Tuli tuossa tosiaan syksyllä osteltua "löytö" lankku, ongelmaksi on koitunut tyhjäkäynti... Kylmällä koneella pyörii hyvin n. 800rpm mutta ihan parin kilsan lenkin jälkeen kierrokset on korkealla n.1100.
Vivusto ei jumita, vakkarin vaijeri on löysällä, molemmat polttoaine suodattimet vaihdettu ja sammuttaminenkaan ei auta... Tuntuu jokseenkin ikävältä pistää tomaatista D päälle, eikä tekisi mieli hajottaa laatikkoa joka on vasta käynyt siekkisellä (200tkm) . Pumppu on käynyt savon dieselissä säädätettävänä, tuskin on kehdattu tuollain ajaa moniasatojatuhansia kilometrejä? Oisko foorumilaisila vielä jotakin neuvoa antaa mitä tarkistaa?
Sivukysymys että mistä saa kylkilistojen värityksen selville?
W124/om603
Re: W124/om603
Melki sanoisin että pumppu on säädetty väärin. Jossain PPD:n säätämässä ex:ssä oli samaa vikaa. Samalleen tomaatti ja siinä oli kylmästöintikin. Automaattiaski ja ilmastointi jos sellainen on aiheuttaa haastetta pumppusäätöön kun mosa ei saisi sammua kun vaihteen tai ilmastoinnin pistää päälle ni joillain pajoilla helpolla käy justiin noin että sit mosan normaalilämmössä kierrokset on normaalia korkeammalla.W124ropluu kirjoitti:Tuli tuossa tosiaan syksyllä osteltua "löytö" lankku, ongelmaksi on koitunut tyhjäkäynti... Kylmällä koneella pyörii hyvin n. 800rpm mutta ihan parin kilsan lenkin jälkeen kierrokset on korkealla n.1100.
Vivusto ei jumita, vakkarin vaijeri on löysällä, molemmat polttoaine suodattimet vaihdettu ja sammuttaminenkaan ei auta... Tuntuu jokseenkin ikävältä pistää tomaatista D päälle, eikä tekisi mieli hajottaa laatikkoa joka on vasta käynyt siekkisellä (200tkm) . Pumppu on käynyt savon dieselissä säädätettävänä, tuskin on kehdattu tuollain ajaa moniasatojatuhansia kilometrejä? Oisko foorumilaisila vielä jotakin neuvoa antaa mitä tarkistaa?
Taisin hieman säätää omastani tyhjäkäyntiä. Siitä oli pieni apu mutta ei poistanu kokonaan kierrosten nousua. Tossa sun tapauksessa voi hyvinkin olla niin ettei vaikuta mitään kun pumpun perussäätö on reilummin pielessä? Ts on haettu max syöttömääriä ja sit jäänyt tuo aihe liian vähälle huomiolle.
Toki muukin vika voi olla mutta pumpun säätövirhe on kyllä hyvä vaihtoehto tuolle oireelle. Aiheesta on juttuakin tällä foorumilla enempikin. Haulla varmaan löytyy.
Re: W124/om603
Sivukysymykseen:
http://www.meinbenz.de/farben/farbcodes.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.meinbenz.de/farben/farbcodes.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
W903
V126
W203
V126
W203