Map pilot

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Otemari
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 19
Liittynyt: Ti 12.11.2013 08:05

Map pilot

Viesti Kirjoittaja Otemari »

Moi.Olen kysellyt tätä asiaa ennenkin mutta kun ei vaan millään aukea.Usein olen yrittänyt päivittää Beckerin navigointi laitetta mutta ei natsaa.Tänäänkin taas monta tuntia.Becker content manager sivuilla sanotaan kuinka "easy"homma on päivittää uusi versio.Siellä myös sanotaan että sinun täytyy kirjautua sinne kun ensimmäistä kertaa asioit Becker shopissa.Siellä on kohta:log in mutta vaikka käyttäjätunnus on e_mail osoite niin lisäksi pitää olla salasana,mutta mitenkä voi luoda salasanan kun kohtaa REKISTERÖIDY ei löydy,ei millään.Jos kokeilee kohtaa "unohditko salasanan"niin se pyytää antaan ensin sähköposti osoitteen ja ilmoittaa sitten että tuntematon käyttäjätunnus..tietenkin kun ei ole rekisteröitynyt.Joten kysyn onko joku onnistunut päivityksessä ilman rekisteröitymistä tai miten olette onnistuneet rekisteröitymään?
Avatar
Legge
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 411
Liittynyt: Ke 09.01.2013 15:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: Map pilot

Viesti Kirjoittaja Legge »

Oletko ladannut uusimman Content Managerin Beckerin sivuilta?

http://www.mybecker.com/enUK/hauptnavig ... downloads/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ajossa: Kia ProCeed GT 2020
Ex:
W205 C180 A Edition AMG 2018
S204 C180 CDI AMG 2013
W176 A180 BE Urban 2013
Nippu Pösöjä ja vanha Bemari
Otemari
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 19
Liittynyt: Ti 12.11.2013 08:05

Re: Map pilot

Viesti Kirjoittaja Otemari »

Joo,olen ladannut ja lähettänyt kyselynkin Beckerin content manageriin ja sieltä vastattiin että kytket vaan laitteen compuutteriin ja menet myymälään mistä ostat haluamasi karttapäivityksen...voi kettu.tämä Becker moduuli menee kohta pajalle missä on alasin ja vasara,rrkele.
Eihän tätä muuten kannattaisi päivittääkään kun TomTomin saa noin satkulla mutta kun tää olis valmiiksi auton järjestelmässä eikä tarttis viritellä navi telineitä.
Avatar
Legge
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 411
Liittynyt: Ke 09.01.2013 15:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: Map pilot

Viesti Kirjoittaja Legge »

Idea olisi, että menet sinne Shoppiin ostamaan haluamasi päivityksen. Sillä ekalla ostoskerralla tapahtuu samalla rekisteröityminen.
Ajossa: Kia ProCeed GT 2020
Ex:
W205 C180 A Edition AMG 2018
S204 C180 CDI AMG 2013
W176 A180 BE Urban 2013
Nippu Pösöjä ja vanha Bemari
Otemari
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 19
Liittynyt: Ti 12.11.2013 08:05

Re: Map pilot

Viesti Kirjoittaja Otemari »

Ainakin mun tietokone ilmoittaa että täytyy kirjautua sisään ensin päästäkseen tekemään ostoksia,joten alkupisteessä taas..
skywalker
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 2
Liittynyt: Ti 09.07.2019 18:23

Re: Map pilot

Viesti Kirjoittaja skywalker »

kauhulla luin naitä kokemuksia becker map pilotin päivityksestä. Itse päivitys oli lopulta melko helppo juttu, hanskalokerosta kalikka tietokoneeseen ja ohjeiden mukaan eteni.
89 eurolla uudet kartat koneessa ja kuudessa vuodessa tullut softaankin kelpo parannuksia.
Vastaa Viestiin