230E vai 300E
230E vai 300E
Ei saa kysyä miksi... mutta voiko mistään erityispiirteestä tunnistaa onko auto 230E vai 300E alunperin? Jos otteessa ei ole %, eikä muitakaan erityisiä merkintöjä ja katsastus ihan ok. Auto tuonti tavaraa....
Pointteja:
-6-sylinterisissä ja ilmastoiduissa W124:ssa on etupuskurin helmassa rivoitus.
-6-sylinterisissä pakoputken ulostulo kahdella putkella, vaan luulisi putken vaihtuvan jos mottikin on vaihdettu.
Nämä em. osat tosin ovat suht helposti vaihdettavissa.
-6-sylinterisissä ja ilmastoiduissa W124:ssa on etupuskurin helmassa rivoitus.
-6-sylinterisissä pakoputken ulostulo kahdella putkella, vaan luulisi putken vaihtuvan jos mottikin on vaihdettu.
Nämä em. osat tosin ovat suht helposti vaihdettavissa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
Kurkkaappa auton alle vaihdelaatikon kiinnityksiä, kun tuon 4- ja 6 sylinterisen koneen vaihdelatikon kiinnitys piste on eripaikassa, ja vanhasta kiinnityksestä jää usein jälki koriin.
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0