Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Avatar
C350CDI
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 34
Liittynyt: To 08.02.2018 10:09
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja C350CDI »

jussilampi kirjoitti:
jysi kirjoitti:OK, on sitten ilmeisesti Audio 50 ominaisuus (Comandissa ja Audio 20:ssä onnistuu kielen vaihto lennosta koska kaikki kielet on muistissa). Eli jos korjaamoa vierastaa niin kannattaa kokeilla lainata se navigointilevy jostakin.
Onkai siinä comandissa valtavasti kieliä, muttei Suomen kieltä.
On valittavissa mutta muistissa ei ole muuta kuin Saksa :( mistäköhän tuon levyn saisi lainattua? ja navi herjaa kanssa että DVD puuttuu :wtf:
jussilampi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1554
Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
Paikkakunta: oulu

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja jussilampi »

jysi kirjoitti:
jussilampi kirjoitti:Tuo lisävaruste höpötys on aivan turhaa, suurinosa varusteista ei tule käytettyä! Kattoluukku, sähköiset penkit muistilla, nahkaverhoilu, sähköinen ratin säätö, kääntyvät peilit, sähköinen takaluukun sulkeminen, comand navigointi. Varusteita joita tulee käytettyä, en äkkiseltään muista kun Webaston!
Viisaat rahamiehet tilaa uuteen autoon varmaan vaan ne varusteet joita tarvitsee.
Minä p-aukisena ajan toisten vanhoilla ja otan ne jotka sattuu tulemaan. Välillä pitää kyllä laittaa jotakin vielä lisääkin jos sattuu jotakin omasta mielestä tärkeää puuttumaan.
Minäkin olen aikoinaan ostanut yhden uuden todellisen perusmallin,enkä kyllä kaivannut mitään varusteita vaikka helteellä ikkunoita veivasin. Nykyisin minäkin ajan muiden runsaammilla varusteilla joista osan varusteista olen joutunut poistamaan käytöstä!
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Suksipoika
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 231
Liittynyt: Ma 30.11.2009 20:15
Paikkakunta: seinäjoki

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja Suksipoika »

jussilampi kirjoitti:
C350CDI kirjoitti:Kiitos kaikille kommenteista, omaan käyttöön autossa on kyllä ihan riittävästi varusteita :thumbup: Mitä mahtaa toi kuluttaa rauhallisessa maantieajossa mitä eniten ajan?

Onko kenelläkään tietoa paljonko toi on maksanut uutena Suomessa?
Tuo lisävaruste höpötys on aivan turhaa, suurinosa varusteista ei tule käytettyä! Kattoluukku, sähköiset penkit muistilla, nahkaverhoilu, sähköinen ratin säätö, kääntyvät peilit, sähköinen takaluukun sulkeminen, comand navigointi. Varusteita joita tulee käytettyä, en äkkiseltään muista kun Webaston!
Kaikki nuo luettelemasi varusteet pl. kääntyvät peilit ,ainakin itse tulee käytettyä ja jopa koettua hyödylliseksi/mukavaksi. Muistipenkki toki on ihan turha, jos ajaa aina itse kyseisellä autolla, mutta erittäin pätevä esim. silloin jos samalla autolla ajaa akka ja ukko monta kertaa samanpäivän aikana.. Myös Harman&Kardonit on mukava varuste varsinkin silloin kun ajelee yksin, enkä tarkoita mitään bassojytkytystä vaan rokki soi aika mukavasti niillä. Ja paljon lukuisia muita "turhakkeita" mitkä lähestulkoon pakollisia seuraavaan autoon jos kyseiseen varusteeseen on tottunut edellisessä autossa, esim distronic ym.
Nyt E350CDI 4-Matic & E63 AMG

------------------------------------------
"Jonkin" verran ex mesejä laidasta laitaan.
jussilampi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1554
Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
Paikkakunta: oulu

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja jussilampi »

Suksipoika kirjoitti:
jussilampi kirjoitti:
C350CDI kirjoitti:Kiitos kaikille kommenteista, omaan käyttöön autossa on kyllä ihan riittävästi varusteita :thumbup: Mitä mahtaa toi kuluttaa rauhallisessa maantieajossa mitä eniten ajan?

