Mersu vai bemari?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
lassi-s
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 286
Liittynyt: La 05.02.2005 18:27

Viesti Kirjoittaja lassi-s »

wellu kirjoitti:onko kellään kokemuksia e36 korimallin 320 tai 325.... tekeekö rakkineella mitään....?
tekee, ja paljonkin, suht nopea ja sporttinen vehje jo vakionakin, itse olen ajanut varmaan kymmenellä tuollaisella ja hyviä on ollu, mut 328 on jo taas ihan helevetin paljon parempi kuin tuo 325, vaikka tuon 325:n ostaa niin kannattaa ostaa vanos moottorilla oleva koska alavääntö on tuntuvasti parempi. ps e36 325 ei ole rakkine vaan hyvä auto :wink:

sit topicin kysymykseen vastaus: bmw vai mersu,hmmmmmm yksinkertaisesti olen tykännyt huomattavasti enemmän bmw:n ajettavuudesta ja siksi niitä on ollutkin jo 5 kpl, eka auto oli bemari ja nyt on bemari ja välissä ei ole muuta ollu, monta kertaa olen mersunkin meinannu hankkia mut bemari on kuitenkin sitten vieny voiton ihan sen ajettavuuden vuoksi eli kyseessä siis se mihin meikäläisen rahat on riittäny. yksinkertaisesti olen saanu huomattavasti ajettavuudeltaan ja suorituskyvyltään "paremman" auton samalla rahalla joten tämänvuoksi ollu bmw.

itse ajattelen että on vain kaksi oikeaa merkkiä bmw ja mb, muut ei kelpaa.
kai se mursukin joskus pihaan lennähtää. ainakin tuon mersun automaattilaatikoiden kestävyys on todella kunnioitettavaa kun bmw: automaatit on paskana vähän väliä mut on ne kyl käyttöominaisuuksiltaan mahtavia mut HEIKKOJA
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Avatar
takope
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: To 14.10.2004 22:51

MB vai BMW

Viesti Kirjoittaja takope »

Hämmennän soppaa, koska sattuu meidän perreessä olemaan molemmat, että kokemuksen syväll....
Toinen on 330 xda Touring ja sitä kun pitäis verrata johkuun C-mersuun niin voi-voi! Miten siinä iso äijä edes mersun kuskinpaikalle mahtuu. Ei ainakaan
ajamisesta tule mitään. Tältä osin bemari hakkaa työtiloissa mennen tullen.
C-mersuun ei taida nelivetoa saadakaan. No tolla beijerilaisella on näillä keleleillä, kuin taivas aukeis.

Ässästä jotenkin tuntuis, että osat menee niinkuin toisinpäin isompien bemarien kanssa. Bemareissa taitaa olla tota "huoltoo" vähän liian kanssa.Mersu taas vaikuttaa kovin varmalta, mikä voi olla sama kuin vanhanaikainen.-On toi bemarihapatus vielä piukassa. Exinä 323i ja 635Csi, niin varmaan ymmärrätte, mutta koitan oppia ja ammentaa tietoa "messukoista". Vaimokin ihmettelee, kun en muka muuta tee kun aina vaan tietokoneella. Täytyy tunnustaa, että tämä forumi se on.
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Hmm, mielestäni C-sarjalainenhan on tilava, moneen kertaan W203:sta ajanut ja aina ihmetyttää miten tilava se on kuskin pukilta.

Ehkä tosi pitkälle miehelle se sitten on ahdas (olen itse 190 cm). Sivusuunnassa ehkä hiukan kompaktin tuntuinen, mutta ei ainakaa 3-sarjalaista pienempi.

Itseasiassa tuo 300-sarjan bemu on kyllä astetta muovisempi verrattuna C:hen, itse en tykännyt yhtään. 5-sarjalainen on kyllä eri puusta veistetty, tukeva ja asiallinen, vaikkei se koe-ajolla säväyttänyt sekään, oli kai liian korkeat odotukset ja manuaalivaihteinen 520i oli kyllä oikeasti aika syvältä.

