212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Avatar
RH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3949
Liittynyt: Ke 15.09.2004 13:43
Paikkakunta: Salon seutu

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja RH »

Tilattu ilman mallimerkintöjä.
SakariH
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 382
Liittynyt: La 18.11.2017 09:10

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja SakariH »

.
Viimeksi muokannut SakariH, Su 16.06.2019 17:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tj86430
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5419
Liittynyt: Ma 20.09.2010 13:10
Paikkakunta: Luxemburg

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja tj86430 »

jjjarvi kirjoitti:Sitten vielä sellainen joka pisti silmään on se että takakontin ovessa ei ole mitään mallimerkintöjä. Mitä näitä muita ilmoituksia olen katsonut yleensä siellä on ainakin se 350 CDI. Olisko perä kolaroitu ehkä? Merkit jääneet laittamatta korjauksen jälkeen. Olen kuullut että vievät näitä kolariautoja Puolaan oikaistavaksi halvalla ja robotit saavat niin hyvää jälkeä aikaan että pintapuolisella tarkastelulla ei huomaa autoa kolaroiduksi.
Varustelistassa on

260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION

joten olisin enemmän huolissani jos mallimerkintä löytyisi.
s213 220d -17

Villa Pikkujalo
jjjarvi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 67
Liittynyt: Su 14.01.2018 19:03
Paikkakunta: Naantali

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja jjjarvi »

Hyvä että tämäkin selvisi. Onko tuossa varustelistassa joku selkainen puuttuva varuste mikä olisi hyvä olla teidän käyttäjien mielestä?. Ja joka puuttuu tästä autosta. Muuta kuin neliveto?
1. Kesä autona CLS 500 -06 AMG paketilla, Japanin tuonti
2. Kesä autona Ford Scorpio Ghia Coshworth STW 2.9 -96 (vuodesta 2005) Saksan tuonti
Käyttiksenä Lexus GS 300 Facelift 2008 (249 hp)
Exät:
Ford Granada 3.0 L GXL -76
Ford Granada 2.6 L Ghia -77
Ford Granada 2.3 L -75(eka autoni 1980)
Sekalainen kokoelma japanilaisia riisikuppeja
Opel Ascona , niin paljon aikaa etten muista mallia
Yksi Golffii -93, tosi kestävä peli
SakariH
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 382
Liittynyt: La 18.11.2017 09:10

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja SakariH »

.
Viimeksi muokannut SakariH, Su 16.06.2019 17:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Matti R
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1594
Liittynyt: To 15.05.2003 11:00
Paikkakunta: Espoo

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja Matti R »

jjjarvi kirjoitti:Sitten vielä sellainen joka pisti silmään on se että takakontin ovessa ei ole mitään mallimerkintöjä. Mitä näitä muita ilmoituksia olen katsonut yleensä siellä on ainakin se 350 CDI. Olisko perä kolaroitu ehkä? Merkit jääneet laittamatta korjauksen jälkeen. Olen kuullut että vievät näitä kolariautoja Puolaan oikaistavaksi halvalla ja robotit saavat niin hyvää jälkeä aikaan että pintapuolisella tarkastelulla ei huomaa autoa kolaroiduksi.
Katsohan varustelistauksests varuste 260
Matti
MB SLK 230K -98
Cadillac DeVille -64
Cadillac Calais Coupe -66
Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95
Tesla MYLR -24
tj86430
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5419
Liittynyt: Ma 20.09.2010 13:10
Paikkakunta: Luxemburg

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja tj86430 »

SakariH kirjoitti:Mut jos et pohjosessa asu niin pärjää ilman nelivetoakin näppärästi.
Se ei oikeastaan riipu leveysasteista (tai jos riippuu, niin toisinpäin), mutta kyllähän OP varmaan tietää tarvitseeko nelivetoa vai ei.
s213 220d -17

Villa Pikkujalo
SakariH
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 382
Liittynyt: La 18.11.2017 09:10

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja SakariH »

.
Viimeksi muokannut SakariH, Su 16.06.2019 17:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
RH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3949
Liittynyt: Ke 15.09.2004 13:43
Paikkakunta: Salon seutu

