Nopeuden rajoitin
Nopeuden rajoitin
Uudessa E:ssä on minulle aiemmasta tuntematon varuste: nopeuden rajoitin. Järki ei riitä käsittämään, mitä ihmeen käyttöä sillä on kun ajaa lähes aina vakionopeudensäätimellä. Mihin te käytätte sitä? Vai käytättekö?
Re: Nopeuden rajoitin
Samoissa tilanteissa käytetään uudessa E:ssä kuin antiikkisissakin mersuissa (tai monissa muussa automerkissä). Itse en käytä mutta monet laitavat vaikkapa kaupunkiajoon rajoittimen ettei mene vahingossa ylinopeudelle.
Re: Nopeuden rajoitin
Minä käytän sitä joskus paikoissa joissa Distronic menee pois päältä tutka-asemien vuoksi. Joka arkipäivä tulee ajettua kaksi kertaa tuosta Veikkolan ohi ykköstietä, ja liikennetilanteesta riippuen saatan laittaa sen rajoittimen siksi aikaa kun Distronic ei ole käytettävissä.slowbird kirjoitti:Uudessa E:ssä on minulle aiemmasta tuntematon varuste: nopeuden rajoitin. Järki ei riitä käsittämään, mitä ihmeen käyttöä sillä on kun ajaa lähes aina vakionopeudensäätimellä. Mihin te käytätte sitä? Vai käytättekö?
Re: Nopeuden rajoitin
Kiitos valistuksesta. Edelleen tuntuu itselle aika turhalta härpäkkeeltä, mutta eipähän tuosta nyt haittaakaan ole.
Re: Nopeuden rajoitin
Se on sitä varten että kun ennen kameratolppaa tulee bemari roikkumaan perseeseen niin asetat sen vaikka 80+3kmh kaheksan kympin alueella.slowbird kirjoitti:Kiitos valistuksesta. Edelleen tuntuu itselle aika turhalta härpäkkeeltä, mutta eipähän tuosta nyt haittaakaan ole.
Sit himmaat vauhtia kuuteen kymppiin että bemari lämpenee ja just ennen tolppaa kiihdytät sinne 83 vauhtiin ja et saa sakkoa mutta bemari painaa ohi tai kiihdyttelee kiimassa sillä huonommin kiihtyvällä ja saa kelattua tolpalle sakkonopeuden
Noh, itellä se kanssa on ollu mutta kokeilin sitä pari kertaa käyttää ja enhän saanut sitä ees päälle säntillisesti joten jätin sen tutkimisen kun täyskiihdyttämällä lim ei ollutkaan päällä niin oltiinkin jo sakkonopeuksissa... Ei oo vara maksella itse sakkoja.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.