Huonolaatuisia kuvia Petri M.:n 300CEstä, 20kpl ~1,2MB

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Huonolaatuisia kuvia Petri M.:n 300CEstä, 20kpl ~1,2MB

Viesti Kirjoittaja PM »

Tässäpä näitä lupaamiani kuvia nyt on.
Kamera vaan oli täysin paska Sony vuodelta yks ja kaks, ennenku isä lampun osti...
Jollain kamerakännylläkin olis varmaan saanut parempia, mutta 4 / 5 megapikselin kameralla otetaan sitten parempia sävysävyyn maisemakuvia tuonne Tähtiklubin sivuille. 8)
Koetin ottaa itselleni uutta avatar-kuvaa, mutta tuli niin karmeita ettei niistä yhdestäkään saanut kalua edes retusoimalla. :cry:

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Viimeksi muokannut PM, Ke 30.07.2003 23:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
Aapo.T
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4661
Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aapo.T »

Sony mavica? :)
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

Muffler kirjoitti:Sony mavica? :)
Mitä luultavimmin, semmoinen matolaatikon näköinen. :wink:
Viikonloppuna on toivottavasti jo kunnon peli, jolla voi sitten tallentaa myös videokuvaa. 8)
Ja olis sitä velipoijaan työpaikalla upouusi ~3-4th€:n digivideokamera, jos jotain renkaidenpolttoa tarvis kuvata.
Noi vanhat Pilotit vois laittaa kokoksi ja tuikata tuleen. :lol:
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4635
Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth

Viesti Kirjoittaja Saul »

OT:tä sen verran, että ihan ovat ok nuo kuvat. Ei kamerakännykällä saa lähellekään tuota tasoa. Mutta onhan noissakin kohinaa ja jpg-pakkauskin näkyy aikas hyvin ainakin osassa kuvista. :roll:

Ihan on asiallisen näköinen auto... 8)
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition


http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14016
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Tuo vanha Airbag-ratti on kyllä kivan näköinen :-). Kuviointi samanlainen kuin W123:n vastaavassa.

Jep, ei siinä todellakaan ole niitä kromilistoja.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
ADahlber
Valvoja
Valvoja
Viestit: 47
Liittynyt: Ti 18.03.2003 14:27

Viesti Kirjoittaja ADahlber »

Mikäköhän asetus mulla on pielessä kun eka kuvaa näkyy ja loput niin ainoastaan alareuna ja muutenkin aina on ollut niin että jos on tarpeeksi iso kuvaa niin seuraava teksti jää kuvan taakse :?:
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Hetkinen

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Eikös tuossa -88:ssä ole vielä nelivaihteinen tomaatti? ja kuitenkin nopeusmittarissa on vaihtokohta nelosellekin merkitty. Tuohan löytyy vain viisivaihteisista malleista.... :?:
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Kilometritehtailua

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Eikös eräässä ketjussa ollut spekulointia tuon yksilön mittarilukeman oikeellisuudesta :shock: Kuvista päätellen voisi sanoa, että oikealla tasolla metrit ovat. Pakosarjat (ainakin kuvassa) ovat nimittäin vielä valkeanharmaat ja siivon oloiset.
M103 alkaa "rumentaa" munasarjoja siinä 150-200 tkm tuntumassa, jolloin ne saavat laikukkaan ruosteenruskean sävyn ja "rupisen" pinnan. Näin on perimätiedon mukaan. Tämä on toki pelkkää kosmetiikkaa, eikä vaikuta sen kummemmin mihinkään. Voihan teoriassa olla, että coupen röörit on teräsharjattu ja värjätty, mutta enpä jaksa tuohon uskoa. En sitten millään.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Re: Hetkinen

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Mauri H. kirjoitti:Eikös tuossa -88:ssä ole vielä nelivaihteinen tomaatti? ja kuitenkin nopeusmittarissa on vaihtokohta nelosellekin merkitty. Tuohan löytyy vain viisivaihteisista malleista.... :?:
Mittaristo vaihdettu uudemmassa vuosimallista? Joudunko heti perumaan pyhät puheeni tuosta pakosarjan aiheuttamasta johtopäättelystä? Minähän vuonna 5-pykäläinen tuli? Vai onko autolle ilmoitettu vahingossa väärä vuosimalli?
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Re: Hetkinen

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Jukka N. kirjoitti:
Mauri H. kirjoitti:Eikös tuossa -88:ssä ole vielä nelivaihteinen tomaatti? ja kuitenkin nopeusmittarissa on vaihtokohta nelosellekin merkitty. Tuohan löytyy vain viisivaihteisista malleista.... :?:
Mittaristo vaihdettu uudemmassa vuosimallista? Joudunko heti perumaan pyhät puheeni tuosta pakosarjan aiheuttamasta johtopäättelystä? Minähän vuonna 5-pykäläinen tuli? Vai onko autolle ilmoitettu vahingossa väärä vuosimalli?
Taisi muuten olla niin että viisivaihteista ei saanut 12 venaiseen kuutoseen ollankaan, vaan se tuli sitten 24 venttiiliseen.