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja RH »

tj86430 kirjoitti:
jjjarvi kirjoitti:Sitten vielä sellainen joka pisti silmään on se että takakontin ovessa ei ole mitään mallimerkintöjä. Mitä näitä muita ilmoituksia olen katsonut yleensä siellä on ainakin se 350 CDI. Olisko perä kolaroitu ehkä? Merkit jääneet laittamatta korjauksen jälkeen. Olen kuullut että vievät näitä kolariautoja Puolaan oikaistavaksi halvalla ja robotit saavat niin hyvää jälkeä aikaan että pintapuolisella tarkastelulla ei huomaa autoa kolaroiduksi.
Varustelistassa on

260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION

joten olisin enemmän huolissani jos mallimerkintä löytyisi.
Jaa miksi? Minullakin tuo sama elimination uudelle autolle tilattu, mutta silti on merkit perässä...
Hassua, että sakemannin rekisteritunnukseen kylläkin oli osunut numero 500 :)
tj86430
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5419
Liittynyt: Ma 20.09.2010 13:10
Paikkakunta: Luxemburg

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja tj86430 »

RH kirjoitti:
tj86430 kirjoitti:
jjjarvi kirjoitti:Sitten vielä sellainen joka pisti silmään on se että takakontin ovessa ei ole mitään mallimerkintöjä. Mitä näitä muita ilmoituksia olen katsonut yleensä siellä on ainakin se 350 CDI. Olisko perä kolaroitu ehkä? Merkit jääneet laittamatta korjauksen jälkeen. Olen kuullut että vievät näitä kolariautoja Puolaan oikaistavaksi halvalla ja robotit saavat niin hyvää jälkeä aikaan että pintapuolisella tarkastelulla ei huomaa autoa kolaroiduksi.
Varustelistassa on

260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION

joten olisin enemmän huolissani jos mallimerkintä löytyisi.
Jaa miksi? Minullakin tuo sama elimination uudelle autolle tilattu, mutta silti on merkit perässä...
Hassua, että sakemannin rekisteritunnukseen kylläkin oli osunut numero 500 :)
OP:n huoli koski sitä, että luukku on vaihdettu kolaroinnin seurauksena. Ehkä se on aavistuksen todennäköisempää jos alunperin merkittömään luukkuun on ilmestynyt merkit. Tai sitten ei. Aika monta muuttujaa pitäisi tietää ennen kuin asiaan saisi matemaattisen ratkaisun, siksi ihan mutua.
s213 220d -17

Villa Pikkujalo
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13147
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Kyllä omista autoista on aina jäänyt merkit tehtaalle kun on 260 koodilla tilattu. Tai sitten kaikki on jo tehtaalla kolaroitu, korjattu ja merkit unohdettu.

Vaimon autoon merkit tuli vaikka pyysin 260 koodilla, myyjä oli syyllinen kun ei ollut sitä tehtaan tilaukseen kirjannut. Tarkistitko RH kantakortista?
Avatar
RH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3949
Liittynyt: Ke 15.09.2004 13:43
Paikkakunta: Salon seutu

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja RH »

DBFI kirjoitti:Kyllä omista autoista on aina jäänyt merkit tehtaalle kun on 260 koodilla tilattu. Tai sitten kaikki on jo tehtaalla kolaroitu, korjattu ja merkit unohdettu.

Vaimon autoon merkit tuli vaikka pyysin 260 koodilla, myyjä oli syyllinen kun ei ollut sitä tehtaan tilaukseen kirjannut. Tarkistitko RH kantakortista?
Kyllä juu. Ilman merkkejähän tuo oli vielä ostaessa, mutta sitten näinä viherpiiperrysaikoina iski pikkupoikamaisesti pieni :twisted: ja laitoin ne merkit sinne ihan itse...
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13147
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja DBFI »

RH kirjoitti: Kyllä juu. Ilman merkkejähän tuo oli vielä ostaessa, mutta sitten näinä viherpiiperrysaikoina iski pikkupoikamaisesti pieni :twisted: ja laitoin ne merkit sinne ihan itse...
No hyvä että syyllinen tähänkin löytyi. :D

Siihen "viherpiipertäjän V-kasiinko" ne merkit tuli? :?:
jjjarvi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 67
Liittynyt: Su 14.01.2018 19:03
Paikkakunta: Naantali

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja jjjarvi »

Laitoin sähköposta myyjälle jonka kanssa olen autosta keskustellut ja pyysin lisäselvityksiä huoltohistoriasta etenkin koskien moottorin öljynvaihtoja. Vielä ei ole mitään kuulunut. Laitoin pyynnön jo viime lauantaina. Joko hän on talvilomalla tai sitten tosiaan huoltohistoriassa on jotain häikkää tältä osin. Harmi auto oli kiinnostava ja oln jo varautunut lähtemään käymään Malmilla.

