. Onko kellään ollut samaa ongelmaa? Kaksilla avaimilla kokeiltu. Mikä neuvoksi?
Aikaa meni viikonloppuna pari työpäivää, tasonsäädön mutterit oli niin jumissa ja pyöristyneet jo aiemmin. Kärsivällisyyttä vaati: CRC:tä ja lämmittämistä kuumailmapuhaltimella. Lenkkiavaimilla ei onnistunut. Piti käyttää lukkopihtejä ja siirtoleukapihtejä. Apparin puolen pallon vaihto oli hankalaa, tilaa ei ollut. Vetoakselin irrotin edestä. Kuskin puolella siirsin pakoputkea sivuun ja vedin liinalla kireälle. Tässä 7 hengen mallissa ei tarvinnut kontista purkaa kuin takapenkin takana olevan luukun yläpuolinen eriste. Foorumilta löydetyillä ohjeilla purin aluksi liikaa eli myös takapenkit ja niiden syvennyksen. Siihen meni ylimääräistä aikaa.
Auton alla tuli vietettyä varmaan 8 tuntia.
Jäähdytysnesteetkin tuli vaihdettua. Onnistuu näppärästi. Pohjamuovi irti ja kennon avausropun kautta nesteet pihalle.
Kuskin puoleinen lukkojen IR-tunnistin ei ota avaimen signaalia vastaan. Lukkojen avaus takaluukun IR-tunnistimesta toimii normaalisti. Onko kellään ollut samaa ongelmaa? Kaksilla avaimilla kokeiltu. Mikä neuvoksi?
W123 200 -84
Re: S124 E320 -95 tuli taloon
<- Kateellinen
Re: S124 E320 -95 tuli taloon
Kuskin puoleinen lukkojen IR-tunnistin ei ota avaimen signaalia vastaan. Lukkojen avaus takaluukun IR-tunnistimesta toimii normaalisti. Onko kellään ollut samaa ongelmaa? Kaksilla avaimilla kokeiltu. Mikä neuvoksi?[/quote]
Ja taas toimii kuskin ovesta, oliskohan johtoja murtumassa
Ja taas toimii kuskin ovesta, oliskohan johtoja murtumassa
W123 200 -84
Re: S124 E320 -95 tuli taloon
Jos olisit halunut vaihtaa kaikki nesteet koneesta, niin sun olisi pitänyt avata koneen kyljessä, pakosarjan alapuolella oleva tyhjennysproppu. Syylärin tyhjennyksenpropun kautta tulee ehkä noin puolet pihalle, jos en nyt ihan väärin muista.
MB S205 220d 4-Matic -18
MB W219 CLS 55 ///AMG -05
MB W124 280T -95
MB W123 300 TDT -84
MB W115 Lang -74
Ex W208 CLK430 -01
Ex Volvo V40 2.0t -98
Ex BMW E30 316i -90
MB W219 CLS 55 ///AMG -05
MB W124 280T -95
MB W123 300 TDT -84
MB W115 Lang -74
Ex W208 CLK430 -01
Ex Volvo V40 2.0t -98
Ex BMW E30 316i -90
Re: S124 E320 -95 tuli taloon
Täytyy muistaa ensi kerralla, kiitti tiedostaaziz kirjoitti:Jos olisit halunut vaihtaa kaikki nesteet koneesta, niin sun olisi pitänyt avata koneen kyljessä, pakosarjan alapuolella oleva tyhjennysproppu. Syylärin tyhjennyksenpropun kautta tulee ehkä noin puolet pihalle, jos en nyt ihan väärin muista.