Onko kenelläkään tietoa paljonko toi on maksanut uutena Suomessa?
Tuo lisävaruste höpötys on aivan turhaa, suurinosa varusteista ei tule käytettyä! Kattoluukku, sähköiset penkit muistilla, nahkaverhoilu, sähköinen ratin säätö, kääntyvät peilit, sähköinen takaluukun sulkeminen, comand navigointi. Varusteita joita tulee käytettyä, en äkkiseltään muista kun Webaston!
Kaikki nuo luettelemasi varusteet pl. kääntyvät peilit ,ainakin itse tulee käytettyä ja jopa koettua hyödylliseksi/mukavaksi. Muistipenkki toki on ihan turha, jos ajaa aina itse kyseisellä autolla, mutta erittäin pätevä esim. silloin jos samalla autolla ajaa akka ja ukko monta kertaa samanpäivän aikana.. Myös Harman&Kardonit on mukava varuste varsinkin silloin kun ajelee yksin, enkä tarkoita mitään bassojytkytystä vaan rokki soi aika mukavasti niillä. Ja paljon lukuisia muita "turhakkeita" mitkä lähestulkoon pakollisia seuraavaan autoon jos kyseiseen varusteeseen on tottunut edellisessä autossa, esim distronic ym.
Juuri tuon kääntyvät peilit,olen Veholla otattanut pois käytöstä. En ymmärrä miksi ne pitää kääntyä koria vasten, jos ajaa auton niin ahtaaseen paikkaan, että pitää peilit kääntää,niin eihän autosta pääse ulos! Lisäksi tuo ovien lukkoon losahtelu on poistettu,ei olla Ameriikassa jossa viedään kuulemma koko auto jos ei ovet ole lukossa.
No pojat vertailee varusteita,mua huvitti kun edellisessä CLS-350CDI 4Matic, tosi hyvin varusteltu, ei mennyt takakontti sähköisesti kiinni, niin sain eräältä mersumieheltä paheksuvan kommentin! Varmaan ylläoleva Avangardessa ihan riittävät varusteet! Kaijuttimista puheenollen Suomalaiset Genelec kaijuttimet on paremmat kuin mainitsemasi Harman Kardon.
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13162
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja DBFI »

jussilampi kirjoitti:
Juuri tuon kääntyvät peilit,olen Veholla otattanut pois käytöstä. En ymmärrä miksi ne pitää kääntyä koria vasten, jos ajaa auton niin ahtaaseen paikkaan, että pitää peilit kääntää,niin eihän autosta pääse ulos! Lisäksi tuo ovien lukkoon losahtelu on poistettu,ei olla Ameriikassa jossa viedään kuulemma koko auto jos ei ovet ole lukossa.
Tämä kertoo tapauksesta aika paljon. Vehollako myös se ovien automaattinen lukkiutuminen ajossa poistettiin? Itse olisin molemmat asettanut auton asetusvalikoista mieltymyksiä vastaavaksi.
Avatar
Silakka_E500
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 86
Liittynyt: La 29.09.2012 21:27

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja Silakka_E500 »

DBFI kirjoitti:
jussilampi kirjoitti:
Juuri tuon kääntyvät peilit,olen Veholla otattanut pois käytöstä. En ymmärrä miksi ne pitää kääntyä koria vasten, jos ajaa auton niin ahtaaseen paikkaan, että pitää peilit kääntää,niin eihän autosta pääse ulos! Lisäksi tuo ovien lukkoon losahtelu on poistettu,ei olla Ameriikassa jossa viedään kuulemma koko auto jos ei ovet ole lukossa.
Tämä kertoo tapauksesta aika paljon. Vehollako myös se ovien automaattinen lukkiutuminen ajossa poistettiin? Itse olisin molemmat asettanut auton asetusvalikoista mieltymyksiä vastaavaksi.
Tässä nyt koko illan sarkasmitutka ollut hieman epävarma miten suhtautua näihin juttuihin...telkkarissa lienee myös ihan liikaa kanavia ja ainoastaan Yle 1&2 tulee katsottua?

Mutta itse nuo peilit olen ajatellut niin, että kun ne kääntää sisään, niin autojen välissä kulkijat eivät niitä vastahankaan saa taitettua, jos menevät kylkeä hipoen ohitse.
BMW X7 M50D
X166 500
X166 350
Audi Q7 4.2
BMW X5 3.0sd
W211 E500
Volvo V70 T5
jussilampi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1554
Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
Paikkakunta: oulu

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja jussilampi »

DBFI kirjoitti:
jussilampi kirjoitti:
Juuri tuon kääntyvät peilit,olen Veholla otattanut pois käytöstä. En ymmärrä miksi ne pitää kääntyä koria vasten, jos ajaa auton niin ahtaaseen paikkaan, että pitää peilit kääntää,niin eihän autosta pääse ulos! Lisäksi tuo ovien lukkoon losahtelu on poistettu,ei olla Ameriikassa jossa viedään kuulemma koko auto jos ei ovet ole lukossa.
Tämä kertoo tapauksesta aika paljon. Vehollako myös se ovien automaattinen lukkiutuminen ajossa poistettiin? Itse olisin molemmat asettanut auton asetusvalikoista mieltymyksiä vastaavaksi.