Millaista kokemusta on tästä Kamuxista taitavat harrastaa aika paljon autojen tuontia Saksasta? Menikö tämän auton osalta epärehellisten ja vajaatietoisten ilmoitusten otsakkeen alle tämä tapaus.
1. Kesä autona CLS 500 -06 AMG paketilla, Japanin tuonti
2. Kesä autona Ford Scorpio Ghia Coshworth STW 2.9 -96 (vuodesta 2005) Saksan tuonti
Käyttiksenä Lexus GS 300 Facelift 2008 (249 hp)
Exät:
Ford Granada 3.0 L GXL -76
Ford Granada 2.6 L Ghia -77
Ford Granada 2.3 L -75(eka autoni 1980)
Sekalainen kokoelma japanilaisia riisikuppeja
Opel Ascona , niin paljon aikaa etten muista mallia
Yksi Golffii -93, tosi kestävä peli
Avatar
Mihkaili
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 248
Liittynyt: Su 12.07.2015 22:48
Paikkakunta: Joensuu

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja Mihkaili »

Pyydä valmistenumero ja käy paikallisessa merkkiliikkeessä katsomassa huoltohistoria (edellyttäin että on merkkiliikkeessä huollettu tai muualla missä huolto voidaan merkitä sähköiseen huoltokirjaan). Luultavimmin huollatat jatkossa paikallisessa liikkeessä joten luulisi liikkeen auttavan asian kanssa? Näin ainakin itse menettelin kun Saksan maalta autoa olin ostamassa.
W212 Avantgarde BE 220 cdi -11
Avatar
Silakka_E500
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 86
Liittynyt: La 29.09.2012 21:27

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja Silakka_E500 »

jjjarvi kirjoitti:Laitoin sähköposta myyjälle jonka kanssa olen autosta keskustellut ja pyysin lisäselvityksiä huoltohistoriasta etenkin koskien moottorin öljynvaihtoja. Vielä ei ole mitään kuulunut. Laitoin pyynnön jo viime lauantaina. Joko hän on talvilomalla tai sitten tosiaan huoltohistoriassa on jotain häikkää tältä osin. Harmi auto oli kiinnostava ja oln jo varautunut lähtemään käymään Malmilla.

Millaista kokemusta on tästä Kamuxista taitavat harrastaa aika paljon autojen tuontia Saksasta? Menikö tämän auton osalta epärehellisten ja vajaatietoisten ilmoitusten otsakkeen alle tämä tapaus.
Itse olen kaupan jälkeisen mielenrauhan varmistamiseksi jättänyt kaikki ne yksilöt sivuun, joiden epäselvyyksiä on alkanut itselleen selittelemään vaan siksi, että yksilö on kovasti poltellut näppejä. Tuossa innostuin itsekin katselemaan 212- tarjontaa ja pisti silmään tuo https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/9319419" onclick="window.open(this.href);return false;. Varusteissa taitaa jotain tiettyä puuttua mutta sitten jotain tiettyä tilalla (neliveto!), kilometrit myös vähän pienemmät. Hinta on himpun korkeampi mutta tulee pienemmällä korolla taas takaisinpäin, jos et käteisellä ollut ostamassa. Ihan vaan nyt siltä varalta että et ollut huomannut + huoltohistoria olisi kunnossa, aukottomuutta ei kyllä mainosteta erikseen.

Itse olen Tampereen Autocenterin ja Sport Car Centerin kautta tuonut korvamerkityn mersun kotiin, nämä ovat olleet kyllä positiivisia kokemuksia. Veho, Länsiautokin muuten tuo, jos Saksasta löydät itsellesi mieluisen.

