Taustaa kysymykselle:
Kävin sitten tässä päivänä yhtenä ajamassa S211 läpi paikallisen katsastusaseman hallin ja sitä hyväksytty-paperia siinä sitten taas edellisen jatkoksi tallentaessa tajusin, että tuolla on tosiaan tullut ajettua vuoden takaisen katsastuksen jälkeen tosiaan vain rapia 1tkm, josta syystä ajatukset entistä enemmän kääntyy suuntaan "vaihdan sen johonkin enemmän puhtaasti "harrastemersuun".
Kävin sitten uteliaisuuttani tutustumassa yhteen 208-koppaiseen CLK:hon. Paavot on kyllä tuttuja, tuo ei niinkään, vaikka muotoilullista yhtenevyyttä onkin. Halusinpa nyt saada vähän tuntumaa tuommoiseenkin. Auto tuntui enemmän vanhanaikaiselta 211 jälkeen kuin ko. 211 tuntuu hypätessä esim. 212 kyytiin, mutta toisaalta tietyllä tapaa positiivisessa mielessä.
Mutta, sitten se otsikon kummastus ja kysymys: Säätyykö noissa 208-korisissa ohjauspylväs tosiaan vain etäisyyssuunnassa? Tuossa yksilössä ainakaan liikkunut korkeussuunnassa ollenkaan... Mersuksi aika tönkkö ajoasento. Penkkiä sai nostaa niin ylös, että 185-senttisellä varrella alkoi ylhäältä olla ahdasta . Lisäksi ohjauspyörä jäi silti ei-mersumaisesti jotenkin italialais-ladalaiseen asentoon . Noinko nuo tosiaan tuossa mallissa on aina toteutettu?
CLK 208 ohjauspyörän säätö?
-
- Mersumies
- Viestit: 2738
- Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02
Re: CLK 208 ohjauspyörän säätö?
Noinhan se säätyy tuossa meidänkin CLK:ssa. Ovat tehtaalla pistäneet pystysäädön valmiiksi kohdalleen.
Perheessä:
X 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
X 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Re: CLK 208 ohjauspyörän säätö?
Eli siis ominaisuus... omituisuus