W123 200 -84
Re: S124 E320 -95 tuli taloon
Löysinkin tuon oman jutun: http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=157212" onclick="window.open(this.href);return false;
MB S205 220d 4-Matic -18
MB W219 CLS 55 ///AMG -05
MB W124 280T -95
MB W123 300 TDT -84
MB W115 Lang -74
Ex W208 CLK430 -01
Ex Volvo V40 2.0t -98
Ex BMW E30 316i -90
MB W219 CLS 55 ///AMG -05
MB W124 280T -95
MB W123 300 TDT -84
MB W115 Lang -74
Ex W208 CLK430 -01
Ex Volvo V40 2.0t -98
Ex BMW E30 316i -90
Re: S124 E320 -95 tuli taloon
Laitoin Karra sulle privaakarra kirjoitti:Juu oli niinkuin vertauskuvallinen ilmaisu. Mutta toki joskus voisi kokeilla tuollaista, ei ole siis yleinen auto tuo. Mutta ei paniikkia.rikugien kirjoitti:Kyllähän tätä mersumiehet kokeilla saa. Jonkun verran matkustelen Itäisessä Suomessa Pohjois-Karjala-Savo -akselilla työhommeleiden takia. Useamman kerran vuodessa tulee myös käytyä Vantaalla työasioissa ja eiköhän aikataulu natsaisi meno- tai tulomatkalla pysähtyä Lappeenrannassa. Voin ilmoitella sulle seuraavasta reissusta, jos kiinnostaa?karra kirjoitti:Aika jännä ois kokeilla viisiportaisella laatikolla olevaa lankkua, miten se vertautuu neliportaisiin niinku käytännön ajossa? Miten kiertää moottori maantienopeuksilla?
Itse asiassa tuo oma C180 kiertää myös aika vähäsen, siis alle 80 km/h olen sitä ajatellut. Mutta satasessa se on kait lähempänä 3 tonnia kuin 2500. Viisiportainen automaatti siinäkin.
W123 200 -84
Re: S124 E320 -95 tuli taloon
Tuli ajeltua n. 1000 km matka-ajoa. Oli motaria ja kantateitä. Keskinopeus arviolta yli 90 km/h.aziz kirjoitti: Tehdashan lupaa muistaakseni 0,5l pienemmän kulutuksen nelivaihteiseen nähden matka-ajossa, paljonko tuo sulla käytännössä kuluttaa, oletko ehtinyt tekemään mittauksia?
Kulutus 9,3 l / 100 km
W123 200 -84
Re: S124 E320 -95 tuli taloon
Hieno yksilö, laitahan lisää kuvia
Re: S124 E320 -95 tuli taloon
Täytyy laittaa, kunhan käsittelen vielä nahkapenkitKoskinen kirjoitti:Hieno yksilö, laitahan lisää kuvia
W123 200 -84
Re: S124 E320 -95 tuli taloon
Kannen tiivisteen vaihtoon olis tarkoitus alkaa.
Mistäs kannattaa tilata tiiviste? Pultit kannattaa varmaan samalla uusia?
Oletteko käyttäneet jotain liimaa tiivisteen kanssa?
Mistäs kannattaa tilata tiiviste? Pultit kannattaa varmaan samalla uusia?
Oletteko käyttäneet jotain liimaa tiivisteen kanssa?
W123 200 -84
Re: S124 E320 -95 tuli taloon
Jep..eli pultit vaihtoon ja fiksuksesta saat varmaan Victor reinzin..tai sitten kl-varaosat.
Ei tartte liimaa....tarkastat vaan kannen suoruuden.
Ei tartte liimaa....tarkastat vaan kannen suoruuden.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: S124 E320 -95 tuli taloon
Paljon on kansipahvin vaihtoa varten purettu ja nyt pitäisi löytää yläkuolokohta.
Kampiakselia pitää siis pyörittää niin, että kampiakselin pyörän yläkuolokohtamerkki on jollain sopivalla paikalla, mikä on merkattu.
Mitäs tuossa kampiakselin pyörällä lukee? O/T ?
Missä kohti se merkki on, mihin kampiakselin pyörän merkki pitää kohdistaa?
Kampiakselia pitää siis pyörittää niin, että kampiakselin pyörän yläkuolokohtamerkki on jollain sopivalla paikalla, mikä on merkattu.