EDIT: Sinullahan ei tainnut ollakaan vaihtoautoa rasitteena, jolloin liikkeen tuonti ei välttämättä ole se taloudellisin ratkaisu.
BMW X7 M50D
X166 500
X166 350
Audi Q7 4.2
BMW X5 3.0sd
W211 E500
Volvo V70 T5
jjjarvi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 67
Liittynyt: Su 14.01.2018 19:03
Paikkakunta: Naantali

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja jjjarvi »

Silakka_E500 kirjoitti:
jjjarvi kirjoitti:Laitoin sähköposta myyjälle jonka kanssa olen autosta keskustellut ja pyysin lisäselvityksiä huoltohistoriasta etenkin koskien moottorin öljynvaihtoja. Vielä ei ole mitään kuulunut. Laitoin pyynnön jo viime lauantaina. Joko hän on talvilomalla tai sitten tosiaan huoltohistoriassa on jotain häikkää tältä osin. Harmi auto oli kiinnostava ja oln jo varautunut lähtemään käymään Malmilla.

Millaista kokemusta on tästä Kamuxista taitavat harrastaa aika paljon autojen tuontia Saksasta? Menikö tämän auton osalta epärehellisten ja vajaatietoisten ilmoitusten otsakkeen alle tämä tapaus.
Itse olen kaupan jälkeisen mielenrauhan varmistamiseksi jättänyt kaikki ne yksilöt sivuun, joiden epäselvyyksiä on alkanut itselleen selittelemään vaan siksi, että yksilö on kovasti poltellut näppejä. Tuossa innostuin itsekin katselemaan 212- tarjontaa ja pisti silmään tuo https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/9319419" onclick="window.open(this.href);return false;. Varusteissa taitaa jotain tiettyä puuttua mutta sitten jotain tiettyä tilalla (neliveto!), kilometrit myös vähän pienemmät. Hinta on himpun korkeampi mutta tulee pienemmällä korolla taas takaisinpäin, jos et käteisellä ollut ostamassa. Ihan vaan nyt siltä varalta että et ollut huomannut + huoltohistoria olisi kunnossa, aukottomuutta ei kyllä mainosteta erikseen.

Itse olen Tampereen Autocenterin ja Sport Car Centerin kautta tuonut korvamerkityn mersun kotiin, nämä ovat olleet kyllä positiivisia kokemuksia. Veho, Länsiautokin muuten tuo, jos Saksasta löydät itsellesi mieluisen.

EDIT: Sinullahan ei tainnut ollakaan vaihtoautoa rasitteena, jolloin liikkeen tuonti ei välttämättä ole se taloudellisin ratkaisu.
Joo tuota autoa olen seurannut hinta oli vielä tammikuussa 33900 vähän tullut alaspäin. Mielestäni nuo penkit ovat harmahtavat haen mustaa sisustusta harmaa ei oikein sovi meikäläisen silmään. Käteiskauppaa olen ajatellut joten hinnallakn on väliä.

Tuota Mansen Autocenteriä olen harkinnut hyvä tietää että jollakin on positiivisiakin kokemuksia siitä liikkeestä. Aika paljon on tuolla maailmalla negatiivista palautetta kyseisestä liikkeestä.
1. Kesä autona CLS 500 -06 AMG paketilla, Japanin tuonti
2. Kesä autona Ford Scorpio Ghia Coshworth STW 2.9 -96 (vuodesta 2005) Saksan tuonti
Käyttiksenä Lexus GS 300 Facelift 2008 (249 hp)
Exät:
Ford Granada 3.0 L GXL -76
Ford Granada 2.6 L Ghia -77
Ford Granada 2.3 L -75(eka autoni 1980)
Sekalainen kokoelma japanilaisia riisikuppeja
Opel Ascona , niin paljon aikaa etten muista mallia
Yksi Golffii -93, tosi kestävä peli
Eeemeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 103
Liittynyt: Ma 20.07.2015 00:44

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja Eeemeli »

jjjarvi kirjoitti:Laitoin sähköposta myyjälle jonka kanssa olen autosta keskustellut ja pyysin lisäselvityksiä huoltohistoriasta etenkin koskien moottorin öljynvaihtoja. Vielä ei ole mitään kuulunut. Laitoin pyynnön jo viime lauantaina. Joko hän on talvilomalla tai sitten tosiaan huoltohistoriassa on jotain häikkää tältä osin. Harmi auto oli kiinnostava ja oln jo varautunut lähtemään käymään Malmilla.

