W211 roiskeläpät eteen
W211 roiskeläpät eteen
Onko saatavilla hyvin sopivia tarvikkeena?
Re: W211 roiskeläpät eteen
Alkuperäisten läppien valmistus kuulemma lopetettu, löysin yhdet uudet jotka tarkoitus laittaa kiinni ilman ruuveja.
Vielä auto hyvässä kunnossa ja täysin naarmuton / ruosteeton, myös pohjasta ja tukivarsista.
Takakaarien kanteissa kuin uuden maalit. Autoa huuhdeltu ajojen jälkeen myös takakaarien kanttien päältä. Sisälokarin ja kantin välistä pääsee likaa ja hiekkaa ja maata paljon.
14 vuoden aikana uusittu osia, pikkuakku, pari polttimoa, suodattimia ja öljyjä vaihdeltu.
Ilmastointia ei ole täytetty kertaakaan, puhaltaa kylmää.
Vielä auto hyvässä kunnossa ja täysin naarmuton / ruosteeton, myös pohjasta ja tukivarsista.
Takakaarien kanteissa kuin uuden maalit. Autoa huuhdeltu ajojen jälkeen myös takakaarien kanttien päältä. Sisälokarin ja kantin välistä pääsee likaa ja hiekkaa ja maata paljon.
14 vuoden aikana uusittu osia, pikkuakku, pari polttimoa, suodattimia ja öljyjä vaihdeltu.
Ilmastointia ei ole täytetty kertaakaan, puhaltaa kylmää.
Re: W211 roiskeläpät eteen
Juu ei valmisteta, orkkiksetkin tuli kiinni ilman tarvetta peltiin ruuvata.auto2 kirjoitti:Alkuperäisten läppien valmistus kuulemma lopetettu, löysin yhdet uudet jotka tarkoitus laittaa kiinni ilman ruuveja.
Vielä auto hyvässä kunnossa ja täysin naarmuton / ruosteeton, myös pohjasta ja tukivarsista.
Ilmastointia ei ole täytetty kertaakaan, puhaltaa kylmää.
Onko myös takaoven alarauna missä kynnyskotelon suojan tiiviste muodostaa 'kolmion', ruosteeton? Sieltä yleensä täppä löytyy...
Onko auto ollut laihialla vai miksi ihmeessä on AC pidetty pois kytkettynä? Ei ole taidettu tietää että ei se käytännössä mitään kuluta jos ei jäähdytystarvetta ole... IMO enempi sillä huoliä kaivaa jos pitää systeemin käyttämättömänä... tai sitten on kuviteltu että punainen valo...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
- Jari Nysten
- Mersumies
- Viestit: 578
- Liittynyt: Ti 26.10.2010 14:58
- Paikkakunta: Valkeakoski
Re: W211 roiskeläpät eteen
Meinaatko että ei ole voitu käyttää jos ei ole tarvinut täyttää?MiHe kirjoitti:Juu ei valmisteta, orkkiksetkin tuli kiinni ilman tarvetta peltiin ruuvata.auto2 kirjoitti:Alkuperäisten läppien valmistus kuulemma lopetettu, löysin yhdet uudet jotka tarkoitus laittaa kiinni ilman ruuveja.
Vielä auto hyvässä kunnossa ja täysin naarmuton / ruosteeton, myös pohjasta ja tukivarsista.
Ilmastointia ei ole täytetty kertaakaan, puhaltaa kylmää.
Onko myös takaoven alarauna missä kynnyskotelon suojan tiiviste muodostaa 'kolmion', ruosteeton? Sieltä yleensä täppä löytyy...
Onko auto ollut laihialla vai miksi ihmeessä on AC pidetty pois kytkettynä? Ei ole taidettu tietää että ei se käytännössä mitään kuluta jos ei jäähdytystarvetta ole... IMO enempi sillä huoliä kaivaa jos pitää systeemin käyttämättömänä... tai sitten on kuviteltu että punainen valo...
E500 4Matic S211 -04 RE85 (eFlexFuel)
400SE W140 -93 RE85 (eFlexFuel)
400SE W140 -93 RE85 (eFlexFuel)
Re: W211 roiskeläpät eteen
Onnittelut, että ei ruostunut vielä. Nämäkin nimittäin mätänee, kokemusta on. Sisälokareiden alta aivan ruskeana (etenkin huopaiset takasisälokarit mädättää nopeaa). Sitten etuiskarien takana olevat "poterot" lahoaa kans ihan kunnolla, oikea suunnitteluvirhe. Tunkinpaikat mätänee, jos nosteltu millä sattuu tunkeilla. Etuapurunko ruostuu, koska on mustaa rautaa. Takakelkka onneksi jo alumiinia ja tukivarret myös. Menty väyrysestä valovuosi eteenpäin kuitenkin. Paljon riippuu miten on pidetty ja missä ajettu.auto2 kirjoitti:Alkuperäisten läppien valmistus kuulemma lopetettu, löysin yhdet uudet jotka tarkoitus laittaa kiinni ilman ruuveja.
Vielä auto hyvässä kunnossa ja täysin naarmuton / ruosteeton, myös pohjasta ja tukivarsista.
Takakaarien kanteissa kuin uuden maalit. Autoa huuhdeltu ajojen jälkeen myös takakaarien kanttien päältä. Sisälokarin ja kantin välistä pääsee likaa ja hiekkaa ja maata paljon.
14 vuoden aikana uusittu osia, pikkuakku, pari polttimoa, suodattimia ja öljyjä vaihdeltu.
Ilmastointia ei ole täytetty kertaakaan, puhaltaa kylmää.
Re: W211 roiskeläpät eteen
MB Koskiselta löytyi viime syksynä w211 alkuperäisiä roiskeläppiä ja suoraan hyllystä
Re: W211 roiskeläpät eteen
Ainakin Kuopion hartikaisen kautta sai suoraan avantgardeen alkuperäiset läpät.
S211 320CDI 4matic -08
Re: W211 roiskeläpät eteen
Ei taida hartikainenkaan saada tilattua enää.
Hyvät olla niin ei tule ruostevaurioita ihan niin helposti, rengas heittää sitä pientä ja isoa kiveä kokoajan ajoi missä tahansa.
Onhan tätä kerran kesässä aina autoglymillä vahattu, huuhtelullakin pysyy puhtaana helpommin ja joskus pesua.
Hyvät olla niin ei tule ruostevaurioita ihan niin helposti, rengas heittää sitä pientä ja isoa kiveä kokoajan ajoi missä tahansa.
Onhan tätä kerran kesässä aina autoglymillä vahattu, huuhtelullakin pysyy puhtaana helpommin ja joskus pesua.
Re: W211 roiskeläpät eteen
Nyt on läpät paikallaan, heti näyttää paremmaltakin. Helmat ja kyljetkään ei likaannu kuten läpättömänä.
Tässä oli muuten 850g oli kylmäainetta järjestelmässä,"tehtaalla" laitettu viimeksi. En tiedä sitten olisiko mittarilla nähnyt kanavasta eroja ennen ja jälkeen, unohdin testata. Periaatteessa turha reissu ja rahan menoa.
Tietysti vähän ajettu ja ilmastointia suomessa tarvitsee aika vähän vuodessa.
Tässä oli muuten 850g oli kylmäainetta järjestelmässä,"tehtaalla" laitettu viimeksi. En tiedä sitten olisiko mittarilla nähnyt kanavasta eroja ennen ja jälkeen, unohdin testata. Periaatteessa turha reissu ja rahan menoa.
Tietysti vähän ajettu ja ilmastointia suomessa tarvitsee aika vähän vuodessa.
Re: W211 roiskeläpät eteen
Onko tuoretta tietoa, vieläkö löytyy jostain alkuperäisiä roiskeläppiä? Varsinkin etuläppiä on vähän vaikeampi löytää. Takaläppiä näyttäisi olevan vielä myynnissä.
508 D matkamersu -70
S203 C 220 T CDI -04/05
S211 E 220 T CDI -06/07
S203 C 220 T CDI -04/05
S211 E 220 T CDI -06/07