Mitäs tuossa kampiakselin pyörällä lukee? O/T ?
Missä kohti se merkki on, mihin kampiakselin pyörän merkki pitää kohdistaa?
W123 200 -84
Re: S124 E320 -95 tuli taloon
Ajoitusmerkki löytyi. Piti purkaa jakopään kotelo edestä ja sitten näkyi.
Imusarja on hankalasti kiinni. Kuusiokantapultit jumiutuneet kiinni ja pari pulttia jo hajonnut. Täytynee nostaa kansi imusarjan kanssa pois. Pari johtosarjan piuhaa menee vaan hankalasti imusarjan alle liittimiin ja ne pitäisi saada irti. Ei meinaa käsi mahtua väliin.
Homma pysähtyi tänään, kun ei ollut sopivia tähtiavaimia. En saanut pakopuolen nokka-akselin pyörää pois. Tuo pitää saada pois, että saan jakoketjun katkaisematta sivuun.
Kai ne ottaa kannen koneistamolle tarkastettavaksi (suoruus), jos on imusarja ja pakosarjat kiinni?
Muistaako joku ulkoa, monen millin tähtipäät on tuolle nokkapyörälle ja kannen pulteille?
On muuten hankalaa hommaa näin eka kerralla:problem:
Jos ei olis harrasteauto, veisin pajalle.
Imusarja on hankalasti kiinni. Kuusiokantapultit jumiutuneet kiinni ja pari pulttia jo hajonnut. Täytynee nostaa kansi imusarjan kanssa pois. Pari johtosarjan piuhaa menee vaan hankalasti imusarjan alle liittimiin ja ne pitäisi saada irti. Ei meinaa käsi mahtua väliin.
Homma pysähtyi tänään, kun ei ollut sopivia tähtiavaimia. En saanut pakopuolen nokka-akselin pyörää pois. Tuo pitää saada pois, että saan jakoketjun katkaisematta sivuun.
Kai ne ottaa kannen koneistamolle tarkastettavaksi (suoruus), jos on imusarja ja pakosarjat kiinni?
Muistaako joku ulkoa, monen millin tähtipäät on tuolle nokkapyörälle ja kannen pulteille?
On muuten hankalaa hommaa näin eka kerralla:problem:
Jos ei olis harrasteauto, veisin pajalle.
W123 200 -84
Re: S124 E320 -95 tuli taloon
Kuusiokolopultit aukeaa helpoimmin kun hommaat kuusiokolohylsyn (jos ei jo ole) ja lyöt vasaralla avaimeen että pultti saa terävän iskun ennenkuin alat vääntämään auki.
Re: S124 E320 -95 tuli taloon
Ok, täytyy kokeilla vielä tuota. Pelkällä hylsylläkin kokeilin, mutta vasaraa en käyttänyt. Tosin pari pulttia on jo pilalla. Oliskohan noita järkeä uusia M-hylsykannalle ja laittaa jotain kierretahnaa väliin? Siis, jos saan ne irti ja kun kansi on työpöydälläMika.T kirjoitti:Kuusiokolopultit aukeaa helpoimmin kun hommaat kuusiokolohylsyn (jos ei jo ole) ja lyöt vasaralla avaimeen että pultti saa terävän iskun ennenkuin alat vääntämään auki.
W123 200 -84
Re: S124 E320 -95 tuli taloon
Mitäs muita tiivisteitä kannnentiivisteen vaihdon yhteydessä kannattaa uusia?
Pakosarjat, jakopää, venttiilikoppa, imusarja?
Pakosarjat, jakopää, venttiilikoppa, imusarja?
W123 200 -84
Re: S124 E320 -95 tuli taloon
Kannen tiivisteen vaihto tehty. Kansi kävi koneistamolla. Oikaistiin ja venttilivarsien kumien vaihto. Vaihdoin samalla kaikki tiivisteet, mitä pystyi, samoin tulpat, öljyt, jäähdytysnesteet. Kansi ja alakerta loistavassa kunnossa. Katsastettu ilman huomautuksia. Kuvapäivitystä:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W123 200 -84
Re: S124 E320 -95 tuli taloon
Ja vielä:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W123 200 -84
Re: S124 E320 -95 tuli taloon
No nyt on koettu ihmeellinen asia.