Millaista kokemusta on tästä Kamuxista taitavat harrastaa aika paljon autojen tuontia Saksasta? Menikö tämän auton osalta epärehellisten ja vajaatietoisten ilmoitusten otsakkeen alle tämä tapaus.
Suosittelen jättämään väliin kyseisen liikkeen tuonnit! Hiukan hakua kehiin niin netistä löytyy tarinoita miten lestat hoitaa kaupankäynnin ja takuun..
Turhaan kaivat verta nenästä, jos rahat taskussa ja vaihdokkiakaan ei ole niin miksi yleensäkkään ostaa liikkeestä?
Jussiboy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 360
Liittynyt: Pe 08.02.2008 20:23

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja Jussiboy »

Mitäpä jos hakisit J-S auton Saksasta? Tarkistat vain myyjältä onko autoa kolaroitu ja onko maalipinta virheetön. Tämän jälkeen hoitelet kaupan netissä. Yrität tingata maks. 500 Euroa ja kun se ei onnistu pyydät naviin uudet kartat. Helppoa kuin heinänteko. Ei tarvitse takuista tapella ja saat varmasti sitä mitä tilaat.
jjjarvi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 67
Liittynyt: Su 14.01.2018 19:03
Paikkakunta: Naantali

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja jjjarvi »

Jussiboy kirjoitti:Mitäpä jos hakisit J-S auton Saksasta? Tarkistat vain myyjältä onko autoa kolaroitu ja onko maalipinta virheetön. Tämän jälkeen hoitelet kaupan netissä. Yrität tingata maks. 500 Euroa ja kun se ei onnistu pyydät naviin uudet kartat. Helppoa kuin heinänteko. Ei tarvitse takuista tapella ja saat varmasti sitä mitä tilaat.
Joo olen harkinnut Saksan reissua mutta en nyt ihan heti sinne ole menossa joten koitan tässä ajan kanssa löytää sopivan Suomesta. Oma työmatkatalviajokki toimii vielä hyvin joten kiirettä ei ole. Scorpion toin Saksasta tutun kautta itse en hakenut mutta luotin kaveriin ja sain mitä hain. Nyt en enää voi häntä pyytää apuun kun on mennyt yläkerran pajalle.

Olen tässä väliin jo katsellut sillä silmällä tuota CLS mallia harmi et on w211 koppanen eli vikaherkkä 2006-2011 mitä olen ajatellut. Näyttävä peli jonka hommaisi käyttöautoksi tunteella ei järjellä. Joten järkiostos olisi tämä E w212. Tarkoitus ajaa sillä seuraavat 7 vuotta eläkkeelle pääsyyn asti.

Hyvä että selvis tuo Kamux juttu sinne en enää katso. Ehkä sit yksityinen maahantuoja tai ostaa suoraan ilman liikettä.
1. Kesä autona CLS 500 -06 AMG paketilla, Japanin tuonti
2. Kesä autona Ford Scorpio Ghia Coshworth STW 2.9 -96 (vuodesta 2005) Saksan tuonti
Käyttiksenä Lexus GS 300 Facelift 2008 (249 hp)
Exät:
Ford Granada 3.0 L GXL -76
Ford Granada 2.6 L Ghia -77
Ford Granada 2.3 L -75(eka autoni 1980)
Sekalainen kokoelma japanilaisia riisikuppeja
Opel Ascona , niin paljon aikaa etten muista mallia
Yksi Golffii -93, tosi kestävä peli
Jussiboy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 360
Liittynyt: Pe 08.02.2008 20:23

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja Jussiboy »

Onhan Suomessakin hyvä autoja, jopa Kamuxilla. J-S auton hankintaa puoltaa se, että siinä on 2:n vuoden takuu ja sinä olet ostamassa 5-8 vuoden ikäistä ajoneuvoa johon tulee aivan varmasti jotain yllättävää. Olet erikoisessa asemassa koska sinulla on mahdollisuus käteiskauppaan, joten kannattaa todellakin punnita kaikki vaihtoehdot.
jjjarvi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 67
Liittynyt: Su 14.01.2018 19:03
Paikkakunta: Naantali