E39 kuuluu olevan loistava auto, ja varmaan sitä on myös E60 kunnon koneella.
bayerman
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 17
Liittynyt: Ma 13.12.2004 21:01

Viesti Kirjoittaja bayerman »

Kyllä mun mielestä jos väyrysestä ja E39:sistä pitäis valita niin enköhän BMW:n ottais. Tosin sitten vaikka C-sarja vs. E46 niin olisi jo huomattavasti vaikeampi tilanne. Mersu tuntuu ajossa jotenkin kankeammalta/jämäkämmältä kuin bmw, mutta itse pidän bmw:n moottorien luonteesta enenmän. Ajelin ennen tuota mersua alfa-romeolla niin siinä onkin mukava vertailu pari: mersussa voi jopa oven laittaa kiinni ilman, etttä mitään hajoaa :lol:

Nyt on siis mersu ja bemari myynnissä ja varmaan seuraavaksi tulossa taas bmw :twisted:
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17143
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Viesti Kirjoittaja dealer »

C-mersussakin on kuskinpaikalla mahtavasti tilaa minun kokoiselle, 198 cm pitkälle ajajalle.
Takapenkille ei tosin aikuinen mahdu kuskin penkin taakse kun minä säädän penkin itselleni sopivaksi.
Ainut näistä yleisistä henkilömallin mersuista jossa on ahdasta kuskinpaikalla on W201 alkuperäisellä kattoluukulla, siinä ei korkeus riitä minulle.
oulaistenliikenne.fi
Avatar
petri.n
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1124
Liittynyt: Su 22.02.2004 19:23
Paikkakunta: Heinävesi

Viesti Kirjoittaja petri.n »

Oma kohtaista kokemusta C:stä. Tilaa on. Enoni on 210cm pitkä ja painaa 120 kg ja hyvin mahtuu tuolla farkulla ainakin ajamaan ja itse sovin viellä sinne taakse istumaan. Itse nyt en kyllä ole mikään jättiläinen rapiat 170 ja reilu 70kg. Enemmän siinä on takana tilaa kuin 3 sarjan bemareissa ja molemmat ovat samassa koko luokassa. Kakskuuskytäse, kyllä sitä C:tä saa nelikkona. :D
Avatar
takope
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: To 14.10.2004 22:51

Viesti Kirjoittaja takope »

Esa H. kirjoitti:Viestin aihe: Mersu vai bemari?
Mersu!
Enkä ala perustelemaan.
Kauanko pitää mersulla ajaa, että tolleen kirjoittaa :?:
Avatar
Arto N
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 362
Liittynyt: Ti 01.06.2004 14:57
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Arto N »

kakskuuskytäse kirjoitti:
Esa H. kirjoitti:Viestin aihe: Mersu vai bemari?
Mersu!
Enkä ala perustelemaan.
Kauanko pitää mersulla ajaa, että tolleen kirjoittaa :?:
Jos kerran sitimarketin pihalla ajaa ostoskärryparkin ympäri niin eiköhän se riitä.. :D
<-- Tämä projekti ensin
W124 250 TD -92
Ex w123 240 D -80
Avatar
takkanen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 236
Liittynyt: Ke 29.10.2003 16:35
Paikkakunta: Väylänvarsi

Viesti Kirjoittaja takkanen »

Kävin itse Jaakopinpainia BMW vs Mersu puolitoista vuotta sitten , kun auton osto oli ajankohtainen. Päädyin Mersuun katsottuani varaosahinnastoa ja haastateltuani muutamaa korjaamon ukkoa. Vaaka kallistui Mersuun varaosa ja huoltohintojen vuoksi. Lisäksi ongelma täältä katsottuna, että BMW:ssä pitää auto ajaa vikatapauksissa (merkkiliikkeen) testeriin tuonne isoon kaupunkiin, eikä siihen viitsi. Autona E39 on kyllä upeaa katseltavaa ja ajettavaa. Hyvä vaihtoehto Mersulle siis.
Jonkuhan son marsiskeltava framila
------------------------------------------------
Avatar
takope
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: To 14.10.2004 22:51