En ole tyytyväinen tyhjäkäyntiin, se pätkii hiukan.
Tilasin KL:ltä uuden ylijännitereleen. Täsmälleen samalla varaosanumerolla kuin nykyinen. Vertasin vielä osia keskenään ja identtiset ovat.
Kun laitoin uuden ylijännitereleen paikalleen, autoa ei saanut sammumaan virta-avaimesta!
Irrotin pistokkeista asentotunnistimen, ilmamassamittarin, polttoainereleen, sytytyksen säädön (vai mikä se on edestä oikealla iskarin edessä oleva boksi), akku irti: auto ei sammunut. Yritin etsiä polttoainepumpun pistoketta oikealta takaa, en löytänyt helposti. En löytänyt sulaketta polttoainepumpulle.
Lopulta sain sammumaan, kun tukehdutin auton imuilman, kiitos Jackie neuvosta!
Laitoin vanhan ylijännitereleen paikalleen ja toimii niin kuin ennenkin.
Tuohon tyhjäkäynnin epätasaisuuteen on jonkunlainen toimintasuunnitelma.
Seuraavat vaihdettu: kannen tiiviste , venttilivarren kumit , venttiilikopan tiiviste, imusarjan tiiviste , jakopään tiiviste, pakosarjan tiiviste, tulpat, kansi tarkastettu koneistamolla. Johtosarja vaihdettu pari vuotta sitten.
Kaikki vedot tallella, tyhjäkäynnillä hieman pätkii kylmänä ja lämpimänä.
Meinasin tehdä seuraavaa:
Tarkastan ajoituksen mittarilla. Pitäs kyllä olla kunnossa, ohjeiden mukaan tehty.
Vaihdan vielä ylijännitereleen
Tarkastan tulppien kunnon ja kärkivälit (paljon välin pitää olla?)
Tutkin ilmavuodot sprayllä
Läppämoottori on sisältä puhdas. Mites sen toiminta tarkastetaan?
Polttoainepumpun releen tinaus
Ilmamassamittarin puhdistus. Kun sen ottaa irti, käy vähän aikaa epätasaisesti, sitten tasoittuu.
Sytkäpiuhat. Voiko jotenkin tarkastaa?
Puolat. Tässä mallissa 3 kpl. Voiko tarkastaa?
Suuttimien tiivisteet. Jos vuotaa, näyttääkö vuodonilmaisuspray?
Moottori siis E320 bensa 24V suora 6 M104.982 1995
Voiko tästä lukea vikakoodit?
Paljon kysymyksiä, mutta toivottavasti joku viitsii vastata. Foorumilta olen lukenut kaiken mahdollisen.
Edit: katsastuksessa päästöarvot ihanteelliset
En ole tyytyväinen tyhjäkäyntiin, se pätkii hiukan.
Tilasin KL:ltä uuden ylijännitereleen. Täsmälleen samalla varaosanumerolla kuin nykyinen. Vertasin vielä osia keskenään ja identtiset ovat.
Kun laitoin uuden ylijännitereleen paikalleen, autoa ei saanut sammumaan virta-avaimesta!
Irrotin pistokkeista asentotunnistimen, ilmamassamittarin, polttoainereleen, sytytyksen säädön (vai mikä se on edestä oikealla iskarin edessä oleva boksi), akku irti: auto ei sammunut. Yritin etsiä polttoainepumpun pistoketta oikealta takaa, en löytänyt helposti. En löytänyt sulaketta polttoainepumpulle.
Lopulta sain sammumaan, kun tukehdutin auton imuilman, kiitos Jackie neuvosta!
Laitoin vanhan ylijännitereleen paikalleen ja toimii niin kuin ennenkin.
