W176 moottorilämmitin

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Trally
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 14
Liittynyt: Ke 10.10.2018 18:58

W176 moottorilämmitin

Viesti Kirjoittaja Trally »

A 180 (bensa) Mersuun on tarkoitus laittaa moottorilämmitin. Motonetissa malliin tarjotaan Defan säteilylämmitintä. Käykö autoon letkulämmitin niin että nestekkin kiertäis koneessa? Millasia lämppäreitä muilla vastaavissa koneissa?
Bomber4
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1747
Liittynyt: La 28.01.2006 19:02
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: W176 moottorilämmitin

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

Motonetin säteily lämmittiä olen kahteen pistänyt A:n ja C:n molemmat bensoja .
Star
Avatar
oskari_61
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 232
Liittynyt: Su 25.09.2016 08:31

Re: W176 moottorilämmitin

Viesti Kirjoittaja oskari_61 »

https://www.tt-thermo.fi/tuotteet.html?p=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Itse kysyisin tuolta. Olen kuullut vain hyviä kokemuksia.
Bomber4
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1747
Liittynyt: La 28.01.2006 19:02
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: W176 moottorilämmitin

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

Pl. Ne mitkä on "palanu" . Osa on saanu takuuseen uuden. Jos luet tarkkaan asennus ohjeet nii onki mielenkiintoinen asennettava ( mihinkä moottoriin mm. Toimii noi korkeus asetukset :D ) Mulla ja useammalla kaverilla on toi erilaisis autois ja osa on vaihdettu takuuseen osa ei ikään kattomatta. Thermoo itekki useampi tullu asennettu . Nyt laittanu useampaan bensa koneeseen motonetin elementti ja ne on toiminu,lämmitys on tiätty mitä o ,mut sisälämppäri monelle se tärkein....
Star
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17143
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: W176 moottorilämmitin

Viesti Kirjoittaja dealer »

Defa tai Calix valmistajan suosituksen mukaan on paras valinta.
oulaistenliikenne.fi
bluelion
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 37
Liittynyt: Su 02.01.2011 15:46

Re: W176 moottorilämmitin

Viesti Kirjoittaja bluelion »

Calix tarjoaa siihen kyllä letkulämmitintä mutta teki talvella sen että sytytti pari kertaa moottorin vikavalon ja calixin maahantuojakaan ei osannut muuta sanoa kuin että kannattaa kokeilla säteilylämmitintä, eli ääni sille!
Trally
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 14
Liittynyt: Ke 10.10.2018 18:58

Re: W176 moottorilämmitin

Viesti Kirjoittaja Trally »

Tuli laitettua Defan säteilylämmitin. Helppo ja nopea laittaa. Ainut asia jota joutui vähän aikaa katselee oli mihin pistoke. Paikka löytyi lopulta apukuskin puolelta sumuvaloritilikön reunasta.

Onkos A bensa mursussa tarvetta käyttää viimasuojaa keulalla? Lämpee nopeasti ainakin näillä keleillä.
Tuohon ei taida olla tarjolla kuin noita retkipatja malleja. Tekisi mieli askarrella maskin taakse mustasta muovilevystä siistimpi suoja piiloon katseilta... Onkos kukaan tälläistä tehny? Lähteekö maski kuin irti?
Vastaa Viestiin