Viesti Kirjoittaja takope »

Mauri H. kirjoitti:Hmm, mielestäni C-sarjalainenhan on tilava, moneen kertaan W203:sta ajanut ja aina ihmetyttää miten tilava se on kuskin pukilta.
Hyvä Mauri. Aikanaan ton edeltäjää kun olin vaimon kanssa hankkimassa, niin liikkeessä oli molemmat mallit: tiisseli cmalli ja 320 d touring. Istuttiin ja ajettiin ja ihmeteltiin mekin, mutta ihan toisinpäin kuin sinä. Kuljettajan tila selkeästi väljempi. Mersussa ovi puristi kiinni vasempaan kasivarteen. Siis kuljettajan tilat bemarissa selkeästi tilavammat, eikä repsikallakaan ollut valittamista.
Autojen moottoreissa mersu oli siina vaiheessa ainakin kehitysaskeleen perässä. Jos yrittäis verrata autoja: mersu niinkuin pappamalli ja bemari urheileva terve nuori. Vaari muuta kun syö, eikä me mihkään. :roll:
Avatar
takope
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: To 14.10.2004 22:51

Viesti Kirjoittaja takope »

Arto N kirjoitti:
kakskuuskytäse kirjoitti:
Esa H. kirjoitti:Viestin aihe: Mersu vai bemari?
Mersu!
Enkä ala perustelemaan.
Kauanko pitää mersulla ajaa, että tolleen kirjoittaa :?:
Jos kerran sitimarketin pihalla ajaa ostoskärryparkin ympäri niin eiköhän se riitä.. :D
Ahaa! Ei ainakaan Partolassa mahtuisi semmoista tekemään, mutta se taitaa olla joku mersukuskin unelma autoilusta. :wink: Niin ja jos se lopulta onnistuisi, niin totennäköisesti joutuis hankkiin uuden (sisäkurvin) eturenkaan.
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

kakskuuskytäse kirjoitti:
Mauri H. kirjoitti:Hmm, mielestäni C-sarjalainenhan on tilava, moneen kertaan W203:sta ajanut ja aina ihmetyttää miten tilava se on kuskin pukilta.
Hyvä Mauri. Aikanaan ton edeltäjää kun olin vaimon kanssa hankkimassa, niin liikkeessä oli molemmat mallit: tiisseli cmalli ja 320 d touring. Istuttiin ja ajettiin ja ihmeteltiin mekin, mutta ihan toisinpäin kuin sinä. Kuljettajan tila selkeästi väljempi. Mersussa ovi puristi kiinni vasempaan kasivarteen. Siis kuljettajan tilat bemarissa selkeästi tilavammat, eikä repsikallakaan ollut valittamista.
Autojen moottoreissa mersu oli siina vaiheessa ainakin kehitysaskeleen perässä. Jos yrittäis verrata autoja: mersu niinkuin pappamalli ja bemari urheileva terve nuori. Vaari muuta kun syö, eikä me mihkään. :roll:
No, miehiä on isoja ja tosi isoja.

Itsellä on paha tapa ajaa vasen käsi ikkunalla, joten en huomannut koko ahtautta siinä oven sivussa.

Makuasioitahan nämä, ja pääasia että olet valintaasi tyytyväinen, bemarin tekniikka on kyllä loistavaa, ja totta, mersu on ollut tekniikassa hiukan jäljessä. Suorituskykyä ja sporttisuutta hakea helposti valitsee bemarin. Tuo kolmelitrainen on kyllä hieno kone, ja C-sarjalaisen suurin 270 CDi on kyllä alakynnessä.

