MB sammuu..

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
kaupo71
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: Ti 09.04.2019 19:09

MB sammuu..

Viesti Kirjoittaja kaupo71 »

käynnistyy hyvin, mutta sammuu kun painaa jarrua ja laittaa "vaihteen" päälle (automaatti kyseessä)
malli ei täysin vielä tiedossa, olen ostamassa, tiedän vain että 1.8litranen bensa automaatti...
mietin vain kuinka vaikea korjata...??? :lol:
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5315
Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
Paikkakunta: Mökillä

Re: MB sammuu..

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

kaupo71 kirjoitti:käynnistyy hyvin, mutta sammuu kun painaa jarrua ja laittaa "vaihteen" päälle (automaatti kyseessä)
malli ei täysin vielä tiedossa, olen ostamassa, tiedän vain että 1.8litranen bensa automaatti...
mietin vain kuinka vaikea korjata...??? :lol:
Turbin lukituu liikaa,
kone on mitä ilmeisemmin 271 joten halpa pitää olla että riskiä kannattais ottaa
Mökkillä
'
Ruuvimeisseli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 283
Liittynyt: Ma 26.03.2018 16:38

Re: MB sammuu..

Viesti Kirjoittaja Ruuvimeisseli »

Juu jos 271 moottorilla ja vielä vaihteistovikaisena niin halpa pitää olla jotta kannattaa ostaa. 271 nelimukisen bensamoottorin suurin ongelma on siis heikko jakopää ja toisena suurena ongelmana moottoriöljy johtosarjassa ja ohjainlaitteella+lambdoissa. Siltä tosiaan vaikuttaisi että turbiini lukittuu liian rajusti ja moottori sammuu. Vaihtoehtoina vialle turbiinin lukitusventtiili, turbiini ja tähän jos vielä ynnätään mahdolliset glykolit vaihteistossa ja öljyt joita ei ikinä vaihdettu niin helpommalla pääsee kun jättää ostamatta.
AK47
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2645
Liittynyt: Ti 10.08.2004 20:00
Paikkakunta: 08/09

Re: MB sammuu..

Viesti Kirjoittaja AK47 »

kaupo71 kirjoitti:käynnistyy hyvin, mutta sammuu kun painaa jarrua ja laittaa "vaihteen" päälle (automaatti kyseessä)
malli ei täysin vielä tiedossa, olen ostamassa, tiedän vain että 1.8litranen bensa automaatti...
mietin vain kuinka vaikea korjata...??? :lol:
Jos nyt kertoisit missä se mersu on niin joku testerin omaava voisi ehkä lähteä mukaan katsomaan sitä.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Vastaa Viestiin