S210 ortopedi penkki kyselyä

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Jwerty
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 13
Liittynyt: Ma 02.04.2018 18:09
Paikkakunta: Raahe

S210 ortopedi penkki kyselyä

Viesti Kirjoittaja Jwerty »

Tällaista aloin miettimään kun tuli ensimmäinen mersu laitettua. S210 270cdi facelift. Tässä on mulla nyt sähköiset kangaspenkit ja tuli mieleen että laittaisin siihen nahkapenkit eteen ja pakuksi. Nyt ei ole tällä hetkellä siinä ortopedi jakkaroita. Olisiko kuinka hankalaa laittaa siihen ortopedit. Sen verran olen hajulla (toivottavasti ) että siihen pitäisi laittaa keskuslukituksen pumpulta paine ja vetää letku sinne penkille? Tämä ei tietenkään onnistu ilman että vaihtaa erilaisen pumpun jos olen oikein ymmärtänyt? Ja onko siinä eroa minkälaisen pumpun tarvii jos olisi molemmat etupenkit olisivat ortopedi mallia?
Kiitos jos joku viitsii vaivautua auttamaan aloittelijaa :?: :clap:
S211 320cdi avantgarde

Ei kedon kaunein kukkanen, mutta kukkii se perunakin
aiempi rotjake S210 270cdi facelift
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17204
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: S210 ortopedi penkki kyselyä

Viesti Kirjoittaja dealer »

Ei tietääkseni olisi vaikeaa. Pumppu erilainen ja sieltä vetää putki penkin alle.
Minulla olisi faceliftin harmaat nahkapenkit myydäkin, kun ei tunnu tulevan omaan autoon asennettua...ortopedi-lämmitys. Toimii.
Tai vaikka koko (farkun) harmaa nahkasisusta.
oulaistenliikenne.fi
Jwerty
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 13
Liittynyt: Ma 02.04.2018 18:09
Paikkakunta: Raahe

Re: S210 ortopedi penkki kyselyä

Viesti Kirjoittaja Jwerty »

Jees, kiitos. Mustat olis ensisijaisesti hakusalla mutta pidetään mielessä nuo sun penkit myös :thumbup:
Onko pumpuissa muuta eroa kun että siinä on 1 (vai 2 jos on vänkärin puolella myös ortopedi) lähtö enemmän paineen puolella?
S211 320cdi avantgarde

Ei kedon kaunein kukkanen, mutta kukkii se perunakin
aiempi rotjake S210 270cdi facelift
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17204
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: S210 ortopedi penkki kyselyä

Viesti Kirjoittaja dealer »

En ole tutkinut pumppua. Onko ero sitten pumpussa vai sen ohjauksessa, kun senhän pitää aina pumpata auton käynnistyksen yhteydessä penkille painetta ?
oulaistenliikenne.fi
Vastaa Viestiin