Olitkos muuten W202:sta vai W203:sta ajamassa silloin aikanaan, noissa on julma eri kabiinissa.
Avatar
takope
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: To 14.10.2004 22:51

Viesti Kirjoittaja takope »

Mauri H. kirjoitti:
kakskuuskytäse kirjoitti:
Mauri H. kirjoitti:Hmm, mielestäni C-sarjalainenhan on tilava, moneen kertaan W203:sta ajanut ja aina ihmetyttää miten tilava se on kuskin pukilta.
Hyvä Mauri. Aikanaan ton edeltäjää kun olin vaimon kanssa hankkimassa, niin liikkeessä oli molemmat mallit: tiisseli cmalli ja 320 d touring. Istuttiin ja ajettiin ja ihmeteltiin mekin, mutta ihan toisinpäin kuin sinä. Kuljettajan tila selkeästi väljempi. Mersussa ovi puristi kiinni vasempaan kasivarteen. Siis kuljettajan tilat bemarissa selkeästi tilavammat, eikä repsikallakaan ollut valittamista.
Autojen moottoreissa mersu oli siina vaiheessa ainakin kehitysaskeleen perässä. Jos yrittäis verrata autoja: mersu niinkuin pappamalli ja bemari urheileva terve nuori. Vaari muuta kun syö, eikä me mihkään. :roll:
Olitkos muuten W202:sta vai W203:sta ajamassa silloin aikanaan, noissa on julma eri kabiinissa.
Oli vm 1999, semmoinen missä ei vielä ole niitä "vitjamunanmuotoisia" ajovaloja.
Noista bmw:n mallisarjoista sen verran, että melkein samoja autoja, isompia ja pienempiä vaan. Ensin tehdään 7-sarja, sitten ihmetellään ja koitetaan "parantaa" jolloin markkinoille ilmestyy 5-sarja. Tästä sitten jo saadaan kokemuksiakin, kun alkaa palaset loksahtelemaan kohdalleen. Tämän jälkeen, yllätys..yllätys, tehdään se oikea bemari 3-sarja -lukuisine eri
kori ym versioineen. Aamulehtee kattelin, niin Rinta-Julpilla näyttää olevan
04 vm 530 da Touring kuolattavana. Vois senkin ottaa, vaikka vähän isohko on
tossa vaimon pyöritellä. Kai kaikkeen tottuu. Mites muuten saisin vaimon ässän rattiin, -edes kokeilemaan.Please ei väkivaltaohjeita :twisted:
Avatar
Olli Lajunen
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1222
Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
Paikkakunta: Yppäri

Viesti Kirjoittaja Olli Lajunen »

Arto N kirjoitti:
kakskuuskytäse kirjoitti:
Esa H. kirjoitti:Viestin aihe: Mersu vai bemari?
Mersu!
Enkä ala perustelemaan.
Kauanko pitää mersulla ajaa, että tolleen kirjoittaa :?:
Jos kerran sitimarketin pihalla ajaa ostoskärryparkin ympäri niin eiköhän se riitä.. :D
Jos on hyvin kasvatettu pienestä pitäen niin ei tartte ajaa metriäkään, ennenkuin muut autot ei enää kelpaa. :lol:
W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05
Exä: W202 220 -96
Hemingway
Mersumies
Mersumies
Viestit: 759
Liittynyt: To 15.05.2003 12:31

Viesti Kirjoittaja Hemingway »

kakskuuskytäse kirjoitti:
Oli vm 1999, semmoinen missä ei vielä ole niitä "vitjamunanmuotoisia" ajovaloja.
:
Nonnii, w202:han se on ollut. Jo minä arvelinkin, tuo on nimittäin tilava jo tuo w203. Ja faceliftin jälkeiset mallit ovat Hyviä isolla H:lla. Käy aja semmosta, "kakskuuskytäse."

Ja kuten aikaisemmin jo mainittiin, mersuun kuin mersuun mahtuu etupenkille melkoinen köriläs. Tilaa on aina ajajalle, muissa autoissa ei läheskään aina ole näin.

OT: Dealer on iso mies, kannattaa väitellä näin pitkän matkan takaa, ei naapurista :lol:
Viimeksi muokannut Hemingway, To 17.02.2005 17:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
124.023
Avatar
takope
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: To 14.10.2004 22:51

Viesti Kirjoittaja takope »

petri.n kirjoitti: kyllä sitä C:tä saa nelikkona. :D
Kiitti Petrille tiedosta. Mulla oli luulo,että semmoinen kolmiyhteys kuin: 3litran 6 pyttyinen turbodiesel (suorakutonen) - autom/steptronic - neliveto olis tuossa kokoluokassa vain bemarilla. Sen tiesin, että jotain bensanelikoita löytyy, mutta... :cry:
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Joo, johan asia selvisi, W202 on kyllä todella paljon ahtaampi kuin W203.