Tuohon tyhjäkäynnin epätasaisuuteen on jonkunlainen toimintasuunnitelma.
Seuraavat vaihdettu: kannen tiiviste , venttilivarren kumit , venttiilikopan tiiviste, imusarjan tiiviste , jakopään tiiviste, pakosarjan tiiviste, tulpat, kansi tarkastettu koneistamolla. Johtosarja vaihdettu pari vuotta sitten.
Kaikki vedot tallella, tyhjäkäynnillä hieman pätkii kylmänä ja lämpimänä.
Meinasin tehdä seuraavaa:
Tarkastan ajoituksen mittarilla. Pitäs kyllä olla kunnossa, ohjeiden mukaan tehty.
Vaihdan vielä ylijännitereleen
Tarkastan tulppien kunnon ja kärkivälit (paljon välin pitää olla?)
Tutkin ilmavuodot sprayllä
Läppämoottori on sisältä puhdas. Mites sen toiminta tarkastetaan?
Polttoainepumpun releen tinaus
Ilmamassamittarin puhdistus. Kun sen ottaa irti, käy vähän aikaa epätasaisesti, sitten tasoittuu.
Sytkäpiuhat. Voiko jotenkin tarkastaa?
Puolat. Tässä mallissa 3 kpl. Voiko tarkastaa?
Suuttimien tiivisteet. Jos vuotaa, näyttääkö vuodonilmaisuspray?
Moottori siis E320 bensa 24V suora 6 M104.982 1995
Voiko tästä lukea vikakoodit?
Paljon kysymyksiä, mutta toivottavasti joku viitsii vastata. Foorumilta olen lukenut kaiken mahdollisen.
Edit: katsastuksessa päästöarvot ihanteelliset
W123 200 -84
- hismajestics
- Mersumies
- Viestit: 1764
- Liittynyt: La 16.10.2010 21:44
- Paikkakunta: Helsinki
Re: S124 E320 -95 tuli taloon
Kun vaihdoit johtosarjan, vaihdoitko/tsekkasitko myös kaasuläppäkotelon johtosarjan?
Kaasuläppäkotelon testaus, ASR ja non-ASR:
https://www.youtube.com/watch?v=x8wODVXBcew" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=vYdE-M0jClw" onclick="window.open(this.href);return false;
Kaasuläppäkotelon testaus, ASR ja non-ASR:
https://www.youtube.com/watch?v=x8wODVXBcew" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=vYdE-M0jClw" onclick="window.open(this.href);return false;
//johannes
---------------------
250CE -72 M104 3,2L
Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
---------------------
250CE -72 M104 3,2L
Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
Re: S124 E320 -95 tuli taloon
Edellinen omistaja vaihdattanut korjaamolla täydellisen johtosarjan. Täytyy tarkastaa vielä tuon kaasuläppäkotelon johtosarjan kuntohismajestics kirjoitti:Kun vaihdoit johtosarjan, vaihdoitko/tsekkasitko myös kaasuläppäkotelon johtosarjan?
Kaasuläppäkotelon testaus, ASR ja non-ASR:
https://www.youtube.com/watch?v=x8wODVXBcew" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=vYdE-M0jClw" onclick="window.open(this.href);return false;
W123 200 -84
Re: S124 E320 -95 tuli taloon
Löysin ratkaisun tuohon vikakoodien lukuhommaan. Tutulta on nyt lainassa itse tehty ledlamppuhässäkkä ja jostain ulkomaan sivuilta löysin koodit.
Niin ja tulppien kärkiväli 0,8
Niin ja tulppien kärkiväli 0,8
W123 200 -84
Re: S124 E320 -95 tuli taloon
Tämä tulossa myyntiin keväällä vähäisen käytön takia. Seisoo turhaan autokatoksessa. Vaihdan vielä ilmastoinnin kuivaimen ja kattoluukun vaijerin. Sitten nuo pari pientä maalifiksiä.
