Huonolaatuisia kuvia Petri M.:n 300CEstä, 20kpl ~1,2MB
Huonolaatuisia kuvia Petri M.:n 300CEstä, 20kpl ~1,2MB
Tässäpä näitä lupaamiani kuvia nyt on.
Kamera vaan oli täysin paska Sony vuodelta yks ja kaks, ennenku isä lampun osti...
Jollain kamerakännylläkin olis varmaan saanut parempia, mutta 4 / 5 megapikselin kameralla otetaan sitten parempia sävysävyyn maisemakuvia tuonne Tähtiklubin sivuille.
Koetin ottaa itselleni uutta avatar-kuvaa, mutta tuli niin karmeita ettei niistä yhdestäkään saanut kalua edes retusoimalla.
Kamera vaan oli täysin paska Sony vuodelta yks ja kaks, ennenku isä lampun osti...
Jollain kamerakännylläkin olis varmaan saanut parempia, mutta 4 / 5 megapikselin kameralla otetaan sitten parempia sävysävyyn maisemakuvia tuonne Tähtiklubin sivuille.
Koetin ottaa itselleni uutta avatar-kuvaa, mutta tuli niin karmeita ettei niistä yhdestäkään saanut kalua edes retusoimalla.
Viimeksi muokannut PM, Ke 30.07.2003 23:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Mitä luultavimmin, semmoinen matolaatikon näköinen.Muffler kirjoitti:Sony mavica?
Viikonloppuna on toivottavasti jo kunnon peli, jolla voi sitten tallentaa myös videokuvaa.
Ja olis sitä velipoijaan työpaikalla upouusi ~3-4th€:n digivideokamera, jos jotain renkaidenpolttoa tarvis kuvata.
Noi vanhat Pilotit vois laittaa kokoksi ja tuikata tuleen.
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
OT:tä sen verran, että ihan ovat ok nuo kuvat. Ei kamerakännykällä saa lähellekään tuota tasoa. Mutta onhan noissakin kohinaa ja jpg-pakkauskin näkyy aikas hyvin ainakin osassa kuvista.
Ihan on asiallisen näköinen auto...
Ihan on asiallisen näköinen auto...
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Tuo vanha Airbag-ratti on kyllä kivan näköinen . Kuviointi samanlainen kuin W123:n vastaavassa.
Jep, ei siinä todellakaan ole niitä kromilistoja.
Jep, ei siinä todellakaan ole niitä kromilistoja.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Kilometritehtailua
Eikös eräässä ketjussa ollut spekulointia tuon yksilön mittarilukeman oikeellisuudesta Kuvista päätellen voisi sanoa, että oikealla tasolla metrit ovat. Pakosarjat (ainakin kuvassa) ovat nimittäin vielä valkeanharmaat ja siivon oloiset.
M103 alkaa "rumentaa" munasarjoja siinä 150-200 tkm tuntumassa, jolloin ne saavat laikukkaan ruosteenruskean sävyn ja "rupisen" pinnan. Näin on perimätiedon mukaan. Tämä on toki pelkkää kosmetiikkaa, eikä vaikuta sen kummemmin mihinkään. Voihan teoriassa olla, että coupen röörit on teräsharjattu ja värjätty, mutta enpä jaksa tuohon uskoa. En sitten millään.
M103 alkaa "rumentaa" munasarjoja siinä 150-200 tkm tuntumassa, jolloin ne saavat laikukkaan ruosteenruskean sävyn ja "rupisen" pinnan. Näin on perimätiedon mukaan. Tämä on toki pelkkää kosmetiikkaa, eikä vaikuta sen kummemmin mihinkään. Voihan teoriassa olla, että coupen röörit on teräsharjattu ja värjätty, mutta enpä jaksa tuohon uskoa. En sitten millään.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Re: Hetkinen
Mittaristo vaihdettu uudemmassa vuosimallista? Joudunko heti perumaan pyhät puheeni tuosta pakosarjan aiheuttamasta johtopäättelystä? Minähän vuonna 5-pykäläinen tuli? Vai onko autolle ilmoitettu vahingossa väärä vuosimalli?Mauri H. kirjoitti:Eikös tuossa -88:ssä ole vielä nelivaihteinen tomaatti? ja kuitenkin nopeusmittarissa on vaihtokohta nelosellekin merkitty. Tuohan löytyy vain viisivaihteisista malleista....
