kokemukset vanhemmasta 230 väyrysestä.

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
onkamo
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 41
Liittynyt: Ti 07.08.2018 09:32

kokemukset vanhemmasta 230 väyrysestä.

Viesti Kirjoittaja onkamo »

Moro, olis tarkoitus emännälle laittaa bensaväyrynen.
emäntää kiinnostais 230, automaatti vm.1995.
Ruosteet ja lahoviat ovat poissa ainakin tuosta yksilöstä.
Onko nuo vanhat bensakoneet luotettavia ja mitä noista yleensä kannattaa tutkia? kiitokset jos joku jaksais kertoilla kokemuksia ja mitä kannattaa ottaa huomioo. :thumbup:
luokyio
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1055
Liittynyt: Pe 02.05.2003 15:40
Paikkakunta: Espoo

Re: kokemukset vanhemmasta 230 väyrysestä.

Viesti Kirjoittaja luokyio »

Väyrysten kanssa ruoste on se ainoa iso juttu. Jos löytyy oikeasti ruosteeton laite sopuhintaan, osta pois. Tekniikkaa korjaa aina helpommin ja halvemmin kuin koria. Laiskahan tuo on mutta jos sen kanssa pystyy elämään, niin hyvä peli pitkäksi aikaa. Kone on perushyvä M111, käytä hakua tuolla moottorikoodilla niin löytyy juttua. Laatikko toimii ikuisuuteen kunhan vaihtelee öljyjä joskus.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Vastaa Viestiin