No jompikumpi, laatikko tai mittari ei ole alkuperäinen...
Avatar
Petri M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1157
Liittynyt: Pe 04.04.2003 18:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Petri M. »

Muffler kirjoitti:Sony mavica? :)
Jep Sony Mavica se on :wink: Oman aikansa huipputuote...kuinka helppoa olikin kuvata korpulle. Kamerahan oli aikaansa edellä muutama vuosi sitten ja huippuhintainenkin aikanaan. Nykyäänhän noilla ei arvoa ole...sopivat helppokäyttöisyyden ja kestävyyden vuoksi oppilaiden käyttöön kouluissa.
Mauri H. kirjoitti: Eikös tuossa -88:ssä ole vielä nelivaihteinen tomaatti? ja kuitenkin nopeusmittarissa on vaihtokohta nelosellekin merkitty. Tuohan löytyy vain viisivaihteisista malleista....
Jep...nelivaihteinen automaatti on.
Jukka N. kirjoitti: M103 alkaa "rumentaa" munasarjoja siinä 150-200 tkm tuntumassa, jolloin ne saavat laikukkaan ruosteenruskean sävyn ja "rupisen" pinnan. Näin on perimätiedon mukaan. Tämä on toki pelkkää kosmetiikkaa, eikä vaikuta sen kummemmin mihinkään. Voihan teoriassa olla, että coupen röörit on teräsharjattu ja värjätty, mutta enpä jaksa tuohon uskoa.
Pakosarjoja ei ole pinnoitettu. Jos ei sitten ole uusittu jostain syystä :roll: .
Muita hyviä kohtia tarkistaa kilometrejä ovat äänitorvet maskin takana - niidenkin kunto kertoo jo aika paljon...kuten kuskin penkki...jalopuut sisäverhoilussa...coupessa oven lasi jne.
Jukka N. kirjoitti: Vai onko autolle ilmoitettu vahingossa väärä vuosimalli?
Käyttöönottopäivämäärä 29.6.1988.
Mauri H. kirjoitti: No jompikumpi, laatikko tai mittari ei ole alkuperäinen...
Mittaristo ei ole VDO. Oletettavaa on että autolla on ajettu enemmän kuin mittarilukema on - kuitenkin kunnon ja toimivuuden puolesta minua ei järkyttäisi yli 200 000 km lukemakaan yhtään. Minulle kyllä passaisi että automaattikin olisi uusittu tai vaikka koko moottori samalla :lol:

Kuva
Sellainen on aina askarrattanut että minkä tähden jotkut vierastavat tekniikanvaihtoautoja? (ei nyt liity kyseiseen aiheeseen/autoon)
Hyvin tehdyssä tekniikanvaihtoautossahan on vaihdettu yleensä kulutusosat akselistojen ja jarrujen myötä + voimansiirto jne. ja yleensä uusi tehokkaampi moottorikin on peruskorjattu. Yhden tv-auton omistaneena olen valmis ostamaan joskus toisenkin kuin jonkun loppuunajetun aidon samalla tekniikalla vaikka sitä olisi huollettukin...ja kas kummaa säästän siinä vielä 20%-40% hinnassa.
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

No sitähän ihmeteltiin jo kaupassa, kun mittarissa luki pienellä Autometer VDO:n tilalla. :lol: Sehän kertoo jo paljon...

Mutta yks hailee. Pääosa konehuoneen sälppeestä vaikuttaa ihan uudenveroiselta, laturikin on kuin pakasta vedetty, kone käy niin maan tasaisesti, ei kilkata / kolkota / vaella / raksuta -> ei mitään. Ainoastaan se ~50rpm "sahaus" tyhjäkäynnillä, eipä siinä muuta. Ja moniurahihna pitää pientä suhinaa aina välillä.
Ja jahka siihen saadaan laitettua uusi ilmanputsari + bensasuodatin + kovaa ajoa... 8)
Käy meinaan tuo 260 kuin klapisirkkeli tuohon verrattuna, mutta hyvin käykin. :lol:

Edit: Tai eihän noista koskaan voi mitään lopullista sanoa, ennenkuin on kertynyt kunnolla kilometrejä. Jos vuosikin ja 20tkm tulee mittariin ilman mitään suurempia ongelmia, voisi kuitenkin sanoa tehneensä lähes loisto-ostoksen. 8)

Edit2: Ja kun tuohon mittaristoon askarrellaan vielä tämmöiset valko-pohjat, niin mikään ei kieli vaihdetusta mittaristosta. :lol:

Kuva
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Tosin..