Joo sieltä asennusvalikosta työnjohtaja ne naputti pois,eikä se mitään maksanu. Enkä kyllä epäile ettei sinulta sama onnistu. Itse kielitaidoton eläkeukko,niin ei kiinnosta mennä räpeltään.
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Avatar
C350CDI
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 34
Liittynyt: To 08.02.2018 10:09
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja C350CDI »

Silakka_E500 kirjoitti:
DBFI kirjoitti:
jussilampi kirjoitti:
Juuri tuon kääntyvät peilit,olen Veholla otattanut pois käytöstä. En ymmärrä miksi ne pitää kääntyä koria vasten, jos ajaa auton niin ahtaaseen paikkaan, että pitää peilit kääntää,niin eihän autosta pääse ulos! Lisäksi tuo ovien lukkoon losahtelu on poistettu,ei olla Ameriikassa jossa viedään kuulemma koko auto jos ei ovet ole lukossa.
Tämä kertoo tapauksesta aika paljon. Vehollako myös se ovien automaattinen lukkiutuminen ajossa poistettiin? Itse olisin molemmat asettanut auton asetusvalikoista mieltymyksiä vastaavaksi.
Tässä nyt koko illan sarkasmitutka ollut hieman epävarma miten suhtautua näihin juttuihin...telkkarissa lienee myös ihan liikaa kanavia ja ainoastaan Yle 1&2 tulee katsottua?

Mutta itse nuo peilit olen ajatellut niin, että kun ne kääntää sisään, niin autojen välissä kulkijat eivät niitä vastahankaan saa taitettua, jos menevät kylkeä hipoen ohitse.

Itse kanssa katson että peilien kääntyminen ollessa parkissa on hyvä asia just tuon ohi kulkien kannalta.
Avatar
C350CDI
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 34
Liittynyt: To 08.02.2018 10:09
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja C350CDI »

C350CDI kirjoitti:Moi no tänään sain auton ja siistissä kunnossa on sisältä ja ulkoa :thumbup: pientä ongelmaa aiheuttaa vain kun ajotietokone ei puhu muuta kuin Saksaa, ja navi vaatii DVD :crazy: no navia en välttämättä edes tarvitse mutta millä saan sen puhumaan Enkkua ? vaatii kuulemma päivityksen? monta kieltä on valikossa mutta vain saksan kieli on valittavissa.

Jos tähän löytyisi helpompi korjaus kuin Veho niin olisin kiitollinen 8)
Löytyykö keltään tähän näitä päivityslevyjä lainaan pientä korvausta vastaan? ja saako tähän edes navia :problem:
Avatar
C350CDI
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 34
Liittynyt: To 08.02.2018 10:09
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja C350CDI »

Onko tämä oikea levy? https://www.ebay.ie/itm/2018-Mercedes-B ... 41d492340c" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
jysi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3045
Liittynyt: Pe 23.05.2003 17:49
Paikkakunta: Salo

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja jysi »

jussilampi kirjoitti:
jussilampi kirjoitti:Tuo lisävaruste höpötys on aivan turhaa, suurinosa varusteista ei tule käytettyä!
Juuri tuon kääntyvät peilit,olen Veholla otattanut pois käytöstä. En ymmärrä miksi ne pitää kääntyä koria vasten, jos ajaa auton niin ahtaaseen paikkaan, että pitää peilit kääntää,niin eihän autosta pääse ulos!
Helsingissä ei jostakin syystä pystykorvat ole muotia:
luppakorvat_e.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut jysi, Ke 07.08.2019 22:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
jysi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3045
Liittynyt: Pe 23.05.2003 17:49
Paikkakunta: Salo

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja jysi »

Ja kauko-ohjaus puhelimella toimii jos haluaa ajaa pieneen tilaan. Sekin on kyllä lisävaruste...
Eeemeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 103
Liittynyt: Ma 20.07.2015 00:44

