S212 Starilla päivävalot ja kattoluukku mieluisimmiksi?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
nilkcah
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: Pe 08.05.2015 15:18

S212 Starilla päivävalot ja kattoluukku mieluisimmiksi?

Viesti Kirjoittaja nilkcah »

Koitin googletella mutta en selkeää vastausta saanut pystyykö toiveeni toteuttamaan starilla vai pitääkö mennä jonkun koodinikkarin pakeille...

1. Kattoluukku sulkeutuu automaattisesti jos alkaa sataa, vain mikäli jos kattoluukku on vedettu taakse, itse usein unohdan luukun auki niin että takalippa on ylhäällä tällöin ei sulkeudu sadetunnistimella, mutta haluan sen sulkeutumaan myös silloin. Onko mahdollista? Toki sen onneksi saa myös availle kiinni niin ei tartte aina sisälle autoon könytä jos huomaa jääneen auki.

2. Itselläni on halogeeni valoilla(h7) s212 mese ja näissä ajovalojen kanssa ei jää palamaan päivävalot, kuten jää xenon versioissa. Onko sitten ajateltu että ei näytä hyvältä jos kellertävien valojen kanssa palaa sinertävät led valot. Olen itselleni vaihtanut led parkit ja h7 polttimot joissa sävy on 4000k joten nyt näyttäisi hyvältä kun saisi päivävalot palamaan samaan aikaan.
x_ismo
Mersumies
Mersumies
Viestit: 577
Liittynyt: Ke 23.11.2011 08:28
Paikkakunta: Vesilahti

Re: S212 Starilla päivävalot ja kattoluukku mieluisimmiksi?

Viesti Kirjoittaja x_ismo »

nilkcah kirjoitti:Koitin googletella mutta en selkeää vastausta saanut pystyykö toiveeni toteuttamaan starilla vai pitääkö mennä jonkun koodinikkarin pakeille...

1. Kattoluukku sulkeutuu automaattisesti jos alkaa sataa, vain mikäli jos kattoluukku on vedettu taakse, itse usein unohdan luukun auki niin että takalippa on ylhäällä tällöin ei sulkeudu sadetunnistimella, mutta haluan sen sulkeutumaan myös silloin. Onko mahdollista? Toki sen onneksi saa myös availle kiinni niin ei tartte aina sisälle autoon könytä jos huomaa jääneen auki.

2. Itselläni on halogeeni valoilla(h7) s212 mese ja näissä ajovalojen kanssa ei jää palamaan päivävalot, kuten jää xenon versioissa. Onko sitten ajateltu että ei näytä hyvältä jos kellertävien valojen kanssa palaa sinertävät led valot. Olen itselleni vaihtanut led parkit ja h7 polttimot joissa sävy on 4000k joten nyt näyttäisi hyvältä kun saisi päivävalot palamaan samaan aikaan.

Päivävalot eivät saa palaa ajovalojen kanssa täydellä kirkkaudella. Pitäisi viritellä joku himmenninkytkentä ja silti katsastuksessa saattaa tulla sanomista. Mulle tuli otteeseen merkinta edellisessä autossa vaikka ne himmenivätkin.
Oli pakko sitten laittaa sammumaan jottei setä sininen muista maksulla ( 3 maksua vuodessa lopettaa työssä käymisen).
S205 2020 C300de
exS205 2016 C300h,
exS204 2012 C220cdi
exW204 2008 C200cdi
exS203 2004 C200cdi
nilkcah
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: Pe 08.05.2015 15:18

Re: S212 Starilla päivävalot ja kattoluukku mieluisimmiksi?

Viesti Kirjoittaja nilkcah »

Kyseisessä mallissa päivävalot palaa himmeesti muiden valojen kanssa jos on xenon valot. Omassani ei pala. Joku himmennys ominaisuus kuitenkin on olemassa valmiiksi, koska kun avaan ovet niin silloin palaa parkit ja päivävalot, tällöin päivävalot palaa himmennetysti... Mystisiä juttuja.
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5219
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: S212 Starilla päivävalot ja kattoluukku mieluisimmiksi?

Viesti Kirjoittaja S202 »

Onko sulla led päivävalot? Jos on niin joku on ne vaihtanut. Tiedä sitten miten ne toimii.
S124 300TE
S211 E500
Avatar
jari k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 83
Liittynyt: Ke 25.05.2016 20:43

Re: S212 Starilla päivävalot ja kattoluukku mieluisimmiksi?

Viesti Kirjoittaja jari k »

Kyselin itsekkin myös samaa, jokunen aika sitten,
S202 kirjoitti:Onko sulla led päivävalot? Jos on niin joku on ne vaihtanut. Tiedä sitten miten ne toimii.
Ei noita ole jälkeen päin laitettu, kyllä ovat alkuperäiset led päiväajovalot.
Itse huomioinut, kun ovet avaa, niin syttyy omat parkit ja led päivävalot, mutta ei himmeästi vaan ihan täydellä teholla, minulla ei ainakaan mitään himmennys toimintoa ole.
Vastaa Viestiin