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Voihan hyvinkin olla että auto on alunperin ollut manuaalilla ja sitten vaihdettu automaatiksi, selviää kyllä valmistusnumeron perusteella.

Mutta niin kauan kuin auto on hyvä ja toimii niin loistavaa, sitä paitsi valokusien perusteella peli on sikasiisti.
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Re: Tosin..

Viesti Kirjoittaja PM »

Mauri H. kirjoitti:Voihan hyvinkin olla että auto on alunperin ollut manuaalilla ja sitten vaihdettu automaatiksi, selviää kyllä valmistusnumeron perusteella.
Kyllä kantakortissa on automaattia vastaava koodi, kuten on myös konetilan kilvessäkin.
Mutta kyllä autolle on jossain vaiheessa tehty isompaa remppaa, koska venttiilikopassa on tussilla kirjoitettu "13."
Eli luultavasti kone on ollut jossain vaiheessa auki, mutta parempi niin. Ainakaan vielä ei ole missään öljyvuotoa, ei edes venttiilikopan tiivisteen välistä. Jakopäässä on hieman kosteutta, mutta eipä se ajoa haittaa.

Ja onhan se hyvä että on uudempi nopeusmittarikin. Lieko sen ansiota, kun kaikki tielläliikkujat tulevat perä edellä vastaan. :lol:
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Re: Tosin..

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Pasi M. kirjoitti:Ja onhan se hyvä että on uudempi nopeusmittarikin. Lieko sen ansiota, kun kaikki tielläliikkujat tulevat perä edellä vastaan. :lol:
Mä luulen että ne tulee perä edellä vastaan nopeusrajoitusten takia :lol:
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Re: Tosin..

Viesti Kirjoittaja PM »

Mauri H. kirjoitti:
Pasi M. kirjoitti:Ja onhan se hyvä että on uudempi nopeusmittarikin. Lieko sen ansiota, kun kaikki tielläliikkujat tulevat perä edellä vastaan. :lol:
Mä luulen että ne tulee perä edellä vastaan nopeusrajoitusten takia :lol:
Sehän siinä onkin hassua, kun mittari näyttää 80-90km/h kun ajaa jonkun perässä satasen alueella. Kai senkin kalibrointi on jäänyt tekemättä. 8)

Edit: Olis vaan mittarin rukkaaja laittanut sen alkuperäisen kiekon tuohon mittarin päälle, niin kukaan ei olisi epäillyt mitään. :o
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Make
Mersumies
Mersumies
Viestit: 971
Liittynyt: To 15.05.2003 12:27
Paikkakunta: kuusankoski

mittarista

Viesti Kirjoittaja Make »

syy siihen,että mittarivirhe on noin suuri,voinee johtua siitä,että jos mittari on vaihdettu,se on ollut autossa,jossa on ollut eri peränvälitys.mittariston takana on pieni tarralappunen jossa selviää perän välitys.
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Avatar
Petri M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1157
Liittynyt: Pe 04.04.2003 18:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosin..

Viesti Kirjoittaja Petri M. »

Pasi M. kirjoitti: Sehän siinä onkin hassua, kun mittari näyttää 80-90km/h kun ajaa jonkun perässä satasen alueella. Kai senkin kalibrointi on jäänyt tekemättä. 8)
Mää en nyt kyllä allekirjoita tuota juttua siis tuosta mittarinheitosta (ainakaan vielä...)...eikös perävälitys ole sitten ollut sama uudemmissa 5-vaihteisissa kuin näissä vanhemmissa 4-vaihteisissa tomaateissa?

Asiaa tietämättä tämän auton kohdalla mistä tuo nopeusmittari siis saa infonsa? perästä vai laatikosta? BMW:ssä ainakin anturi oli perässä...

Tarvinnee testata tuo mittari kun tietäs missä tällä hetkellä on lähin nopeudunnäyttötaulu Tampereella? kukas tietää...?
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
SamiI
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 85
Liittynyt: Pe 04.04.2003 08:31
Paikkakunta: Tampere

Lähimmät nopeusnäyttötaulut

Viesti Kirjoittaja SamiI »

Tampereelta Jyväskylään lähdettäessä on muistaakseni yksi nopeusnäyttötaulu ja Hämeenkyrön keskustan lähellä taisi olla myös (jos ei muisti näin helteellä sisätiloissa istuessa pahasti pätki...)
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Re: Tosin..