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja jjjarvi »

Itsepäinen kn olen soitin vielä Kamx Malmi asian tiimoilta ja pyysin uudelleen selvitystä moottoriöljyjen vaihtoväleistä. Vieläkään ei vastausta joten joko eivät pysty selvittämään asiaa tai sitten on oikeesti häikkää tässä.
Aika amatöörimäistä myyjätyöskentelyä tässä liikkeessä.
1. Kesä autona CLS 500 -06 AMG paketilla, Japanin tuonti
2. Kesä autona Ford Scorpio Ghia Coshworth STW 2.9 -96 (vuodesta 2005) Saksan tuonti
Käyttiksenä Lexus GS 300 Facelift 2008 (249 hp)
Exät:
Ford Granada 3.0 L GXL -76
Ford Granada 2.6 L Ghia -77
Ford Granada 2.3 L -75(eka autoni 1980)
Sekalainen kokoelma japanilaisia riisikuppeja
Opel Ascona , niin paljon aikaa etten muista mallia
Yksi Golffii -93, tosi kestävä peli
Eeemeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 103
Liittynyt: Ma 20.07.2015 00:44

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja Eeemeli »

jjjarvi kirjoitti:Itsepäinen kn olen soitin vielä Kamx Malmi asian tiimoilta ja pyysin uudelleen selvitystä moottoriöljyjen vaihtoväleistä. Vieläkään ei vastausta joten joko eivät pysty selvittämään asiaa tai sitten on oikeesti häikkää tässä.
Aika amatöörimäistä myyjätyöskentelyä tässä liikkeessä.
Saat just sellaisen vastauksen kuin haluat, se on helppo kuitata sunnuntaina polvillaan käymällä..vaihda liikettä.
Esim. takuu asiathan hoituu pääasiassa saman uskontokunnan kavereitten liikkeissä joissa ei tunnetusti ammattitaitoa kaipailla.Riittää kun omistaa jakarin
Yksikään liike suomessa ei yllä yhtä alaarvoisille myyntikuville kuin kyseinen pulju, kotiintoimitus on käytännössä sitä kun sukulaisten ja omistajien eläkkeellä olevat vanhemmat ajelee autoja ympäri suomea. Kuittia kyseisestä palvelusta ei ole olemassakaan,mutta maksamaan siitä joudut!!
Mustalaisetki on rehellisiä noihin verrattuna:)

Ja jos jollain jäi epäselväksi vielä niin kyllä, astuin tuohon miinaan aikoinaan!!
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17118
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kamux
Tuhansien autojen varasto, viime vuonna esim. heinä-syyskuussa 11083 myytyä autoa.
Jotain taitavat tehdä oikeinkin ? No, kitisijöitähän aina löytyy :D

(Ei, en ole ostanut autoa Kamuxilta enkä varmaan ostakaan koskaan, enkä tunne ketään sieltä...)
oulaistenliikenne.fi
jjjarvi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 67
Liittynyt: Su 14.01.2018 19:03
Paikkakunta: Naantali

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja jjjarvi »

No nyt selkis
Viimeksi muokannut jjjarvi, La 24.02.2018 10:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1. Kesä autona CLS 500 -06 AMG paketilla, Japanin tuonti
2. Kesä autona Ford Scorpio Ghia Coshworth STW 2.9 -96 (vuodesta 2005) Saksan tuonti
Käyttiksenä Lexus GS 300 Facelift 2008 (249 hp)
Exät:
Ford Granada 3.0 L GXL -76
Ford Granada 2.6 L Ghia -77
Ford Granada 2.3 L -75(eka autoni 1980)
Sekalainen kokoelma japanilaisia riisikuppeja
Opel Ascona , niin paljon aikaa etten muista mallia
Yksi Golffii -93, tosi kestävä peli
tahtoomersun
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2730
Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja tahtoomersun »