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Re: Hetkinen
Taisi muuten olla niin että viisivaihteista ei saanut 12 venaiseen kuutoseen ollankaan, vaan se tuli sitten 24 venttiiliseen.Jukka N. kirjoitti:Mittaristo vaihdettu uudemmassa vuosimallista? Joudunko heti perumaan pyhät puheeni tuosta pakosarjan aiheuttamasta johtopäättelystä? Minähän vuonna 5-pykäläinen tuli? Vai onko autolle ilmoitettu vahingossa väärä vuosimalli?Mauri H. kirjoitti:Eikös tuossa -88:ssä ole vielä nelivaihteinen tomaatti? ja kuitenkin nopeusmittarissa on vaihtokohta nelosellekin merkitty. Tuohan löytyy vain viisivaihteisista malleista....
No jompikumpi, laatikko tai mittari ei ole alkuperäinen...
Jep Sony Mavica se on Oman aikansa huipputuote...kuinka helppoa olikin kuvata korpulle. Kamerahan oli aikaansa edellä muutama vuosi sitten ja huippuhintainenkin aikanaan. Nykyäänhän noilla ei arvoa ole...sopivat helppokäyttöisyyden ja kestävyyden vuoksi oppilaiden käyttöön kouluissa.Muffler kirjoitti:Sony mavica?
Jep...nelivaihteinen automaatti on.Mauri H. kirjoitti: Eikös tuossa -88:ssä ole vielä nelivaihteinen tomaatti? ja kuitenkin nopeusmittarissa on vaihtokohta nelosellekin merkitty. Tuohan löytyy vain viisivaihteisista malleista....
Pakosarjoja ei ole pinnoitettu. Jos ei sitten ole uusittu jostain syystä .Jukka N. kirjoitti: M103 alkaa "rumentaa" munasarjoja siinä 150-200 tkm tuntumassa, jolloin ne saavat laikukkaan ruosteenruskean sävyn ja "rupisen" pinnan. Näin on perimätiedon mukaan. Tämä on toki pelkkää kosmetiikkaa, eikä vaikuta sen kummemmin mihinkään. Voihan teoriassa olla, että coupen röörit on teräsharjattu ja värjätty, mutta enpä jaksa tuohon uskoa.
Muita hyviä kohtia tarkistaa kilometrejä ovat äänitorvet maskin takana - niidenkin kunto kertoo jo aika paljon...kuten kuskin penkki...jalopuut sisäverhoilussa...coupessa oven lasi jne.
Käyttöönottopäivämäärä 29.6.1988.Jukka N. kirjoitti: Vai onko autolle ilmoitettu vahingossa väärä vuosimalli?
Mittaristo ei ole VDO. Oletettavaa on että autolla on ajettu enemmän kuin mittarilukema on - kuitenkin kunnon ja toimivuuden puolesta minua ei järkyttäisi yli 200 000 km lukemakaan yhtään. Minulle kyllä passaisi että automaattikin olisi uusittu tai vaikka koko moottori samallaMauri H. kirjoitti: No jompikumpi, laatikko tai mittari ei ole alkuperäinen...
Sellainen on aina askarrattanut että minkä tähden jotkut vierastavat tekniikanvaihtoautoja? (ei nyt liity kyseiseen aiheeseen/autoon)
Hyvin tehdyssä tekniikanvaihtoautossahan on vaihdettu yleensä kulutusosat akselistojen ja jarrujen myötä + voimansiirto jne. ja yleensä uusi tehokkaampi moottorikin on peruskorjattu. Yhden tv-auton omistaneena olen valmis ostamaan joskus toisenkin kuin jonkun loppuunajetun aidon samalla tekniikalla vaikka sitä olisi huollettukin...ja kas kummaa säästän siinä vielä 20%-40% hinnassa.
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
No sitähän ihmeteltiin jo kaupassa, kun mittarissa luki pienellä Autometer VDO:n tilalla. Sehän kertoo jo paljon...
Mutta yks hailee. Pääosa konehuoneen sälppeestä vaikuttaa ihan uudenveroiselta, laturikin on kuin pakasta vedetty, kone käy niin maan tasaisesti, ei kilkata / kolkota / vaella / raksuta -> ei mitään. Ainoastaan se ~50rpm "sahaus" tyhjäkäynnillä, eipä siinä muuta. Ja moniurahihna pitää pientä suhinaa aina välillä.
Ja jahka siihen saadaan laitettua uusi ilmanputsari + bensasuodatin + kovaa ajoa...
Käy meinaan tuo 260 kuin klapisirkkeli tuohon verrattuna, mutta hyvin käykin.
Edit: Tai eihän noista koskaan voi mitään lopullista sanoa, ennenkuin on kertynyt kunnolla kilometrejä. Jos vuosikin ja 20tkm tulee mittariin ilman mitään suurempia ongelmia, voisi kuitenkin sanoa tehneensä lähes loisto-ostoksen.
Edit2: Ja kun tuohon mittaristoon askarrellaan vielä tämmöiset valko-pohjat, niin mikään ei kieli vaihdetusta mittaristosta.
Mutta yks hailee. Pääosa konehuoneen sälppeestä vaikuttaa ihan uudenveroiselta, laturikin on kuin pakasta vedetty, kone käy niin maan tasaisesti, ei kilkata / kolkota / vaella / raksuta -> ei mitään. Ainoastaan se ~50rpm "sahaus" tyhjäkäynnillä, eipä siinä muuta. Ja moniurahihna pitää pientä suhinaa aina välillä.
Ja jahka siihen saadaan laitettua uusi ilmanputsari + bensasuodatin + kovaa ajoa...
Käy meinaan tuo 260 kuin klapisirkkeli tuohon verrattuna, mutta hyvin käykin.
Edit: Tai eihän noista koskaan voi mitään lopullista sanoa, ennenkuin on kertynyt kunnolla kilometrejä. Jos vuosikin ja 20tkm tulee mittariin ilman mitään suurempia ongelmia, voisi kuitenkin sanoa tehneensä lähes loisto-ostoksen.
Edit2: Ja kun tuohon mittaristoon askarrellaan vielä tämmöiset valko-pohjat, niin mikään ei kieli vaihdetusta mittaristosta.
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Tosin..
Voihan hyvinkin olla että auto on alunperin ollut manuaalilla ja sitten vaihdettu automaatiksi, selviää kyllä valmistusnumeron perusteella.
Mutta niin kauan kuin auto on hyvä ja toimii niin loistavaa, sitä paitsi valokusien perusteella peli on sikasiisti.
Mutta niin kauan kuin auto on hyvä ja toimii niin loistavaa, sitä paitsi valokusien perusteella peli on sikasiisti.
Re: Tosin..
Kyllä kantakortissa on automaattia vastaava koodi, kuten on myös konetilan kilvessäkin.Mauri H. kirjoitti:Voihan hyvinkin olla että auto on alunperin ollut manuaalilla ja sitten vaihdettu automaatiksi, selviää kyllä valmistusnumeron perusteella.
Mutta kyllä autolle on jossain vaiheessa tehty isompaa remppaa, koska venttiilikopassa on tussilla kirjoitettu "13."
Eli luultavasti kone on ollut jossain vaiheessa auki, mutta parempi niin. Ainakaan vielä ei ole missään öljyvuotoa, ei edes venttiilikopan tiivisteen välistä. Jakopäässä on hieman kosteutta, mutta eipä se ajoa haittaa.
Ja onhan se hyvä että on uudempi nopeusmittarikin. Lieko sen ansiota, kun kaikki tielläliikkujat tulevat perä edellä vastaan.
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Re: Tosin..
Mä luulen että ne tulee perä edellä vastaan nopeusrajoitusten takiaPasi M. kirjoitti:Ja onhan se hyvä että on uudempi nopeusmittarikin. Lieko sen ansiota, kun kaikki tielläliikkujat tulevat perä edellä vastaan.
Re: Tosin..
Sehän siinä onkin hassua, kun mittari näyttää 80-90km/h kun ajaa jonkun perässä satasen alueella. Kai senkin kalibrointi on jäänyt tekemättä.Mauri H. kirjoitti:Mä luulen että ne tulee perä edellä vastaan nopeusrajoitusten takiaPasi M. kirjoitti:Ja onhan se hyvä että on uudempi nopeusmittarikin. Lieko sen ansiota, kun kaikki tielläliikkujat tulevat perä edellä vastaan.
Edit: Olis vaan mittarin rukkaaja laittanut sen alkuperäisen kiekon tuohon mittarin päälle, niin kukaan ei olisi epäillyt mitään.
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
mittarista
syy siihen,että mittarivirhe on noin suuri,voinee johtua siitä,että jos mittari on vaihdettu,se on ollut autossa,jossa on ollut eri peränvälitys.mittariston takana on pieni tarralappunen jossa selviää perän välitys.
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Re: Tosin..
Mää en nyt kyllä allekirjoita tuota juttua siis tuosta mittarinheitosta (ainakaan vielä...)...eikös perävälitys ole sitten ollut sama uudemmissa 5-vaihteisissa kuin näissä vanhemmissa 4-vaihteisissa tomaateissa?Pasi M. kirjoitti: Sehän siinä onkin hassua, kun mittari näyttää 80-90km/h kun ajaa jonkun perässä satasen alueella. Kai senkin kalibrointi on jäänyt tekemättä.
Asiaa tietämättä tämän auton kohdalla mistä tuo nopeusmittari siis saa infonsa? perästä vai laatikosta? BMW:ssä ainakin anturi oli perässä...