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Petri M. kirjoitti: Tarvinnee testata tuo mittari kun tietäs missä tällä hetkellä on lähin nopeudunnäyttötaulu Tampereella? kukas tietää...?
Joskus oli näyttö Ylöjärvelle mennessä siinä Teivon kohdalla, mutta taitaa olla otettuna pois. Mutta kun lähdet Etujätin kohdalta Jyväskylän tietä paahtamaan Oriveden suuntaan, niin Ruutanan risteyksen ja sen Shellin jälkeen tulee aika pian näyttötaulu. Käy kokaisemassa, ei ole pitkä matka eikä tee kipeää.

OT: Näin punastutat kassaneidin: lomalla poikkesin Jätissä safka- ja vähän olusostoksillakin. Löin viimeiseksi tiskiin suurimman kurkun mitä kaupasta löytyi ja kysäisin kassalta, notta tällainenko on se Etujätti :shock:
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Avatar
Petri M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1157
Liittynyt: Pe 04.04.2003 18:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosin..

Viesti Kirjoittaja Petri M. »

Jukka N. kirjoitti: Mutta kun lähdet Etujätin kohdalta Jyväskylän tietä paahtamaan Oriveden suuntaan, niin Ruutanan risteyksen ja sen Shellin jälkeen tulee aika pian näyttötaulu. Käy kokaisemassa, ei ole pitkä matka eikä tee kipeää....?
Kiitoksia infosta :) Käännyinkin eilen juuri siitä Shellin kohdalta kun olin tulossa kaverin luota Ruutanasta.
Jukka N. kirjoitti:
OT: Näin punastutat kassaneidin: lomalla poikkesin Jätissä safka- ja vähän olusostoksillakin. Löin viimeiseksi tiskiin suurimman kurkun mitä kaupasta löytyi ja kysäisin kassalta, notta tällainenko on se Etujätti :shock:
Hehee meinaan tikahtua täällä :lol: Kuva
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
Avatar
Juhana
Valvoja
Valvoja
Viestit: 200
Liittynyt: Ma 07.07.2003 10:34
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tosin..

Viesti Kirjoittaja Juhana »

Jukka N. kirjoitti: OT: Näin punastutat kassaneidin: lomalla poikkesin Jätissä safka- ja vähän olusostoksillakin. Löin viimeiseksi tiskiin suurimman kurkun mitä kaupasta löytyi ja kysäisin kassalta, notta tällainenko on se Etujätti :shock:

Hemmetti Jukka, nyt ei oo meikäläisillä siihenkään kauppaan enää asiaa :lol:

t. Juhana
W204 C180 Kompressor AMG Sport -10
Ex. W164 ML 420 CDI AMG Sport -08
Ex. W203 C32 AMG -01
Ex. W204 220 CDI T Avantgarde -08
Ex. W170 SLK 230 Kompressor -00
Ex. W202 C280 -94
Ex. W208 CLK 320 Sport
Ex. W208 CLK 230 Kompressor Sport
Ex. W210 E50 AMG -96/97
Ex. MB300CE 24V.
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

Ja pari hieman isompaa fotoa, ei nääkään vielä ole tarpeeksi tyylikkäitä: :P

http://www.tpu.fi/~t0000897/Filut/300CE_Isot/index.htm

Tarvii ottaa vielä todellisia tunnelma(iltarusko/aamunpasko)kuvia, jahka tuninkia tulee lisää. Muutosta edellisiin kuviin: vilkut ja välkyt sekä thuunattu maskendaali.
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14016
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

...Voi veenus teitä mustan maskin harrastajia... :roll:

:lol:
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

Timo L. kirjoitti:...Voi veenus teitä mustan maskin harrastajia... :roll:

:lol:
Itseasiassa se ei ole musta.
Se on semmonen puoli-tumman-vaalean-harmaa-metallihohto-ja olikohan vielä lakattu, itseasiassa aika lähellä noiden kylkien sävyä. Vaikka ei se kuvassa kyllä siltä näytä... :lol:
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
Petri M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1157
Liittynyt: Pe 04.04.2003 18:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Petri M. »

sadepäivän piristykseksi... :) kesäisiä muistoja

Kuva
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
Avatar
Boss
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1491
Liittynyt: Pe 04.04.2003 11:06

Viesti Kirjoittaja Boss »

Jaa, eipä siinä tosiaan listoja näy olevan. Muutoin aika samannäköinen kuin oma rassini mutta näyttää liikkuvan vähän korkeammalla ja sisusta on mallia pappa.
Vastaa Viestiin