Vilkku- ja vakionopeusvipu

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
cscjhe
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 61
Liittynyt: Ti 11.03.2008 22:33
Paikkakunta: Loimaa

Vilkku- ja vakionopeusvipu

Viesti Kirjoittaja cscjhe »

Vaihdoin puolitoista vuotta sitten -14 malliseen W212. Siinä on vilkku ja vakionopeudensäätövipu ikäänkuin toisinpäin eli ennen oli vilkku alempana ja vakkari ylempänä mutta nyt on toisinpäin Jotenkin huvittavaa että vieläkin 70 tkm ja puolentoista vuoden jälkeen välillä sekoan vivuissa: kääntyessä kytken vakionopeutta tai vakionopeutta päälle muka iskiessä vilkutan oikealle. Onkos jollain muulla samoja kokemuksia ? Ennen tätä ajoin sillä vanhalla kokoonpanolla 15v, mutta silti ihmettelen että onpa ollut vaikea oppia uuteen asetelmaan. :D
Mersu-putki: 1.550.000 km ja lisää tulee
200D -67, 220D W115 -72, 220D W123 -77, 200D W124 -86, 200D W124 -90, 300D W124 -90, E 270 CDI W210 -00, E 270 CDI W211 -02, E 220 CDI W211 -06, E 220 CDI W212 -09, E 220 CDI W212 -14, GLC 250d -16
atr63
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: Ke 07.09.2011 18:14

Re: Vilkku- ja vakionopeusvipu

Viesti Kirjoittaja atr63 »

Mulla w212 -11 ja vilkku alempana ja vakkari ylhäällä .Jotenkin kuitenkin eri asennossa kuin w211 . Vieläkin parin kuukauden käytön jälkeen vilkutan vakkariviiksellä . Vaihtaisin heti ne toisinpäin jos voisi .Ja kakkosautona volvo niin mesessä yritän usein lasinpyyhkijöitä päälle vaihdetikusta . Se vasta outo tilanne on.
Vastaa Viestiin