Tarvinnee testata tuo mittari kun tietäs missä tällä hetkellä on lähin nopeudunnäyttötaulu Tampereella? kukas tietää...?
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
Lähimmät nopeusnäyttötaulut
Tampereelta Jyväskylään lähdettäessä on muistaakseni yksi nopeusnäyttötaulu ja Hämeenkyrön keskustan lähellä taisi olla myös (jos ei muisti näin helteellä sisätiloissa istuessa pahasti pätki...)
Re: Tosin..
Joskus oli näyttö Ylöjärvelle mennessä siinä Teivon kohdalla, mutta taitaa olla otettuna pois. Mutta kun lähdet Etujätin kohdalta Jyväskylän tietä paahtamaan Oriveden suuntaan, niin Ruutanan risteyksen ja sen Shellin jälkeen tulee aika pian näyttötaulu. Käy kokaisemassa, ei ole pitkä matka eikä tee kipeää.Petri M. kirjoitti: Tarvinnee testata tuo mittari kun tietäs missä tällä hetkellä on lähin nopeudunnäyttötaulu Tampereella? kukas tietää...?
OT: Näin punastutat kassaneidin: lomalla poikkesin Jätissä safka- ja vähän olusostoksillakin. Löin viimeiseksi tiskiin suurimman kurkun mitä kaupasta löytyi ja kysäisin kassalta, notta tällainenko on se Etujätti
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Re: Tosin..
Kiitoksia infosta Käännyinkin eilen juuri siitä Shellin kohdalta kun olin tulossa kaverin luota Ruutanasta.Jukka N. kirjoitti: Mutta kun lähdet Etujätin kohdalta Jyväskylän tietä paahtamaan Oriveden suuntaan, niin Ruutanan risteyksen ja sen Shellin jälkeen tulee aika pian näyttötaulu. Käy kokaisemassa, ei ole pitkä matka eikä tee kipeää....?
Hehee meinaan tikahtua täälläJukka N. kirjoitti:
OT: Näin punastutat kassaneidin: lomalla poikkesin Jätissä safka- ja vähän olusostoksillakin. Löin viimeiseksi tiskiin suurimman kurkun mitä kaupasta löytyi ja kysäisin kassalta, notta tällainenko on se Etujätti
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
Re: Tosin..
Jukka N. kirjoitti: OT: Näin punastutat kassaneidin: lomalla poikkesin Jätissä safka- ja vähän olusostoksillakin. Löin viimeiseksi tiskiin suurimman kurkun mitä kaupasta löytyi ja kysäisin kassalta, notta tällainenko on se Etujätti
Hemmetti Jukka, nyt ei oo meikäläisillä siihenkään kauppaan enää asiaa
t. Juhana
W204 C180 Kompressor AMG Sport -10
Ex. W164 ML 420 CDI AMG Sport -08
Ex. W203 C32 AMG -01
Ex. W204 220 CDI T Avantgarde -08
Ex. W170 SLK 230 Kompressor -00
Ex. W202 C280 -94
Ex. W208 CLK 320 Sport
Ex. W208 CLK 230 Kompressor Sport
Ex. W210 E50 AMG -96/97
Ex. MB300CE 24V.
Ex. W164 ML 420 CDI AMG Sport -08
Ex. W203 C32 AMG -01
Ex. W204 220 CDI T Avantgarde -08
Ex. W170 SLK 230 Kompressor -00
Ex. W202 C280 -94
Ex. W208 CLK 320 Sport
Ex. W208 CLK 230 Kompressor Sport
Ex. W210 E50 AMG -96/97
Ex. MB300CE 24V.
Ja pari hieman isompaa fotoa, ei nääkään vielä ole tarpeeksi tyylikkäitä:
http://www.tpu.fi/~t0000897/Filut/300CE_Isot/index.htm
Tarvii ottaa vielä todellisia tunnelma(iltarusko/aamunpasko)kuvia, jahka tuninkia tulee lisää. Muutosta edellisiin kuviin: vilkut ja välkyt sekä thuunattu maskendaali.
http://www.tpu.fi/~t0000897/Filut/300CE_Isot/index.htm
Tarvii ottaa vielä todellisia tunnelma(iltarusko/aamunpasko)kuvia, jahka tuninkia tulee lisää. Muutosta edellisiin kuviin: vilkut ja välkyt sekä thuunattu maskendaali.
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Itseasiassa se ei ole musta.Timo L. kirjoitti:...Voi veenus teitä mustan maskin harrastajia...
Se on semmonen puoli-tumman-vaalean-harmaa-metallihohto-ja olikohan vielä lakattu, itseasiassa aika lähellä noiden kylkien sävyä. Vaikka ei se kuvassa kyllä siltä näytä...
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]