Tallihommia 2 pilarinostin
Tallihommia 2 pilarinostin
Onhan se eri kasata näitä romuja kun on nostin Aivan tarpeeksi ryöminy ulkona ja tallissa autoje alla. Oikee ilo laittaa oli sitte kui laho
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
100 D Cityliner -89
S124 E300TD -93
S124 E300TD -93
Re: Tallihommia 2 pilarinostin
Pitäs olla. Kerros, kuinka vanhaks pitää elää et voi todeta et nyt tää könyymine riittääJönsi kirjoitti:Onhan se eri kasata näitä romuja kun on nostin Aivan tarpeeksi ryöminy ulkona ja tallissa autoje alla. Oikee ilo laittaa oli sitte kui laho
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Re: Tallihommia 2 pilarinostin
Vaan vaatii se seisominenkin nuo hitsuuvälineet ym. köyhällä varaa vaieta :S
W210 E320cdi
Re: Tallihommia 2 pilarinostin
No eihän se nyt ikää katso Nii kaua ko vanhoja dieselimersuja on olemasa niin kyllähän nitten kanssa värkkäilen.jackie kirjoitti:Pitäs olla. Kerros, kuinka vanhaks pitää elää et voi todeta et nyt tää könyymine riittääJönsi kirjoitti:Onhan se eri kasata näitä romuja kun on nostin Aivan tarpeeksi ryöminy ulkona ja tallissa autoje alla. Oikee ilo laittaa oli sitte kui laho
100 D Cityliner -89
S124 E300TD -93
S124 E300TD -93
Re: Tallihommia 2 pilarinostin
Hitsiteltu aikaisemmin jollain 90 luvun ydintäytemikillä ja nyt 500e telwin ydintäytteellä. Sen verran köyhiä vielä ettei vielä hankittu suojakaasuasimoks kirjoitti:Vaan vaatii se seisominenkin nuo hitsuuvälineet ym. köyhällä varaa vaieta :S
100 D Cityliner -89
S124 E300TD -93
S124 E300TD -93
Re: Tallihommia 2 pilarinostin
Monta autoa hitsanneena niin toi mersun hitsaaminen on ollut kaikkein helpointa kun ruosteisen reunalla on orkkispelti ja se on siellä vielä paksukin verrattuna muihin merkkeihin...monesti japsit on tasaisesti lahoa vierestä ja täys ruosteessa takana...hyvää jälkeä muuten ja ei tartte enää hitsailla tosta kohtaa kun vetäisee pohjavärin pintavärin ja,kotelosuojan ja lopulta massan...tai jättää sen massan pois kun se tuhoaa auton ja ainakin suoraan pellin päälle.
Toi 2-pilari nosturi on muuten järkevän hintainen uutena ja kun olisi vielä sellainen jossa olisi linkku jalat jotta pilari jää etemmäs kuin perinteisissä ...wheeler dealer ohjelmassa oli jenkkilän pojilla sellaiset.
Toi 2-pilari nosturi on muuten järkevän hintainen uutena ja kun olisi vielä sellainen jossa olisi linkku jalat jotta pilari jää etemmäs kuin perinteisissä ...wheeler dealer ohjelmassa oli jenkkilän pojilla sellaiset.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: Tallihommia 2 pilarinostin
Uretaanimaaleilla maalattaan, jos vielä olis hapolla käsitelly ensin. Jätetään massat ainaki nyt pois, katotaan kuin kestää.
100 D Cityliner -89
S124 E300TD -93
S124 E300TD -93