Kakkos auto harkinnassa. E 2007-->

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Wrathchild
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 108
Liittynyt: Ke 20.02.2008 06:53
Paikkakunta: Uurainen

Kakkos auto harkinnassa. E 2007-->

Viesti Kirjoittaja Wrathchild »

Paljon olen juttuja aiheesta lukenut, mutta kiinnostaisi tietää vähän enemmän ajettujen eteen tulleista remonteista..
Nykyinen W203 05 sport on oiva peli, ja toiminut suuttimen laittoa lukuun ottamatta hienosti 365000km ajettu. Nyt olisi harkinnassa tilavampi auto.
Tai sitten varman päälle ja venyttää budjettia s212..

Edit: Kyllä toi c-sarja on pieni! Siispä E sarjaa hakusassa hyvillä varusteilla. 2007 alkaen pikkukoneella tai v6 kunhan ei om651..
Viimeksi muokannut Wrathchild, La 13.01.2018 09:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SakariH
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 382
Liittynyt: La 18.11.2017 09:10

Re: Kakkos auto harkinnassa. S204 300-450tkm kokemuksia.

Viesti Kirjoittaja SakariH »

.
Viimeksi muokannut SakariH, Ma 12.08.2019 22:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Wrathchild
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 108
Liittynyt: Ke 20.02.2008 06:53
Paikkakunta: Uurainen

Re: Kakkos auto harkinnassa. S204 300-450tkm kokemuksia.

Viesti Kirjoittaja Wrathchild »

Niin, se just kiinnostaa, että mitä noihin on pitänyt tehdä noilla kilsoilla. Myynnissä noita on kohtuu hyvin 250-350tkm lukemilla.
Unohtu mainita, että diesel on hakusassa. Molempia koneita oon katellut, nyt kiikarissa 646 koneella olevia edullisemmin ja vähemmän ajettuna 651. Eikös nekin jos on takuukorjattu, niin ihan toimivia ole? Luistonesto ajonvakautus isofix parkkitutkat ja xenonit olis oltava. (Tulee rouvalle, lapsia kun kuljettelee).

Saksasta vois muuten uittaa (löytyy kontakti), mutta sitten pitäisi kaivaa rahat jollain lainalla kasaan.. Siks lähinnä autoliikkeitä katellut..

Edit: sillä noilla kilsoilla olevia huoltoja kyselen, kun hintansa puolesta nyt kiinnostaa 250-350 ajettu. Vyötä pitää kiristää jos päädyn kalliimpaan.
Pitää käydä livenä kattoon tuo s204 onko riittävän tilava, vielä en ole saanut aikaiseksi. (Olen 183 pitkä).
Avatar
H.E. von Kuusi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 639
Liittynyt: Ke 19.10.2011 18:34
Paikkakunta: Åbo

Re: Kakkos auto harkinnassa. S204 300-450tkm kokemuksia.

Viesti Kirjoittaja H.E. von Kuusi »

Wrathchild kirjoitti:Niin, se just kiinnostaa, että mitä noihin on pitänyt tehdä noilla kilsoilla. Myynnissä noita on kohtuu hyvin 250-350tkm lukemilla.
Unohtu mainita, että diesel on hakusassa. Molempia koneita oon katellut, nyt kiikarissa 646 koneella olevia edullisemmin ja vähemmän ajettuna 651. Eikös nekin jos on takuukorjattu, niin ihan toimivia ole? Luistonesto ajonvakautus isofix parkkitutkat ja xenonit olis oltava. (Tulee rouvalle, lapsia kun kuljettelee).

Saksasta vois muuten uittaa (löytyy kontakti), mutta sitten pitäisi kaivaa rahat jollain lainalla kasaan.. Siks lähinnä autoliikkeitä katellut..

Edit: sillä noilla kilsoilla olevia huoltoja kyselen, kun hintansa puolesta nyt kiinnostaa 250-350 ajettu. Vyötä pitää kiristää jos päädyn kalliimpaan.
Pitää käydä livenä kattoon tuo s204 onko riittävän tilava, vielä en ole saanut aikaiseksi. (Olen 183 pitkä).
Kuinkas pitkä se rouva oli? :wink: Itse sentin lyhyempi, ja kyllähän sinne istumaan sopii, takapenkin tilat vaan heikommat enää sillon. Jos lapsia vaan kuskataan siellä niin varmaan menee ihan hyvin. Mutta aika samaa kokoluokkaahan tuo on kuin S203, eli en kokisi siinä mielessä tuota "upgradena".

Tietyt tyyppiviathan näissä on, mutta perusvarmaa tekniikkaa. Se vaan juuri, että alkaa olla niin vanhoja jo nämäkin vanhimmat, että alkaa etenkin noilla kilsoilla olemaan tosi paljon yksilöstä kiinni kunto. Jos löytää jonkun säännöllisesti veholla huolletun niin pitäisi olla aika varman päälle että ainakin on huollettu.
Tesla Model 3 SR+ 2020
Mercedes-Benz E 320 4Matic Avantgarde '98
Wrathchild
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 108
Liittynyt: Ke 20.02.2008 06:53
Paikkakunta: Uurainen

Re: Kakkos auto harkinnassa. S204 300-450tkm kokemuksia.

Viesti Kirjoittaja Wrathchild »

Hehe, no toki sillä pitää itsekin ajaa.. Varsinkin kun on uusi malli itsellekin..
Vanha on tosiaan sedan, joten se takalosterin lisätila on se juttu. Mutta istuintilasta kertonee, jos se samoja kokoja on.
Sen verran asiasta tutkineena päätin että toi 651 mylly jää kaupaan.. Eli takas piirtopöydän ääreen. Joko 646 tai v6.. Pitää tänään käydä kattoon yks liikkeessä, niin pääsee vähän kartalle..

Kuulemma toi mersun oma pitkähuoltovälikin on vähän kyseenalainen jos sitä on vaan tehty. Itsekin vaihdan öljyjä puolet tiheämmin omaani..

Edit: 06vm ML 320 ostettu.
Vastaa Viestiin