Neuvotella voi jo etukäteen, jos vaikka haluaa tehdä maalifiksit itse. Silloin vaikuttaa hintaan.
Hintaa en ole vielä päättänyt, mutta myyn vain harrastajalle.
Ottakaa joku harrastaja tämä talteen!
Saa soittaa, kerron rehellisesti auton kunnon, ei pakkomyynnissä
nollaviisnolla3728237
Neuvotella voi jo etukäteen, jos vaikka haluaa tehdä maalifiksit itse. Silloin vaikuttaa hintaan.
Hintaa en ole vielä päättänyt, mutta myyn vain harrastajalle.
Ottakaa joku harrastaja tämä talteen!
Saa soittaa, kerron rehellisesti auton kunnon, ei pakkomyynnissä
nollaviisnolla3728237
W123 200 -84
Re: S124 E320 -95 tuli taloon, kohta myynnissä, löytö!
Jos joku osaisi ja haluaisi laittaa tuon itse kuntoon, voisi saada nyt sopuhintaan. Jotenkin ei nyt huvittaisi itse tehdä. Mulla on 5 autoa ja 2 moottoripyörää, kaikkeen ei riitä aika. Pitäisi päästä puunaamaan W123:a ja moottoripyörää kesäkuntoon.
Siis pariin kohtaan pienet maalifiksit, kattoluukun vaijerin vaihto, ilmastoinnin kuivaimen vaihto, takapönttöön pari hitsitäppää.
Auto siis teknisesti ja koriltaan muuten huippukunnossa ja ajossa (käytännössä seisoo tyhjän panttina katoksessa).
Kunhan lumet sulaa, laitan nuo sitten itse ja hinta on tietysti paljon, paljon kalliimpi. Tämänkuntoisia ja näillä varusteilla ei juurikaan liiku.
Käykää vaikka katsomassa nettiauto ja mobile.de. Saksassa hinnat pilvissä.
Lisätietoa YV tai puhelin nollaviisnolla3728237.
Siis pariin kohtaan pienet maalifiksit, kattoluukun vaijerin vaihto, ilmastoinnin kuivaimen vaihto, takapönttöön pari hitsitäppää.
Auto siis teknisesti ja koriltaan muuten huippukunnossa ja ajossa (käytännössä seisoo tyhjän panttina katoksessa).
Kunhan lumet sulaa, laitan nuo sitten itse ja hinta on tietysti paljon, paljon kalliimpi. Tämänkuntoisia ja näillä varusteilla ei juurikaan liiku.
Käykää vaikka katsomassa nettiauto ja mobile.de. Saksassa hinnat pilvissä.
Lisätietoa YV tai puhelin nollaviisnolla3728237.
W123 200 -84
Re: S124 E320 -95 tuli taloon, nyt myynnissä, löytö!
Katso myyntiosasto ja nettiauto.
Paljon aikaa, rahaa ja rakkautta käytetty tähän
Paljon aikaa, rahaa ja rakkautta käytetty tähän
W123 200 -84
Re: S124 E320 -95 tuli taloon
Oikein.rikugien kirjoitti:Poistettu myynnistä. En raaski luopua
MB S205 220d 4-Matic -18
MB W219 CLS 55 ///AMG -05
MB W124 280T -95
MB W123 300 TDT -84
MB W115 Lang -74
Ex W208 CLK430 -01
Ex Volvo V40 2.0t -98
Ex BMW E30 316i -90
MB W219 CLS 55 ///AMG -05
MB W124 280T -95
MB W123 300 TDT -84
MB W115 Lang -74
Ex W208 CLK430 -01
Ex Volvo V40 2.0t -98
Ex BMW E30 316i -90
Re: S124 E320 -95 tuli taloon
Taas myynnissä, vaimolle ostettu pienempi kauppakassi.aziz kirjoitti:Oikein.rikugien kirjoitti:Poistettu myynnistä. En raaski luopua
Näin se mieli heittelee puolelta toiselle
W123 200 -84