A45 / CLA45 AMG kokemuksia

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Ässämäki
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 18
Liittynyt: Su 20.05.2018 20:32
Paikkakunta: Jyväskylä

A45 / CLA45 AMG kokemuksia

Viesti Kirjoittaja Ässämäki »

Kiikarissa A45 tai CLA45. Vähän huonosti tuntuu löytyvän käyttäjä kokemuksia ainakaan Suomen kielellä. Kuinka usein näitä kannattaa huollattaa? Ja mitenkä tuo kestävyyden kanssa, miten kiertokangen laakereiden ja jakopään, sekä muiden osien kestävyys myös kiinnostaa.

Fiilishän noissa on houkutteleva, ja siksipä tuo tuntuisikin seuraavaksi niin kiehtovalta :D
Nykyinen:
-W213 E220d - 17

Edelliset:
-W205 C220d -16
-W205 C220d 4matic -17
Matti.H
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 29
Liittynyt: Su 23.12.2007 01:06

Re: A45 / CLA45 AMG kokemuksia

Viesti Kirjoittaja Matti.H »

Emännällä on tollanen cla45 100000 tuhatta ajettu eikä siinä mitään ongelmia ole ollut, huolletaan sillon kun pitää, joskus jos liian paljon kengittää niin jostain kuuluu voimansiirrosta ulinaa, no se on niin pieni ulina ettei sitä muut kuule kuin minä, mutta se ois kiva tietää mistä se tulee, kardaanin tukilaakerista vai jostain muualta, siihen saa kyllä ottaa muutaman race startin ja muutenkin kengittää että ääni tulee esiin. Onkohan noissa samat öljyt siinä takaakselin voiman ulosotossa kuin itse vaihdelaatikossa, jos joku sattus tietämään. Sama homma jos kaahailee niin kuulemma tulee pakokaasun käryä ajoittain sisään, no sitäkään en itse huomaa ja selvennyksen vuoksi se olen minä joka siitä autosta sillon tällöin päästää karstat ulos, muija ajelee tiukasti rajoituksien mukaan . Tosi hauska laitos ajella ja pitkätkin matkat menee tosta vaan, tasakaasulla hiljainen kampe mutta esim ripeässä ohitustilanteessa tosi mukavat saundit, mutta ei liian kovat. Tossa jotain kokemuksia, valitettavasti en varmaan osannut vastata yhteenkään noista sun kysymyksistä.
Vastaa Viestiin