Eipä toistaiseksi saa W203:sta 4Maticcina kuin C 240 ja C320 -malleja.
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

Mauri H. kirjoitti:Joo, johan asia selvisi, W202 on kyllä todella paljon ahtaampi kuin W203.

Eipä toistaiseksi saa W203:sta 4Maticcina kuin C 240 ja C320 -malleja.
Mahtaako tullakaan dieselinä; eihän W210:aakaan saanut tietääkseni nafta-nelivetona.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Avatar
petri.n
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1124
Liittynyt: Su 22.02.2004 19:23
Paikkakunta: Heinävesi

Viesti Kirjoittaja petri.n »

Mikäs se sitten 30 cdi T AMG - malli on jos ei neliveto. :D
Avatar
jkvi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 68
Liittynyt: Ke 24.03.2004 17:51
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja jkvi »

Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Aku P kirjoitti:
Mauri H. kirjoitti:Joo, johan asia selvisi, W202 on kyllä todella paljon ahtaampi kuin W203.

Eipä toistaiseksi saa W203:sta 4Maticcina kuin C 240 ja C320 -malleja.
Mahtaako tullakaan dieselinä; eihän W210:aakaan saanut tietääkseni nafta-nelivetona.
Kohta saa, Autobildissä oli juttua mesen uusista dieseleistä ja kerrottiin että kohta saa nelikkonakin.
Avatar
takope
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: To 14.10.2004 22:51

Viesti Kirjoittaja takope »

Katos vaan, pientä valoo vielä noissa muistin syövereissä.
Tossa linkistä kattelin ja vertailin AMG/330xdaTour. Siis kyllä messu menee, mutta millä hinnalla? 20000€ kalliinpi. Mitähän nelikko maksaiskaan. Siis hevosella pääsee ja...mitens se menee. :roll:
Avatar
Ari66
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4696
Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

kakskuuskytäse kirjoitti:Jos yrittäis verrata autoja: mersu niinkuin pappamalli ja bemari urheileva terve nuori.
Toisin sanoen:
Mersulla edetään arvokkaasti.
Bemarilla poukkoillaan kuten opelastraväkikin sinkoilee miten sattuu.

Mersussa on jo luonnetta ja makua kuten kypsässä naisessa tai hyvässä viinissä tai maukkaassa brandyssä tai tynnyreissä tummuneessa wishkyssä.

Bemari on tulokas, villi ja kuriton ori.
Koulimaton, kypsymätön vulgääri nousukas.

-----
-----

Ja nyt.... vetäkääs herneet nenään :lol:
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Avatar
suhari
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 259
Liittynyt: La 31.01.2004 22:29
Paikkakunta: koillismaa

Viesti Kirjoittaja suhari »

Ari66 kirjoitti: Toisin sanoen:
Mersulla edetään arvokkaasti.
Bemarilla poukkoillaan kuten opelastraväkikin sinkoilee miten sattuu.

Mersussa on jo luonnetta ja makua kuten kypsässä naisessa tai hyvässä viinissä tai maukkaassa brandyssä tai tynnyreissä tummuneessa wishkyssä.

Bemari on tulokas, villi ja kuriton ori.
Koulimaton, kypsymätön vulgääri nousukas.