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja Eeemeli »

jysi kirjoitti:
jussilampi kirjoitti:
jussilampi kirjoitti:Tuo lisävaruste höpötys on aivan turhaa, suurinosa varusteista ei tule käytettyä!
Juuri tuon kääntyvät peilit,olen Veholla otattanut pois käytöstä. En ymmärrä miksi ne pitää kääntyä koria vasten, jos ajaa auton niin ahtaaseen paikkaan, että pitää peilit kääntää,niin eihän autosta pääse ulos!
Helsingissä ei jostakin syystä pystykorvat ole muotia:
Eikä näköjään ajotaitokaan:)
Avatar
C350CDI
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 34
Liittynyt: To 08.02.2018 10:09
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja C350CDI »

Mitä tämä tarkoittaa :o
20180222_082123.jpg
säiliö liian täynnä?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
nikopetterii
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 333
Liittynyt: To 17.03.2016 10:25
Paikkakunta: Savo

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja nikopetterii »

C350CDI kirjoitti:Mitä tämä tarkoittaa :o
20180222_082123.jpg
säiliö liian täynnä?
Pissapojan nesteet lopussa...
Avatar
C350CDI
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 34
Liittynyt: To 08.02.2018 10:09
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja C350CDI »

nikopetterii kirjoitti:
C350CDI kirjoitti:Mitä tämä tarkoittaa :o
20180222_082123.jpg
säiliö liian täynnä?
Pissapojan nesteet lopussa...
Säiliö on ihan ääri täynnä :shock:
Avatar
Ed Hunter
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 110
Liittynyt: Ti 16.02.2016 19:38

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja Ed Hunter »

Oisko jäässä :roll:
S212 250CDI
Avatar
C350CDI
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 34
Liittynyt: To 08.02.2018 10:09
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja C350CDI »

Ed Hunter kirjoitti:Oisko jäässä :roll:
No pinnalta ei ollut ainakaan jäässä ei edes yhtään hyhmässä vaan ihan nesteenä. Pitää seurata sammuuko valo päivällä kun toivottavasti kelit lämpenee.
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13162
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja DBFI »

204:ssa ollut ongelmana "liian puhdas vesi". Anturi kaiketi mitoitettu tunnistamaan johtavampi vesiseos. Muistaakseni jonkun tiedotteen mukaan käskettiin laittamaan Daimlerin omaa Kölnin vettä, varmaan sitä pahemmalta haisevaa pullotettuna.

En jaksanut tarkistaa mutta tuksin 204:ssa enää se perinteinen pissapojan ja jäähdytysnesteen tasoantureiden ketjutus jolloin viallinen jäähdyttäjän nesteen tasoanturi saattoi antaa pissapoikavaroituksen.
Avatar
C350CDI
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 34
Liittynyt: To 08.02.2018 10:09
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja C350CDI »

Kelien lämmettyä valo ei enää pala :think:
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13162
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja DBFI »

C350CDI kirjoitti:Kelien lämmettyä valo ei enää pala :think:
Asia sitten kunnossa. Jättää vaan auton talliin jos on viileetä. :?:
Avatar
C350CDI
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 34
Liittynyt: To 08.02.2018 10:09
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja C350CDI »

Hei onkohan tässä mallissa lämmityksen esivastukset vai mitkä ne on? -24c mittarissa ja 1km päästä puhaltaa jo lämmintä, auto on kyllä piuhassa mutta "lohkolämppäri" taitaa olla vesiletkussa?
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13162
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Mitähän tarkoitat esivastuksilla? Sellainen suoraan ilmaa lämmittävä sähkövastus siellä lämppärin kennon sisällä on, vakio kaikissa dieseleissä.
Avatar
C350CDI
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 34
Liittynyt: To 08.02.2018 10:09
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja C350CDI »

DBFI kirjoitti:Mitähän tarkoitat esivastuksilla? Sellainen suoraan ilmaa lämmittävä sähkövastus siellä lämppärin kennon sisällä on, vakio kaikissa dieseleissä.
Joo juuri sitä tarkoitin :)
Avatar
C350CDI
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 34
Liittynyt: To 08.02.2018 10:09
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja C350CDI »

