Nopeuden rajoitin

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
slowbird
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: Su 19.08.2018 17:09

Nopeuden rajoitin

Viesti Kirjoittaja slowbird »

Uudessa E:ssä on minulle aiemmasta tuntematon varuste: nopeuden rajoitin. Järki ei riitä käsittämään, mitä ihmeen käyttöä sillä on kun ajaa lähes aina vakionopeudensäätimellä. Mihin te käytätte sitä? Vai käytättekö?
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13189
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Re: Nopeuden rajoitin

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Samoissa tilanteissa käytetään uudessa E:ssä kuin antiikkisissakin mersuissa (tai monissa muussa automerkissä). Itse en käytä mutta monet laitavat vaikkapa kaupunkiajoon rajoittimen ettei mene vahingossa ylinopeudelle.
tj86430
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5419
Liittynyt: Ma 20.09.2010 13:10
Paikkakunta: Luxemburg

Re: Nopeuden rajoitin

Viesti Kirjoittaja tj86430 »

slowbird kirjoitti:Uudessa E:ssä on minulle aiemmasta tuntematon varuste: nopeuden rajoitin. Järki ei riitä käsittämään, mitä ihmeen käyttöä sillä on kun ajaa lähes aina vakionopeudensäätimellä. Mihin te käytätte sitä? Vai käytättekö?
Minä käytän sitä joskus paikoissa joissa Distronic menee pois päältä tutka-asemien vuoksi. Joka arkipäivä tulee ajettua kaksi kertaa tuosta Veikkolan ohi ykköstietä, ja liikennetilanteesta riippuen saatan laittaa sen rajoittimen siksi aikaa kun Distronic ei ole käytettävissä.
s213 220d -17

Villa Pikkujalo
slowbird
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: Su 19.08.2018 17:09

Re: Nopeuden rajoitin

Viesti Kirjoittaja slowbird »

Kiitos valistuksesta. Edelleen tuntuu itselle aika turhalta härpäkkeeltä, mutta eipähän tuosta nyt haittaakaan ole.
AK47
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2645
Liittynyt: Ti 10.08.2004 20:00
Paikkakunta: 08/09

Re: Nopeuden rajoitin

Viesti Kirjoittaja AK47 »

slowbird kirjoitti:Kiitos valistuksesta. Edelleen tuntuu itselle aika turhalta härpäkkeeltä, mutta eipähän tuosta nyt haittaakaan ole.
Se on sitä varten että kun ennen kameratolppaa tulee bemari roikkumaan perseeseen niin asetat sen vaikka 80+3kmh kaheksan kympin alueella.

Sit himmaat vauhtia kuuteen kymppiin että bemari lämpenee ja just ennen tolppaa kiihdytät sinne 83 vauhtiin ja et saa sakkoa mutta bemari painaa ohi tai kiihdyttelee kiimassa sillä huonommin kiihtyvällä ja saa kelattua tolpalle sakkonopeuden :D

Noh, itellä se kanssa on ollu mutta kokeilin sitä pari kertaa käyttää ja enhän saanut sitä ees päälle säntillisesti joten jätin sen tutkimisen kun täyskiihdyttämällä lim ei ollutkaan päällä niin oltiinkin jo sakkonopeuksissa... Ei oo vara maksella itse sakkoja.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Vastaa Viestiin