-----
-----

Ja nyt.... vetäkääs herneet nenään :lol:

Taidatkos tuon osuvammin sanoa :D
Avatar
Arto N
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 362
Liittynyt: Ti 01.06.2004 14:57
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Arto N »

kakskuuskytäse kirjoitti:
Arto N kirjoitti:
kakskuuskytäse kirjoitti:
Esa H. kirjoitti:Viestin aihe: Mersu vai bemari?
Mersu!
Enkä ala perustelemaan.
Kauanko pitää mersulla ajaa, että tolleen kirjoittaa :?:
Jos kerran sitimarketin pihalla ajaa ostoskärryparkin ympäri niin eiköhän se riitä.. :D
Ahaa! Ei ainakaan Partolassa mahtuisi semmoista tekemään, mutta se taitaa olla joku mersukuskin unelma autoilusta. :wink: Niin ja jos se lopulta onnistuisi, niin totennäköisesti joutuis hankkiin uuden (sisäkurvin) eturenkaan.
Nyt en kyllä malta.. :twisted: :D Mersulla olen kyseisen vertahyytävän tempun tehnyt myös Partolan pihassa. Vielä " täys poka päällä ". Vanhalla paijerinmoottorivärkillä olisi todennäköisesti jarrujen tärinää ihmetellessä ja kauheassa takapyöräluistossa mennyt päin mainostornia, joten ymmärrän hyvin huolesi. :D Yritä ymmärtää Esaa, hänellä oli ankea lapsuus :D
<-- Tämä projekti ensin
W124 250 TD -92
Ex w123 240 D -80
Avatar
Jox
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 319
Liittynyt: Ti 03.08.2004 15:21

Viesti Kirjoittaja Jox »

Jos nelivetoa hakee, silloin kannattaa ostaa audi quatro :P
W205 220d autom. AMG -15

Exät W203 Classic -01
W203 C200Kompressor autom. Classic -02
S203 C220cdi Avantgarde -05
W204 C200cdi autom. Elegance -08
W212 C200cdi autom. Avantgarde -13
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

Joxi kirjoitti:Jos nelivetoa hakee, silloin kannattaa ostaa audi quatro :P
Älässano. Just aloin kuolata, kun huomasin että lähikaupungin yhteen liiikkeeseen on tullut -94 E300 TD 4matic...pitää melkein ajella kattomaan ja toivoa, että kyseessä on läpilaho pommi tai muuten tästä tulee vielä kallista... :oops: 8)
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Aku P kirjoitti:
Joxi kirjoitti:Jos nelivetoa hakee, silloin kannattaa ostaa audi quatro :P
Älässano. Just aloin kuolata, kun huomasin että lähikaupungin yhteen liiikkeeseen on tullut -94 E300 TD 4matic...pitää melkein ajella kattomaan ja toivoa, että kyseessä on läpilaho pommi tai muuten tästä tulee vielä kallista... :oops: 8)
Ei hätää, pojat ei tietenkään osaa mallimerkintöjä, eli kyseessä on SEDAN turbodieselillä.
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

Mauri H. kirjoitti:
Aku P kirjoitti:
Joxi kirjoitti:Jos nelivetoa hakee, silloin kannattaa ostaa audi quatro :P
Älässano. Just aloin kuolata, kun huomasin että lähikaupungin yhteen liiikkeeseen on tullut -94 E300 TD 4matic...pitää melkein ajella kattomaan ja toivoa, että kyseessä on läpilaho pommi tai muuten tästä tulee vielä kallista... :oops: 8)
Ei hätää, pojat ei tietenkään osaa mallimerkintöjä, eli kyseessä on SEDAN turbodieselillä.
Ov vai? Perkele.
(No, käydään silti. :wink: )
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Avatar
petri.n
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1124
Liittynyt: Su 22.02.2004 19:23
Paikkakunta: Heinävesi

Viesti Kirjoittaja petri.n »

Vielä tuosta 30 cdi AMG:stä. Niitä on jo valmistettu kaksi kpl nelikkona. Tämä on sitten salaista tietoa. 8) Joulun pyhinä anopin mökillä oli saksalainen herrasmies rouvansa kanssa. Heillä oli kyseinen auto. Ihmetys oli suuri, kun itselleni selvisi, että kyseinen auto on nelikko. :shock: Mies kertoi olevan Mercedeksen insinööri ja auto oli esisarjan malleja. Mökiltä jatkoivat jonnekkin Ivalon taakse talvi testeihin. Jotenka uskallan tässä asian paljastaa, kun autobildissä kerrottiin samasta asiasta.
Vastaa Viestiin