varoitus

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

varoitus

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

haluaisin nyt siis varoittaa kaikkia, että jos joku tarjous tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, se ei ole totta.
Jos rikastumisen mahdollisuus tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, se ei ole totta.

Jos Elon musk kertoo mersuforum-sivun mainoksissa jättävänsä Teslan ja liittyvänsä Cyproksen saaren rahanpesu/rahantekolaitokseen, niin se ei ole totta.

Kaikki mikä liittyy kyprokseen, on KUSETUSTA !! KAIKKI ! Tämä kaikki on omaa sairasta spekulaatiotani, vilkkaan mielen mielikuvitusta ja olen varmasti väärässä mielipiteineni. Luin tämän jostain lehdestä.

Ei taida olla maailmassa toista niin verovapaata paskaa paikkaa missä ihmisiltä niistetään rahaa niinkuin Kyproksella tehdään. LAILLISESTI. TÄMÄ ON VAIN MINUN NÄKEMYKSENI ASIASTA, EI FAKTA ! Sitäpaitsi en tiedä asiasta mitään, luin tämänkin lehdestä. Olen varmasti väärässä.

Ei mua tarvi uskoo..ja tiedän olevani väärässä, hyvä niin !. Kyproksella kaikki on hyvin ja minä sairaana ihmisenä kirjoittelen tänne sairaita omia mielipiteitäni.

Ja perks pitäkää tunkkinne...eikun Starinne. Ei mua tartte auttaa.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Bomber4
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1749
Liittynyt: La 28.01.2006 19:02
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: varoitus

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

Emmää elosta tiä muutaku ku ton paikallisen ostoshelvetin Elo keskuksen joka on aivan kuallu. Tesla on kai joku digi mobiili. No, star apua jo lupasinki..... Eiku ny se sauna lämpiään puita enste hakemalla...
Star
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

Re: varoitus

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

Moikka Bomberi. käytiin hyvin rakentavia keskusteluja tästä.. Hieno homma !


ja kaikille tiedoksi että SE MIKÄ VAIKUTTAA LIIAN HYVÄLTÄ OLLAKSEEN TOTTA, SE EI OLE TOTTA.

Varsinkaan kun se kaikki kiteytyy pieneen eurooppalaiseen saareen, missä rahut pestään, tilukset vuannetään, henkilpiiloöiltä kaikki rahat imetään , se on XXXXX Välimerellä. Ehkä maapallon paras paikka pestä rahaa. Pesukoneita riittää..

Kattssokaa itse kartalta.

Jos joku lehdistö tämän äkkäisi, niin tästä tulisi vuosituannen paras lööppi.
Mika_Veee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: Pe 27.07.2018 12:48

Re: varoitus

Viesti Kirjoittaja Mika_Veee »

Sisäinen sensurismi iski :clap:
Vastaa Viestiin