jjjarvi kirjoitti:No nyt selks. Tämä Kalliokoski joka Kamuxin on perustanut on lestadiolainen. Eipä ihme. Myös Restakoti joka tekee talojen remontteja on lestadiolaisten käsissä. Pahimman luokan huijareita tämä uskonlahko. On nmittäin oman käden kokemusta asuin melkein 10 vuotta Pudasjärvellä lestadiolaisten pesäpaikasda ja opin tuntemaan heidät hvin. Kierompaa selkäänpuukottajaporukkaa saa hakea eikä silti löydä. Aivan ovat oma rotunsa.
Tämän tiedon saatuani kyllä loppui yhteydenpito Kamuxin liikkeisiin. Lestadiolaisilla on oma hyväveljärjstelmänsä jollei joku satu asiaa tietämään. Heillä on tapana saarnamiesten voimin kusettaa ja pelotella vanhoja rikkaita leskmummoja ja viedä heidän rahansa. Esim Pudasjärven kirkkoherralla oli 13 lasta ja 5 aviotonta tosen naisen kanssa. Kun pettääminen tuli ilmi saarnamiehet antoivat yhden vaihtoehdon. Hän ampu itsensä taisi olla jotain 1973 kun elettiin. Että näin

Kyllä rahani menevät ihan muualle kuin lestadiolaisten haltuun.
Ja ENTINEN poliisi tämä perustaja :)
Perheessä:
X 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
tj86430
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5419
Liittynyt: Ma 20.09.2010 13:10
Paikkakunta: Luxemburg

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja tj86430 »

Ottamatta kantaa Kamuxiin erityisesti tai tiettyjen uskonlahkojen edustajien toimintaan yleensä, niin voisin kyllä nostaa aiemman suosituksen Junge Sterne -auton tuonnista Saksasta. Eihän sinne tarvitse itse matkustaa, jos ei halua tai ehdi, vaan auton voi laittaa kuljetusliikkeen tuomana tulemaan. (Tai jos on luotettavia tuttavia, jotka tykkää matkustella, niin pyytää jotakuta sellaista ajamaan auton tänne)
s213 220d -17

Villa Pikkujalo
Avatar
Ed Hunter
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 110
Liittynyt: Ti 16.02.2016 19:38

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja Ed Hunter »

Saksasta hakua minäkin suosittelisin, Mersuliike Saksassa ymmärtää laatutietoisen asiakkaan päälle ja ammattiylpeyskin näyttää olevan tuolla ihan eri mallilla kuin kotisuomessa. :thumbup: Tarjoaisin omaani, muttako on tuommonen puolimoottorinen nuhapumppu :lol:
S212 250CDI
Avatar
H.E. von Kuusi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 639
Liittynyt: Ke 19.10.2011 18:34
Paikkakunta: Åbo

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja H.E. von Kuusi »

SakariH kirjoitti:Sinähän sen päätät omassa autossasi mitä varusteita kaipaat. Onhan niitä tuossa pitkä lista eli ei mikään ihan karvalakkimalli ole kyseessä. Neliveto on mielestäni silleen että en ostais ikinä koska sittenku sieltä jotain hajoaa niin se maksaa ja paljon. Tyypillinen paikka on esim jakolaatikon laakerit siitä mistä etukardaani lähtee et ne hajoaa ja uusia ei periaatteessa saa muutaku ostamalla 12tonnin askin. No, on niitä joo käytettyjä ja joku kyläseppä ehkä osaa kunnostaa vanhankin. Mut jos et pohjosessa asu niin pärjää ilman nelivetoakin näppärästi.
Rohkenen olla kyllä erimieltä. Ei tarvitse odottaa, että hajoaa, vaan tuon laakerinkin voi vaihtaa hyvissä ajoin ennen laukeamista. Aika jännä, että olet sitä mieltä, että noita tekee vain "kyläsepät", kyllä meille ihan veholla noita on vaihdettu pelkkiä lakruja W212:een ja W204:ään, nimenomaan ennakoivasti.
Tesla Model 3 SR+ 2020
Mercedes-Benz E 320 4Matic Avantgarde '98
SakariH
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 382
Liittynyt: La 18.11.2017 09:10

Re: 212 koppanen E 350 CDI farkku kuume iski

Viesti Kirjoittaja SakariH »

.
Viimeksi muokannut SakariH, Su 16.06.2019 17:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin