Ei sitä näin vanhana näköjään kauaa jaksa kivirekimäistä CLK:ta. Mieleen tuli vaihtaa W211:een. Ongelma toki on, että ei ole ajokokemusta W211:sta. Jos autoliikkeeseen asti erehtyy, niin autokuume pahenee kuitenkin itsestään.
Onko noilla kahdella autolla mitä eroja ajaa & omistaa? Facelift-W211 lienee jo alkupäätä halvempi pitää ajokuntoisena.
CLK:sta Eemeliin?
Re: CLK:sta Eemeliin?
w208 vai w209 kivirekenä?
W211 kuluttaa alustan niveliä runsaasti, herkkä sähköistään, parametriohjauksella on kevyt ja mukava ohjaus (mihin tuo kivireki nyt sitten viittasikaan?), airmaticcia ei kannata ees harkita jos on setelin kulmasta haluaa pitää lujasti kii.
W211 kuluttaa alustan niveliä runsaasti, herkkä sähköistään, parametriohjauksella on kevyt ja mukava ohjaus (mihin tuo kivireki nyt sitten viittasikaan?), airmaticcia ei kannata ees harkita jos on setelin kulmasta haluaa pitää lujasti kii.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: CLK:sta Eemeliin?
Minä "vaihdoin" ilmajouset rautaan, eli toisinpäin, enkä ole ihan poikanen enää itsekään. Ei tuo CLK minusta nyt mikään mahdoton kivireki ole edes 18"tassuilla.