C350CDI kirjoitti:Onko tämä oikea levy? https://www.ebay.ie/itm/2018-Mercedes-B ... 41d492340c" onclick="window.open(this.href);return false;
Levy asennettu ja nyt toimii navi koko euroopassa ja sanalla tuli käyttökielen päivitys enkuksi :clap:
jussilampi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1554
Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
Paikkakunta: oulu

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja jussilampi »

C350CDI kirjoitti:
C350CDI kirjoitti:Moi no tänään sain auton ja siistissä kunnossa on sisältä ja ulkoa :thumbup: pientä ongelmaa aiheuttaa vain kun ajotietokone ei puhu muuta kuin Saksaa, ja navi vaatii DVD :crazy: no navia en välttämättä edes tarvitse mutta millä saan sen puhumaan Enkkua ? vaatii kuulemma päivityksen? monta kieltä on valikossa mutta vain saksan kieli on valittavissa.

Jos tähän löytyisi helpompi korjaus kuin Veho niin olisin kiitollinen 8)
Löytyykö keltään tähän näitä päivityslevyjä lainaan pientä korvausta vastaan? ja saako tähän edes navia :problem:
Pitää ensin tietää mikä soitin autossa on ja hakea siihen oikea levyke, ainakaan Comand NTG3 v.15 Europe levyke ei löydy suomenkieltä,englantti,ruotsi kyllä löytyy ja tusina muita kieliä. Kyllähän mittaristosta saa englannin kielen muutettua saksan tilalle!
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13162
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja DBFI »

jussilampi kirjoitti:
Pitää ensin tietää mikä soitin autossa on ja hakea siihen oikea levyke, ainakaan Comand NTG3 v.15 Europe levyke ei löydy suomenkieltä,englantti,ruotsi kyllä löytyy ja tusina muita kieliä. Kyllähän mittaristosta saa englannin kielen muutettua saksan tilalle!
Pitää muistaa että mersut on erilaisia. Uusimmista COMANDeista löytyy se suomenkielikin eikä se NTG3:eenkaan auta. 204:ssa auton kielivalinta tehdään mankasta, ei mittaristosta. Itse kun näitä huonosti muistan niin uskon enemmän siihen mitä auton omistaja kertoo.
Avatar
C350CDI
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 34
Liittynyt: To 08.02.2018 10:09
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja C350CDI »

Homma hoidossa:Levy asennettu ja nyt toimii navi koko euroopassa ja sanalla tuli käyttökielen päivitys enkuksi :clap:
Avatar
SamuliR
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 492
Liittynyt: Ke 21.10.2009 20:36
Paikkakunta: Karhula

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja SamuliR »

jussilampi kirjoitti:
C350CDI kirjoitti:Kiitos kaikille kommenteista, omaan käyttöön autossa on kyllä ihan riittävästi varusteita :thumbup: Mitä mahtaa toi kuluttaa rauhallisessa maantieajossa mitä eniten ajan?

Onko kenelläkään tietoa paljonko toi on maksanut uutena Suomessa?
Tuo lisävaruste höpötys on aivan turhaa, suurinosa varusteista ei tule käytettyä! Kattoluukku, sähköiset penkit muistilla, nahkaverhoilu, sähköinen ratin säätö, kääntyvät peilit, sähköinen takaluukun sulkeminen, comand navigointi. Varusteita joita tulee käytettyä, en äkkiseltään muista kun Webaston!

Kuka tykkää mistäkin, itsestä on parhaita keksintöjä: sähköiset penkit muistilla, sähköinen ratin säätö (muisti), sähköinen takaluukun sulkeminen( ja avaaminen)

Tosin ihan eri auto itsellä ja kasi eri käyttäjää.
W211 E63 AMG
W251 320cdi "ärrä"
Ex: W203 C32 AMG
Avatar
tn62634
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1680
Liittynyt: Su 06.09.2009 13:49
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Uusi C 350 CDI-10 omistaja.

Viesti Kirjoittaja tn62634 »

Kyllä kaikkia vähäisiäkin varusteita tulee käytettyä. Peilin kippaustoimintoa harvemmin, mutta joillekin sekin voi olla joka päivä tärkeä. Toisessa autossani on esim. Keyless Go ja toisessa köyhälistön versio, jossa pitää avata ja lukita avaimen napista, mutta starttaa käynnistysnapista. Typerää kun on kosketuksesta toimivakin lukkoja. Toisaalta pääsee sitä avaimella lukkopesää kääntämälläkin autoon, jos ei ole parempaan tottunut. Ihmistä varten ne varusteet ovat.
Vastaa Viestiin